Sivu: 81 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31717980818283 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2401:stä 2430:een 2663:sta
  1. #2401
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Mulla ihan vakiona tuo 180. Misukan PS3 ollu monta satasia, ei siin kilsakestävyyttä oo ihan niin hyvin kuin tourinkirenkaisss, mut hitsin hyvät joka paikan (rata-katu) renkaat. Myös misukan muita ollu, ihan hyviä. Mitään halpissrenkaita en oo koskaan koittanut. On toi tinkimättä kuiteski nii tärkeä turvallisuudenkin kannalta.
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Eikös tuo ole auton rengas?
    Juu on. Sorry. Noi on mulla autossa Siis Pilot Power 3 tarkoitin.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  2. #2402
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suska1100 kirjoitti Katso viesti
    Eihän kellään ole ZRX:än syyläriä ja siihen puhallinta ylimääräisenä nurkissa pyörimässä ?
    Ei oo mullakaan, kaikki rikki. Ostin e-baysta Delvik merkillä löytyy n. 160 puntaa oli hinta tossa edellisenä talvena.
    Kiinan kamojakin löytyy, mut toi taitaa olla britti tai sakemanni, en muista.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  3. #2403
    Oli tilattu jo , joten ei tarvetta. Tallissa on muuten vakioputsarikoteloon kesän ajettu K&N suodatin jos joku tarvii 20€ seteliä vastaan vaihtuu
    Ducati streetfighter v4s , barracuda 397hemi
  4. #2404
    Mikähän vois olla kun välillä ei lähe käyntiin mutta 30sekuntia oottaa ja kokeilee uudelleen niin lähtee niinku kuuluuki? Aivanko olis joku sammutin tai vastaava päällä ja sitten menis pois päältä mutta käyntiin kun lähtee niin toimii niinku kuuluukin. Liittimet ja maa pisteet näyttäs päällisin puolin olevan kunnossa. Onko näissä jotain sytytys yksikköä tai pulssiantureita jokka vois oireilla. Ja mistä niitä vois ostella uusia?
    Kiusallinen kun ei uskalla sammuttaa kuin kotipihalle jos ei lähekkään enää.
  5. #2405
    Lainaa maunu05 kirjoitti Katso viesti
    Mikähän vois olla kun välillä ei lähe käyntiin mutta 30sekuntia oottaa
    Mun entisessä ER5:ssä, jossa oli kovasti mun entisen ZRX:n kanssa samanlainen virtalukko, oli sellainen vika, että virta-avaimen piti olla juuri tarkkaan asennossa "on" että se pelasi. Jos oli puoli milliä vieressä, niin sai sahata vaikka akun tyhjäksi eikä lähtenyt.

    Otti meinaan aikansa ennenkuin huomasin että sen avaimen saa näennäisesti käyntiasentoon siten ettei se ole!

    Voihan se tietty olla sytytysyksikkökin tai se anturi siellä kampiakselin päässä..
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  6. #2406
    Lainaa maunu05 kirjoitti Katso viesti
    Mikähän vois olla kun välillä ei lähe käyntiin mutta 30sekuntia oottaa ja kokeilee uudelleen niin lähtee niinku kuuluuki? Aivanko olis joku sammutin tai vastaava päällä ja sitten menis pois päältä mutta käyntiin kun lähtee niin toimii niinku kuuluukin. Liittimet ja maa pisteet näyttäs päällisin puolin olevan kunnossa. Onko näissä jotain sytytys yksikköä tai pulssiantureita jokka vois oireilla. Ja mistä niitä vois ostella uusia?
    Kiusallinen kun ei uskalla sammuttaa kuin kotipihalle jos ei lähekkään enää.
    Siis.... Virrat menee aina päälle kun laittaa?... mutta ei välillä lähde pyörittään starttia?
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  7. #2407
    Siis.... Virrat menee aina päälle kun laittaa?... mutta ei välillä lähde pyörittään starttia?

    Juu pyörittää normaalisti ja kaikki toimii muttei vaan herää käyntiin. Tuota virtalukkoa vois tutkia koska luovutuksen jälkeen aina kääntäny virrat pois. Eli aina avaimta räplätty ja sitten herännyt.
  8. #2408
    kannattaa se tapponappi avata ja putsata kanssa herkästi tulee hapettumaa
    zzr1400
  9. #2409
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa maunu05 kirjoitti Katso viesti
    Siis.... Virrat menee aina päälle kun laittaa?... mutta ei välillä lähde pyörittään starttia?

    Juu pyörittää normaalisti ja kaikki toimii muttei vaan herää käyntiin. Tuota virtalukkoa vois tutkia koska luovutuksen jälkeen aina kääntäny virrat pois. Eli aina avaimta räplätty ja sitten herännyt.
    Mulla on välillä ihan sama. Sit ku ottaa virrat pois ja avaimen irti ja laittaa takas, ni herää henkiin.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  10. #2410
    Onko kellään muulla tälläisiä? Käyttö kokemuksia??
    https://youtu.be/g6nEBu5zsIE
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  11. #2411
    Ainakin zxroa foorumilla joku kehu kovasti.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  12. #2412
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään muulla tälläisiä? Käyttö kokemuksia??
    https://youtu.be/g6nEBu5zsIE
    Riippuu tarpeesta, hyvät kun hakee "reissinkiä" jalanasentoo ja säädettävyyttä.
    Jos tarve pikemmikkin laskea jalkatappia vain alaspäin niin siihen löytyy sopivampiakin kikkareita...
    Mukavuus heikkenee hiukan, kun ei ole vaimennuskumia, tärinät kutittelee jalkapohjia...
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  13. #2413
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Riippuu tarpeesta, hyvät kun hakee "reissinkiä" jalanasentoo ja säädettävyyttä.
    Jos tarve pikemmikkin laskea jalkatappia vain alaspäin niin siihen löytyy sopivampiakin kikkareita...
    Mukavuus heikkenee hiukan, kun ei ole vaimennuskumia, tärinät kutittelee jalkapohjia...
    Tota värinä hommaa ajattelin ittekin mutta jos häiritsee ni sorvaan tappeihin uria paksuille O-renkaille.
    Joo reisinkiä haetaan. Itte en osaa ajaa mutta yritän tehdä pyörästä hyvän.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  14. #2414
    Hyvää iltaa. Latasin juuri youtubeen videon tuosta kawan valmistumisesta... siis nyt se olisi valmis ensi kesän ajoihin ja paljon on jo visioita ensi talvelle..
    https://youtu.be/65nFWIRW_ng
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  15. #2415
    komia vekotin.
    tulle muuten miljoona kertaa ketterämpi tosta pyörästä ku pyöräytät noi epakeskot puoli kierosta ympäri taka-akselilla nostaa persiin muutaman sentin ylöspäin
    zzr1400
  16. #2416
    Hyvää meininkiä ja rakentamista! 👍
    Elä hyvä miäs vaan sitten mitään fighter perää tuohon ähräile..... 🙌
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  17. #2417
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    komia vekotin.
    tulle muuten miljoona kertaa ketterämpi tosta pyörästä ku pyöräytät noi epakeskot puoli kierosta ympäri taka-akselilla nostaa persiin muutaman sentin ylöspäin
    Kiitos ja kumarrus!
    Keula on matalampi kuin vakio, joten asento on parempi näin. Suunnilleen sama kuin vakio keulalla ja akseli ala asennossa.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  18. #2418
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Hyvää meininkiä ja rakentamista! 
    Elä hyvä miäs vaan sitten mitään fighter perää tuohon ähräile..... 

    Tuo perä mikä siihen tulee näkyy tuossa videossa (linkki alla) eli malli pysyy noin suunnilleen samana (ja takavalo alkuperäisenä), mutta lyhyempänä versiona ja hieman eri asentoon asennettuna. Noh videosta selviää...
    https://youtu.be/8kdXfPz6qZQ
    Viime kevät-talvena jo väsäsin tuon lasikuitu härpäkkeen mutta nyt tuon CafeRacer projectin takia jäi laittamatta.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  19. #2419
    ZRX miitti?? Koska järkätään? Pari vuotta menny edellisestä niin pitäiskö alkukesästä mennä kaffelle esim Ace Corneriin?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  20. #2420
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    ZRX miitti?? Koska järkätään? Pari vuotta menny edellisestä niin pitäiskö alkukesästä mennä kaffelle esim Ace Corneriin?
    Erittäinkin kannatettava ajatus. Ace hyvä paikka. Koskas kokoillaan?? Toi on senverta lähellä (täältä PKS seudulta), et sopinee melkeen ihan mikä päivä vaan. Ei tartte olle viikonloppu. Mut joku La tai Su sopii myös. Jos viikonloppuaikoja katotaan, niin nyt Sunnuntaina taitaa olla pikkusen vilee. Seuraava lasu 28-29.4 ihan ok. seuraava la-su 5-6.5 ok, la 19.5 ok, la-su 26-27.5 ok.
    Tsekatkaa kalentereita.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  21. #2421
    Joo katsotaan sillai että kun sää tiedotus lupaa viikolla hyvää keliä esim. lauantaiksi ni sovitaan nopeesti tapaaminen. Joo tällä tyylillä ei varmaan tavoiteta kaikkia halukkaita mutta tuskin vesi sateellakaan ketään paikalle vääntäytyy
    Mulla ei oo vielä pyörä aivan valmis mutta eiköhän se huomenna valmistu..
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  22. #2422
    Mukana, kaikki noi Sikin päivämäärät sopii, ainakin toistaiseksi.
    26.5 olisi Vesivehmaalla kiihdytystapahtuma, siellä on tullut muutaman kerran käytyä katsojana.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  23. #2423
    Ja Vesivehmaa siis siinä parinkymmenen kilsan päässä Lahdesta, niin voisi käydä samalla sielläkin.
    Olikohan se viime vuonna kun siellä oli yksi Rexikin viivalla.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  24. #2424
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Mukana, kaikki noi Sikin päivämäärät sopii, ainakin toistaiseksi.
    26.5 olisi Vesivehmaalla kiihdytystapahtuma, siellä on tullut muutaman kerran käytyä katsojana.
    Lahdessa on satamassa Hela Ride-in Bike show 2018 juuri tuona päivänä ja jos sää sallii niin menen Café Racerin kanssa sinne. Eli silloin en itse pääse Rexillä liikkeelle.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  25. #2425
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Ja Vesivehmaa siis siinä parinkymmenen kilsan päässä Lahdesta, niin voisi käydä samalla sielläkin.
    Olikohan se viime vuonna kun siellä oli yksi Rexikin viivalla.
    Kolmen jälkeen jos mulla vielä intoa on niin voin ajella hondalla vesivehmaalle pällistelemään teidän pyöriä jos sinne silloin päädytte.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  26. #2426
    En jokaista sivua selaillu läpi, mutta onkohan tämä teille jo tuttu?

    Erittäin hienoja pyöriä rakentelee!

    https://www.facebook.com/jamescomptoncustoms/
    http://jamescomptoncustoms.com
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Braaaaap
  27. #2427
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    En jokaista sivua selaillu läpi, mutta onkohan tämä teille jo tuttu?

    Erittäin hienoja pyöriä rakentelee!

    https://www.facebook.com/jamescomptoncustoms/
    http://jamescomptoncustoms.com
    Mulle on tuttu. Hirveän hintaisia nuo osat siispä varastin idean tuosta takakatteesta. Tosin mulla siitä on tulossa vain karkeasti saman näköinen muuten eroaa kovastikkin.
    Tolla on YouTubessa muutama hyvä video.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  28. #2428
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Mukana, kaikki noi Sikin päivämäärät sopii, ainakin toistaiseksi.
    26.5 olisi Vesivehmaalla kiihdytystapahtuma, siellä on tullut muutaman kerran käytyä katsojana.
    Pahus mä myin jo ton 26.5 päivän. Seuraava viikonloppu oonkin ulkoisilla maillal sit lähimmät mulle sopivat on kesäkuussa La 9.6 ja Su 10.6.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  29. #2429
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    La 9.6 ja Su 10.6.
    Mulle käy nuo myös (ainakin näillänäkymin). Onko muita innokkaita. Viimeks meitä tais olla 6 rehtoria!? Pistetään paremmaks?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  30.  
  31. #2430
    Mukana. 10.6 Sunnuntai passaa mulle paremmin.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
Sivu: 81 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31717980818283 ... ViimeinenViimeinen