Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    2016 Taunossa ei ole cruisea, mutta oikea hartia alkaa välillä ätyröittemään siihen malliin että pitäisi hetkeksi saada räpylä pois kaasulta ajossa tapahtuvaa hartiajumppatuokiota varten. Olen silmäpallottanut 'Kaoko Throttle Stabilizer''ia. Onko kokemuksia tarjolla olevista cruisesta?
    Stoopid is strong in this one.

    Aprilia Tuono V4 1100 RR '16
    ex: Kawasaki Z900 '18
    ex: Yamaha XVS 1100 DragStar '04
  2. #2
    Minulla on pyörässäni tuollainen. Ostin jo edellisen pyörän aikaan, mutta ajatus hirttävästä kaasusta hirvitti silloin vielä liikaa.
    Mielestäni tuo on laadukas ja asiallinen. Kertaakaan se ei ole tahattomasti tehnyt mitään, esim mennyt ”päälle”.
    Välillä matkaa ajaessa olen täyden kaasunpidon sijasta ruuvannut sen vähän avittamaan, eli kaasu palautuu hitaasti kahvasta irrottaessa, mutta avittaa senverran ettei kahvaa tarvitse puristaa/vääntää normaalia määrää.
    Lähitaistelussa ja lyhyillä matkoilla en käytä tuota, kun se ei ole kuitenkaan niin ”näppärä”, koska tykkään veivata sen aina täysin pois/auki silloin kun en käytä.
    <p>2022/2020 Katana</p>
  3.  
  4. #3
    [QUOTE]Olen silmäpallottanut 'Kaoko Throttle Stabilizer''ia. Onko kokemuksia tarjolla olevista cruisesta?[/QUOTE

    Minulla oli ex Zetorissa tuo Kaoko. Käytin sitä tourinki- yms. pidemmillä reissuilla oikean käden lepuuttamiseen ja verryttelyyn puutumisen estämiseksi.

    On hyvä, helppokäyttöinen ja yksinkertaisuudessaan varsin fiksu laite. Lisäksi sen asennus on äärihelppo juttu. Voin suositella.
    -- Brake later and open the gas earlier --