Katso äänestykset tulokset: Ajovarusteet - Aiotko uusia ensikaudeksi?

Äänestäjät
143. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä, kuka nyt vanhoilla kamppeilla ajaisi?

    48 33,57%
  • En, entiset on vielä hyvässä kuosissa. Se olisi vain rahan tuhlausta.

    95 66,43%
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
  1. #1
    Niin tulipa tossa vaan mieleen, että meinaako porukka uusia ajokamoja ens kaudelle?

    Ite ostin itelle joululahjaksi kaikki uudet kamat. Umpi kypärän laitoin koska ajattelin opetella ens kaudella radalla ajamista samoten ku nahkapuvun, kengät ja hanskat. Sitte ostin vielä pari kevyempää ajotakkia, ettei tule kuuma kesä helteellä ja kevyemmäthousut ja lyhyt vartiset ajokengät. Entiset kamppeet oli muutaman vuoden vanhat toppakamppeet enkä aio niitä unohtaa vielä jos sattuu oleen pikkasen vilposammat kelit.

    Siinä mielin oli hyvä ostaa tähän aikaan vuodesta ku sai vielä edullisemmin mitä syksyn ale myynneistä.
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
  2. #2
    Ainakin nahkatakki on ostoslistalla ja ehkä uus kypärä..
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  3. #3
    Kengät ja hanskat on ihan must hankinta ennen kevättä,ehkä kunnon nahkatakkikin ois hyvä.
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  4. #4
    Joka kesä uus mopo ja uudet kamat.
  5. #5
    Lainaa (Köpi @ Joulu. 29 2005,16:46) kirjoitti
    Joka kesä uus mopo ja uudet kamat.
    Vakuutusyhtiön piikkiin
    Sen verran siitäkin kokemusta, ettei ihan joka vuos, kiitos
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  6. #6
    Nahkapukua tekisi mieli, nykyinen gorepuku kylläkin aivan hyvä. Pitääpi katsella keväällä uudelleen.
    Bandit 1200S -06
  7. #7
    Kaikki muut paitsi takki ostoslistalla.. kukahan nekin maksaa
  8. #8
    Ei ole tarvetta hommata uusia ajovarusteita, ehkä kypärään uusi visiiri... *
    "Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
  9. #9
    Osittain uusiksi... Ainakin kypärä ja uusi nahkatakki, jota voi farkkujen kanssa käyttää. Uudet ajobuutsit ois kivat ja hanskatkin ois hyvä uusii... eli kyllähän niitä...
    Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ja joskus se oivaltaminen on niin pienestä kiinni <3
  10. #10
    Tarttis ainakin uusi takki ostaa, ja jotkut vähän kevyemmät kesähanskat ja ajokengät...
    Honda CBR600F -> Suzuki SV 650
  11. #11
    Juuri tuli menneenä kesänä päivitettyä. Eli samoilla menee seuraavatkin kesät, ellei tule tuhoa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  12. #12
    hanskat ja kengät
    Juupajuu jarru on vaudin surma http://jariklemetti.tarinoi.fi/
  13. #13
    Nahkapuku tuli hankittua tekstiilien rinnalle ensi kautta varten.
    ex. YZF-R6R -06 kilpuri
    ex. GSX-R600 -05
    ex. ZX-9R -96
    ex. GSX600F -00
    ex. RD125LC -83
  14. #14
    pakko ostaa uudet ku ei oo vanhoja...
    *vituiks män* !prkl!
    -> -03 Bandit 600s <-
  15. #15
    Pääosin päälle yritetään mahduttaa vanhat ajokamppeet, mutta pientä lisäystä toki tarvitaan: loppukesällä hankittu Dainese -nahkapuku vaatii seurakseen uudet saappaat, vanhat eivät pysy kiinni kunnolla ( ei riitä tarroissa pituus ). Laadukkaat nahkahanskat ovat myös hankintalistalla ja Dainese -selkäsuoja tuli ostettua jo nyt loppuvuonna.
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  16. #16
    Uus kypärä on listalla, vanha on tosi vanha.
    Jos vaikka Schubertin ostais...
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
  17. #17
    Uuden takin jos ostas.Vanha on gore-tex, ei mitään vikaaa,mut jos nahkasen hommais.
    Elämä on liian tärkeää otettavaksi vakavasti.
    Elämä on kovaa mutta ilman kovaa ei ole elämää!
  18. #18
    Arlen Ness 2494-rotsi pitäs lähiviikkojen aikana käydä ostaas...ja sit sellaset kevyemmät ajohanskat olis kans ihan kivat
    Yamaha YZF-R1 vm. 2005
  19. #19
    Kaikenlaista hankintaa mielessä mutta katsotaan kuinka rahkeet riittää kun tuo pyöräkin tuli just vaihdettua.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  20. #20
    Dainesen Delta-nahkahousut pitää ostaa viimevuotisen takin kaveriksi ja selkäsuoja olisi hyvä kanssa ostaa. Toivottavasti ei muuta...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  21. #21
    uus kypärä on pakko hommata mut muuten kamat hyvässä kunnossa.
    nahkaviittaa tekis kyllä mieli ja muutenkin vois vähän päivittää. no jos löytäs ensin sopivan pyörän niin kattellaan sitten tarkemmin vieläkö ois kukkaron nyöreissä löysivaraa
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

    <s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
  22. #22
    Viime kesänä tuli hommattua Rukan Air Vataget, noiden MP-asujen alettua näyttää loppuunpalamisen merkkejä...olihan ne jo reilu 3v vanhat ja kerran korjattu takuuna. Josko jossain vaiheessa vielä noita nahkoja jaksaisi etsiä...
  23. #23
    Menninkäisille sen verran harvoin on myynnissä sopivia kamoja, että suutarilla on työtä vielä vuosiksi. Pää ympärysmittahan ei enää kasva partaisena , joten kypärääkin voi pitää takuun loppuun asti.
    <p>TMO</p>
  24. #24
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Ajopläägistä on snadi vaje. Wanhat sklobot alkaa breikkaa.
    Dorkaa steppaa klabbit kaljuna. Tulee frysis.

    Nii et jos joku tsennaa hyvän lafgan, niin olis kliffaa, jos stikkaisitte sen mestan
    tänne, et tulis jeesattua muitakin samalla.




    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  25. #25
    Lainaa (MattiR @ Joulu. 30 2005,19:19) kirjoitti
    Ajopläägistä on snadi vaje. Wanhat sklobot alkaa breikkaa.
    Dorkaa steppaa klabbit kaljuna. Tulee frysis.

    Nii et jos joku tsennaa hyvän lafgan, niin olis kliffaa, jos stikkaisitte sen mestan
    tänne, et tulis jeesattua muitakin samalla.
    Ventta hoo messuja, sielt sitten nyyat pläägät
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  26. #26
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    No en meinaa. Silti niitä ilmaantuu tasaiseen tahtiin ja tili oudosti tyhjenee pitkin kesää omituisilla summilla varusteliikevierailuiden aikoihin.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  27. #27
    Rukan Form Fit Function ja Coolmax -alusasut.

    niin ja uudet hanskat.
  28. #28
    Kyllä vanhoillakin pärjää... Mutta silti ajatuksissa on toisten housujen osto ja kypärän vaihto. Viime kesänä tuli melkein kaikki varusteet kypärää lukuunottamatta uusittua, eikä sitä ihan joka vuosi viitti kaikkia uusia ainakaan kerralla.
    Alku aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo...
  29. #29
    Vermeet on vielä ihan hyvässä kuosissa joten ei tartte vaihdella...
    What´s the definition of a cocaine party??
    -Lines inside means lines outside.
  30.  
  31. #30
    Mulla on yleensä ollu tapana uusia syksyisin ajokamoja,esim tänä syksynä mukaan tarttui uudet kengät,2x racing nahkatakkeja,uusi suomyn kypärä,1kpl richan lemans takkia ym pikku sälää.. alennukset olivat luokkaa -60% per tuote,eikä minua yhtään haittaa ajaa uusilla ylivuotisilla kamoilla, selvää rahan säästöä

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen