Sivu: 1 / 89:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 2663:sta
  1. #1
    78 km takana , 78 km mittarissa . Oli vaan toooodeella kylmää ajella.

    Onkos näitä zrx:ä paljon liikenteessä? Ei ole paljon osunut Tku-Tre-Hki-kolmiossa silmään.
  2. #2
    No uudenkarhee ässä-mallinen 1200 löytyy. Vähän päälle 200km sain keskiviikkona pöristeltyä. Fillari tuntuu kaikin puolin hienolta, mutta vielä suhteemme on syvenevä, ennen kuin mitään tarkempaa analyysiä voipi muodostaa.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  3. #3
    Viime vuoden ÄRRÄ-malli tulee liikkumaan Turun seudulla, jahka sen nyt jossain välissä saan...prrkkle! Ehkä ens viikolla...ehkäpä ehkäpä...mahdollisesti...kenties...Laivattu on kuulemma jo.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  4. #4
    Tervetuloa joukkoon. Hienoon pyörään olet päätynyt. Viimekeväänä tuli tuollainen S-malli hankittua. Reilun 6000km mittariin ehdein ajamaan eikä toistaiseksi voi olla kuin tyytyväinen hankintaansa.

    Turussa asustelen myös minä eli kyllä noita siis ainakin kaksi liikkuu täällä Varsinais-Suomessa.
  5. #5
    Moni on täällä ylistänyt ZRX:ää ja myös monissa alan lehdissä pyörää on kehuttu maasta taivaaseen. Oon itse muutama vuos sitten koeajanut ZRX1100:sen ja ihastuin jo tuolloin sen ajamisen helppouteen ja mukavasti vääntävään moottoriin! Rahat eivät vain silloin riittäneet uuteen pyörään... Piti tyytyä VFR:ään. Mut nyt on säästöpossu rikottu ja hienosti palvellut Zetori men vaihdossa! Mites on ZRX1200:sen sisäänajo? Onko pitkäkin? Ostin joskus muinoin Raumalta uuden Kawa 750 Zephyrin ja kysyin tuolloin firman mekatsulta(Hakilta) sisäänajosta ja sain vastaukseksi:"Ei mitään sisäänajoja vaan TÄYSILLÄ SISÄÄN JA PAAREILLA ULOS!" Tuota lausetta oonkin lainannu useaan otteeseen...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  6. #6
    No sisäänajostahan sitä väittelyä onkin täällä piisannut. Ite olen ajellut tota ZRXääni aika raskaalla kädellä. Kakkosella ja kolmosella täyskaasukiihdytyksiä ja moottorijarrutuksia het tuoreeltaan. Tosin kylmillä ja hiekkaisilla teillä saa kyllä olla tarkkana! Minusta on tullut männänrenkaiden tiivistykseen uskovainen...

    Tietysti kone pitää olla hyvin lämmitetty. En ole myöskään vinguttanut punarajaan asti, vaan tyytynyt max 7000 kiekkaan. Huippuvääntö taitaa olla vähän alle sen. Eri kierroksilla / vaihteilla ajelua olen myös muistaessani harrastanut. Hyvin on tähän asti (300km) kestänyt!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  7. #7
    Tuolla on kiva päiväkirjajuttu ZRX:stä
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  8. #8
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  9. #9
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 03 2004,06:14) kirjoitti
    No uudenkarhee ässä-mallinen 1200 löytyy. Vähän päälle 200km sain keskiviikkona pöristeltyä. Fillari tuntuu kaikin puolin hienolta, mutta vielä suhteemme on syvenevä, ennen kuin mitään tarkempaa analyysiä voipi muodostaa.
    Syvä rakastuminen siihen oikeaan muodostuu ajan kanssa mutta rakkaus syntyy hetkessä. Insinöörimäinen lähestymistapa uuteen moottoripyörään(kään) ei mielestäni ole se oikea tapa. Onko tää nyt semmonen järkevä liitto mitä voi selitellä vai se oikea? Miltä se oikeesti tuntuu, sytyttääkö ollenkkaan?
    Arlen who?
  10. #10
    Lainaa (900S.i.e @ Huhti. 03 2004,22:08) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 03 2004,06:14) kirjoitti
    No uudenkarhee ässä-mallinen 1200 löytyy. Vähän päälle 200km sain keskiviikkona pöristeltyä. Fillari tuntuu kaikin puolin hienolta, mutta vielä suhteemme on syvenevä, ennen kuin mitään tarkempaa analyysiä voipi muodostaa.
    Syvä rakastuminen siihen oikeaan muodostuu ajan kanssa mutta rakkaus syntyy hetkessä. Insinöörimäinen lähestymistapa uuteen moottoripyörään(kään) ei mielestäni ole se oikea tapa. Onko tää nyt semmonen järkevä liitto mitä voi selitellä vai se oikea? Miltä se oikeesti tuntuu, sytyttääkö ollenkkaan?
    Vihjailet sä että ois kumminkin pitäny ostaa Ducce?

    Ei, kyllä Kawa on kowa! Rakkaus on kohdallaan, mutta miten nuo käytännönläheiset ominaisuudet? Matka-ajo, kulutus, suorituskyky, kaks-päällä ajelu, kaupunkipörräys jne? Ainakin suorituskyky (ja keulan kevenemistaipumus) on sellainen että vatsanpohjasta ottaa riittävästi. Eka tankkausväli meni n. 5,5 litraan, eli ne osa-alueet on kunnossa!

    Sama juttuhan se on naistenkin kanssa. Ensin rakastutaan ja myöhemmin selvitetään miten sujuu ruuanlaitto... sori tytöt, tää oli vitsi, ehkä...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  11. #11
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 04 2004,10:38) kirjoitti
    Lainaa (900S.i.e @ Huhti. 03 2004,22:08) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 03 2004,06:14) kirjoitti
    No uudenkarhee ässä-mallinen 1200 löytyy. Vähän päälle 200km sain keskiviikkona pöristeltyä. Fillari tuntuu kaikin puolin hienolta, mutta vielä suhteemme on syvenevä, ennen kuin mitään tarkempaa analyysiä voipi muodostaa.
    Syvä rakastuminen siihen oikeaan muodostuu ajan kanssa mutta rakkaus syntyy hetkessä. Insinöörimäinen lähestymistapa uuteen moottoripyörään(kään) ei mielestäni ole se oikea tapa. Onko tää nyt semmonen järkevä liitto mitä voi selitellä vai se oikea? Miltä se oikeesti tuntuu, sytyttääkö ollenkkaan?
    Vihjailet sä että ois kumminkin pitäny ostaa Ducce?

    Ei, kyllä Kawa on kowa! Rakkaus on kohdallaan, mutta miten nuo käytännönläheiset ominaisuudet? Matka-ajo, kulutus, suorituskyky, kaks-päällä ajelu, kaupunkipörräys jne? Ainakin suorituskyky (ja keulan kevenemistaipumus) on sellainen että vatsanpohjasta ottaa riittävästi. Eka tankkausväli meni n. 5,5 litraan, eli ne osa-alueet on kunnossa!

    Sama juttuhan se on naistenkin kanssa. Ensin rakastutaan ja myöhemmin selvitetään miten sujuu ruuanlaitto... sori tytöt, tää oli vitsi, ehkä...
    Jep, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta piti silti vähän selvittää. Noin on muuten parhaita aikoja ku tutustuu uuteen kumppaniin. Elämme mielenkiintoisia aikoja...

    ps. onko pyörän sukupuoli jo selvinnyt?
    Arlen who?
  12. #12
    Täälläkin on yksi ZetaReX. Vuosimallin 2001 ässä.
    Bongaa mattamusta Rex - arvatenkin Suomen ainoa -
    ja se olen mä. Tervetuloa joukkoon. Baanalla nähdään.
    ZZR 1200
  13. #13
    Aika pelejä teillä. Biken mukaan aikas hätänenkin, jättää lähdössä muut muskelinakut.
    KTM 690SM
  14. #14
    Mukava kuulla etten ole yksin pyörämakuni kanssa .

    Kaksi päällä en ole vielä ehtinyt tällä pyörällä ajella, mutta tuntuu siltä että jalkatapit on matkustajalla aika ylhäällä. Onko kukaan siirtänyt niitä alemmas/edemmäs kuten yhdessä noissa wekkulin linkeissä oli?
  15. #15
    Noh, tänään se tapahtui... se rakastuminen... 700 ajetun kilometrin jälkeen.

    Olen tehnyt pikkupikku modauksia zrxääni. Kun olen hieman keskimittaa lyhyempi (173cm), ja ns. persjalkaista mallia, eli suhteessa pitkä selkä ja lyhyet jalat, niin mukavoittaakseni mopoilua olen suorittanut pieniä vippaskonsteja. Olen vähän vuoleskellut fyllejä pois satulasta. Satula on melko leveä nivusten kohdalta, joten kavensin sitä hieman. Takajousen esijännityksen tipautin alimpaan asentoon (ai niin, sitä ei saanut tehdä... ), ja vastaavasti tipautin etupäätä nostamalla haarukkaputkia kolmioiden läpi 13mm.

    Koeajolenkin lopputulos: Pyörä on ihana!!!! Mataloitunut alusta tekee olon hemmetin rennoksi, kun ei yhtään tarvi kurotella ja kantapäät osuu rennosti maahan. Ajoasento on niin v***n hyvä, ja olo on kertakaikkiaan upea! Etupään laskun seurauksena pyörä tuntuu ehkä aavistuksen ketterämmältä, mutta mitään merkkiä epävakaudesta tai hermostuneisuudesta en moottoritiellä havainnut, vaikka kelasin mittarinopeutta hetkellisesti jotain 150. Muutamat tekemäni u-käännökset tuntuivat älyttömän keveiltä ja helpoilta. Kawasaki on mulle hyvä ja minä sille hyvä... Muutaman tiukan kiihdytyksen jälkeen oli pysähdyttävä ja ihasteltava pyörää... aaahhhhh... moottori, kate, tankki, satula, iskarit, jarrut... kaikki näyttää niiiiin hyvältä.

    Yhdessä risteyksessä hetken kaasuteltuani lähdin vauhdikkaasti liikkeelle moottorin väännöstä nauttien. Vatsanpohjaa kutitti, hyvänolon väreet kulkivat kropassa ja nauroin kypäräni sisällä onnellisena. Kaksi viikkoa lomaa ja säät ovat upeat. Voiko elämä olla ihanampaa!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #16
    Lainaa (wekkuli @ Huhti. 10 2004,18:31) kirjoitti
    Noh, tänään se tapahtui... se rakastuminen... 700 ajetun kilometrin jälkeen.

    Koeajolenkin lopputulos: Pyörä on ihana!!!! Mataloitunut alusta tekee olon hemmetin rennoksi, kun ei yhtään tarvi kurotella ja kantapäät osuu rennosti maahan. Ajoasento on niin v***n hyvä, ja olo on kertakaikkiaan upea! Etupään laskun seurauksena pyörä tuntuu ehkä aavistuksen ketterämmältä, mutta mitään merkkiä epävakaudesta tai hermostuneisuudesta en moottoritiellä havainnut, vaikka kelasin mittarinopeutta hetkellisesti jotain 150. Muutamat tekemäni u-käännökset tuntuivat älyttömän keveiltä ja helpoilta. Kawasaki on mulle hyvä ja minä sille hyvä... Muutaman tiukan kiihdytyksen jälkeen oli pysähdyttävä ja ihasteltava pyörää... aaahhhhh... moottori, kate, tankki, satula, iskarit, jarrut... kaikki näyttää niiiiin hyvältä.

    Yhdessä risteyksessä hetken kaasuteltuani lähdin vauhdikkaasti liikkeelle moottorin väännöstä nauttien. Vatsanpohjaa kutitti, hyvänolon väreet kulkivat kropassa ja nauroin kypäräni sisällä onnellisena. Kaksi viikkoa lomaa ja säät ovat upeat. Voiko elämä olla ihanampaa!
    Tuttu tunne.. Olet päässyt Kawasakin syvimpään olemukseen, siitä tulee kiksejä.
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 - 81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
    Kawasaki Spectre 1100 D1 -82
    Kawasaki KX 250 XC KL Enduro -21
  17. #17
    No niin! Vihdoinkin! Uusi ZReX alla ekat 100 kilsaa ja upeeta oli! Hauska, komea, vääntävä, kokoisekseen ketterä ja kerrassaan mukava! Tuntuu siltä kuin aloittais koko harrastuksen taas alusta.... Ja pari pientä kysymystä teille tietäväiset: Mistä vois johtua etuvanteen kehälle tulleet rasvaiset tahrat? Hakiessani pyörän vanne oli puhdas. Nyt koko vanteen kehä on ohuen paskakerroksen peitossa. Veikkaan itse että tuo rasvainen (öljymäinen) kerros on ehkä peräisin vanteen sisältä. Oiskohan lentänyt keskipakoisvoimasta vanteen keskiön rei´istä vanteen kehälle?? Kenties vettä ja rasvaa? Jarruletkut eivät vuoda ja jarrusatulatkin ovat puhtaat. Myös takavanteella on tuota samaa sontaa mutta vähemmän. Toinen kysymys: Mikäköhän on tuon pyörän teho? Useat lehdet ja Kawan Suomen maahantuojan oma esite sanovat tehon olevan 122 hv. Käyttöohjekirja sanoo katalysaattorimallissa olevan 106 hv ja muissa 122!? Australiaan ja Malesiaan viedyissä 124!!?? Tässä Hollannista peräisin olevassa pyörässä on katalysaattori eli onko siinä sitten nuo aneemiset 106hv? Tosin tuo ohjekirjanen väittää myös että tehot vaihtelevat eri maihin viedyissä malleissa...Oon ymmällä mä. Tilasin tuohon Devil Trophy piipun. Pitäiskö tuo perkeleen katti jollain tavoin vaihdossa huomioida vai heitänkö alkuper. pöntön vaan nurkkaan ja ruuvaan uuden tilalle ja säätöjen kautta taas mökää maailmaan? Sisäänajon aion pörrätä kuitenkin alkuperäisen ampärin kera. Että tällaista tällä kertaa...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  18. #18
    Lainaa (Jim Goose @ Huhti. 10 2004,18:57) kirjoitti
    Tuttu tunne.. Olet päässyt Kawasakin syvimpään olemukseen, siitä tulee kiksejä.
    Amen, brother
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  19. #19
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 14 2004,21:09) kirjoitti
    --- Mistä vois johtua etuvanteen kehälle tulleet rasvaiset tahrat? Hakiessani pyörän vanne oli puhdas. Nyt koko vanteen kehä on ohuen paskakerroksen peitossa. Veikkaan itse että tuo rasvainen (öljymäinen) kerros on ehkä peräisin vanteen sisältä. Oiskohan lentänyt keskipakoisvoimasta vanteen keskiön rei´istä vanteen kehälle?? Kenties vettä ja rasvaa?

    --- Tilasin tuohon Devil Trophy piipun. Pitäiskö tuo perkeleen katti jollain tavoin vaihdossa huomioida vai heitänkö alkuper. pöntön vaan nurkkaan ja ruuvaan uuden tilalle ja säätöjen kautta taas mökää maailmaan

    Onneksi olkoon SenioRR!
    Olet kerta kaikkiaan onnellinen mies, ainakin mitä prätkiin tulee.

    Voisko se rasva olla etupumppujen öjlyä...? Ei kai vaan? Hui!


    Eikä katalysaattoria saa minnekään pois heittää!! Tehoa on aivan
    riittävästi puhtaammassakin pyörässä. Tuntekaa vastuunne ainoasta
    ilmakehästämme! Kioton sopimus...hiilivedyt...gaa-gaa...gagaagagaa!!!

    ZZR 1200
  20. #20
    Kiitokset suuret onnitteluista Ripley! En usko että vanteiden likaisuus johtuu etupumppujen öljystä. Sisäputket ovat ainakin kuivat. Aattelin että josko nuiden vanteiden suojaukseen on käytetty jotain suojaöljyä joka sitten ajaessa pääsee pois vanteen "keskiöstä"... No asia selvinnee kun päivällä pääsee taas kruisailemaan ja jynssää sitä ennen vanteet puhtaiksi. Kieltämättä katin poistaminen on luonnonsuojelun kannalta kyseenalaista, mutta eihän ny yhen Kawan päästöt koko maailmaa kaaja...Kyllä Bush ehtii ensin. Tai joku muu hihhuli. En mä kyllä tehon takia pönttöä vaihda vaan lähinnä ulkonäön ja äänen vuoksi. Tuskin ees huomaan josko mopossa on muutama humma enemmän. Ainakaan Zetorissa en huomannu... Mutta ois kuitenkin kiva tietää mitä omassa pyörässä on tehoa. Voishan sen tietysti penkittää, mutta ainakin Molitor Naantalissa pyytää penkkiajosta muistaakseni(n. vuos sitten) jotain 80 euroo!? Eikä taida Turun seudulla toista ollakaan?? Tai hetkonen! Moto-Italiassahan on. Mutta pääseekö sinne kokeilemaan? Hmm..
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  21. #21
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 15 2004,02:01) kirjoitti
    ois kuitenkin kiva tietää mitä omassa pyörässä on tehoa. Voishan sen tietysti penkittää, mutta ainakin Molitor Naantalissa pyytää penkkiajosta muistaakseni(n. vuos sitten) jotain 80 euroo!? Eikä taida Turun seudulla toista ollakaan?? Tai hetkonen! Moto-Italiassahan on. Mutta pääseekö sinne kokeilemaan? Hmm..
    Molitorissa oli penkkiajo joko 50€ tai 60€, kun pari viikkoa takaperin sinne soittelin ja asiaa tiedustelin. Eli halpaahan tuo on ku heinän teko, vai miten se nyt meni? *
    Korpiaholla Marttilassa on myös penkki...ei taida kyllä enää olla Turun seutua. Tuonne olen omaa Rexiä koittanut säätöön saada, mutta tiukassa ovat Erkalla vapaat ajat.
  22. #22
    Ampukaas ny alas Biken ankka, että ZRX1200 takajousisäätö ja takasjousitus ei toimi ja pyörä on siksi huono mutkissa(?)
    ... jotain piti muistaa
  23. #23
    No en mä ainakaan voi vielä sanoa, että mulla ois jotain valittamista ZReXin takajousituksesta. Mukavalta tuo ainakin tuntuu, vaan ei liian pehmeältä. Voi olla, että ongelmia esiintyy kun ajetaan romut maassa, mutta tällaiselle normaalille renkaan kuluttajalle tuskin ilmaantuu onkkelmia. Toinen juttu sitten on, että antautuuko takapää kun mamma ja matkatavarat otetaan kyytiin, mutta toisaalta silloin mä ajan vieläkin varovaisemmin. Vielä...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  24. #24
    Se Biken testi oli toisiks viimesessä numerossa. Ne haukku mm. säädön täysin merkityksettömäksi. Se oli hyvin kriittinen, se mutka-ajo-ominaisuuksien käsittely.
    Muistan, kun zrx1200 tuli. Se oli myönteinen kuvaus: "Todellinen rähinäpyörä". Sama oli kuitenkin lehti.
    ... jotain piti muistaa
  25. #25
    Joopajoo. Bike tosiaan moitti ZRX:n takajousitusta ja sen säätöä hieman huonoks, mutta toisaalta muistaakseni Fast Bikesin vertailussa Kawa oli urheilullisin ja nopein pyörä. Vertailun muut pyörät olivat Honda CB1300, Suski GSX1400 ja Yamaha XJR1300. Jos Kawaa verrataan vaikka ZX10R:ään niin varmasti jää toiseksi säädöiltään ja alustaltaan.Välillä tuntuu siltä, että Biken testaajat voisivat testata pyöriä niiden otaksutun käyttötavan mukaan.. Toisaalta on tietysti hyväkin, että pyörillä ajetaan niinkuin ne olisivat kaikki kilpureita! Pyörää ostava ihminen pystyy helpommin arvioimaan haluaako hän pyörän jonka jousitus antautuu äärimmäisessä rata-ajossa, mutta josta löytyy muskelia ja munaa! * Helposti kuitenkin käy niin, että haukuttu pyörä saa huonon maineen syyttä suotta. Onhan selvää, että ZRX:ää ei aivan ole suunniteltu sellaiseen äärimmäiseen ajoon, jossa jousituksen puutteet tulevat varmasti esille. Sellaista pyörää hakeva tuskin ees harkitsisi ZReXiä... Ja saahan noita jousituskomponentteja vaihdettua! Ainakin Öhlins, WP ja Wilbers valmistaa ZRX:ään takavietereitä. Toinen juttu on kannattaako moinen...Ne kun maksavat aika perkeleesti! Onneksi me immeiset arvostamme eri asioita. Muutenhan kaikki prätkät vois olla samanlaisia..



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  26. #26
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 16 2004,21:21) kirjoitti
    Joopajoo. Bike tosiaan moitti ZRX:n takajousitusta ja sen säätöä hieman huonoks, mutta toisaalta muistaakseni Fast Bikesin vertailussa Kawa oli urheilullisin ja nopein pyörä. Vertailun muut pyörät olivat Honda CB1300, Suski GSX1400 ja Yamaha XJR1300. Onhan selvää, että ZRX:ää ei aivan ole suunniteltu sellaiseen äärimmäiseen ajoon, jossa jousituksen puutteet tulevat varmasti esille. Sellaista pyörää hakeva tuskin ees harkitsisi ZReXiä... Ja saahan noita jousituskomponentteja vaihdettua! Ainakin Öhlins, WP ja Wilbers valmistaa ZRX:ään takavietereitä. Toinen juttu on kannattaako moinen...Ne kun maksavat aika perkeleesti!
    Itse ZRX:llä aikani ajaneena voin allekirjoittaa että ko.malli on todellakin luokassaan paras. (vastaan GSX1400/XJR1300)
    ZRX:stä saa todella muikean ja nautittavan mopon myös rataajoon... siitä kun vaan kääntää vitjan säätö epäkeskon 180 astetta ja laittaa hieman matalamman ohjaustangon kiinni niin homma toimii!
    Takapään iskunvaimennus riittää aivan takuulla ainakin niin kauan kuin ei nosta jalkatappeja ylöspäin... ja sitäkin ennen ollaan todella kallellaan tuollaiselle mopolle.
    Itse valitettavasti luovuin "lehmästäni" kun siinä alkoi olla kilsoja jo sen verran ettei sitä enää radalla kehdannut rääkätä.
    Kaipuu jäi... ei voi mitään.
    HUIPPU LAITE!

    PS. googlettakaapa ZRX wired... ausseissa osataan!
  27. #27
    Yks juttu, mikä noissa englantilaisten testeissä töksähtää. Kun ZRXällä mentiin kaupunkiin, niin just ko. Biken vertailussa taidettiin mainita, että "suddenly it all makes sense". Siis että mainio peli cruisailla taajamissa. Mutta sen toteamiseen riittää yksi lause, kun rata-ajon kehnoutta on ensin päivitelty kolme palstallista. Samoin matkantekoon pyörä sopii hyvin, ainakin s-malli.

    Mutta kummassakohan sitä zrexerit ajelevat enemmin, kaupungissa ja tien päällä vai radalla?

    Eli englantilaiset toimittajat, jotka työkseen testaavat mopoja ovat niin kallellaan tohon urheilulliseen ajoon, että oikeastaan muilla seikoilla ei ole mitään väliä. Testejä on kiva lukea, mutta täytyy aina ottaa huomioon myös tuo seikka. Jonkun gixxerin jälkeen hemmo lähtee paahtamaan mutkapätkää samalla tyylillä, niin totta hemmetissä zrx on pettymys... Toisaalta mun takamuksen alle, mun ajotyyliin ja mun tarpeisiin kyykky rataohjus taas ois kerrassaan sopimaton vekotin.

    Mutta kun tietää ite mitä haluaa ja luottaa omaan arvostelukykyynsä sekä tietää tarpeensa, niin homma toimii.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  28. #28
    Olen huomannut saman arvosteluongelman mp-lehdissä. Arvostellaan niin kuin sillä vain radalla ajettaisiin.
    Aika harva meistä taitaa ZReXillä aivan hirveästi radalla ajella.

    Minä olen ainakin tyytyväinen pyörään, sopii hienosti tarpeisiini ja ajotyyliin. Tänäänkin n. 100 km kaupungissa ja maantiellä oli AIVAN UPEAA . Vääntöä riittää ettei tarvitse koko ajan polkea vaihteita, kiihtyy hyvin ja on myös kiva ajaa kovaa. Harmi vaan noi nopeusrajoitukset
  29. #29
    Tänään...jaa, siis korjaan eilen tuli ensi kerran koetettua ZRX daamin kera ja on pakko todeta, että pyörä käyttäytyi paljon paremmin kuin osasin olettaa! Oli jopa mukavampi kuin ed. pyörä eli ZZR1100. Tosin Zetorissa taisi takaruuvi vedellä jo viimeisiään... Takapään säätöjä rustasin ZReXissä kaikkia pykälän tiukemmiksi. Pyörä nieli niin terävät kuin loivatkin montut tosi huomaamattomasti. Olen helvetin tyytyväinen hankintaani! *



    Todettakoon muuten, että sen Fast Bikesin testin, jonka luin voitti Yamaha XJR1300. Sen mainittiin olevan eniten muskelipyörämäinen, siis todella skrode pyörä. Pyörällä ajaneena on sanottava, että on vaikea löytää(Kawa ZRX1200? ) parempaa ja fiilikseltään oikeampaa muskelipyörää... Kawa jäi tuossa testissä viimeiseksi. Siitä ei löytynyt testissä haettua muskelipyörämäisyyttä, vaikka olikin tehokkain. Sen todettiin olevan käytökseltään, ulkonäöltään ja moottoriltaan liian sporttinen....



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  30.  
  31. #30
    Onneksi olkoon. Minkäs värinen R liikkuu Turun seudulla?
Sivu: 1 / 89:sta 1231151 ... ViimeinenViimeinen