Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
  1. #31
    Pistäkääs Pegason omistajat kommentteja pyörästä! ja muutkin, joilla tietoa/sanottaavaa pelistä on. Joku muukin jo aiemmin kyseli.
  2. #32
    Törmäsin tällaiseen Aprilia-kikottimeen Milanon sivuilla:

    http://www.eicma.it/en/default.asp?A...2D530%2D569%2D

    Itse en Honda-kuskina näiden päälle ymmärrä, mutta täällä ehkä löytyy alan miehiä. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  3. #33
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Tällaseen kuvaan törmäsin tuolla suzuki talkin puolella:


    Jos tuollanen joskus tulee niin tiedän mihin vaihdan. Ei muuten kauheesti tietoo löytynyt millään hakukoneilla, ei kellään sattuis olemaan jotain tietoja ko. moposta?
  4. #34
    http://www.maxmoto.co.uk/aprilia_600.shtml

    Kovasti spekulaatiota Suzukin koneen käytöstä kuten RS250:kin. Toisaalta 750cc versio RSV:stä sopisi myös supersport-luokkaan.
  5. #35
    Lainaa (FuturaRST @ Syys. 29 2003,09:48) kirjoitti
    Mielenkiintosta juttua, ja löytypä samalla muutenki tosi mielenkiintosen olonen sivusto. Kiitos linkistä
    Pegaso IE
  6. #36
    Miltäs kuulostaa Aprilia Mille 2001 ajettu 13000tkm
    ja hinta oli vissii joku 15.000€

    Onks toi minkä hintanen ja oiskoha muuta jotain tietoo tosta niinku kestävyydeltä ajettavuudelta ym. Kaipaisin tietoa kenenllä sit vain on kokemusta.

    Ei toi varmaa Mille R:kään voi olla ku ois varmaa vähä turhan halpa muute
    Suzuki GSX-R 750 SRAD -96
  7. #37
    Mul on Aprilia RS vm.2003
  8. #38
    Itellä löytyy tommonen vuoden 2000 Rs tallista. Aika kiinnostavalta kuulostaa tommonen 600 Aprilia.
  9. #39
    Futuraan mäkin vahvasti tykästyin,Capoakin koitin ja Tuonoa tuumailin, mutta puimuriin rakastuin.


    Ei tainnut silloin äijä oikeen itsekään tietää mitä haluaa...
    Kaikkea kannattaa kokeilla paitsi omaa siskoa ja kansantansseja
  10. #40
    Tiistaina vissiin tänne tulee tuollainen -03 Aprilia RS. Ja onneks ei ookaan kauaa odotettu...
    Eilen saavutin taas kyseenalast feimii

    -Steen
  11. #41
    Meille Aprilisteille on juuri perustettu ihan omakin foorumi Aprilia Club Finland:in sivuilla. Siellä linkki "foorumi".

    terv. Anssi, RST 1000 Futura
  12. #42
    Kannattaakohan tuonne liityä jäseneksi, hinta isoilla pyörillä kuitenkin 40 ?. Etuja ei pahemmin tuolla kyllä saa.
  13. #43
    Ei siellä foorumilla ole pakko olla ACF:n jäsen. Riittää, kun rekisteröityy sinne itse foorumiin.

    Itse liityin alunperin lähinnä hyvän asian kannatuksen vuoksi, koska Aprilialle ei vielä oikein ollut Suomessa mitään kerhoa tai edes omaa foorumia. Tällä kokemuksella voin sanoa, että tosi mukavaa ja innostunutta porukkaa siellä ainakin on. Kaipa niitä etujakin tulee lisää, kun saavat toiminnan kunnolla käyntiin.

    Jäsenedut

    terv. Anssi K.



  14. #44
    Mulla on rs 125 '03 <3
  15.  
  16. #45
    kun mulla on tuo aprilia -05 malli niin missä siellä on kuristukset?
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12