Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 96:sta
  1. #1
    Mistä päin porukka on hommaillut huoltopukkeja kyykkypyörään (=Busaan...vai onko se matkalehmä) ?. Olisi tollainen hankinnassa ja noitahan löytyy Polo:lta/Louis:lta alkaen 15€...

    Onkohan noi ns. universal-mallit, jotka nostaa takahaarukan alta hiukan huterahkot eli onko haarukka/rullasysteemi parempi ?.

    Kokemuksia+vinkkejä ostopaikoista ?.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports
  2. #2
    Joo Louisilta saa iha OK vehkeitä.

    Osta mieluummin se "rulla/V-malli" tsydeemi niin on
    pyörä tukevammin pukilla ja helpompi myös pistää pukille.
    Suzuki GSXR 600 L1
  3. #3
    Juups.Rulla / v malli on ehdottomasti parempi. Tosin sellaisen tekeminen itsekkään ei oo järin vaikeaa jos omistaa migin/tigin.
    Huonekaluputki ei montaa euroo maksa ja pyöriä saa huokeella.Renkulat ny ei oo ees ihan pakolliset.
    Aikakin saa mieleisensä kun tekee itse
    Ei oo riemulla rajaa kun Busalla ajaa
  4. #4
    Joskus löytyi internetin syövereistä oheiset mallikuvat, jos itse alkaa tekemään. En ole hankkinut/tehnyt, kun ei ole ollut tarvista itsellä.

    Kuva 1

    Kuva 2
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  5. #5
    Lainaa (Mik@ @ Tammi. 23 2006,13:51) kirjoitti
    Joskus löytyi internetin syövereistä oheiset mallikuvat, jos itse alkaa tekemään. En ole hankkinut/tehnyt, kun ei ole ollut tarvista itsellä.

    Kuva 1

    Kuva 2
    Käykö samanlainen nostin myös etupäähän vai onko joku muu vaihtoehto. Voisi nimittäin etupään nostimen värkkäillä vaikkapa itse.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  6. #6
  7. #7
    ite oon tehny muutamat pukit ~20mm vesijohtoputkesta, pillillä lämmittelee ja taivuttaa sopivat pyöreet mutkat niin ei tartte mitään pyöriä... pari jäykkärit vielä sivuttain ja pystyyn niin kyllä o tukeva, voi rauhassa ottaa kylmätyyppejä talvella
    K750 -61
  8. #8
    www.4mc.net -sivuilta löytyy Tämmöinen hintaan 45e, on mulla toiminut ihan hyvin ja on tukeva.
    Happy with what you have to be happy with.
  9. #9
    Kun noi on tonkin hintaisia, eikä kannattaisi ostaa nostin, jolla saa koko pyörän ilmaan yksintein?? Näin ainakin itse ajattelin tehdä ja talvehtikoot samantien tuon nostimen päällä, kun kerran sellaisen hankkii.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  10. #10
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (mursu @ Tammi. 23 2006,11:38) kirjoitti
    Mistä päin porukka on hommaillut huoltopukkeja kyykkypyörään (=Busaan...vai onko se matkalehmä) ?
    Matkavessahan se Busassa mulla : - klik -

    Onnistuu näppärästi yksinkin pyörän punttaus ylös tällaiselta 60kg hepulta.

    Hintaa oli muistaakseni hinnaston mukaan 130e pukki ja 20e sovitteet suzukiin - muistikuvan mukaan.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  11. #11
    Onko havaintoja Abban tuotteista? Varsinkin superbike-ständi vaikuttaa näppärältä.
  12. #12
    Mulla on sellainen takahaarukkaan tuleva L-tuellinen pukki. En ole kuitenkaan oppinut oikein luotettavasti nostamaan mopoa sen päälle yksikseni? Onko jollakin vihjeitä oikeasta tekniikasta.

    Itse olen pistäny kakkosnelosen palan jalan alle. Sen jälkeen olen toiselta puolelta pyörää painanut ständiä vasemmalla jalalla. Huteraa on homma ja odotankin vain päivää kun kaadan koko hökötyksen päälleni

    edit: Työnkuvaus selvemmäksi.



    Englannintorvi
  13. #13
    Lainaa (bumppa @ Loka. 31 2006,15:27) kirjoitti
    Mulla on sellainen takahaarukkaan tuleva L-tuellinen pukki. En ole kuitenkaan oppinut oikein luotettavasti nostamaan mopoa sen päälle yksikseni? Onko jollakin vihjeitä oikeasta tekniikasta.

    Itse olen pistäny kakkosnelosen palan jalan alle. Sen jälkeen olen toiselta puolelta pyörää painanut ständiä vasemmalla jalalla. Huteraa on homma ja odotankin vain päivää kun kaadan koko hökötyksen päälleni

    edit: Työnkuvaus selvemmäksi.
    1. Laita pyörä jalalle
    2. Aseta pukki valmiiksi toiselta puolelta paikalleen
    3. Siirry itse pitämään pyörää pystyssä repsikan satulan kohdalle
    4. Nosta pyörä suoraan ja paina oikealla jalalla pukista pyörä ylös


    Näin ainakin olen itse tottunut sen tekemään kun yksin tulee usein tehtyä.... ollu aina L-tuellinen pukki kun tulee milloin mitäkin pyörää nosteltua "pukille"



    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä


    Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
  14. #14
    Tulipa ostettua pukki ja huomattua, että sehän on L-tukien kanssa aivan liian hoikka. Elippä vinkiksi niille, jotka aikovat Bikeliftin tuotteilla lehmiään nostella, niin mitta mukaan ostoksille. Prkle.
  15. #15
    Voin maksaa 50 € tollasesta takapukista, joka menee pyörän omiin pidikkeisiin (v-malli?). Aivan sama onko itse tehty tai kaupasta ostettu, kunhan työn jälki on hyvällä tasolla. Privapostilla tavoittaa...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  16. #16
    Lainaa (isojussi @ Loka. 31 2006,14:58) kirjoitti
    Onko havaintoja Abban tuotteista? Varsinkin superbike-ständi vaikuttaa näppärältä.
    Joo tuollainen "superbike stand" alkoi kiinnostamaan - näyttää saaneen kovasti kehuja tuolla maailmalla. Onko täällä kenelläkään käytännön kokemusta tuotteesta?
    Hiukan hintavahan toi on, mutta mutta ...mikäs se tässä harrastuksessa halpaa olisi

    superbike stand



    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  17. #17
    Lainaa (Vmatti @ Helmi. 18 2008,20:31) kirjoitti
    Lainaa (isojussi @ Loka. 31 2006,14:58) kirjoitti
    Onko havaintoja Abban tuotteista? Varsinkin superbike-ständi vaikuttaa näppärältä.
    Hyvin pelaa ainakin nettiasiointi tuon putiikin kanssa - Superbike Package tuli tilattu ja viikossa pukit kotona - 178 puntaa toimitettuna.

    Ensi viikolla sitten näkee kuinka hyvin toimivat käytännössä.
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  18. #18
    Tosi hyvä näyttää olevan myös Abba käytännössäkin - varsin riskistön tapa nostaa busa pukille yksin. Eikä tarvitse liikoja ponnistella. Ja etupää nousee myöskin alta katteiden välissä olevasta "raosta" tuolla pienemmällä "formulatyylisellä" nostimella. Voin suositella.







    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  19. #19
    Tilasin louisilta tollasen takapään pukin, joka nostaa haarukan alta. Onko siihen mahdollista saada erikseen ostettua vielä tuollaisia v-mallin tappeja?
    Ajattelin vain, mahtaako nuo tapit olla universaaleja paksuudelta / pituudelta?
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  20. #20
    hyvää ja halpaa ei ole,prkl. itellä petti pukin(L)toinen tappi ja pyörä veti lepiä lattialla. ainakaan pidempää ei kannata seisottaa ellei ole varmistusta(vaik liinalla kattoon).suosittelen lankarulla pukkia ja laadukasta semmosta.
  21. #21
    Tollanen abban Superbike Package tuli tilattua suoraan Englannista. N. 3 viikkoa kestää tulla, kun ei ollut etupään pukkia valmiina. Jotain 240 Euroa tuli maksamaan Swing arm remowal kitillä.
    Hondan alkuperäinen pyörätön takapukki maksaa 140 Eur.



    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  22. #22
    http://www.powerplustools.fi

    nostimet->mp.nostimet->selaa alaspäin tulee lopulta keulan huoltopukki ja siinä löytyy sekä takapään tarpeet että keulan.Ei ainakaan hinnalla pilattu.



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  23. #23
    Tulipa tänään itsekin ostettua pukki gixxeriin. tuossa tommoset pultit takahaarukan alle ja sitten "haarukka"puolella nostaa. Pukissa on se nostovipu suoraan pyörän takana, pyörät löytyy.

    En vaan kyllä uskalla en sitten millään nostaa yksin tuota ilmaan - kun pyörää nostaessa pitää olla siellä takana eli mitään ei voi jos lähtisi kaatumaan.

    Tuommonen superbike tuki vaikutti aika hienolta, tommonenhan se pitäs olla perskele
  24. #24
    Tein justiinsa itse tollasen abba tyylisen pukin fzr:lle...
    Kaikin puolin kätevä laite.
  25. #25
    Lainaa (lippa @ Huhti. 15 2008,19:47) kirjoitti
    http://www.powerplustools.fi

    nostimet->mp.nostimet->selaa alaspäin tulee lopulta keulan huoltopukki ja siinä löytyy sekä takapään tarpeet että keulan.Ei ainakaan hinnalla pilattu.
    Ite tilasin kuukausi sitten tuolta pari huoltopukkia mut eipä ole vaan vielä näkynyt. Soitin ja varmistin sinne vielä et niillä on niitä hyllyssä.

    Pitäköön pukkinsa prkl
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  26. #26
    Powerplustools laitto mulle ihan ajallaan. Viime viikon tiistaina tilasin ja perjantaina noudin matkahuollosta.
    Tuli takapään- ja etupään huoltopukki. Molemmat hintaansa nähden mainioita.
    Tällä kertaa ei tarvinnu Saksasta asti lähteä tilailemaan, että saa oikealla hinta/laatusuhteella.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  27. #27
    Itselle tuli hommattua http://www.ebay.de kautta tämä -> <a href="http://cgi.ebay.de/AIO-Montagestaender-Motorradstaender-Motorradheber-RACING_W0QQitemZ150259954589QQihZ005QQc


    ategoryZ101887QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewIte m" target="_blank">Klik</a>

    Ihan toimiva nostin tuokin,eikä pahan hintainen, toimituskin ihan ajallaan.



    Honda CBR 600 F4i -05
  28. #28
    Ylivieskan kärkkäisillä näytti olevan suunnilleen tuommoisia pukkeja 29e hintaan. Kuva
    Nuo kuvassa olevat mustat kumiset/muoviset ?tuet? oli metallia ja erimuotoiset, eli varmaankin V-mallin tuet.
    // Triumph TT 600 // 2002 &#92;&#92; 25 tkm &#92;&#92;
  29. #29
    Lainaa (Jyppendaal @ Kesä. 20 2008,13:01) kirjoitti
    Powerplustools laitto mulle ihan ajallaan. Viime viikon tiistaina tilasin ja perjantaina noudin matkahuollosta.
    Tuli takapään- ja etupään huoltopukki. Molemmat hintaansa nähden mainioita.
    Tällä kertaa ei tarvinnu Saksasta asti lähteä tilailemaan, että saa oikealla hinta/laatusuhteella.
    Kuvissa näyttää pukit tukevilta, aikaisemman pukin turasin itse (ja säästin)... Etupukkia ei tuohon hintaan kannata edes yrittää tehdä!

    E:nyt on tilaus powerplussalle tehty...



    "Never play cowboy in a room full of Indians."
  30.  
  31. #30
    Mä bongasin Biltemasta huoltopukin hintaan 22.90 vai oliko 23.90. Kestosta ei vielä ole kokemuksia. Mukana tosin tuli ainoastaan kumipäällysteiset L-palat, joten lankarullia varten pitää hommata vielä V-palat.
    "The Slow And Pathetic"
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen