Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Tulipa vaihdettua Thundercat Futuraan ja nyt sitä tohkeissaan katselee uutta osaa.. *

    Kysymäni piti, että löytyykös täältä yhtään Fururistia, joka on vaihtanut Bef:n tai Staintunen vaimentimeen? Tai yleensäkin onko joku mennyt modifioimaan/vaihtamaan jotain Futuran pako-osastolle? Netistä löytyi myös H-pipe, joka pitäisi myös auttaa sekä ääniin että tehoihin. Kenelläkään kokemuksia siitä?

    Pyörä tuntuu muutoin passelilta, mutta äänet siinä on samanlaiset kuin 5 heppasessa briggs&strattonissa. Sille asialle pitäisi tehdä jotakin.
  2. #2
    Hmm, hiljaista. Eikö täällä ole muita Futuristeja?

    Ja tässä kohtaa Futuristilla tarkoitan RST 1000 Futuraa enkä AF1 125 Futuraa.
  3. #3
    Moi,

    ilmoittaudun uudeksi Futuran ajajaksi ja tällä viestillä vahvistan myös jäsenyyteni ORG-palstalla. Aikaisempi pyöräni oli cb 750 f2, joten Futuran soundit riittävät hyvin siihen verrattuna.
    Täällä olisi kiva kuulla kauemmin Futuralla ajaneiden kommentteja luotettavuudesta. Ilmeisesti ainakin akun lataamisen kanssa saattaa jossain vaiheessa tulla haasteita. *

    ben
  4. #4
    Hyvä että löytyi joku muukin Futuristi *

    Minulla alkoi huonosti Aprilian omistus. Pyörä viallinen heti liikkestä haettua ja nyt se on maannut pari viikkoa korjattavana. Vikana on se, että pyörä ei lähde käyntiin kylmänä. Itse mittailin jännitemittarilla ja aika huonolta näytti lataus, kun valot päällä se latasi reilusti alle 13 volttia. En tiedä johtuuko vika tuosta huonosta latausjännitteestä.

    Hyvänä puolena on se, että minun ei tarvitse rahallisesti osallistua pyörän korjaamiseen, mutta hyviä ajopäiviä menee koko ajan hukkaan. *
  5. #5
    Aprilia Club Finlandin forumin sivuilla näytti olevan jotain juttua:Aprilia Club Finland Forum
  6.  
  7. #6
    Lainaa (Guest @ Kesä. 20 2005,09:59) kirjoitti
    Aprilia Club Finlandin forumin sivuilla näytti olevan jotain juttua:Aprilia Club Finland Forum
    Jep, minähän siellä turisen yksikseni...
    Eikai, on siellä muitakin mutta tällä hetkellä taidan olla ACF:n ainoa futuristi. Tulkaahan muutkin mukaan!