Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 107:een 107:sta
  1. #91
    Hienosti toimii!
    Maksu VISAlla ja noin 10 päivän kuluttua kumit (6xZ6) oli tontilla.
    Voin suositella!!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  2. #92
    15.4 tilasin
    16.4 varmistus

    Maantaina oli käyny äijä kokeelee et oonko kotona, enpä ollu.
    Soitin DHL:lle ja annoin hölöttimen numeron niin tänään soitti et jättää renkulat autotalliin.
    Hyvin toimi homma Rodamoton ja DHL kanssa.
  3. #93
    Olen kanssa ekaa kertaa vaihtamassa kumeja ja tämän luettuani ajattelin että voisin tilata rodamotosta... Jos jollakin on kokemusta tämän kokosista kumeista niin voisi ehdottaa jotain merkkiä ja mallia. 200 leveässä takanakissa meinaan siis pysyä.

    120/70 ZR17 M/C (58W)
    200/50 ZR17 M/C (75W)



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  4. #94
    Lainaa (massma @ Huhti. 22 2007,19:56) kirjoitti
    en tiiä olen tyhmä vai mitä mutta vielä:

    tällänen tulossa s-postiin, eli tuleeko rinkulaa vai ei.

    " Su Pedido ha sido enviado, en 2 o 3 dias lo recibirá.


    *Nº Pedido: 0000501 * *Fecha: 21/04/2007


    Descripción Cantidad Pvp/Ud Iva Subtotal *


    METZELER / METZELER - Sportec M-1 / Sportec M-1 - P 120 70 17 W Delantero / 190 50 17 W Trasero *2 *177,59 * * 16,00% *355,17 ? * *



    * *
    *Total sin IVA : 355,17 € *
    *Gastos de Envio : 30,17 € *
    *Gastos Pago : 0,00 € *
    *Iva : 61,65 € *
    *Total Pedido : 447,00 € " '

    edit:kirjoitusvirhe
    tänään tuli helveeeeetin isolla kuorma-autolla pihaan, eturenkaat 1306 ja taka 0206 paistettuja.

    homma toimii
    Poistettuja viestejä jo vuodesta 2006.
  5. #95
    Rodamotosta tuli tilattua renkaat kun myNETmoto ei viitsinyt vastailla pariin kyselyyn mitään. Oli edellisen tilauksen tyrimisen yhteydessä luvattu ilmaset postitukset seuraavaan tilaukseen ynnä muuta mannaa taivaasta. No ilmankos ei kiinnostele vastata.

    Rodamotossa homma pelasi hienosti vaikka itse kosoilinkin aluksi systeemien kanssa. Sivuston apoteekin hinnoista annettiin sopivasti pyöristetty tasarahatarjous ja Visa-maksun peruminenkin (sorruin poikamaiseen hätäilyyn ja maksoin aluksi täyden hinnan) sujui ongelmitta. DHL:n dude heitti renkulat kotiovelle ja toimitus tapahtui tänään luvatun aikataulun mukaisesti viidentenä arkipäivänä tilauksesta.

    Papukaijamerkki.
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  6. #96
    Rodamotolta tuotiin tänään kotiovelle 2 mustaa pyöreetä rinkulaa. Hyvää palvelua

    Onnex ehdin napata ne ennen vaimoa, olisivat kuulemma sopineet hyvin kukkapenkin alustoiksi.
  7. #97
    Lainaa (moto+ @ Kesä. 18 2007,15:25) kirjoitti
    Rodamotolta tuotiin tänään kotiovelle 2 mustaa pyöreetä rinkulaa. Hyvää palvelua *

    Onnex ehdin napata ne ennen vaimoa, olisivat kuulemma sopineet hyvin kukkapenkin alustoiksi. *
    Anna ne vaihtoon lähtevät kukkapurkeiksi...
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  8. #98
    Mitenkä renkaiden toimitus onnistuu Rodamotosta? Ilmeisesti tulee DHL:llä, mutta entä jos on päivät töissä? Saako toimitettua esim. postiin tai illalla?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  9. #99
    ^ DHL:n kuski käy sun ovella ja jos ei avata, jättää "saapumisilmoituksen", jossa kehotetaan sopimaan uusi toimitusaika. Sitä en tiedä kuinka myöhään illaksi toimitusta saa, mutta itse olen ainakin käynyt töiden jälkeen hakemassa suoraan terminaalilta, net on yleensä vähintään alkuiltaan saakka auki. Soittoa vaan siihen lapun numeroon, niin sumplivat kyllä.
  10. #100
    Lainaa (-dq- @ Heinä. 25 2007,23:50) kirjoitti
    ^ DHL:n kuski käy sun ovella ja jos ei avata, jättää "saapumisilmoituksen", jossa kehotetaan sopimaan uusi toimitusaika. Sitä en tiedä kuinka myöhään illaksi toimitusta saa, mutta itse olen ainakin käynyt töiden jälkeen hakemassa suoraan terminaalilta, net on yleensä vähintään alkuiltaan saakka auki. Soittoa vaan siihen lapun numeroon, niin sumplivat kyllä.
    No piru kun ei se kuski taida päästä edes rappuun asti.

    Pitää yrittää sumplia jotenkin muuten...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  11. #101
    Ei meinaa oikeen tilaus onnistua. Kauanko teillä on kestänyt tilausvahvistuksen tulo? Maksoin Visa-electronilla (viime keskiviikkona) eikä vielä ole mitään kuulunut. Ei siis mailia, order statusta, mutta onneksi ei ole rahojakaan vielä veloitettu. Pistänkö uutta tilausta vetämään?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #102
    ^ Mahtaako Electronilla maksu onnistuakaan..pitäis olla oikea luottokortti, tai sitten joko maksaa etukäteen tilille tai postiennakko-tyylisesti sitte ku tavarat on perillä (maksaa hieman ylimääräistä).
  13. #103
    Homma toimii loistavasti. Misukan Pilot Power 2 ct eturenkaita ei ollut tilaushetkellä. Mutta Adolfo sai niitä hommattua jostain ja soitti (!) että nyt lähtee tilaus tulemaan odotettua aikaisemmin.

    ...Vielä odotellaan josko ne tilaamaani pari settiä renkaita saapuisikin joskus (ensiviikolla kuulemma pitäisi olla täällä).

    Mutta ainakin tähän mennessä iiiso peukku firmalle ja Adolfolle!
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  14. #104
    Moro.olen itsekkin ajatellut tilata Rodamotosta renkaita,syy tietysti hinta.Mutta arveluttaa antaa kortin numero jonnekkin Espanjalaiselle firmalle.Miten ne kulut,mitä tulee lisään siihen hintaan minkä ne ilmoittaa sivullaan,sekä kauan kestää tulla lähetyksen ,ym,ym.VALISTAKAA TIETÄMÄTÖNTÄ!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  15. #105
    Voit myös maksaa lähetyksen kun DHL lähettää sulle saapumisilmoituksen jossa on niiden tilinumero (tosta tais tulla parikymppiä lisäkuluja...) Ja nuo kulut kyllä selviää kun meet sinne rodamoton nettikauppaan, lisäilet renkulat ostoskoriin ja jatkat tilauksen tekemistä.....
    Kawasaki z1000 & Suzuki pv50R
  16. #106
    Lainaa (solifer @ Elo. 11 2007,09:10) kirjoitti
    Moro.olen itsekkin ajatellut tilata Rodamotosta renkaita,syy tietysti hinta.Mutta arveluttaa antaa kortin numero jonnekkin Espanjalaiselle firmalle.Miten ne kulut,mitä tulee lisään siihen hintaan minkä ne ilmoittaa sivullaan,sekä kauan kestää tulla lähetyksen ,ym,ym.VALISTAKAA TIETÄMÄTÖNTÄ!
    Homma toimi itselläni ihan hyvin. Tilasin ensin nettisivujen kautta misukan 2ct renkaita ja visalla maksoin. Seuraavana päivänä olikin tullut mailia että niitä ei ole kun on se takaisinkutsu kampanja. Mukana oli ehdotus odottaa tai toiset renkaat. En voinut odottaa vaan pyysinkin sitten tarjouksen toisista renkaista ja vastaus tuli seuraavana päivänä. Hintaa oli kymppi enempi kuin olin maksanut ja kyselinkin sitten maksutapahtuman kulkua kun se visa oli jo veloitettu. Vastauksena oli että saan renkaat jo maksetulla hinnalla. Lupaisi vielä lähettää rinkulat samana päivänä, tämä ei tosin täysin toteutunut vaan pari kolme päivää sen jälkeen. DHL toikin renkaat sitten reilun viikon kuluttua sovitusta lähetyspäivästä. Eli kaikin puolin toimivaa palvelua. Rahtikulut, 35 eur tulivat automaattisesti nettitilaukseen.
  17.  
  18. #107
    Lainaa (solifer @ Elo. 11 2007,09:10) kirjoitti
    Moro.olen itsekkin ajatellut tilata Rodamotosta renkaita,syy tietysti hinta.Mutta arveluttaa antaa kortin numero jonnekkin Espanjalaiselle firmalle.Miten ne kulut,mitä tulee lisään siihen hintaan minkä ne ilmoittaa sivullaan,sekä kauan kestää tulla lähetyksen ,ym,ym.VALISTAKAA TIETÄMÄTÖNTÄ!
    Mun käsittääkseni kortin tietojen väärinkäyttö menee luottokunnan piikkiin.
    - If you risk nothing, you gain nothing -
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234