Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 54:een 54:sta
  1. #31
    Tänään tilailin tuollaisen alle 9€ ebay trackerin. http://www.ebay.co.uk/itm/3515705579...edirect=mobile
    Tuossa ei ole akkua vaan kytketään suoraan pyörän omaan akkuun. Valmiustilan virrankulutus on mainostettu niin alhaiseksi ettei pitäisi viikon seisotuksella kyllä vielä akun loppua. Katsotaan miten käytännössä toimii. Jaan kokemukset kun laite saapuu. Tarkoituksena on tuolla tuoda mielenrauhaa pidemmille poissaoloille että voi varmistaa pyörän olevan siellä mihin sen on itse jättänyt.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  2. #32
    Lainaa juu-zo kirjoitti Katso viesti
    Tänään tilailin tuollaisen alle 9€ ebay trackerin. http://www.ebay.co.uk/itm/3515705579...edirect=mobile
    Tuossa ei ole akkua vaan kytketään suoraan pyörän omaan akkuun. Valmiustilan virrankulutus on mainostettu niin alhaiseksi ettei pitäisi viikon seisotuksella kyllä vielä akun loppua. Katsotaan miten käytännössä toimii. Jaan kokemukset kun laite saapuu. Tarkoituksena on tuolla tuoda mielenrauhaa pidemmille poissaoloille että voi varmistaa pyörän olevan siellä mihin sen on itse jättänyt.

    Minulla on tämä malli, alla olevasta linkistä voi tarkistaa prätkän sijainnin. Eli jatkuvasti paikannus on noin kilometrin pielessä. Saa nähdä minkälainen malli sulle sattuu.


    https://ibb.co/kBdsqQ
  3. #33
    Tuo jatkuva paikannus sovelluksen kautta taitaa käyttää LBS paikannusta joka ei todellakaan ole tarkka. Tekstarikyselyllä toimiva gsm paikannus pitäisi olla huomattavasti tarkempi. Oletko sillä kokeillut mihin tuo näyttää pyörän?
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  4. #34
    Joku linkkas tänne tai sitten facebookkiin aiemmin semmosen jäljittimen, mikä oli ihan pieni pyöreä lätkä. Sai kolme siihen samaan hintaan muistaakseen.. Mikähän se on voinu olla?
    Tartteisin kans koiraan ja tulevaan uudempaan pärrään.


    You make me sick i make music
  5. #35
    Lainaa Tombo Armageddon kirjoitti Katso viesti
    Joku linkkas tänne tai sitten facebookkiin aiemmin semmosen jäljittimen, mikä oli ihan pieni pyöreä lätkä. Sai kolme siihen samaan hintaan muistaakseen.. Mikähän se on voinu olla?
    Tartteisin kans koiraan ja tulevaan uudempaan pärrään.
    Varmaankin Trackr. Ei sisällä gps:ää, vaan toimii bluetoothilla kännykkään. Näkyy sovelluksessa, jos lähellä on mikä vain kännykkä, jossa on sama sovellus. Itselläni on avaimenperänä, mutta ei se mikään erityisen hyvä ole. Yhteys pätkii ja patteri kuluu nopeasti. Jos silti haluaa,niinlöytyy myös Varkkokauppa.comista, joten ei ole pakko tilata Jenkeistä.
  6. #36
    Pitäisi löytää laitos, joka ottaa sijainnin GPS:n kautta ja toimii itse palvelimena, josta tiedon saa itse haettua ulos ilman kolmannen osapuolen virityksiä.
    ...
  7. #37
    Tällä saralla on varmaan tullut uusia laitteita markkinoille. Onko millaisia kokemuksia?

    Pyörä menossa talvisäilöön, niin kiinnostaisi saada jonkin sortin seuranta pyörään. Eli geofence ja liiketunnistus olisi toivottuja ominaisuuksia. Vois liittää vaikka pyörän akkuun kiinni, mutta backup akku itse laitteessa saisi olla.

    Extraa mutta ei pakottavaa tarvetta, ajoreittien tallennus, jolloin myös muutaman kympin palvelumaksu vuodessa ei olisi este.

    Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
  8. #38
    Yepson one. Mulla ollu nyt parivuotta paljukärryssä. Tarvii n. 2kk välein ladata. Kokoaikasesti ei kuulemma sais jättää laturiin. Mutta normikäytössä mopossa laturi sillon kun pyörä käy. Maksaa 89e laite ja 40-49e. Vuosi käyttö. Näyttää googlen mapsissa paikan. Ja "herää" vasta liikuttaessa. Heti ei näytä oikeaa paikkaa mutta talon sisällekkin se 5 minsan sisään paikantaa 1m. Tarkkuudella itsesänsä. Ei halvin. Eikä kallein ja on valmis paketti. Kestää vettä. Ja on autonavainten kokonen
    Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
  9. #39
    Ostin Nummelan Honkkarista geosafe merkkisen paskavehkeen, kun halvalla sain😒 se "toimii" tekstareilla ja dna:n simmi maksaa 9€/kk. Kyllä kai se muuten toimisi, mutta kun se ei löydä tätä kännykkää.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  10. #40
    Lainaa oili kirjoitti Katso viesti
    Ostin Nummelan Honkkarista geosafe merkkisen paskavehkeen, kun halvalla sain se "toimii" tekstareilla ja dna:n simmi maksaa 9€/kk. Kyllä kai se muuten toimisi, mutta kun se ei löydä tätä kännykkää.
    Mulla toi geosafe ollu pari vuotta. Pelaa kyllä mut joskus tulee hälytys turhaan ja tämähän johtaa siihen että hälytys ei ole aina päällä. Prepaid liittymällä mennään mutta sen huono puoli on että ei toimi kaikissa maissa ja pitää muistaa ladata saldoa sillointällöin ettei liittymä mene vanhaksi.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #41
    Eikö tollanen Telia Dot ois hyvä liittymä tällaiseen käyttöön?
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  12. #42
    Puhuin sikäli paskaa, että DNA:n asiakkaille tuo tekstariliittymä maksaa 0.9€/kk.Aika halpa?
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
  13. #43
    Screenshot_20191114_223341_com.ebay.mobile.jpg
    Nyt löyty tollanen. Tilasin pari testiin.
    Kuulemma saa semmosen apin mikä hälyttää jos pyörä alkaa liikkumaan.


    You make me sick i make music
  14. #44
    Itseä kiinnostais toi, nimimerkillä sekunneista kiinni et olisin pyörätön.

    https://monimoto.com/uk/?gclid=Cj0KC...IaAr8lEALw_wcB

    Ohan tolla hintaa mut plussana oma virta joten ei saa virtoja pois johtoja irrottamalla, piilottaa vaan hyvin pyörään. Tosin sais viel ollu joku kovaääninen et varkaatki tajuais jättää pyörän.
    Gsxr 750 k6
  15. #45
    Lainaa Aronen1 kirjoitti Katso viesti
    Itseä kiinnostais toi, nimimerkillä sekunneista kiinni et olisin pyörätön.

    https://monimoto.com/uk/?gclid=Cj0KC...IaAr8lEALw_wcB
    Itse hommasin juurikin tämän. Valinta perustui kohtalaisen pitkään toiminta-aikaan omalla akullaan ja kohtuullinen käyttömaksu.
  16. #46
    Lainaa JLU kirjoitti Katso viesti
    Itse hommasin juurikin tämän. Valinta perustui kohtalaisen pitkään toiminta-aikaan omalla akullaan ja kohtuullinen käyttömaksu.
    Miten, saako tota 50sek soittoaikaa muutettua lyhyemmäksi? Kuulostaa vaan jotenki pitkältä jos sen aikaa saa varas olla rauhassa kunnes mul tulee puhelu.
    Gsxr 750 k6
  17. #47
    Lainaa Aronen1 kirjoitti Katso viesti
    Miten, saako tota 50sek soittoaikaa muutettua lyhyemmäksi? Kuulostaa vaan jotenki pitkältä jos sen aikaa saa varas olla rauhassa kunnes mul tulee puhelu.
    Ei ainakaan sovelluksessa pysty tuota asetusta roplaamaan. Viivettä tulee varmasti myös osittain siitä, että kun laite tunnistaa liikkeen, se hakee tietyn ajan tagia (avaimenperää) ja jos ei löydy niin sitten kilauttaa kaverille.
  18. #48
    motonetistä tractive kissan ja koiran jäjitin 49,99e toimii koko muailmassa kännystä voit katella missä mopo viilettää
  19. #49
    Lainaa jowareo kirjoitti Katso viesti
    motonetistä tractive kissan ja koiran jäjitin 49,99e toimii koko muailmassa kännystä voit katella missä mopo viilettää
    Toihan se taitaa ainut käyttö noille ollakin. Lontoossa hälyfirma jäljittää pyörän/omaisuuden ja soittaa poliisit paikalle. Suomen kyttiä ei vois vähempää kiinnostaa, jollei tuolla nyt ajeta tutkaan yli tikkarin!
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  20. #50
    Lainaa jowareo kirjoitti Katso viesti
    motonetistä tractive kissan ja koiran jäjitin 49,99e toimii koko muailmassa kännystä voit katella missä mopo viilettää
    toimii myös pikkujoulukautena.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  21. #51
    Tilasin myös ebaystä perus trackerin kympillä, noin 20e näytti saavan malleja missä pystyy tekstarilla pistään "fuel cut" ominaisuuden päälle jos ajoneuvon vauhti alle 20km/h..ei tosin paljoa auta jos pyörä on pakun kyydissä jne.
    Suzuki GSX-R1000 K6
  22. #52
    Mulla on H2 SX ei ehkä turvallisessa tallissa Saksassa. Vein pyörään Motonetistä ostamani Yepzon 2.0 ja laitoin asetuksiin 1 viikko nukkuessa ja 5 min jos liikkuu. Hälytti puhelimeen kun siirsin eli antanee mielenrauhaa. Akun pitäisi kestää pitkään ja nähtävästi hälyttää kun akku alkaa loppua. Halpahan se ei ole (89 Eur), mutta kun on suomalaista designia made in india niin luotan enemmän kuin kiinalaisiin vehkeisiin. Taisi olla melkein 4 Eur/kk kun ostaa lisää toiminta-aikaa.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  23. #53
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    Mulla on H2 SX ei ehkä turvallisessa tallissa Saksassa. Vein pyörään Motonetistä ostamani Yepzon 2.0 ja laitoin asetuksiin 1 viikko nukkuessa ja 5 min jos liikkuu. Hälytti puhelimeen kun siirsin eli antanee mielenrauhaa. Akun pitäisi kestää pitkään ja nähtävästi hälyttää kun akku alkaa loppua. Halpahan se ei ole (89 Eur), mutta kun on suomalaista designia made in india niin luotan enemmän kuin kiinalaisiin vehkeisiin. Taisi olla melkein 4 Eur/kk kun ostaa lisää toiminta-aikaa.
    Tämä on kyllä! Paljussa tosiaan samanlainen mulla. Hyvin toimii.
    Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
  24.  
  25. #54
    Mulla tollanen Kiinan trackeri ja Prepaid Simmi sisällä. Tottelee tekstaria ja vastaa GoogleMaps linkillä jolla voi sitten vaikka navigoida pyörän luokse jos tarve. Toiminut hyvin.

    On siinä myös joitain realtime trackin säätöjä jos liikettä havaitaan tms.. ei ole tullut kokeiltua

    https://www.aliexpress.com/item/1257...27424c4d6erDEF
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12