Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 111:sta
  1. #1
    MotOrg Ry kiittää jäsenistöään kuluneesta vuodesta 2005 ja mukavista hetkistä useiden tapahtumien parissa ja suuntaa katseensa vuoteen 2006!

    MotOrg ry:n vuoden 2005 jäsenistön vuosikokous ja kokouskutsu!
    Vuosikokous järjestään vuoden 2006 MP-messujen yhteydessä perinteiseen tapaan lauantaina messupäivän päätteeksi, joten varatkaa tämä ilta jo kalentereistanne. Kokouksen päätteeksi tuttuun tapaan rentoa meininkiä jatkopaikassa Moottoripyora.Orggilaisten kanssa.

    Vuonna 2006 tapahtuu...
    Vuonna 2006 tullaan panostamaan tapahtumiin sekä muihin aktiviteetteihin kuten rata-ajoharjoittelupäiviin entistä enemmän. Vuoden 2006 aikana MotOrg ry tulee järjestämään joka vuotisen TASARI -tapahtuman sekä .ORG! Goes Tallinn Vol. V:sen. Tämän lisäksi tullaan järjestämään EA -koulutuksia muutamilla paikkakunnilla Suomessa. Lisäksi suunnitteilla on ruosteenpoistokursseja kevääksi sekä muita tapahtumia, joista mm. vuosikokouksessa lisää.

    Vuoden 2006 jäsenmaksut sekä jäsenedut
    Vuoden 2006 jäsenmaksu pidetään samana kuin vuonna 2005. Uusilta jäseniltä jäsenmaksu on 20 € sisältäen liittymismaksun 5 €. Vuoden 2005 "vanhoilta" jäseniltä jäsenmaksu vuodelta 2006 on 15 €.

    MotOrg ry:n jäsenetuja vuonna 2006 mm. lukuisat SMOTO:n jäsenedut ( http://www.smoto.fi/edut.html ). Tämän lisäksi MotOrg ry:n jäsenenä saatte alennuksia kaikista MotOrg ry:n järjestämistä tapahtumista kuten TASARIsta, Tallinnan reissusta, EA -kursseista, rata-ajoharjoittelupäivistä ( vuonna 2006 budjetoitu 8 kpl ), yhdistyksen vanhat jäsenedut olemassa olevilta yhteistyökumppaneilta sekä uusilta ( julkaistaan vuosikokouksessa ) sekä muita jäsenetuja. <FONT COLOR="RED">Tämän lisäksi 100:lle ensimmäiselle tammikuun 15 pv:ään mennessä jäsenmaksunsa maksaneille MESSULIPPU ILMAISEKSI MP-messuille!!! Ole siis nopea!!!</FONT>

    Vuoden 2006 hallitus ja sen valinta
    Vuoden 2006 hallitus tullaan valitsemaan vuosikokouksessa, josta ylempänä. Ehdokkaita uuteen hallitukseen ilmoittautunut jo mukavasti, mutta uutta verta kaivataan edelleen. Jos sinulla on kiinnostusta kehittää MotOrg ry:n sekä Moottoripyora.Org:n toimintaa ja uskot oman panoksesi olevan tarpeellinen niin ota yhteyttä vuoden 2005 hallituksen puheenjohtajaan Lasse Oziin spostilla ( hallitus(at)moottoripyora.org ).

    Hallituksen uusin pöytäkirja luettavissa ry:n jäsenille omassa foorumissaan.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #2
    No niin, kerropa miten edetään tästä eteenpäin. Siis pankkiyhteydet, viitteet, ym.

    Nimim. tahtoo libarin...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  3. #3
    Lainaa (CJ200 @ Joulu. 27 2005,23:18) kirjoitti
    No niin, kerropa miten edetään tästä eteenpäin. Siis pankkiyhteydet, viitteet, ym.

    Nimim. tahtoo libarin...
    Jäsenhakemuksen voi täyttää osoitteessa:
    http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

    ÄLKÄÄ kuitenkaan täyttäkö ja lähettäkö tuota ennenkuin vuosi on vaihtunut niin saamme teidät suoraan kirjattua vuoden 2006 jäseneksi
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    Jäsen nro 67-1105990011 haluaa jatkaa jäsenyyttä. Kysymys on auki edelleen...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  5. #5
    Lainaa (CJ200 @ Joulu. 27 2005,23:32) kirjoitti
    Jäsen nro 67-1105990011 haluaa jatkaa jäsenyyttä. Kysymys on auki edelleen... *
    Niimpä... Eli jäsenyys katkeaa vuoden vaihtuessa. Tarkkaa ajankohtaa ei vielä minuutilleen tiedetä, mutta maksutiedot ilmaantuvat tuohon samaiseen osioon kun vuoden 2005 jäsenyys on "pyyhitty" ja vuoden 2006 jäsenmaksu mahdollisuus avautuu. Lähetämme tästä myös tietoa meilitse. Kannattaa tarkastaa että omat tiedot on oikein tässä vaiheessa jäsentiedoissa.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  6. #6
    Olin niin hanakasti lipun peräs ja menin ja maksoin jo kuis nyt suu laitetaan
  7. #7
    Hei, tässä vielä näin kertaalleen nämä tiedot:

    Vuoden 2006 jäsenmaksu vuoden 2005 eli "vanhoilta" jäseniltä 15€ ja uusilta jäseniltä 20€. Suorita jäsenmaksu MotOrg Ry:n tilille Sampo 800021-17142553. Huom! Lisää maksaessasi viestikenttään .ORG!-käyttäjätunnuksesi sekä jäsennumerosi jos tiedossa.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  8. #8
    Maksettu. Lippu tänne
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  9. #9
    Lainaa (Earthend @ Joulu. 28 2005,21:21) kirjoitti
    Maksettu. Lippu tänne
    Sorry, et kerennyt.. olit 101 maksanut jäsen Okei, okei.. tulee kyllä
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  10. #10
    Maksettu
    Yamaha FJR 1300 ABS -05 sin.
  11. #11
    Hö, olenko nyt ymmärtänyt oikein vai ,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet .Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu . V astatkaa please.
    BMW 1200 LT
  12. #12
    Myöskin maksettu
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
  13. #13
    Maksettu. Koska saa tietää ehtikö saada lipun?
  14. #14
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,22:09) kirjoitti
    Hö, olenko nyt ymmärtänyt oikein vai ,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet .Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu . V astatkaa please.
    Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  15. #15
    Liittymiskaavake täytetty + maksettu *

    Jeps nyt mullakin taitaa olla kunnossa Kiitoksia !!!



    Suzuki Gsx-r 750 -08
    Honda Cbr 600 RR -04
    Honda Cbr 600 F - 94
  16. #16
    Minäkin reippaana tyttönä maksettujen listalla En suinkaan maksullisten naisten
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  17. #17
    Lainaa (JP-800 @ Joulu. 28 2005,22:59) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,22:09) kirjoitti
    Hö, * olenko nyt ymmärtänyt oikein vai * ,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet * .Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu *. V astatkaa please.
    Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..
    KIITOS
    BMW 1200 LT
  18. #18
    maksettu...............
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  19. #19
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,23:17) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Joulu. 28 2005,22:59) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,22:09) kirjoitti
    Hö, * olenko nyt ymmärtänyt oikein vai * ,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet * .Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu *. V astatkaa please.
    Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..
    KIITOS *
    Miksi tulee ilmoitus: Mysgl virhe2 JP-800 APUVA
    BMW 1200 LT
  20. #20
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,23:26) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,23:17) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Joulu. 28 2005,22:59) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,22:09) kirjoitti
    Hö, olenko nyt ymmärtänyt oikein vai ,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet .Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu . V astatkaa please.
    Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..
    KIITOS
    Miksi tulee ilmoitus: Mysgl virhe2 JP-800 APUVA
    <FONT COLOR="RED">TÄRKEÄ TIEDOTE KOSKIEN MYSQL ERROR 2:sta!!</FONT>

    Eli koodista löytyi virhe ja koodi korjattu. Te uudet jäsenet jotka täytitte tuon kaavakkeen ja saitte tuon ilmoituksen niin hakemuksenne ei ole mennyt läpi ja tämä pitäisi täyttää uudelleen. Pahoittelen tuota virhettä. Jäi huomaamatta. Nyt korjattu.

    Oman tilansa voi tarkistaa että onko hakemus mennyt läpi osoitteessa:
    http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

    Jos olet kirjautuneena sivustolle sisään ja sinulle ilmestyy lomake, niin jäsenhakemuksesi ei ole mennyt läpi. Jos taas ilmoittaa jäsenhakemuksen tilan niin kaikki on kunnossa.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  21. #21
    MAKSETTU!!!!!!!!!!
  22. #22
    Lainaa (JP-800 @ Joulu. 28 2005,23:33) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,23:26) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,23:17) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Joulu. 28 2005,22:59) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,22:09) kirjoitti
    Hö, * olenko nyt ymmärtänyt oikein vai * ,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet * .Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu *. V astatkaa please.
    Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..
    KIITOS *
    Miksi tulee ilmoitus: Mysgl virhe2 * JP-800 APUVA *
    TÄRKEÄ TIEDOTE KOSKIEN MYSQL ERROR 2:sta!!

    Eli koodista löytyi virhe ja koodi korjattu. Te uudet jäsenet jotka täytitte tuon kaavakkeen ja saitte tuon ilmoituksen niin hakemuksenne ei ole mennyt läpi ja tämä pitäisi täyttää uudelleen. Pahoittelen tuota virhettä. Jäi huomaamatta. Nyt korjattu.

    Oman tilansa voi tarkistaa että onko hakemus mennyt läpi osoitteessa:
    http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

    Jos olet kirjautuneena sivustolle sisään ja sinulle ilmestyy lomake, niin jäsenhakemuksesi ei ole mennyt läpi. Jos taas ilmoittaa jäsenhakemuksen tilan niin kaikki on kunnossa.
    Kiitoksia JP Nyt liitytty ja maksettu Jaksamisesta ja neuvoista
    BMW 1200 LT
  23. #23
    Kaavake täytetty ja maksu maksettu
  24. #24
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,23:45) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Joulu. 28 2005,23:33) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,23:26) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,23:17) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Joulu. 28 2005,22:59) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 28 2005,22:09) kirjoitti
    Hö, * olenko nyt ymmärtänyt oikein vai * ,eli kannattaako uuden jäsenen maksaa vasta vuoden vaihtumisen jälkeen jolloin kaikki liput jo ilmeisesti menneet * .Niin ja toinen juttu joka vaikuttaa meikäläisen maksamiseen on se,että olen lähdössä viikoksi pois netin äärestä jolloin varmaan kaikki "fläbärit" on jo jaettu *. V astatkaa please.
    Uudet jäsenet voivat myös liittyä jo eli vuoden 2006 jäsenmaksujen maksaminen on käynnistynyt eli uudet nyt vain pika pikaa täyttämään nyt myös tuo liittymiskaavake..
    KIITOS *
    Miksi tulee ilmoitus: Mysgl virhe2 * JP-800 APUVA *
    TÄRKEÄ TIEDOTE KOSKIEN MYSQL ERROR 2:sta!!

    Eli koodista löytyi virhe ja koodi korjattu. Te uudet jäsenet jotka täytitte tuon kaavakkeen ja saitte tuon ilmoituksen niin hakemuksenne ei ole mennyt läpi ja tämä pitäisi täyttää uudelleen. Pahoittelen tuota virhettä. Jäi huomaamatta. Nyt korjattu.

    Oman tilansa voi tarkistaa että onko hakemus mennyt läpi osoitteessa:
    http://www.moottoripyora.org/index.p...ry_jasenlomake

    Jos olet kirjautuneena sivustolle sisään ja sinulle ilmestyy lomake, niin jäsenhakemuksesi ei ole mennyt läpi. Jos taas ilmoittaa jäsenhakemuksen tilan niin kaikki on kunnossa.
    Kiitoksia JP * Nyt liitytty ja maksettu * Jaksamisesta ja neuvoista *
    Minä taas Kyllä kait meitin rahastonhoitaja laittaa nämä "uusien"jäsenmaksut vuodelle 2006 ?Meinaan vaan kun toi vahvistus viesti tarjoaa jäsenmaksun vuodelle 2005 ! SORRY JP
    ps.Olen menossa katsomaan "nukkumattia",eli saatan vastata vasta huomenna(29.12)aamusella kun pääsen työpaikalle jossa taas on"aikaa" olla täällä teitin kanssa
    BMW 1200 LT
  25. #25
    Lainaa (hessu @ Joulu. 29 2005,00:01) kirjoitti
    Minä taas Kyllä kait meitin rahastonhoitaja laittaa nämä "uusien"jäsenmaksut vuodelle 2006 ?Meinaan vaan kun toi vahvistus viesti tarjoaa jäsenmaksun vuodelle 2005 ! SORRY JP
    ps.Olen menossa katsomaan "nukkumattia",eli saatan vastata vasta huomenna(29.12)aamusella kun pääsen työpaikalle jossa taas on"aikaa" olla täällä teitin kanssa
    Tässä vaiheessa vuotta uudet maksetut jäsenmaksut menevät jo automatic vuoden 2006 jäsenmaksuksi vaikka maksupohjassa kummittelisi "vuodelle 2005". Joten ole huoleti!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  26. #26
    Liityin ja maksoin...
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  27. #27
    Tulihan tuo taas maksettua, vaikka muuten olenkin hieman hiljaiseloa pitänyt tällä foorumilla.

    Jos se tästä taas lähtisi. *
    I am free of all prejudices. I hate everyone equally.
  28. #28
    Lainaa (Holtsu @ Joulu. 29 2005,00:49) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 29 2005,00:01) kirjoitti
    Minä taas * Kyllä kait meitin rahastonhoitaja laittaa nämä "uusien"jäsenmaksut vuodelle 2006 ?Meinaan vaan kun toi vahvistus viesti tarjoaa jäsenmaksun vuodelle 2005 ! * SORRY JP *
    ps.Olen menossa katsomaan "nukkumattia",eli saatan vastata vasta huomenna(29.12)aamusella kun pääsen työpaikalle jossa taas on"aikaa" olla täällä teitin kanssa *
    Tässä vaiheessa vuotta uudet maksetut jäsenmaksut menevät jo automatic vuoden 2006 jäsenmaksuksi vaikka maksupohjassa kummittelisi "vuodelle 2005". Joten ole huoleti! *
    Kiitos
    BMW 1200 LT
  29. #29
    Lainaa (Holtsu @ Joulu. 29 2005,00:49) kirjoitti
    Lainaa (hessu @ Joulu. 29 2005,00:01) kirjoitti
    Minä taas * Kyllä kait meitin rahastonhoitaja laittaa nämä "uusien"jäsenmaksut vuodelle 2006 ?Meinaan vaan kun toi vahvistus viesti tarjoaa jäsenmaksun vuodelle 2005 ! * SORRY JP *
    ps.Olen menossa katsomaan "nukkumattia",eli saatan vastata vasta huomenna(29.12)aamusella kun pääsen työpaikalle jossa taas on"aikaa" olla täällä teitin kanssa *
    Tässä vaiheessa vuotta uudet maksetut jäsenmaksut menevät jo automatic vuoden 2006 jäsenmaksuksi vaikka maksupohjassa kummittelisi "vuodelle 2005". Joten ole huoleti! *
    Korjataanpa tämä pieni vihre pois tuolta kummittelemasta pikaisesti niin ei häiritse sekään..
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  30.  
  31. #30
    Maksettu on mutta varmaankin myöhässä tosta 100 lipun jutussa. Maksettu sammosta eli pitäisi jo olla perillä



    Juupajuu jarru on vaudin surma http://jariklemetti.tarinoi.fi/
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen