Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 66:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään tämän firman touhuista kokemusta? Miten on homma toiminut? Firmahan tuo saksasta pyöriä, rekisteröi ne jne. Osoitehan oli www.mimoto.fi.
    Elämä on ihmisen parasta aikaa
  2. #2
    En ole kuullut mitään huonoa kyseisestä firmasta, päin vastoin. Tietääkseni Belgia on tämän firman kauppakumppanimaa. Suosittelen kaupankäyntiä hänen kanssaan.
    Bandit 1200S -06
  3. #3
    Puuhapete.. ja muille asiasta kiinnostuneille tiedoksi että kyseinen Mimoto on toimittanut moottoripyöriä/autoja Belgiasta/Saksasta lähinnä nettikauppaan perustuen,sivuille pääsee tästä Mimoto yritys toimii Imatralla pyöriä on tullut n.kuukauden välein tai kuinka tilauksia tai kysyntää on ollut,väki tyytyväistä kuten itsekkin tilattuani pyöräni Belgiasta.



    kahvaa vaan..Günther..
  4. #4
    Alkaa kuullostamaan hyvältä. Nyt on meinaan niin, että alkoi semmoisen erittäin halvan ja yksinkertaisen pyörän hankinta pakottamaan. Firmalla kun näytti olevan Suzuki ls 650 pyöriä kaupan..
    Elämä on ihmisen parasta aikaa
  5. #5
    Hankin yhden pyörän Mimoton kautta Belgiasta. Homma toimi hienosti. Kaveri soitti vielä paikan päältä kun pyörää ei ollut uutena haluamani värisenä. Loppujen lopuksi koeajopyörästä vaihdettiin katteet uuteen pyörään. Maksoin ennakkona ja sovittiin että jos tiettyyn aikarajaan mennessä ei pyörää saada Suomeen, rekisteriin ja ajoon saan joka viikolta hintaan alennusta reilusti. Ja lopuksi tietty määrittelemäni takaraja jonka jälkeen koko kauppa purkautuu ja rahat palautetaan. Halusin varmistaa että pyörä on keväällä ajossa. Pelkoa ei ollut vaan kaikki toimi hienosti. Luotettava liike.
  6. #6
    Nyt kolme pyörää Mimoto: n kautta ostaneena, pelkkää hyvää sanottavaa. Ensimmäisen kohdalla, vaikka oli kyseessä melko low-budget-hankinta, soitti saksasta kahdesta pyörästä, että tässä on nämä ja nämä viat, yksi kolaripyöräkin tuli vältettyä asiantuntemuksen ansiosta.
  7. #7
    Hyvin homma toimii Mimoto:lla. Viime kesänä ostin 9R:n kyseisen firman kautta. Täydet pisteet Mimotolle.
    Suzuki GSX 1400 -03, Kawasaki ZX9R -99(EX)
  8. #8
    Kehumisen sekaan pieni soraääni. Mimoto:lla on myynnissä sekä omilla sivuillaan, että nettimotossa (id 322816) Yamaha DT 125 -04. Kuvan pyörä on kuitenkin DT:n vanhempi malli. Jos kyseessä on vasta -04 käyttöönotettu yksilö, olisi se mainittava ilmoituksessa, koska niin paljon mallit poikkeavat toisistaan.
  9. #9
    Pyysin Mimotolta tarjouksia pariin otteeseen. Vastaus Yamahasta tuli nopeasti. Muutama pyörä, jotka itsekin olin bongannut mobile.de:stä ja hintaa pyydettiin +700 euroa siellä ilmoitetun päälle. Valmiiksi rekisteröitynä kuluja olisi tullut sitten jo pitkälti yli tuhat euroa + verot.

    Toisella kerralla kysyin sitten Suitzaa. Tuli suht hyvä tarjous, mutta vasta jäljempänä asiaa udeltuani tuli ilmi, että pyörä on "kevyesti" lipattu. Pyörästä oli lähetetty kyllä kuva, mutta ehjästä kyljestä. Jäi sitten sekin ostamatta.

    Kelvollista ja ripeää asiakaspalvelua ainakin. Mulle ei ehkä vaan sattunut sopivaa ajoneuvoa kohdalle.



    Suo, kuokka ja Suzuki
  10. #10
    Mimoto on ehdottomasti paras välittäjä jonka kanssa olen ollut kaupoilla. En tosin ole pyörää vielä saanut hommattua (ei ole löytynyt sopivaa). Mutta Mika on rehellinen loppuun asti, joka näissä kuviossa tuntuu olevan yllättävän harvinaista. Tarkoitain, että kaikki (ainakin lähes) on rehellisiä johonkin pisteeseen saakka, mutta... Joka tapauksessa Mikaan voi luottaa, joten siitä pisteet hänelle.
  11. #11
    Tuli juuri ostettua pyörä Mikalta. Parin viikon päästä näkee, vieläkö hehkutan Mimotoa
  12. #12
    Muutamaan kertaan olen tarjouksia kysellyt parista pyörastä mutta mitään ei ikinä kuulunut, paitsi kerran kun tarjosi täysin erilaista pyörää mitä kyselin.




  13. #13
    Itse ostin Mikalta viime kesänä pyörän ja tyytyväinen olen. Nyt kun vaan tulis 1.5 ni pääsis *
    honda cbr600f -91
  14. #14
    Ostin viime kesänä pyörän Mimoton kautta ja hyvin toimi palvelu. Pyörä saatiin nopeasti Suomeen ja kävin sen itse hakemassa Imatralta. Mika tuli asemalle vastaan ja kiikutti pyörän luo. Pyörä oli kevyesti kolhittu toiselta kyljeltä ja tästä Mika soitti erikseen kun asia oli hänelle selvinnyt. Tämä tapahtui ennen ostopäätöksen tekoa.

    Mimoto suoritti paperi hommat puolestani, verot maksoin itse. Pyörälle annettiin vielä reilu takuu, kun annoin Mimoton huollattaa sen ennen luovutusta. Kustannukset toki jouduin itse maksamaan.

    Pientä miinusta voisi antaa pyörän maalipinnan kunnosta. Kaadon aiheuttamien naarmujen lisäksi pyörässä oli syöpymisjälkiä sekä tankissa, että peräosassa. Saattoivat olla peräisin hutiloiden tehdystä nesteiden lisäyksestä. Jäljistä ei kerrottu ennen pyörän noutoa. Samoin pimeästä polttoainemittarista kerrottiin vasta pyörää noudettaessa. Hinnassa tultiin hieman vastaan "ilmaisilla" varusteilla.

    Mika ei itse hakenut pyörää vaan tuotatti sen kuljetusfirman kautta. Myyjäliike ei myöskään ollut tuttu belgialainen vaan joku saksalainen. Ehkä nämä seikat vaikuttivat informaation kulkuun ja siksi maalipinnan epäkohdista ja mittarista ei tullut tietoa minulle saakka ennen kaupan tekoa. Kauppa olisi voitu purkaa ilman kuluja, mutta päätin kuitenkin ottaa pyörän, kun niinkin kaukaa olin sitä lähtenyt hakemaan .

    Tänä keväänä Mika on ilmeisesti ollut kiireinen, kun ei kiinnostunut toimittamaan minulle uutta pyörää. Tilasin siis toisaalta, mutta olisin käyttänyt Mimoton palvelua uudemman kerran, jos sillä suunnalla oltaisiin oltu aktiivisempia.

    +:saa kuitenkin liikkeelle!

    Uusi pyörä tulee kotiin ehkä vielä ennen wappua!!!

    edit: typoja



    Ehkä, mut kuitenkin heti!
  15. #15
    Reippaat 1000km takana Mimoton tuomalla SV:llä ja erittäin tyytyväinen olen pyörään . Kaupanteko sujui hienosti ja pyörästä puuttunut osa tuli sovitusti postissa mulle.
    Suzuki SV650 -01 --> Suzuki SV1000S -04 -- > KTM 640 LC4 SM -06(Varastettiin) --> BMW F800GS -09
  16. #16
    1kk 1vk kauppojen jälkeen hajosi vaihteisto. Mimoto lupautui maksamaan remontista puolet, ihan OK käytäntö 12 v vanhalle mopolle.


    Mopon hankinta kävi mutkattomasti. Laitoin vain mailia, että millainen kiinnostaisi ja paljonko on budjettia. Kaupat tehtiin loppuviimein Tohtorista.


    Mopo tarkastetaan Belgiassa merkkiliikkeessä, siitä en tosin saanut mitään todistusta. Takapoksi piti tulla mukaan, mutta mopoa haettaessa sitä ei löytynyt. Uuden hinta hyvitettiin kauppahinnasta.


    Helppo ja vaivaton. Seuraavan pyörän tosin ostan paikasta, josta saan takuun.

    Edit: Vaihteiston rattaat syöpyneet (4 ratasta meni vaihtoon), ilmeisesti pyörän huoltoja on laiminlyöty elippä pidetty vanhoilla öljyillä.



    Suzuki DR 650
  17. #17
    Nyt olis pyörä hakusessa tuota kautta ;))
    Saapa nähdä mitä kerrottavaa on parin viikon kuluttua...Myyjä vaikuttaa mukavalta kaverilta ;))
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  18. #18
    Sieltähän se VN1500 sitten haettiin, Imatralta.
    Hinta oli kohtuullinen jopa halpa mielestäni ja pyörä upea.En tyytyväisempi olis voinut olla.
    Ainoa huono puoli oli, et myyjä oli hakuaamuna kiireinen.Oltais nimittäin kyselty vähän toisatkin pyörää, muttei keritty ;))
    Mutta omaan kauppaani oin tyytyväinen.Sain etukäteen kuvia ja videopätkää ja pyörä oli kuviensa veroinen.
    Kiitokset vaan Mimotolle ja tehdään kauppaa vastakin jo suutta pyörää tarvitaan ;)
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  19. #19
    Mä laitoin eilen mailia Mikalle ja nyt jännittyneenä odottelen vastausta ja tarjontaa. R1 olis hakusessa että saa nyt nähdä mitä tulee.
    Näillä mennää!
  20. #20
    Itellä toimi ainakin hyvin kaupat. Ostin pyörän jo syksyllä ja keväällä hain pois. Sain talvisäilytyksen ilimatteeks, mikä oli kerrostalo rotalle hyvä homma.

    Pyörä oli just sellanen ku sovittiin ja toimitus / paapperihommat toimi sopimuksen mukaan.
  21. #21
    Yleensä tapana on antaa vain negatiivista palautetta ja positiivinen palaute jää antamatta. Nyt annetaan siis positiivista palautetta mopokaupoista Mimoton kanssa.

    Pyörä oli sellainen kuin kuvien ja puhelinkeskustelun perusteella oli oletettavissa. Liikkeen puolelta paperihässäkän hoitaminen sujui mallikelpoisesti ja rekisterikilpi sekä paperit kolahti postiluukkuun. Pyörää noudettaessa myyjä venytti viikonlopun viettoon lähtemistä koska en ehtinyt paikalle aukioloajan puitteissa. Vuodenajasta johtuen pyörä on koeajamatta ja toivottavasti keväällä ei tule asian tiimoilta ylläreitä. Plussat Imatran suuntaan.
  22. #22
    Mä tykkäsin lujaa kanssa; hyvin homma pelitti. Vähän piti papereita viime talvena odotella, mutta toisaalta uuden putiikin kanssa oli varpilla paljon tekemistä...roses
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  23. #23
    Joutuu antamaan ihan plussaa kaverin puolesta Mimotolle. Sen verran hyvin kaupat onnistui
  24. #24
    Kyllä,
    kaikki onnistui kuin oli sovittu/luvattu.
    Homma pelaa, ruusuja myös täältäpäin!
  25. #25
    Samanlaiset kokemukset. Pyörä tuli ajallaan ja oli sellainen kuin pitikin.
  26. #26
    Tullu kateltua noita Mimoton pyöriä. Vaikuttaa suht fiksun hintasilta ja kiva lukea et positiivista palautetta tullu.
    Eiks noi Euroopassa aja (Belgiasta vissiin hyvin pitkälti Mimoton pyörät tulee) juur yhtään, ku noi mitä katellu, ni kaikki tosi vähän ajettuja (vai kuinka helppoa noiden mittarien ruuvaaminen on? en tietty Mimotoa syytä, mut autojen puolelta kuullu tuontiautoista niin huimia tarinoita, ni pakosti tuli mieleen, et onkohan kovin yleistä et pyörissä ruuvaillaan lukemaa).
  27. #27
    Lainaa (kiivi3 @ Helmi. 16 2008,10:46) kirjoitti
    Tullu kateltua noita Mimoton pyöriä. Vaikuttaa suht fiksun hintasilta ja kiva lukea et positiivista palautetta tullu.
    Eiks noi Euroopassa aja (Belgiasta vissiin hyvin pitkälti Mimoton pyörät tulee) juur yhtään, ku noi mitä katellu, ni kaikki tosi vähän ajettuja (vai kuinka helppoa noiden mittarien ruuvaaminen on? en tietty Mimotoa syytä, mut autojen puolelta kuullu tuontiautoista niin huimia tarinoita, ni pakosti tuli mieleen, et onkohan kovin yleistä et pyörissä ruuvaillaan lukemaa).
    Tietääkseni Belgian lainsäädäntö tekee mittareiden ruuvaamisesta rikoksen. Mutta en kyllä tiedä, miten se estää esim. menemästä Saksan puolelle ruuvaamaan..

    Itsekkin olen Mimotolta pyörän ostanut viime kesän lopulla. Hommat toimi hyvin. Kaupanpäällisii ei tullut, mut alennusta sain tuotteista joita ostin. Lisäksi loppuvuoden ajan olisin muistaakseni saanut 20% alennusta tuotteista, jotka heiltä olisin ostanut.

    Mites muut ovat saaneet alennuksia pyörän hinnasta tai muita etuja tuolta?

    Suosittelen muuten maksamaan verot itse, tuli sellaset 500e säästöä, eikä vaiva ollut suuri.
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
  28. #28
    Lainaa kirjoitti
    Suosittelen muuten maksamaan verot itse, tuli sellaset 500e säästöä, eikä vaiva ollut suuri.
    Onks noissa rekisteröinneissä sitten jotain mistä voi saada ongelmia itselleen, eli ei saisikaan ulkomailta tuotua rekisteröityä ja tällaiselle kädettömälle sitten menisikin sormi suuhun ja itku pääsis...?
  29. #29
    Tuttukin tuota kautta hankki pyöränsä ja oli kertomansa mukaan erittäin tyytyväinen niin palveluun, kuin itse tuotuun pyörään. Oli saanut vielä ilmaisen talvisäilytyksen sekä putkiston pyöräänsä. Puheiden perusteella mitä kuullut vaikuttaa asialliselta liikkeeltä
    Elä omaa elämääsi, sillä olet kuoleva oman kuolemasi.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (kiivi3 @ Helmi. 16 2008,16:14) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Suosittelen muuten maksamaan verot itse, tuli sellaset 500e säästöä, eikä vaiva ollut suuri.
    Onks noissa rekisteröinneissä sitten jotain mistä voi saada ongelmia itselleen, eli ei saisikaan ulkomailta tuotua rekisteröityä ja tällaiselle kädettömälle sitten menisikin sormi suuhun ja itku pääsis...?
    Itse tein niin, että Mika hoiti maahantuontikatsastuksen. Eli hankki vaatimuksenmukaisuustodistuksen ja hoiti itse katsastuksen. Hintaa tälle oli 250e, ei minusta paha, kun pelkkä todistus on satasen.

    CBR on sen verran yleinen pyörä, että en odottanut olevan mitään ongelmia tullien kanssa, korkeintaan katsastuksessa voisi jotain käydä. Lähinnä, että onko paperit kunnossa ja onko kaikki tutkittavat osat E-tyyppihyväksyttyjä.

    Ja tällä tavalla sain pyörän heti ajoon. Matkalla liikkeeseen menin kauppakirja kädessä (posti toi) tulliin ja siellä odotti katsastustodistuskopio (Mika faksas sen sinne). Sieltä sain tuon tarrakilven ja papereita.

    Hommat meni juuri kuten oltiin puhelimessa sovittu. Eli pyörä on tuontikilpeä vaille valmis ajoon. Liikkeen pihassa tarra perään ja soitto vakuutusyhtiölle (tässä meni eniten aikaa) ja koeajolle.

    Mika on kyllä sen verran osaamista pyörien maahantuonnista, että osasi helposti kertoa kuinka minun tulisi toimia.
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen