Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 79:een 79:sta
  1. #61
    ....kyselin pyörää niin tämä nimeltä mainitsematon henkilö joka toimii liikkeessä joka ennen Aprilliaa myi sanoi minulle seuraavaa: " Onhan se hieno peli, mutta niissä on helevetisti kaikkea pientä vikaa, mutta jos sä ostat Ferrarin sä tiedät että se ei ole maailman luotettavin auto." Itse en ole ikuna Milleriä muuta kuin märissä unissani ajellut. Jos on Luotettava hyvä niin.

    Työ kaveri osti parivuotta sitten uuden Chevyn ja hyvin on pelannut vaikka yleinen mielipide auton kestävyyttä arvosteleekin. Samanlainen tilanne kaiketi italialaisissa mopoissakin.

    ....näin siis Vermossa minulle
    Ex hippi!
  2. #62
    ....hitto se oli hyvä istua messuilla......hitto se oli hieno......ei perkele...en osta.... vai ostaisinko * *


    edit: olen tosiaan 196cm pitkä....



    Ex hippi!
  3. #63
    Mille oli ainut "kilokyykky", joka oli messusäädöillä mulle liian korkea. Olen n.174 cm pitkä eikä tyypätessä jalat oikein ylettyneet lattiaan.
    ** Hengitä vapaasti **
  4. #64
    Pohdin juuri samaa tuolla kilpailevalla foorumilla. Että muutenhan tuo on ducatikuskin seuraavaksi pyöräksi ihan selvä valinta, kaikista niistä vauhtiraidoista huolimatta, mutta kun pituutta on noin 1.7 metriä, se tuntuu ainakin kylmätyyppien perusteella olevan vähän korkea. Tietäis vaan haittaako ajossa. Onko kukaan hukkapätkän mittainen päässyt ajamaan?
  5. #65
    On tämä kamalaa...

    Nyt sain tarjoukset uudesta Millestä ja uudesta 1000 gsxr 03:sta. Hintaero ei ole kuin 200 euroa.

    03 millellä olen ajanut vain pienen koeajon ja se tuntui ihan mukavalle vehkeelle. Suzukilla en ole taasen ajanut metriäkään.

    Kyllähän tuo Mille on saanut joka paikassa mukavat arvostelut mutta kuitenkin pieni epävarmuus hiipii puseroon *
    Onko rivinelkusta hyppäys v koneeseen kovin suuri?

    Järkihän tässä menee *

    edit: miksiköhän tuo euro merkki muuttuu aina kysymysmerkiksi ?



    Aprilia RSV 1000 R 04
  6. #66
    Ihanaaaa!!!Mä oon korviani myöten rakastunut...
  7. #67
    Lainaa (Legolas @ Joulu. 09 2003,09:26) kirjoitti
    " Onhan se hieno peli, mutta niissä on helevetisti kaikkea pientä vikaa, mutta jos sä ostat Ferrarin sä tiedät että se ei ole maailman luotettavin auto." * Itse en ole ikuna Milleriä muuta kuin märissä unissani ajellut. Jos on Luotettava hyvä niin.
    Isot apriliathan on eri maata kuin esim. ison D:n puolivalmisteet. Joku joskus kuvaili hondaksi,
    jonka paras puoli on se, ettei ole honda.

    En arpoisi kilokiksun ja millen välissä hetkeäkään,
    koska itsellä ei ole käyttöä kilosen rivikoneen
    teholle ja luonteelle.
  8. #68
    Muutama sata kilsaa takana -04 R:llä. Minä ainakin olen ..tun tyytyväinen. Se minkä jossain asioissa nelkulle häviää sen soundeissa voittaa.

    Suosittelen!! Busasta musaan
    Back in business.
  9. #69
    Lainaa (Tenkanen @ Huhti. 23 2004,00:03) kirjoitti
    Muutama sata kilsaa takana -04 R:llä. Minä ainakin olen ..tun tyytyväinen. Se minkä jossain asioissa nelkulle häviää sen soundeissa voittaa.

    Suosittelen!! Busasta musaan *
    Itselläni takana 1200km ilman huolen häivää
    Itse olen myös todella tyytyväinen apriliaan vaikka aluksi olinkin hieman epäilevän oloinen.

    Jahka putket saan vaihdettua niin jo alkaa olemaan jytinää

    Kehtaisikohan sitä laittaa tigcraftin 105 db putkia
    Aprilia RSV 1000 R 04
  10. #70
    Lainaa kirjoitti
    Itselläni takana 1200km ilman huolen häivää
    Itse olen myös todella tyytyväinen apriliaan vaikka aluksi olinkin hieman epäilevän oloinen.
    Oletko polttoaineenkulutusta seurannut? Hörsiikö samaan malliin kuin esim. Hondan VTR? *

    Pyörä vaikuttaa harkinnanarvoiselta vaihtoehdolta *
    ER-5 -> Thunderace -> ZX-6R (2003) -> GSX-R 1000 K7 -> ZX-6R (2002)
  11. #71
    Lainaa (dynorun @ Huhti. 25 2004,20:18) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Itselläni takana 1200km ilman huolen häivää
    Itse olen myös todella tyytyväinen apriliaan vaikka aluksi olinkin hieman epäilevän oloinen.
    Oletko polttoaineenkulutusta seurannut? Hörsiikö samaan malliin kuin esim. Hondan VTR?

    Pyörä vaikuttaa harkinnanarvoiselta vaihtoehdolta
    Tuota kulutusta en ole seurannut. Ja en osaa verrata VTR:n.
    Tänään kävin 1000km huollossa ja ruiskuun ajettiin päivitetty ohjelma. Kuuleman mukaan pyörä käy hivenen rikkaammalla kuin ennen.
    Aprilia RSV 1000 R 04
  12. #72
    Lainaa (sammy1 @ Huhti. 26 2004,19:19) kirjoitti
    Tänään kävin 1000km huollossa ja ruiskuun ajettiin päivitetty ohjelma. Kuuleman mukaan pyörä käy hivenen rikkaammalla kuin ennen.
    Missä huolsit ja mitä maksoi?? Pitäs viedä pika pikaa!!
    Back in business.
  13. #73
    Lainaa (Tenkanen @ Touko. 02 2004,00:44) kirjoitti
    Lainaa (sammy1 @ Huhti. 26 2004,19:19) kirjoitti
    Tänään kävin 1000km huollossa ja ruiskuun ajettiin päivitetty ohjelma. Kuuleman mukaan pyörä käy hivenen rikkaammalla kuin ennen.
    Missä huolsit ja mitä maksoi?? Pitäs viedä pika pikaa!!
    Nakkilan pyörässä ja mopossa. Taisi kestää huolto hivenen yli kolme tuntia ja hintaa tuli 210€
    Aprilia RSV 1000 R 04
  14. #74
    Lainaa (sammy1 @ Helmi. 11 2004,21:46) kirjoitti
    On tämä kamalaa...

    .

    .

    Kyllähän tuo Mille on saanut joka paikassa mukavat arvostelut mutta kuitenkin pieni epävarmuus hiipii puseroon *
    Onko rivinelkusta hyppäys v koneeseen kovin suuri?

    Järkihän tässä menee *

    edit: miksiköhän tuo euro merkki muuttuu aina kysymysmerkiksi ?
    kävin eilen koeajamassa milleä ja hyvältä tuntu.....onks se sit niin hyvä vanha peli on rivikone
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  15. #75
    kenen valmistamaa myllyä noissa aprillioissa käytetää??
    fiksun olosia pyöriä vaikka italialaisa ovatki
  16. #76
    Lainaa (TONI_VAAN @ Heinä. 28 2004,06:52) kirjoitti
    kenen valmistamaa myllyä noissa aprillioissa käytetää??
    http://www.rotax.com
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
  17. #77
    Lainaa (seeker @ Heinä. 28 2004,15:05) kirjoitti
    Lainaa (TONI_VAAN @ Heinä. 28 2004,06:52) kirjoitti
    kenen valmistamaa myllyä noissa aprillioissa käytetää??
    http://www.rotax.com *
    Sano vielä, että se hiilari on aitoa, Öhlari on kolmessa paikassa ja radiaalit kahdessa
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  18. #78
    Lainaa (Make80 @ Heinä. 28 2004,15:59) kirjoitti
    Sano vielä, että se hiilari on aitoa, Öhlari on kolmessa paikassa ja radiaalit kahdessa
    Eipäs kitistä siellä! Niitä saa kaupasta. (kwaakkuunkin)
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
  19.  
  20. #79
    Lainaa (seeker @ Heinä. 28 2004,16:22) kirjoitti
    Lainaa (Make80 @ Heinä. 28 2004,15:59) kirjoitti
    Sano vielä, että se hiilari on aitoa, Öhlari on kolmessa paikassa ja radiaalit kahdessa *
    Eipäs kitistä siellä! Niitä saa kaupasta. (kwaakkuunkin) *
    :kill:

    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123