Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 66:sta
  1. #31
    Toista pyörää ollaan hankkimassa Mikan liikkeestä ja vain pelkkiä ruusuja voin hänelle antaa. Toisen pyörän ostajalle muuten 100 euron alennus ja kaikista muista varusteista -20 %... Joten tulee varmaan coretex-asu hankittua samalla. Eipä onneksi ole vielä kova kuume *


    p.s. Naiset muuten....Mika kohtelee muuten naisiakin ihan asiallisesti ja pitää ihan oikeina asiakkaina.... Kuten ei kaikki miespuoliset myyjät tee.



    vaikeuksien kautta takaisin baanalle
  2. #32
    Mites nuo niiden ilmoittamat hinnat, onko ne ihan apteekin hintoja vai ootteko saaneet tingittyä niistä? Tuossa kaverille katellu sieltä yhtä keksintöä, eivät vaan oo vielä vastenneet onko vehje kotona vai euruupanlaidalla.

    Mites tuo verojen maksu menee, jos sen ite tekee? Minne maksetaan ja mitä dokumentteja ne kaipaa?
  3. #33
    Mika neuvoo kyllä niissä paperiasioissa, jos haluaa itse ne hoitaa (Lue viestiketjua vähän ylempänä)

    Itse olen saanut tingittyä jotain tarpeellista mukaan, muuten hintoja ei paljon taida pudottaa.... Hinnat on sen verran kilpailukykyisiä tinkimättäkin. Itse sai kyllä vähän hintaa alas, kun toista pyörää hankitaan vuoden sisällä.
    vaikeuksien kautta takaisin baanalle
  4. #34
    Mielestäni taas hinnat ovat yllättävänkin kalliit.
    (kyykkypyöriä katselin)

    Suomi pyöriäkin saa paljon halvemmalla...
    Suzuki GSXR 600 L1
  5. #35
    Lainaa (Pahus @ Helmi. 28 2008,12:11) kirjoitti
    Mites nuo niiden ilmoittamat hinnat, onko ne ihan apteekin hintoja vai ootteko saaneet tingittyä niistä?
    Joulukuussa yhtä pyörää sieltä katselin ja kyselin asiasta lisää. Silloin ainakin sanottiin, että hinta on se mitä ilmoituksessa lukee eikä voi tinkiä. Siinä pyörässä oli kyllä hinta jo kohdillaan.
    Kauppoja ei tullut, kun joku ehti ostaa sen pois minun vielä miettiessä. Mutta todella mukava kuva jäi firmasta tuostakin vähästä.
    xxx
  6. #36
    Se vähäinen kokemus mikä yrityksestä on todella hyvä. Vastailo sähköpostiin nopeasti ja asiallisesti. Mun vaihtopyörä oli vaan este.
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  7. #37
    Vastaavat asiallisesti kysymyksiin.

    Sitten kun köyhä yritti moposta tingata, vastaus oli, että nettohinta. Eipä mennyt kuin viikon verran ja samainen "nettohintainen" mopo oli "tarjouksessa" 300€ alle pyynnin. Näin(kö) sitä pitää toimia..?
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
  8. #38
    mun pari tuttua ostanut pyörät ko. paikasta ja molemmat olleet erittäin tyytyväisiä! tottakai kaikkia mietityttää pitääkö kilsat paikkaansa mut äkkiä ne ajatukset vaan unohtuu kun on pari tuhatta kilsaa takana ja pyörä toimii.
    rotta
  9. #39
    Lainaa (kawamimmi @ Helmi. 28 2008,12:02) kirjoitti
    p.s. Naiset muuten....Mika kohtelee muuten naisiakin ihan asiallisesti ja pitää ihan oikeina asiakkaina.... Kuten ei kaikki miespuoliset myyjät tee.
    Hahaa...joo tosiaan....
    Kun autosta laskeuduttiin pyörää tutkimaan (katukäytävälle) katsoi minua ja sanoi, että he poikien kans mietti, että pitää olla pitkäjalkainen nainen joka tuon pyörän ostaa, ja siinä....sinä....nyt....olet ?

    Mut, ei , kaveri oli asiallinen, hoiti katsastukset ja kaikki paperiasiat,
    Touhulle hintaa tuli 2000 E, mut se ei ollut paha, sillä tiesin, että tullin osuus tuosta oli 1500 E, eli paperit, leimat jne...500E,ei paha ja säästi minulta ajelun vaivan pitkin poikin katsastusten ja muiden kans. Maksoin mielelläni.
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

    Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
  10. #40
    No niin! Nyt on SV1000S tallissa!
    Homma hoitui loistavasti Mimoton kanssa!
    Jos / kun joskus mopoa tulen vielä vaihtamaan, niin varmasti tsekkaan Mimoton tarjonnan.

    ENÄÄ 5kk kesään!
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  11. #41
    Varmaankin maailman paras liike mutta ei silti jaksa vastailla s-posteihin
    The Real Thing ?
  12. #42
    Osaa hommansa upesti, ei valittamista mistään kaupanteossa.

    Enempää en voisi volisi kauppaa kehua! * *

    Minulta parhaimmat suositukseni! *
    Honda CB900F Hornet *2005
  13. #43
    Lainaa (Unhola @ Marras. 09 2008,14:24) kirjoitti
    Varmaankin maailman paras liike mutta ei silti jaksa vastailla s-posteihin
    Aijaa.. aika ihme, koska alkuosa kaupanväännöstä käytiin pääosin sähköpostitse. Varmaan tuli lähemmäs kymmenen s-postia alussa läheteltyä, ennen ku päästiin "kunnolla" tekemään kauppoja.




    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  14. #44
    Lainaa (Tumppu @ Marras. 09 2008,18:22) kirjoitti
    Lainaa (Unhola @ Marras. 09 2008,14:24) kirjoitti
    Varmaankin maailman paras liike mutta ei silti jaksa vastailla s-posteihin
    Aijaa.. aika ihme, koska alkuosa kaupanväännöstä käytiin pääosin sähköpostitse. Varmaan tuli lähemmäs kymmenen s-postia alussa läheteltyä, ennen ku päästiin "kunnolla" tekemään kauppoja.
    Puolenkymmentä kertaa oon kyselly pyörän tuonnista Mimoton kautta (sekä itse etsimäni, että listalla olevan pyörän) eikä ole jaksanut/viitsinyt/kehdannut/jmsp *vastata... En enää kysele. Asiakkaita riittää varmasti ilman minuakin *
    The Real Thing ?
  15. #45
    Tänään kävin hakemassa vfr:n kotiin ja mopotin oli juuri sellainen kuin Mika kertoi.Tämä on jo toinen mopotin minkä mimotosta ostin.Minä luulen että tulevaisuudessakin tulen tekemään pyörä kauppoja vain ja ainoastaan Hallikaisen Mikan kanssa.Eli pelkkiä ruusuja.
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  16. #46
    Kehua joutuu. Syksyllä hain pyörän. Tai katsomaan menin, mutta kotiinhan se piti ajaa. Kaksikin Intruderia oli varastossa ja lupasi olla niitä sinäpäivänä myymättä, kun Tampereelta imatralle ajelin.
    VS 1400, LS 650
  17. #47
    RvN
    Lainaa (Unhola @ Marras. 09 2008,14:24) kirjoitti
    Varmaankin maailman paras liike mutta ei silti jaksa vastailla s-posteihin
    Itselle on vastailtu aina hyvinkin nopeasti. Tosin vastaus on harvoin ollut sellainen kun olen toivonut.

    Yhden pyörän sieltä hommannut ja melko varmasti jatkossakin sieltä hankin, en viitsi maksaa +1000 euroa siitä että pyörä on omalta paikkakunnalta.
  18. #48
    Laitetaan ny,ku jäi niin vuosia sitten mieleen,et miten joku liike voi asiakasta alkaa uhkaileen.

    Eli kyse oli tuontimotarin kaupasta ja peruin kaupan,jo ennen ku pyörää oli alettu suomeen tuomaan.(koska koko kauppasumma olisi pitäny maksaa ennakkoon)

    Kun ilmoitin,että en osta,tuli sähköpostiviesti suunnileen näin:

    "et jos sut kiinni saisin,ni jotain tekisin"

    Todella fiksua,varsinkin,ku poju ei edes tiedä,kummalle siinä jotain sattus...
    <p>ZX-10</p><p>ZX-11</p>
  19. #49
    Lainaa (sendmillion @ Helmi. 11 2009,22:33) kirjoitti
    Laitetaan ny,ku jäi niin vuosia sitten mieleen,et miten joku liike voi asiakasta alkaa uhkaileen.

    Eli kyse oli tuontimotarin kaupasta ja peruin kaupan,jo ennen ku pyörää oli alettu suomeen tuomaan.(koska koko kauppasumma olisi pitäny maksaa ennakkoon)

    Kun ilmoitin,että en osta,tuli sähköpostiviesti suunnileen näin:

    "et jos sut kiinni saisin,ni jotain tekisin"

    Todella fiksua,varsinkin,ku poju ei edes tiedä,kummalle siinä jotain sattus...
    Juu ja itsessä ei ollut mitään vikaa kun yritys on nähnyt helvetisti vaivaa saadakseen fillarin sulle? Ehkä asiaton kommentti mutta jotenkin ymmärrän kuitenkin...
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  20. #50
    Eka viesti sendmillion:lta foorumille.. En ehkä uskoisi että tuossa kerrottiin kaikki ja niin kuin juttu meni. Näitä on nähty ennenkin esim vanhassa ee-speed ketjussa "varo ee-speediä" tms
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  21. #51
    Hassuja kommentteja odotin ja niitähän tuli.

    Oli helvetisti vaivaa tai ei,niin ei asiakasta aleta uhkaileen.

    100 viestiäkö pitäisi kirjoittaa,että olisi uskottava?

    Sattumoisin olen sen kauppayrityksen jälkeen ollut vuosia poissa motarihommista,joten?

    JA paskaako mä tässä kellekkään selittelen,näin kävi ja sama kait se mitä joku jyk4 uskoo.

    Lähinä tulee heti mieleen,että kaveria aletaan puolusteleen ymv.
    Jotenka,jos ei ole itse asiaan liittyvää asiaa,voipi olla hiljaa,eix näin?
    <p>ZX-10</p><p>ZX-11</p>
  22. #52
    Lainaa (sendmillion @ Helmi. 12 2009,12:07) kirjoitti
    Hassuja kommentteja odotin ja niitähän tuli.

    Oli helvetisti vaivaa tai ei,niin ei asiakasta aleta uhkaileen.

    100 viestiäkö pitäisi kirjoittaa,että olisi uskottava?

    Sattumoisin olen sen kauppayrityksen jälkeen ollut vuosia poissa motarihommista,joten?

    JA paskaako mä tässä kellekkään selittelen,näin kävi ja sama kait se mitä joku jyk4 uskoo.

    Lähinä tulee heti mieleen,että kaveria aletaan puolusteleen ymv.
    Jotenka,jos ei ole itse asiaan liittyvää asiaa,voipi olla hiljaa,eix näin?
    Hassua tai ei.

    Myyjä tai asiakas, molemmat loppupeleissä samanlaisia ihmisiä. Eipä tuo oma vastineesi "Todella fiksua,varsinkin,ku poju ei edes tiedä,kummalle siinä jotain sattus..." taida sen kummoisempi olla vai onko syytä todistella jotain?

    Olet oikeassa, että sama se on mihin kukakin uskoo. Turha ottaa herneitä puolin eikä toisin. Puolustelusta en tiedä, mutta itse ainakin olen kriittinen kuulemani/lukemani suhteen. Samasta tarinasta voi olla muitakin versioita.
    Elä omaa elämääsi, sillä olet kuoleva oman kuolemasi.
  23. #53
    Tarkoitan aina tällä nettiuhkailulla,että miten toinen voi toista alkaa uhkaileen,koska ei edes tunne tätä?

    Eihän sitä tiedä vaikka toisessa päässä on joku hemmetin enkeli,joka tulee ja pistää firman maan tasalle.

    En todellakaan tarkoita,etä moinen itse oisin,mutta mistä sitä koskaan tietää,joten ei ole järkevää edes alkaa uhkaileen ja sen vielä jotenkin ymmärrän,jos yksityiset moisia harrastavat,mutta firma?

    Sanotaan nyt kerran vielä,että näin kävi ja asian laidan tietää kaksi ihmistä,joten muitten onpi aika turhaa alkaa väittää kuka puhuu totta,varsinkaa,kun toinen ei asiaan ole mitää maininnutkaan,liekkö edes muistaa asiaa.

    Jos taas joku huvikseen tälläisiä asioita alkaa kirjoitteleen,ni täytyy olla sekopää,jota en ny omasta mielestäni ihan vielä ole.

    Helposta en itse suutu tai moisia edes kirjoittele,mutta uhkailut nostaa kiuhumispistettä pahasti.

    Vanha asia ja liekkö asiatkin muuttunut parempaan päin,mutta näin sattui minulle käymään.
    <p>ZX-10</p><p>ZX-11</p>
  24. #54
    Tervehdys Sendmillion,


    En yleensä ota kantaa näihin keskusteluihin, mutta tässä tapauksessa haluan tuoda julki asian toisenkin puolen.
    Kiva kuulla sinusta vihdoin, koetin kyllä sinua sähköpostilla ja puhelimella tavoitella kun olin noutamassa Belgiassa sopimamme kaupan moottoripyörää.

    Vastaukseni "et jos sut kiinni saisin,ni jotain tekisin" oli lähinnä vitsi, koska sähköpostiosoitteesi oli tuohon aikaan muotoa "otakiinnijossaat@.......fi" On jäänyt elävästi mieleen.

    Valitan jos olet kokenut sen uhkailuna.

    Terveisin Mika/Mimoto



    Mimoto
  25. #55
    Täytyy myöntää että mimoto saa täällä paljon asiallista plussaa itsekkin olen pyörää tänä keväänä hankkimassa ja mimoton käyn kyllä heti miten katsastamassa kun aika sen sallii pyörät mitä netistä olen katsellut näyttävät kuvissa lupaavilta muutama kuva per pyörä ois kyl jees siis nettimoton sivuilla liikkeen kotisivuilla on kyllä kunnolla kuvia mut tietty ku on yks ni o pakko käydä liikkeessä hyvä veto *



    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
  26. #56
    siis tilasitko motarin jostain/annoitko toimeksiannon ja sen jälkeen ilmoitit että et ostakaan?
    jos näin niin pistäisi jopa ehkä itseänikin hieman vituttamaan...
    kuinka se tapaus meni oikeasti?



    VeTuRi,Bussi
  27. #57
    Njaa, jos Mika käypi täällä tsiikailemassa saatua palautetta (mikä on toisaalta ihan fiksua), niin tässäpä noin kaksi vuotta myöhässä olevat terveiset... .



    Nalle kiittää! Siitä on sukeutunut melkoinen reissukaveri *.
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  28. #58
    Lainaa (guide5 @ Maalis. 24 2009,18:53) kirjoitti
    Täytyy myöntää että mimoto saa täällä paljon asiallista plussaa itsekkin olen pyörää tänä keväänä hankkimassa ja mimoton käyn kyllä heti miten katsastamassa kun aika sen sallii pyörät mitä netistä olen katsellut näyttävät kuvissa lupaavilta muutama kuva per pyörä ois kyl jees siis nettimoton sivuilla liikkeen kotisivuilla on kyllä kunnolla kuvia mut tietty ku on yks ni o pakko käydä liikkeessä hyvä veto *
    Pyydä Mikaa lähettämään lisäkuvia.Itse pyysin kawasta ja tuosta nykyisestä vifferistä kuvia.Ja sain todella hyvät kuvat, mitä pysty zoomaamaan ja katsella jopa pienet yksityiskohdat.
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  29. #59
    Itse hain juuri viikonloppuna pyörän Mimotosta. Pyörä oli juuri kuten pitikin, kaikki meni kuten oli sovittu. Kannatti hakea kauempaakin. Ruusuja siis Imatralle.
  30.  
  31. #60
    Tosiaan,miksi ostaa tuontipeli kun suomipyöränkin löytää ysityiseltä samalla rahalla,jos ottaisivat vaihtopyörän vastaan niin voisi vaihto houkutellakin helppoudellaan.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen