Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 79:sta
  1. #31
    aprilian omilta sivuilta löytyy myös linkkejä muille sivustoille joilla uutta milleä on esitelty. myös alan lehtien mielipiteitä millestä löytyy.

    netissä huhuja myös uudesta aprilian supersport-mallista joka tulis tuotantoon ensi vuodeks. pyörässä olis mitä ilmeisemmin suzuki gsxr600:n kone ja muuten pyörä tulis muistuttumaan läheisesti aprilian omaa gp250 pyörää..



  2. #32
    Sairaan makee!!! *kuolaa litra tolkulla*
    Kaikki on mahdollista, kun ottaa tarpeeksi vauhtia... *
  3. #33
    Lainaa (JP-800 @ Elo. 29 2003,08:35) kirjoitti
    Kyllähän tuossa alkaa olemaan yksi aika vakuuttava ehdokas uudeksi pyöräksi... *
    Ressa alkaa tulla järkiinsä ...!!
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  4. #34
    Lainaa (Fabio T. @ Syys. 01 2003,10:36) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Elo. 29 2003,08:35) kirjoitti
    Kyllähän tuossa alkaa olemaan yksi aika vakuuttava ehdokas uudeksi pyöräksi... *
    Ressa alkaa tulla järkiinsä ...!!
    Ja sitte ressa pääsee "keulimaan" Turun keskustaan
  5. #35
    Lainaa kirjoitti
    Ja sitte ressa pääsee "keulimaan" Turun keskustaan
    Ainiin..enpä tuota tullut ajatelleeksikaan.. no ehkäpä tässä uudessa versiossa on tehty parannuksia, jottei se niin helposti keulapystyssä ohjautuisi autojen kylkeen.. tai ehkäpä sinne on valmiiksi laitettu jo "laskeutumisvalo"
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #36
    Retee...tosi retee...mmmm *kuola*
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  7. #37
    On se ... koko peli
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  8. #38
    Lehdesssä luki notta ensimmäinen erä näitä -04 malleja tulee Suomeen jo ensikuussa!
    Nopeimmat ehtii siis tekemään sisäänajon ennen lumia.
  9. #39
    Aikas makee
    GSX-R 1000 K8, KXF 450, DUKE II 640
  10. #40
    Sehän alkaa näyttää tosi mukavalta ja Ressakin on tosiaan tulossa oikeella tavalla hulluksi.

    Kyllä ne Verraarimaan pojat ja tytöt osaa!

    Ei se vanhakaan ollut pahan näköinen lainkaan, mutta tuo on keulaa lukuun ottamatta tosi muhkea. Hieman ehkä liikaa Japanilaista lookkia tuli etupleksiin valojen jaon myötä...

    No, ei haittaa, kun nyt on tuplaputketkin ja kaikki. Upee matalalentokone tosiaan.
    Naminami!



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  11. #41
    On se vaan pähee laite... ja varsinki factory mallissa semmosia osia käytetty ettei parempia löydy
    Perä on tosiaan aika persoonallisen näkönen, mutta nopeesti siihen silmä tottui, ihan kivan näkönen. Hyvä että on uskallettu uudistaa kunnolla.
    Ja kuten Saki sanoikin, niin onnekkaimmat pääsevät kuumetta parantelemaan jo tänä syksynä, jos vaan ilmoja riittää
    Pegaso IE
  12. #42
    Lainaa (Cobretti @ Syys. 13 2003,23:54) kirjoitti
    On se vaan pähee laite... ja varsinki factory mallissa semmosia osia käytetty ettei parempia löydy *:)
    jaa ei löydy
    http://www.aprilia.com/portale/eng/m...o.phtml?id=290
    :)
  13. #43
    Lainaa (FuturaRST @ Syys. 16 2003,22:03) kirjoitti
    Lainaa (Cobretti @ Syys. 13 2003,23:54) kirjoitti
    On se vaan pähee laite... ja varsinki factory mallissa semmosia osia käytetty ettei parempia löydy *
    jaa ei löydy
    http://www.aprilia.com/portale/eng/m...o.phtml?id=290
    Heh, no pakkohan se on ottaa sanat takasin... ja olla vähän rauhallisempi noiden "superlatiivien" kanssa jatkossa

    Ja toi se vasta peli onki
    Pegaso IE
  14. #44
    Uusimmassa Moto-lehdessä on Factory-mallin koe-ajo juttu kuvineen. Ei hassumpi peli. Suomeen ovat luvaneet ensi kuussa ekat kappaleet.
    Tikru 2010
  15. #45
    Tänään nähnyt sen livenä!
    Ei saanut ajaa, ei istua. Katsella vain.
    Sitä kyllä kelpaakin katsella vaikka pidemmän aikaa...
    < I´m So Bad, Baby I Dont Care >
  16. #46
    Aivan mahtavan näkönen livenä!!Eilen näin tuolla Jyväskylässä eräässä mopoliikkeessä.Hinta oli 19500 eskoo RSV Milessä ja Mille Factoryssä about 22-23000 eskoo.
    Siis todella mageen näköinen paketti kokonaisuudessaan,aivan eri kun näkee ton livenä....huh,huh.....mitähän ne busasta tarjois vaihdossa...
  17. #47
    Lainaa (Agostini @ Loka. 11 2003,09:22) kirjoitti
    .....mitähän ne busasta tarjois vaihdossa... *
    Hyvin ne antoi vaihdossa Motokeitaalla!!!
    Myös Turun Motomarket antoi todella reilun tarjouksen.

    T: ExBusaman

    Kun malttas odottaa lumien lähtöä!!
    Back in business.
  18. #48
    Tosi nätti mopo Ainoastaan perään pitää vähän totutella mutta keula on tosi häijy
    zii ex ten aar
  19. #49
    Lainaa (Agostini @ Loka. 11 2003,09:22) kirjoitti
    Aivan mahtavan näkönen livenä!!Eilen näin tuolla Jyväskylässä eräässä mopoliikkeessä.Hinta oli 19500 eskoo RSV Milessä ja Mille Factoryssä about 22-23000 eskoo.
    Siis todella mageen näköinen paketti kokonaisuudessaan,aivan eri kun näkee ton livenä....huh,huh.....mitähän ne busasta tarjois vaihdossa... *
    Oho!!Ei tosiaankaan paha! Taitaa tolla hinnalla jäädä seuraavan kerran pyörää vaihtaessa Jaappanin ihmeet hyllylle!!
    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  20. #50
    Rohkea design on pyörään tehty. Näkyvistä tuplaputkista annan plussan Aprilialle, joka ei ole lähtenyt putki penkin alle -linjalle. Putki kuuluu vain Ducatin ja MV Agustan penkin alle.
  21. #51
    YÖK!
    aina noit menee...noit menee aina.
  22. #52
    No ei toi poikkea muista nykykyykyistä juuri millään lailla

    Ei mun juttu, ei merkinkään puolesta... ei ei ei
  23. #53
    Lujeskelin just Bikers Journalista Tuono R:n testin, se olis tiätty upee, mutta 6000 Ekorree kalliimpi Saksassa ko vakioTuamo.

    Nii, ja enhä mä semmosella mitää tekis, se on täysin tehty räpättäväks. Uskon juttua, että satakertaa hauskempi ko Millie.
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  24. #54
    Uudessa Performance Bikessä on testi 04 RSV-R Factoryn ja 03 RSV-R kesken. Molempia kehutaan kyllä aikas paljon eikä varmaan ihan syyttäkään. Samassa julkasussa on muuten "väittämä" että 94 % Millen omistajista hankkii seuraavaksikin pyöräkseen Aprilian. Aika kova prosentti ja kertoo varmasti jotain Millen arvostuksesta pubien maassa. *



    Arlen who?
  25. #55
    No ei mistään kotosin... Missä kohtaa toi eroaa standardikyykyistä? Mitäänsanomaton ja tylsän näköinen. 999 Duce on mopojen Ferrari, toi on... jokujoku... hässäkkä.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  26. #56
    Tuohan on upea laite!!!

    Japsimopojen omistajat ei voi käsittä tuollaisii mopoi ollenkaan kun niitten mopoissa ei ole kauhean hyviä komponentteja vakiona eikä uskomatonta edistyksellistä muotoilua

    Olipa provosoiva viesti
  27. #57
    Lainaa (Jyri @ Joulu. 02 2003,15:28) kirjoitti
    Tuohan on upea laite!!!

    Japsimopojen omistajat ei voi käsittä tuollaisii mopoi ollenkaan kun niitten mopoissa ei ole kauhean hyviä komponentteja vakiona eikä uskomatonta edistyksellistä muotoilua *

    Olipa provosoiva viesti *
    ...ei tuo viestisi ollut kyllä niin kauhean provosoiva.....ihan hassua vaan nähdä miten sitä vääristää maailmankuvaansa merkkiuskollisuuden tieltä.

    Satun vaan tuntemaan kaverin joka ennen noita Aprillipiloja myi......vaihtoi Japseihin kun ei kuulemman ole hyvää bisnestä kun asiakkaat ei ole tyytyväisiä tuotteiden laatuun.....se nyt taas on että mistä tykkää.....mun mielestä mopo on hieno silloin kun se EI OLE korjaamolla tai parkkipaikalla hyödyttömänä
    Ex hippi!
  28. #58
    Lainaa (Legolas @ Joulu. 08 2003,15:24) kirjoitti
    Satun vaan tuntemaan kaverin joka ennen noita Aprillipiloja myi......vaihtoi Japseihin kun ei kuulemman ole hyvää bisnestä kun asiakkaat ei ole tyytyväisiä tuotteiden laatuun.....se nyt taas on että mistä tykkää.....mun mielestä mopo on hieno silloin kun se EI OLE korjaamolla tai parkkipaikalla hyödyttömänä
    No satutko tuntemaan ketään kuka ajaa esim. Millellä? Vai onko sulla ollu sellanen? Ite en oo ainakaan kuullu suurempia valituksia, pikemminkin päinvastoin. Toisen käden tietona tommosta tarinaa on turha heittää. Kerran Vermossa kuulin että...
    Arlen who?
  29. #59
    ...no niin no.....itse tuollaista katselin syksyllä, käytettyä tosin. Tällöin minua valaistiin asiasta ja se riittäköön tähän keskusteluun. Ajakoon niillä ken tykkää, on niissä italialaisissa minustakin asennetta. Ei vaan tarpeeksi suhteessa ongelmiin. Nämä on useimmiten kokemuksien pohjalta luotuja mielipiteitä, ja vaikka välillä tuntuukin että sinun mielipiteesi asiasta olisi ainoa ja kaikki muut puhuu täällä huhupuheita, aina ei näin välttämättä ole.

    Hassua miten minun kaverini antama kommenti on Vermossa kuultu ja sitten taas itse puhut mitä tutuiltasi olet kuullut ja mitä et taas täysin hyväksyttävissä oleva mielipide. Luo muuten tietyn ristiriidan viestisi asetteluun.

    Täysin asian vierestä, näin vain asiakseni puolustaa kantaani.
    Toisaalta enhän minäkään täällä voi aina takatassuille nousta jos joku on jostain asiasta erimieltä

    Anyway on se makea pyörä tuo uusi Mille ja varmasti käännyn katsomaan kun joku höräyttää moisen korvanjuuressa käyntiin ensikesänä
    Ex hippi!
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Legolas @ Joulu. 08 2003,18:03) kirjoitti
    Hassua miten minun kaverini antama kommenti on Vermossa kuultu ja sitten taas itse puhut mitä tutuiltasi olet kuullut ja mitä et taas täysin hyväksyttävissä oleva mielipide. Luo muuten tietyn ristiriidan viestisi asetteluun.
    Siis Vermossahan mä ton kuulinkin...

    Siis tottapuhuen jos Mille on sun mielestä epäluotettava pyörä niin ois kiva kuulla perusteita eikä mitään yleistä jorinaa. Negatiivista palautetta jostain fillarista antavan ois mun mielestä perusteltava juttunsa ettei nyt ihan mee mutu pohjalle. Eli kerro mitkä on ne viat mitkä tekee tosta niin surkeen kestävyydeltään? Ois kiva kuulla ku on muuten niin hieno fillari.
    Arlen who?
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen