Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 45:sta
  1. #1
    Ok kaikki aprilian omistajat, tänne vaan juttuu .
  2. #2
    No löytyipäs Futuristikin,

    Buongiorno,

    Itsellä on tuo mp-hankinta edessä ja Duke ST4s mielessä.. Futura myöskin vaihtoehto. Kokeilitkos Dukeakin ja mitkäs on yleiset kokemukset yms. jutut tähän mennessä?

    Saakohan siihen Futuraan ääniä, kun tuo pakotuubi on aika eksoottinen ilmestys ja äänet hieman hiljaisen oloiset?

    Vatsauksista kiitollinen.

    Pitää saada Itsku-pyörille omat merkkipalstat, kun nuo "riisit" ovat vallanneet kaikki foorumit..

    Makarooneille siis oma pasta ! ..öö palsta
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  3. #3
    Olipa lähellä että olisin ostanut Aprilian, nimittäin Capo Nord 1000cc. Varaosien (korkeat hinnat) ja alkuperäisvarusteiden saatavuus oli sen verran heikkoa, että ostin kuitenkin Suzuki DL 1000 V-Strom:in.
  4. #4
    Itellä pegaso,onks aprillistit ujoa porukkaa vai miks on niin hiljasta
  5. #5
    Tervetuloa vaan....taitaa olla vähissä Aprilian omistajat...mutta toiveissa kyllä on Aprilia....ehkä joskus..
    "Be careful out there"
  6. #6
    Juu vai Aprilian omistajat vähissä? noooh..Entäs sitten britit? Kysyy hän.
  7. #7
    mullaki on pegaso....
  8. #8
    (Mac = mäccärouunii)
    ...niin.., onkos sun "peg"issä kestänyt kannentiiviste, epe?
  9. #9
    Hommasin pelin loppukesästä,ei ainaskaan viä hajonnu.
    Missäs kilometrimääris se yleensä leppaa jos leppaa,mun
  10. #10
    Toi nyt meni ihan v.... piti sanomaniett mun pyöräll on mittarissa 20 t.
  11. #11
    -joo, en tiedä, tuli vaan mieleen kysyä kun tuola jahuun palstoilla ne puhu sitä... mikä vuosimalli sullon? ...onx siinollu mitää vikoja?
    ...-ei se huono peli oo, pirun näppärä ajella... vai mitä?
  12. #12
    Vuosimalli on 97,ei muita vikoja kuin vähän suuriruokainen
    tahtoo olla,mut on se aika monikäyttöinen peli(perunapellollakin pääsee).
  13. #13
    -joo, eisitä kovin pehmeelle kantsi viedä..
  14. #14
    *ilmottautuu Italon omistajaksi*
  15. #15
    Kauppias teki anomuksen mun puolesta GE Capitalille :)
    Nimi vaan alle ja R6 vaihtui italoon...
  16. #16
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Italowestern @ Kesä. 10 2002,23:07)</td></tr><tr><td id="QUOTE">[/QUOTE]<span id='postcolor'>
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Saakohan siihen Futuraan ääniä, kun tuo pakotuubi on aika eksoottinen ilmestys ja äänet hieman hiljaisen oloiset?[/QUOTE]<span id='postcolor'>

    Eiköhän noissa piikeissä muutenkin ole oudot röörit ja äänet :) mutta
    kyllähän tuohon RST Futuraankin (ei siis AF1, joka alkup. postaajalla on)
    löytyy "mökärööriä", mutta koneen alla oleva katti vie suurimmat mökät.

    mm. australialainen Staintune tekee tämmöstä:


    Myös Mototechonolta löytyy.
  17. #17
    Mulla on vuoden 2003 aprilia rs 125
    C B R
  18. #18
    2002 RS löytyy
    Stuntriding is NOT a crime

    Kawasaki Z750
  19. #19
    Tämän ohjeen mukaisen modin tein viikko sitten:
    http://www.rst1000.org/wrenching/derestrict.html

    Kunhan putken vielä saa tehtyä/hankittua, voi alkaa
    säätäminen. Tune Boy -kaapeli löytyy jo.... (mikä ihmeen PowerCommander??! ;))
  20. #20
    2001 rs on omassa tallissa levossa.. ja mikäs siinä makarooneillekin oma voorum romaanum.. toisaalta kyllä enään ens vuonna näillä ajele mutta.. hei..
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

    "Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
  21. #21
  22. #22
    Caponord löytyy itseltä. Vuoden vanha, kilsoja kertynyt reilut 17000 ja tyytyväinen olen ollut. Varaosien suhteen ei ole ollut ongelmia, ainakaan kun ei ole tarvinnut muuta kuin perushuoltokamaa.
  23. #23
    Ei Apriliaa vielä löydy, mutta pegaso voi mahdollisesti olla tulevaisuudessa hankintalistalla...
    Eli siis pegaso kuskit, paljonkos koneelle menovettä maistuu, kun joku tuossa mainitsi että reilun puoleisesti kuluisi?
    Millainen satula on pidemmillä matkoilla, ainakin kylmissä tyypeissä tuntui "melko" oudolta... voisi mennä uudelleenmuotoiluun
    Ovatko venttiilit suht helposti esiin saatavissa säätöä varten?
    Jotai muuta tietämisen arvoista? Kaikki kiinnostaa...
    Pegaso IE
  24. #24
    MilleR '03 vaihdoin täksi kesäksi ja vielä toimii Vaatii kyl hieman opettelua 4 koneen jälkeen. Arrow:in pönttö tilattu että pääsee V2:n äänet oikeuksiin.
  25. #25
    Lainaa (Moppe @ Heinä. 02 2003,16:19) kirjoitti
    MilleR '03 vaihdoin täksi kesäksi ja vielä toimii Vaatii kyl hieman opettelua 4 koneen jälkeen. Arrow:in pönttö tilattu että pääsee V2:n äänet oikeuksiin.
    samanlaisella ajelen mä, löytyy lastu ja arrowi , akran 2-2 putkisto kylläkin tilattu

    ps.onhan siinä eroa ihan kylliksi rivikoneeseen, edellinen mankeli zx-12r



  26. #26
    Kuinka "kyykky" toi mille on ajoasennoltaan. Olis ens kesälle yks mahdollinen valinta.
    Pituutta kun on kertynyt 196, niin kiinnostas tietää, kannattaako sitä edes ajatella vaihtoehdoksi...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  27. #27
    Lainaa (jhayrin1 @ Heinä. 15 2003,07:54) kirjoitti
    Kuinka "kyykky" toi mille on ajoasennoltaan. Olis ens kesälle yks mahdollinen valinta.
    Pituutta kun on kertynyt 196, niin kiinnostas tietää, kannattaako sitä edes ajatella vaihtoehdoksi...
    Kyykkyhän se kyllä on mutta minun pyörääni kokeili kaveri joka oli 189 cm 120 kg ja kehui että ajoasento on hyvä.
    Sanoisin että ajoasento on suunillen samanlainen kuin uudessa gigserissä mutta ei niin kyykky kuin esim R 1
  28. #28
    Loistava linkki apriliaheeboille

    www.apriliaforum.com

    Löytyy viriosaa, hilavitkuttimia, ja loistava keskusteluphoorumi kaikki mitä apriliaporukat kaipaa
  29. #29
    Lainaa (jhayrin1 @ Heinä. 15 2003,07:54) kirjoitti
    Kuinka "kyykky" toi mille on ajoasennoltaan. Olis ens kesälle yks mahdollinen valinta.
    Pituutta kun on kertynyt 196, niin kiinnostas tietää, kannattaako sitä edes ajatella vaihtoehdoksi...
    Mille oli mulle ainakin aika ahdas jalkatilan suhteen. (oon 186 pitkä) Takajarrun käyttö (kuka sitä tarttee??) ja alas vaihtaminen oli aika hankalaa. Ehkä niitä jalkatappeja olis saanu hiukan säädettyä, muttei jaksanut puolen tunnin lenkkiä varten alkaa roplaamaan. Kakspäällä ajoasento oli ihan helvettiä, kun matkustaja on suunnilleen reppuselässä. Yksinhän tollasta ajellaankin, joten sillä ei ole sillain väliä.
  30.  
  31. #30
    Tässäpä yksi Aprilia-linkki lisää:Aprilia Club Finland
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen