Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 240:sta
  1. #61
    Lainaa (Timbacharly @ Huhti. 02 2007,22:04) kirjoitti
    Tosi siistin näkönen noissa kuvissa.. Miltä kone tuntuu tonttu-SV:n jälkeen?
    Mulla SV1000 oli vaihtoehtona taannoin myös.
    Juu, vertailua kehiin ja tää oli myös vepelle
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  2. #62
    Eipä tuosta moottorista vielä osaa mitään sanoa. Oli sen verran paskaset tiet kun tulin, ettei kauheesti tullut urheiltua. Kierroksetkin pidin/pidän vielä aika matallalla. Mutta kyllähän tuo alustaltaan ja jarruiltaan on ihan eri peli. Ilmeisesti myös ilman ohjaukseen on paneuduttu, tai ainakin tuntui että tuulikuorma oli oleellisesti pienempi kuin sv:llä.
  3. #63
    Lainaa (miklon @ Huhti. 03 2007,13:47) kirjoitti
    Eipä tuosta moottorista vielä osaa mitään sanoa. Oli sen verran paskaset tiet kun tulin, ettei kauheesti tullut urheiltua. Kierroksetkin pidin/pidän vielä aika matallalla. Mutta kyllähän tuo alustaltaan ja jarruiltaan on ihan eri peli. Ilmeisesti myös ilman ohjaukseen on paneuduttu, tai ainakin tuntui että tuulikuorma oli oleellisesti pienempi kuin sv:llä.
    Niin...Tossa Supervessan nakuversiossahan ei ollut ollenkaan sitä tuulen suojainta vai olitkos jonkun tarvikkeen laittanut?
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  4. #64
    Lainaa (miklon @ Huhti. 02 2007,20:46) kirjoitti
    Lauantaina sain uuden Tuonon talliin. Aikaisempi peli oli SV1000N.

    <a href="http://www.elisanet.fi/miklon/tuono0001.JPG" target="_blank">kuva1
    </a><a href="http://www.elisanet.fi/miklon/tuono0002.JPG" target="_blank">kuva2
    </a>kuva3
    Hyvännäköinen peli. Ei tartte edes peräpäätä rukata kilpitelineillä ja minivilkuilla. Kunhan vähän rohkastun ja rikastun niin täytyy ihan oikeasti harkita seuraanne liittymistä
    Mv Agusta
  5. #65
    SV:ssä oli aluksi Giwin pieni pleksi, mutta otin sen sitten pois. Aiheutti kovat pyörteet juuri kypärän kohdalle.
  6. #66
    Lainaa (mikkokoo @ Huhti. 03 2007,10:33) kirjoitti
    Lainaa (Timbacharly @ Huhti. 02 2007,22:04) kirjoitti
    Tosi siistin näkönen noissa kuvissa.. Miltä kone tuntuu tonttu-SV:n jälkeen?
    Mulla SV1000 oli vaihtoehtona taannoin myös.
    Juu, vertailua kehiin ja tää oli myös vepelle *
    Vaivaiset 550 km takana mutta jotain on jo tullut huomatuksi. Esim. jarrut ja alusta tuntuu sairaan hyviltä. Tuulen suhinat pienemmät kuin vanha koppaisessa oli, oma pituus 180 cm. Ajoasento on jotenkin "matalampi". Koneen luonnetta ei oikein voi arvioida ennen kuin saa putket ja säädöt kohdalleen. Vakiona toimii tosi "huonosti" verrattuna vanhaan vakioon. Ja moottorijarru ei tule yhtä tehokkaasti kuin vanhemmassa , antaa ilmeisesti hieman kasoa kaasun ollessa kiinni koska paukuttaakin putkessa. Meininki olisi tehdä putket alkuperäisistä muokkaamalla .Sain hommattua Millen alkup. vaimentimet joista pitäisi modifioida äänekkäämmät.Kerron taas lisää kun tulee kokemusta. Niin ja ulkonäkö pysäyttää aina , ei jää epäselväksi mihin käyttöön on tehty.
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  7. #67
    Hei joo, mä mietin just samaa et mitähän ihmettä siellä tapahtuu kun paukuttaa putkessa vakioboksilla ja Race-mapilla omassakin (liittyykö TPS:ään vai vaijerin säätöön).. Aika moni on kuvaillut melko "diplomaattisesti" uuden Tuonon moottoria
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  8. #68
    99 RSV Mille leovincen pöntöllä ja ultimapin lastulla. ollut n.4viikkoa omistuksessa

    Pari kuvaa täällä
    Aprilia RSV Mille -99 -Myyty
  9. #69
    Näyttää muuten tosi hyväkuntoselta toi maalipinta..Muutenkin hyvinpidetyn näköinen. Puhtaus on 1/4 sielunhoitoa motoristille.
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  10. #70
    Lainaa (Timbacharly @ Huhti. 07 2007,21:10) kirjoitti
    Hei joo, mä mietin just samaa et mitähän ihmettä siellä tapahtuu kun paukuttaa putkessa vakioboksilla ja Race-mapilla omassakin (liittyykö TPS:ään vai vaijerin säätöön).. Aika moni on kuvaillut melko "diplomaattisesti" uuden Tuonon moottoria *
    Moottorin "vaivat" on pahimmat tasakaasulla 2500-4000 kierroksilla koska lambda säätää seoksia joillain noilla kiekoilla. Esim Mille jossa on sliparit ja Race mappi laitettuna pelaa jo lähes täydellisesti, ja silloin voimaa on ihan eri malliin ja eri alueilla kun vanhassa . Mukana tuli pienempi eturatas(15 piikkinen, paketissa oli teksti , että vain radalla tapahtuvaan urheilukäyttöön) mutta vaihtotarpeesta ei voi sanoa ennenkuin Race mappi on laitettu. Kyllähän se varmaan tulee vaihdettua mutta ei niin pakosta kuin vanhasta.
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  11. #71
    Viime keväänä vaihtu -02 636:nen -03 Mille R:ään, jossa sopivasti laiton akran putkisto ja aprilian lastu. Aikoinaan oli myös RS125..
  12. #72
    Lainaa (Timbacharly @ Huhti. 07 2007,22:25) kirjoitti
    Näyttää muuten tosi hyväkuntoselta toi maalipinta..Muutenkin hyvinpidetyn näköinen. Puhtaus on 1/4 sielunhoitoa motoristille.
    jos tota mun omaa tarkotit niin se on yllättävän siisti kilometreihin ja siihen nähden että se on tuotu tammikuussa italiasta
    Toinen 1/4 tulee siitä kun istuu tallissa kaljapullo kourassa ja ihailee pyörää
    Aprilia RSV Mille -99 -Myyty
  13. #73
    Lainaa (mopeti @ Huhti. 08 2007,12:19) kirjoitti
    Viime keväänä vaihtu -02 636:nen -03 Mille R:ään, jossa sopivasti laiton akran putkisto ja aprilian lastu. Aikoinaan oli myös RS125..
    Mulla on myös ollut -02 636:nen ja RS125! Jokseenkin yleinen resepti Millen omistajuuteen ilmeisesti. Noh oli siinä välissä muitakin.. mm. GPZ500S-keppihevonen
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  14. #74
    Lainaa (vepe @ Huhti. 07 2007,18:30) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Huhti. 03 2007,10:33) kirjoitti
    Lainaa (Timbacharly @ Huhti. 02 2007,22:04) kirjoitti
    Tosi siistin näkönen noissa kuvissa.. Miltä kone tuntuu tonttu-SV:n jälkeen?
    Mulla SV1000 oli vaihtoehtona taannoin myös.
    Juu, vertailua kehiin ja tää oli myös vepelle *
    Vaivaiset 550 km takana mutta jotain on jo tullut huomatuksi. Esim. jarrut ja alusta tuntuu sairaan hyviltä. Tuulen suhinat pienemmät kuin vanha koppaisessa oli, oma pituus 180 cm. Ajoasento on jotenkin "matalampi". Koneen luonnetta ei oikein voi arvioida ennen kuin saa putket ja säädöt kohdalleen. Vakiona toimii tosi "huonosti" verrattuna vanhaan vakioon. Ja moottorijarru ei tule yhtä tehokkaasti kuin vanhemmassa , antaa ilmeisesti hieman kasoa kaasun ollessa kiinni koska paukuttaakin putkessa. *Meininki olisi tehdä putket alkuperäisistä muokkaamalla .Sain hommattua Millen alkup. vaimentimet joista pitäisi modifioida äänekkäämmät.Kerron taas lisää kun tulee kokemusta. Niin ja ulkonäkö pysäyttää aina , ei jää epäselväksi mihin käyttöön on tehty.
    Tutulta kuullostaa jos vertailee tuolta Aprillifoorumilta luettuihin tarinohin. Alusta toimii jopa permmin kuin vanhassa ja on ketterämpi. Pitää nyt vaan löytää jostain koeajettavaksi moinen. Voipi sitten tehdä omatkin johtopäätöksensä noista uuden/vanhan eroista. Veikkaanpa vaan, että itsekin olisin tyytymätön koneosaston toimintaan alakierroksilla hivenen tuunattuun vanhaan tottuneena...

    Onkos mittaristo muuten mennyt huuruun pesun tms. yhteydessä? Tuntuu olevan suhteellisen yleinen ja kiusallinen vaiva...



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  15. #75
    Mulla ei ole kertaakaan pesun uhteydessä ole kosteusongelmia ollut, vaikka sama uudempi mittaristo..-> eräässä uudehkossa toisenmerkkisessä omistamassani pyörässä mittaristo kylläkin imi kosteutta pesussa, (tiedoksi tyyppivikojen etsijöille)
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  16. #76
    Kahden pesukerran jäljiltä ainakaan ei kosteus ongelmia ole ollut. Se oli kai -06 malleissa joissakin yksilöissä maailmalla ne ongelmat. Minä en tiedä ketään jolla mittarit ois kostunut Apriliassa. Muutenkaan mitään tiedä.
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  17. #77
    Lainaa (vepe @ Huhti. 12 2007,21:34) kirjoitti
    Kahden pesukerran jäljiltä ainakaan ei kosteus ongelmia ole ollut. Se oli kai -06 malleissa joissakin yksilöissä maailmalla ne ongelmat. Minä en tiedä ketään jolla mittarit ois kostunut Apriliassa. Muutenkaan mitään tiedä.
    No hyvä näin. Eipähän tarvi tuotakaan asiaa sitten pelätä kun aikanaan (jos rahatilanne suo) uudempaan vaihdan. Ja tietty vepe vaihdat pienemmän eturattaan - eihän se Tuono kuitenkaan mikään varsinainen autobaanahaukka ole...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  18. #78
    Lainaa (mikkokoo @ Huhti. 13 2007,09:07) kirjoitti
    No hyvä näin. Eipähän tarvi tuotakaan asiaa sitten pelätä kun aikanaan (jos rahatilanne suo) uudempaan vaihdan. Ja tietty vepe vaihdat pienemmän eturattaan - eihän se Tuono kuitenkaan mikään varsinainen autobaanahaukka ole...
    Eiköhän se rataskin mene vaihtoon. Sain ne Millen putket purettua ja nyt vain jäljestää sopivat huilut ja tehdä muutama supistus putki niin pääsee kokeilemaan. Oli yllättävän helppo purkaa nuo putket jopa katti lähti kivuttomasti.
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  19. #79
    Löytyy Mille Erre Factory -04 aj.17000km.....
  20. #80
    Tuli vaihdettua tässä keväällä Suzuki GSX-R 750 -04 RSV1000:een vuosimallia 05. kuva



    KTM Superduke 990 -09
  21. #81
    Lainaa (kassu4 @ Huhti. 26 2007,09:41) kirjoitti
    Tuli vaihdettua tässä keväällä Suzuki GSX-R 750 -04 RSV1000:een vuosimallia 05. kuva
    Onnea vaan hieno laitehan tuo on myös livenä varsinkin kuulosti hyvältä. Hienot vanneteipit.
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  22. #82
    Ja nyt kun on putket laitettu , map2 asennettu ja eturatas vaihdettu niin ei voi kuin ihmetellä eroa. Vetää heti tyhjäkäynniltä alkaen ja ei nyvi eikä töki ja kuulostaa Aprilialta. Nyt huomaa järkyttävän eron vanhempaan. Sitä ei voi kuvailla vaan se on itse koettava.
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  23. #83
    Milloin aattelit penkittää? Vois tulla vakoilemaan paikalle.
    KTM Superduke 990 -09
  24. #84
    Lainaa (vepe @ Huhti. 29 2007,19:44) kirjoitti
    Ja nyt kun on putket laitettu , map2 asennettu ja eturatas vaihdettu niin ei voi kuin ihmetellä eroa. Vetää heti tyhjäkäynniltä alkaen ja ei nyvi eikä töki ja kuulostaa Aprilialta. Nyt huomaa järkyttävän eron vanhempaan. Sitä ei voi kuvailla vaan se on itse koettava.
    Loistavaa Aika lailla ehdoto toimenpide näemmä tuo racemappi ja sliparit/avarretut putket. Eipä taida näin Euro3 aikana yksikään mopo yskimättä toimia perussäädöissään. Käyppä tosiaan siellä penkissä toteamassa tilanne niin saadaan kunnon ennen jälkeen vertailut aikaiseksi. Hyvät ja vähälumiset waput muutoin koko Aprilliaväelle!
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  25. #85
    Öhöm ETV Capo
  26. #86
    Onnea vaan Waari hyvästä valinnasta. Tässä olis kuva Tuonon putkesta Kuva
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  27. #87
    Lainaa (vepe @ Touko. 29 2007,21:53) kirjoitti
    Onnea vaan Waari hyvästä valinnasta. Tässä olis kuva Tuonon putkesta Kuva
    Hyvin näyttää Tuonoon istuvan * Todellinen sliipperi kaikkine katalysaattoriteksteineen tuo putki. Siinä menee sinivuokollakin hetki kun tollaista putkea hämmästelee. "Alkuperäinenhän se on. Katso vaikka tekstit. En sitten tiedä onko nuo kilometrit näin vaikuttaneet tuohon äänen komistumiseen..."



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  28. #88
    Futura -03 MotoTechnon pöntöillä ja Commander III:lla. Modattu putsarikotelo, suodin mallia vapaavirtaus. Dynossa rullattu custom map.
    Tuli tänään pihaan ja posket on kipeenä ku on niin kivaa
    Jos vielä lähtisi pienen lenkin...
    Yhdistysasioissa käytä sähköpostia tiggeri (at) moottoripyora.org, kiitos.

    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  29. #89
    Siirryin Tellu leiristä 02 R Millen omistajaksi pari vikkoa sitten.
  30.  
  31. #90
    Jamahavanhus sai lähteä viime perjantaina ja nyt on maanataista asti ollut alla 03 Mille R. Hegittelee hän Aprilian oman TitaniumEVO pöntön kautta ja lastu siellä lienee kanssa. Näin alkutunnelmina vastaa kaasuun ja vetää älyttömän hienosti ja ääntä piisaa
    V60
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen