Sivu: 26 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 1234:sta
  1. #751
    JMH: Sen keltaisen panin merkille kyllä. Sitten oli myös tämä: http://www.nettimoto.com/aprilia/rsv/1916431
    Kiitos vastauksista!
    CBR1100XX ´99
  2. #752
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Juhana N kirjoitti Katso viesti
    JMH: Sen keltaisen panin merkille kyllä. Sitten oli myös tämä: http://www.nettimoto.com/aprilia/rsv/1916431
    Kiitos vastauksista!
    Ihan hieno peli. Tulee vain itse mietittyä, että reilu viiden tonnin pyyntö neljätoista vuotta vanhasta makaroonista on jo kohtuullisesti. Jos on oikeasti vaihdettu kulutusosaa, ja hyvin pidetty, niin sitten saa kukin miettiä onko paljon vai vähän.

    Mietintää osien myymisen/ ostamisen kannalta, ihan hatusta heitettynä ja kohtuu varovaisesti:

    Akran 2-2 putkisto: 600-700 € (jos jostain löytyy)
    Öhlins keula kolmoineen: 700 €
    Öhlins takaiskari: 400 €
    Öhlins ohjausiskari: 150 €
    Oz vanteet jarrulevyineen: 900 €.

    Eli about 2 800 € sais pulitella, jos normi RSV:stä rakentelis tommosen, miinus hiilariosat.

    Varmaan alle viiden tonnin liikahtaa, joten jos RSV:tä hamuaa, voi olla kohtuu diili. Sitten vaan vertailemaan, mitä muuta tuolla rahalla saa. Onhan siellä kymppiärrää, gixxeriä jne, mutta jos ne ei sykähdytä, niin spagettimankelin tie voi olla kiinnostava.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #753
    Sanokaas viisaammat mistä saisi -03 Milleen sopivaa bensapumppua ja suodatinta järkihintaan.

    OEM paketti pohjalevyineen ja muine tilpehööreineen herra Wendeliltä maksaa saksanmaaltakin hankittuna 500,-, kun ei tunnu erikseen myytävän. (http://www.wendelmotorraeder.de/benz...901181020.html -> #19)

    AF1 Racing myy kyllä pumppua, mutta sekin pelkästään suodattimen kanssa tilattuna alveineen lienee siellä 250,- paikkeilla
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
  4. #754
    Lainaa meshuggah kirjoitti Katso viesti
    Sanokaas viisaammat mistä saisi -03 Milleen sopivaa bensapumppua ja suodatinta järkihintaan.

    OEM paketti pohjalevyineen ja muine tilpehööreineen herra Wendeliltä maksaa saksanmaaltakin hankittuna 500,-, kun ei tunnu erikseen myytävän. (http://www.wendelmotorraeder.de/benz...901181020.html -> #19)

    AF1 Racing myy kyllä pumppua, mutta sekin pelkästään suodattimen kanssa tilattuna alveineen lienee siellä 250,- paikkeilla

    Ei sitten hajuakaan joutuuko jotain muuttaan/sovittaan kun en ole merkin harrastaja..mutta ite katon aina ekana ebaystä kun jotain olen vaille, ja tollasta ehdottaa:

    http://www.ebay.de/itm/Kraftstoffpum...kAAOSwGWNUV3gA
    "If something hasn't broken on your Ducati, it's about to!"
    "Go faster is simply the result of turning "oh shit" moments into "I got this" moments."

    Ducati 996 Evoluzione
    Honda cbr1000rr -04 rataprojekti
    Wikakasa ZX10R -13, myös useimmiten palasina
  5. #755
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa meshuggah kirjoitti Katso viesti
    Sanokaas viisaammat mistä saisi -03 Milleen sopivaa bensapumppua ja suodatinta järkihintaan.

    OEM paketti pohjalevyineen ja muine tilpehööreineen herra Wendeliltä maksaa saksanmaaltakin hankittuna 500,-, kun ei tunnu erikseen myytävän. (http://www.wendelmotorraeder.de/benz...901181020.html -> #19)

    AF1 Racing myy kyllä pumppua, mutta sekin pelkästään suodattimen kanssa tilattuna alveineen lienee siellä 250,- paikkeilla
    Mikä on ongelma pumpun ja pohjalevyn kanssa? Jos OEM osaa, niin ebay ja käytetty lienee ekonomisin ratkaisu. Filttereitä samasta osoitteesta. Tietty, mikä tahansa ruiskukoneelle tehty filsu 8 mm sovitteilla menee, jos koko on sinne päin, eli Motonetistäkin saa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  6. #756
    Tosiaan se siis pohjalevyssä vikana, että koko roska myydään yhtenä, kun pelkkää pumppua kaipaisi. Eli jos joku osaa suositella suoraan jotain oem:ää vastaavaa hyväksi todettua niin hyvä olisi, muuten tosiaan mennään vain ebay lotolla ja katsotaan minne se johtaa
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
  7. #757
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa meshuggah kirjoitti Katso viesti
    Tosiaan se siis pohjalevyssä vikana, että koko roska myydään yhtenä, kun pelkkää pumppua kaipaisi. Eli jos joku osaa suositella suoraan jotain oem:ää vastaavaa hyväksi todettua niin hyvä olisi, muuten tosiaan mennään vain ebay lotolla ja katsotaan minne se johtaa
    Tsekkaa kuiteskin ensin, että pumpulle tulee sähköt (johdot & rele).

    Esimerkiksi ne johdot/ liitin on paikassa, jossa ne saattavat joutua puristuksiin/ hankauksiin.

    RSVR.net voi olla vielä paikka, josta kysellä palikoita (foorumi briteissä) + joku Korvanto esmes.


    Käytettyyn kandee ostaa O-rengas Wendeliltä. Pyydä huomiota kentässä postitus kirjeitse, niin ei mee sitä 15 ekua DHL:ään, vaan jotain 4 € postitukseen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #758
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tsekkaa kuiteskin ensin, että pumpulle tulee sähköt (johdot & rele).

    Esimerkiksi ne johdot/ liitin on paikassa, jossa ne saattavat joutua puristuksiin/ hankauksiin.

    RSVR.net voi olla vielä paikka, josta kysellä palikoita (foorumi briteissä) + joku Korvanto esmes.


    Käytettyyn kandee ostaa O-rengas Wendeliltä. Pyydä huomiota kentässä postitus kirjeitse, niin ei mee sitä 15 ekua DHL:ään, vaan jotain 4 € postitukseen.
    Kuvien mukaan näyttää vakio Bosch -pumpulta (jollainen mm Bemarissakin on)
    Eiköhän noita pumppujakin saa Motonetistä.
    Pumpun saa vikaantumaan kun muutaman kerran päästään tankin tyhjäksi. Kuivana pyöriessään pumpun tiivisteet kärsii eikä ruiskusuuttimmille riitä tarpeeksi painetta.
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  9. #759
  10. #760
    http://www.meat-doria.com/en/product...r/7506416/7863
    Onko tuo pumppu? Koitas Motonettia noiden autojen varaosahauilla ja käy vanhan kanssa kassalla vertaamassa.
    Tuotto ainakin piisaa. Tuo Piaggion kohdalla mainittu varaosanumero ka täsmää Millen pumppuun.
  11. #761
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa skuikka kirjoitti Katso viesti
    http://www.meat-doria.com/en/product...r/7506416/7863
    Onko tuo pumppu? Koitas Motonettia noiden autojen varaosahauilla ja käy vanhan kanssa kassalla vertaamassa.
    Tuotto ainakin piisaa. Tuo Piaggion kohdalla mainittu varaosanumero ka täsmää Millen pumppuun.
    Näyttää aika hyvältä. Tongin apikkafoorumin viisaiden päitä, jos siellä joku osais vastata.

    Edti:

    Sieltä vastattiin, että ei. Kuulemma pumpun sihdin kanssa tulee ongelmia. En kyllä hiffaa miten.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #762
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Millen nakukonversio by ammattilaiset.

    Oiskohan tää Rekkamasan makuun???

    http://www.southgarage.com/motorcycles/audace/
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  13. #763
    En sitten jaksanut metsästää niitä ram-air tötteröitä. Nyt en osaa päättää, leikkaanko päät viistoiksi vai jätänkö noin?
    12776793_489034874554770_113655443_o.jpg
  14. #764
    Tänään vähän puuhasteltu tallissa... Alustan osat kävin hakemassa motovilleltä ja ruuvailin paikalleen. Takalinkun laakerointi pitää vielä käydä läpi. Jarruihin vaihtelin uudet tiivisteet. Ruuvasin myös kiinni briteistä tilatun tappisarjan. Semmonen pikkupaja kun race supplies direct (voin suositella loistava palvelu ja nopea vastaus email) myy ebayssa milleen pelkkää tappisarjaa ilman polkimia. Laitoin mailia, että pistää mukaan heidän valikoimistaan ducati 1098 sarjaan kuuluvan vaihdepolkimen. Käänsin vaihdepolkimen vaan ympäri kun ducatissa uniball kiinnitys alhaalla ja milleen sopiakseen pitää olla ylhäällä. Nyt pitää vaan askarrella tuohon väliin tangon pätkä ja viritellä shifteri paikalleen kunhan saapuu Eiköhän tämän kasaan saa kesäksi

    PS myykää joku mulle toinen sarja vanteita
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  15. #765
    Mulla ois superduken orggis vanteet, vm -05 moposta. Jäi talliin kun hommasin viime kesänä hiilarit.
  16. #766
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Mulla ois superduken orggis vanteet, vm -05 moposta. Jäi talliin kun hommasin viime kesänä hiilarit.
    Mahtaakohan sopia suoraan?
  17. #767
    Jarrulevyt käy ainakin ristiin ja pirun samannäköiset vanteet ovat. SD:n takavanne on 5,5' kun Millessä on 6'. 180 kumilla saattaa muuttua nykyistäkin ketterämmäksi.
    Wililtä taisin kysellä syksymmällä noita samoja vanteita Kotariin, taitaa sen hankinta siirtyä ja mennään Millellä vielä tämä kesä.
    Siihen liittyen, jos jollain lojuu niitä Tuonon syttypuolan peitemuoveja jossain, niin olen kiinnostunut. Olen pari viikkoa koittanut mallailla amuliinista tyyliin sopivia, mutta ei onnistu minun lahjoilla.
    Netistä ei ole osunut silmään kuin kalliita hiilikuituhiluja.
  18. #768
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Mahtaakohan sopia suoraan?
    Voin ottaa mittoja jos haluat.
  19. #769
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Voin ottaa mittoja jos haluat.
    Kiinnostaa! Onko esim. sama akselin halkaisija?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #770
    Katso laakerien numerot samalla. Saattaa olla samat pesät vaikka olisi eri kokoiset akselit.
  21. #771
    Juu, olen slovakiassa tämän viikon, joten mittailut jää ensiviikkoon.
  22. #772
    Lainaa wilipedia kirjoitti Katso viesti
    Juu, olen slovakiassa tämän viikon, joten mittailut jää ensiviikkoon.
    Oletko sattumoisin Tatralla laskemassa? Mietin vaan kun olen ensi viikolla itse tulossa sinne että mikähän mahtaa olla lumitilanne...
    ...
  23. #773
    Lainaa MachinaAnimata kirjoitti Katso viesti
    Oletko sattumoisin Tatralla laskemassa? Mietin vaan kun olen ensi viikolla itse tulossa sinne että mikähän mahtaa olla lumitilanne...
    Spisska nova ves ihan töissä ja lunta ei ole yhtään, lämmöt jotain 6 astetta. En tiedä sitten mikä on hiihtokeskuksissa tilanne.
  24. #774
  25. #775
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Mä menin suosiolla Brembon 19 RCS:ään. Käy sitten mopoon kuin mopoon. Tietty, jonkun japsimopon radiaalipääsylkkä menee varmaan kans. Toi brembo vaati pienen mittariston siirron, ja ohjauksen rajoittamisen yhden rengaspainon verran.

    Mä en päässyt selville, et mikä korjaussetti tuohon Bremboon menee.

    Btw. Takajarrunkin osalta Carpimoto myy pääsylkkiä jotain 50-60 euroa kipale, et jos mopo ei koe väkivaltaista loppua, niin ens talvena sekin työn alle.

    Asiaan vielä.... Tuossa korjaussetissähän oli mitat, niin oma murusiks ja näppäränähän mittailet kriittiset paikat.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #776
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mä menin suosiolla Brembon 19 RCS:ään. Käy sitten mopoon kuin mopoon. Tietty, jonkun japsimopon radiaalipääsylkkä menee varmaan kans. Toi brembo vaati pienen mittariston siirron, ja ohjauksen rajoittamisen yhden rengaspainon verran.

    Mä en päässyt selville, et mikä korjaussetti tuohon Bremboon menee.

    Btw. Takajarrunkin osalta Carpimoto myy pääsylkkiä jotain 50-60 euroa kipale, et jos mopo ei koe väkivaltaista loppua, niin ens talvena sekin työn alle.

    Asiaan vielä.... Tuossa korjaussetissähän oli mitat, niin oma murusiks ja näppäränähän mittailet kriittiset paikat.
    Jep lähetin kysymyksen myyjälle, että sopiiko psc16 pääsylkkään... alkup vielä yhtenä osana ja haaveilen siitä, että korjautuisi itsekseen btw kauhee 2t kuume vois hommata piikkisen rs:n kadulle
  27. #777
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Jep lähetin kysymyksen myyjälle, että sopiiko psc16 pääsylkkään... alkup vielä yhtenä osana ja haaveilen siitä, että korjautuisi itsekseen btw kauhee 2t kuume vois hommata piikkisen rs:n kadulle
    Sit siitä RS:stä pitää tehdä hieno..... ring ding ding ding
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  28. #778
    Tällainen vastaus tuli: hi, there is no replacement kit of PSC pumps, to repair the PSC pumps must send them to the Brembo, only in the factory repair. nojoo kaipa se uus pitää hommata kun maksaa varmaan saman lähettää korjattavaksi... motoforzan takakate on omaan mieleen kun siitä on siistitty takavalojen muodot pois
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  29. #779
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Tällainen vastaus tuli: hi, there is no replacement kit of PSC pumps, to repair the PSC pumps must send them to the Brembo, only in the factory repair. nojoo kaipa se uus pitää hommata kun maksaa varmaan saman lähettää korjattavaksi... motoforzan takakate on omaan mieleen kun siitä on siistitty takavalojen muodot pois
    Perhana ku ois muistanut mainita Jesterin Evokitin katteet. No, noi eka ruvelle, ja sit rääräämuovia.

    http://jester68evokit.com/
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  30.  
  31. #780
    Tuosta olen käynyt alustavaa hankintakeskustelua. Nyt en ymmärrä, mikä on minkäkin polven mille jne... Kilometrimäärä vaikuttaa verrattain alhaiselta. Osaatteko, arvoista Mille-tuntijat, kommentoida pelkän ilmoituksen perusteella, vai sattuuko peräti olemaan jonkun teistä entinen?
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
Sivu: 26 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16242526272836 ... ViimeinenViimeinen