Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Nyt kun tilaa kesän reissun, saa 30 pinnaa alennusta ja paluumatkasta lisää 20. Jotain nelisensataa halvimmillaan hytissä ( riippuu tietysti hytistä ja osallistujamäärästä, eli voi olla halvempikin ), kaksi henkeä hytissä, per nenä eestaas. Eipä tuolla rahalla kannata pahemmin vaihtoehtoja miettiä - tällä kertaa.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  2. #32
    Varasin Autoliiton kautta, Helsinki 2.6 - Travemunde 18.6
    Autoliiton jäsenyydellä ennakkovaraajan eduin ja hinnoin:
    Meno ikkunallinen 10 neliön hytti 273, ateriatx2 130, mopo 219,
    ja paluu hytti 218.4, ateriat 110, mopo 175.2
    yht: 1125.60

    Halpaa kuin saippua sanoo minä
    Mut sitten on muistettava et perua ei voi enää 1.4 jälkeen, jos et pääse reisuun niin rahoja ei sitten saa takasin.
    ZZR1400
  3. #33
    Varmaan olen taas jossain töpännyt mutta varasin Finnlinesin 19-20 toukokuuta kansituolipaikalla matkan travemundeen 207euroa ilman sapuskoita. Keskimmäinen poika on Heilbronnissa töissä ja mieli tekee käydä katsomassa. Ensimmäinen yöpaikka on vielä hakusessa missä pyörä olisi turvassa kun alus tulee vasta klo 21 Travemundeen.
    Ehdotuksia?
  4. #34
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  5. #35
    Mä olen ollu Ibis Lubeckis ihan motarin tuntumassa:
    Fackenburger Allee 54
    23554 LUEBECK
    GERMANY
    Yöhinta n.50 € ja pyörä takapihalla parkissa.
    pl
  6. #36
    Lainaa pusi kirjoitti Katso viesti
    Mä olen ollu Ibis Lubeckis ihan motarin tuntumassa:
    Fackenburger Allee 54
    23554 LUEBECK
    GERMANY
    Yöhinta n.50 € ja pyörä takapihalla parkissa.
    Samaa hotellia olen monesti käyttänyt kun olen Saksaan Traven kautta tullut. Hyvä sijainti. Parinkilometrin päässä on Louis ja Polo. Citti (www.cittimarkt.de) on seuraavassa motarin rampissa jos haluaa ostaa viiniä kotiin tuotavaksi.
    Olen kyllä maksanut yöstä n.80,-€ aamupalalla.
  7. #37
    Hotel Baltic on palvellut useamman kerran. Saapuminen vaikka klo. 02.00 ei ole ongelma, kunhan siitä kertoo etukäteen. Pyörät ollaan saatu omistajan omaan autotalliin ja pestäkin saa jos haluaa.
    n.80€/yö. Hyvä sijainti( Travesta n.90km), jos haluaa samalla vähän kävellä Lyypekin vanhassa kaupungissa, mikä heti pienen sillan yli kävelyn päässä.
    Mukavaa palvelua ja hyvä aamiainen. Taisipa olla juuri remontoitukin, kun viimeksi käytiin -13.
    http://www.baltic-hotel.de/
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  8. #38
    Tylsä vaihtoehto mutta pari kertaa käytetty Bremenin lentokentän holiday inn. Ehtii mukavasti ajelemaan vielä illalla vaikka välttelis autobaanaakin.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  9. #39
    Lainaa psi kirjoitti Katso viesti
    Samaa hotellia olen monesti käyttänyt kun olen Saksaan Traven kautta tullut. Hyvä sijainti. Parinkilometrin päässä on Louis ja Polo. Citti (www.cittimarkt.de) on seuraavassa motarin rampissa jos haluaa ostaa viiniä kotiin tuotavaksi.
    Olen kyllä maksanut yöstä n.80,-€ aamupalalla.
    Hinnat vaihtelee Accorketjun hotelleissa. esim jos nyt tilaa aamupalalla (early booking etu) 59,30 € ja mulla Accorhotels.com kortti joka kerryttää pisteitä yli 3500 hotellista maailmalla eli tällähetekellä mulle maksaisi 19,30 € jos kertyneet pisteet haluaisi käyttää. Ibis Budget Luebeck viellä edullisempi 35,10 €, pari kilsaa kauempana motarista Berlinerstr. 1 - 1a
    23560 LUEBECK
    GERMANY
    Näihin hotelleihin pääse yleensä sisään 24H/vrk joko henkilökunta paikalla tai avainkoodilla.
    Wi-Fi yhteys yleensä ilmainen.
    Viimeksi muokannut: pusi; 22.01.2014 klo 01:40.
    pl
  10. #40
    Eka yöpaikka varattu Lyypekistä (kiitos ehdotuksista) sitten jotain katseltavaa ja seuraava noin puolivälissä Heilbronnia?
  11. #41
    Viime viikolla varattiin juurikin Ibis Budget "Lyypekistä" huone. Aiemmin menty Rostockin kautta jolloin voi lautasta lähtiessä heti päivän posottaa menemään,mutta nyt ekakerta Traveen joten yöpymisen tarve pikimmiten.
    Reitin varrelle voisi kaivata jotain näkemisen arvoista jo Länsi-Eurooppaa kolunneilta.Normandia käydään katsomassa,mutta muuten on vielä reitti auki.Mustametsä ilmeisesti mukavaa mutkaa,ja Loiren linnoja jokunen kenties...
  12. #42
    Harz vuoristo mutkineen osuu ainakin matkanvarrelle Heilbroniin mennesä ja Ranskasa Normandiaan mennessä tai tullessa motoristiystävällinen majapaikka https://www.facebook.com/Ridersrest ja saa hyviä reittiehdotuksia omistajparikunnalta jotka itsekin motoristeja.
    pl
  13.  
  14. #43
    Onkohan tätä ollut missään? Täältä löytyy laivayhteyksiä.
    http://www.directferries.fi/

    Malmösta Travemundeen ja takaisin
    http://www.ferrycenter.fi/index.php?636

    at,d,dk,est,fin,kh,lao,lt,lv,no,pl,ru,se,th,vn
    ----------------------------------------
    -Byrokratia kasvaa vastatakseen kasvavan byrokratian tarpeisiin-

    -If you can do it yourself, do it-
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12