Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 240:sta
  1. #31
    No kah, kais sitä tänne voisi ilmoittautua. Alla on ratakäyttöön rakenneltu RS250, vaatii vielä pientä hienosäätöä, mutta tulipahan kausi jo avattua Vappuna talven koneremontin jälkeen
    --
    jiji
  2. #32
    Uusi Aprillimies ilmoittautuu... Alla elämän ensimmäinen oma mopo, maanantaina hankittu -03 Pegaso. Enkä ehtinyt kuin 22 vuotta haaveilemaan moposta, nyt tuli sitten tyydytys...

    Vai kertokaahan kokeneemmat, käykö niin että tauti vaan pahenee kun on ensiapua saatu? Ainakin posket on kipeänä kun ajellessa vaan hymyilyttää
  3. #33
  4. #34
    RSV -03- Hopea upea nopea
  5. #35
    Uusi Apriliakuski ilmoittautuu. Tällä hetkellä tuolla kadun varressa seisoo viikon vanha -06 RSV 1000 R Factory. * Mittarissa tällä hetkellä 500 km. Pitää vaan yrittää himmailla ajohaluja, koska 1000 km:n huolto on vasta 29. päivä tätä kuuta ja nuo ekat 500 km tuli mittariin kolmen ajopäivän aikana.

    Tähän mennessä kaikki pyörässä on toiminut moitteetta. Plussaa ulkonäöstä, väännöstä, alustasta, vakiovarusteista ja ajoasennosta.
    Miinusta taustapeileistä ja varauksin äänistä.

    Jahka sisäänajon saa suoritettua ja pääsee paremmin sinuiksi uuden härvelin kanssa, niin täytyy laittaa tarkempaa raporttia.

    Onko kukaan muu hankkinut uutta Factorya? HPM:n kaveri sanoi, että mun mopo oli ensimmäinen Factory, jonka myi tänä vuonna. Ainakin mun mielestä on erittäin kilpailukykyinen laite verrattuna uusiin japsikilokyykkyihin. Hinta lähes sama, Öhlärit joka päässä, Brembon jarrut, teräspunosjarruletkut ja neljän vuoden takuu ovat ainakin mun mielestä aika vahvoja kilpailuvaltteja.

    Sitäpaitsi uutta Factorya ei tarvitse samantien modata, että siitä saa hyvännäköisen. Hiilikuituosia on vähän joka puolella, runko ja vanteet ovat siistit jo tehtaan jäljiltä eikä edes kilpiteline ole Japanin malliin suoraan perseestä repäisty. *
    Vanhat:
    Cagiva Freccia C12R -89
    Kawasaki GPZ500S -87
    Honda CBR900RR -93
    Aprilia RSV 1000 R Factory -06
    Suzuki GSXR 1000 -08

    Nykyinen:
    Kawasaki ZRX1100 -97
  6. #36
    Pitääpä ilmoittautua kun tänään mokoman laitteen ostin. Peli on siis -02 mille. Hyvältä näyttää ja kuullostaa, naapuritkin tykkää
    Aprilia rsv 1000 mille -04
  7. #37
    1000 r Factory 2005 löytyy.
  8. #38
    Tuli vaihdettua Hondan Deauville AprilliPilan ETV100 Caponordiin. Ei voi Italian ihmettä moittia.
  9. #39
    Tosiaan, tänne en olekaan laittanut. Eli Aprilia löytyy itseltänikin, 125cc RS. http://minunmoto.com/index.php?page=showcar&id=348
    ---
    Yamaha YZF-R1 -09, Yamaha FZ6-N -04, Aprilia RS 125cc -99, Derbi Senda 50cc -02
  10. #40
    Vaihdoinpa sitte Kawasakin Pegaso 650:seen -03.
    Kiva peli
  11. #41
    Aprilia RS 125 -06 löytyy täältä. Makein piikki mun mielestä, mikä ikinä on.
  12. #42
  13. #43
    Aprilia rs.llä mennään vielä kevät. ja kesän puolella kun tulee tarpeeksi ikää lasiin niin luultavasti tulee merkin vaihto eteen, mutta piikkisenä tykkäsin kyllä
  14. #44
    Tässäpä kans yks Aprilia kuski.. Toistaiseksi vielä AF1 Sport Pro alla, mutta Millestä haaveilen..
    SV650S -03
    Aprilia RS -01, sähkömoottoripyörä, "Project Blue Smoke"
  15. #45
    Terve,

    Caponordilla ajellaan.
  16. #46
    Moi,

    Futuralla kurvaillaan.

    ben
  17. #47
    Futuralla. Tuolla muutama reisukuva: http://www.iki.fi/anssi/mp/

    ps. Tervetuloa prätkämessuilla Aprilia Club Finlandin ständille!



  18. #48
    No laitetaan tännekin että -04 Tuono vaihtui -07 Tuonoon
    ja sillä olis tarkoitus mennä muutama kesä
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  19. #49
    Lainaa (vepe @ Helmi. 23 2007,16:29) kirjoitti
    No laitetaan tännekin että -04 Tuono vaihtui -07 Tuonoon
    ja sillä olis tarkoitus mennä muutama kesä
    Mihinkäs väriin muuten päädyit? Mulla suurin ongelma melkeinpä noissa uuden sukupolven Tuonoissa on tuo väritys. Etenkin ne siniset vanteet ja ruutulippu tankissa...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  20. #50
    Lainaa (mikkokoo @ Helmi. 24 2007,16:02) kirjoitti
    Mihinkäs väriin muuten päädyit? Mulla suurin ongelma melkeinpä noissa uuden sukupolven Tuonoissa on tuo väritys. Etenkin ne siniset vanteet ja ruutulippu tankissa...
    Puna valkoiseen , näyttää luonnossa todella erilaiselta kuin kuvissa. Kuvissa kun ei saa selvää muodoista



    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  21. #51
    Lainaa (vepe @ Helmi. 24 2007,17:42) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Helmi. 24 2007,16:02) kirjoitti
    Mihinkäs väriin muuten päädyit? Mulla suurin ongelma melkeinpä noissa uuden sukupolven Tuonoissa on tuo väritys. Etenkin ne siniset vanteet ja ruutulippu tankissa...
    Puna valkoiseen , näyttää luonnossa todella erilaiselta kuin kuvissa. Kuvissa kun ei saa selvää muodoista
    Hyvä valinta. Messuilla livenä kieltämäti näytti paremmalta kuin kuvissa...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  22. #52
    Se on aina ollut suht hilpeän näköinen kuvissa se "alahuuli"..Livenä agressiivisempi
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
  23. #53
    Hehee , ostin tänään Trumpan kaveriksi Tuono R Factorin .
    Emäntä saa varmaan slaakin !
  24. #54
    On se kuitenkin sen arvoista ja onnea vaan
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  25. #55
    Kiitos , ensi viikolla täytyy hakea herkku kotiin ! Emäntäkin on jo toipumaan päin .
  26. #56
    Nyt jo Emäntä toipumaan päin eikä edes pyörä ole kotona niin eikö vain kannattanutkin. Uuden Factorinko laitoit?
    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  27. #57
    Ajamattoman vanhemman eli 2005 -mallin ! Ei se tainnu oikeesti saada kohtausta , koska poliittinen neuvottelu oli käyty ennen ostopäätöstä . Nyt täytys vielä saada mopotin säätöihin , ainakin akran slipari siihen on tulossa muu on vielä hakusessa . Vinkkejä?!
  28. #58
    Putken lastu tietenkin tai pc, imupuolen supistaja pois ja "snorkkelin" vaihto vanhan malliseen (-98-00 Mille) Joutokäynti seosten säätö niin näillä kyllä pelaaLinkki



    You Only Live Twice
    KTM 1290 Superduker
    Ei niin turhaa paikkaa etteikö kerran käydä vois
  29. #59
    Lauantaina sain uuden Tuonon talliin. Aikaisempi peli oli SV1000N.

    <a href="http://www.elisanet.fi/miklon/tuono0001.JPG" target="_blank">kuva1
    </a><a href="http://www.elisanet.fi/miklon/tuono0002.JPG" target="_blank">kuva2
    </a>kuva3
  30.  
  31. #60
    Tosi siistin näkönen noissa kuvissa.. Miltä kone tuntuu tonttu-SV:n jälkeen?
    Mulla SV1000 oli vaihtoehtona taannoin myös.
    RS125 -> GPZ500S -> ZX-6R 636a -> ZX-6R 636c -> RSV1000R -> ZX10R"c" -> 950SM -> ZX10R"c" 9"extended -> SV1000S -> XR650R/SM -> ZX-6R 636a -> KTM350 FR -> CBR1000RR SC57 + KLX450R
Sivu: 2 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen