Sivu: 84 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34748283848586 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2491:stä 2520:een 2663:sta
  1. #2491
    Pitäiskö yrittää säävarauksella 9.6? paikaksi ehdotan Vesivehmaan lentokenttä kahvilaa? Tai Pihamaan viinitilaa Tai Immilän myllykahvila? Tai Vääksyn majakkapaviljonki? Tai Mierolan silta?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  2. #2492
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    No nyt heitit pahan päivän. 8.6 on yhdet bileet. No pitää ottaa rauhallisesti. Säävarauksella toki. Vesivehmaalla, en oo käynytkään. Miksei Immilä tai Pihamaakin. Missä sitten lienevätkään.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  3. #2493
    Immilä on nastolassa siellä en oo itekkään käyny mut on kuulemma hyvä. Vesivehmaalla mukava seurata lentoliikennettä ja muuta ilmailutoimintaa samalla ja pihamaa on kalkkisissa ja on mukava paikka.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  4. #2494
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Immilä on nastolassa siellä en oo itekkään käyny mut on kuulemma hyvä. Vesivehmaalla mukava seurata lentoliikennettä ja muuta ilmailutoimintaa samalla ja pihamaa on kalkkisissa ja on mukava paikka.
    Olin pyörällä paripäivää pyörimässä toista kertaa Asikkala Vääksy Vesivehmaa seudulla tossa 3-4 viikkoa sitten. kivaa seutua.

    Juu minullekkin sopii 9.6 näillä näkymin.3-6.6 ei käy koska olen pyörällä keskisuomen kierroksella ;-)
    1980-luku suzuki A80,suzuki 550 GT,2018- kawasaki er5(2 viikkoa),kawasaki zr-7(2 kk),kawasaki zrx 1200R,suzuki gsx 750 f,Honda cbf 1000FA
  5. #2495
    Onko muita lähdössä? Vai onko parempaa ajankohtaa? Vois varmaan mainostaa miittiä tuol facebookin kawa ryhmissä jos saadaan täältä vähän porukkaa kasaan?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  6. #2496
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Onko muita lähdössä? Vai onko parempaa ajankohtaa? Vois varmaan mainostaa miittiä tuol facebookin kawa ryhmissä jos saadaan täältä vähän porukkaa kasaan?
    Päivää vois ehkä hieman viilata. Toi Sunnuntai on ainakin mulle hieman hankala. Säädettävissä kyllä.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  7. #2497
    9.6 viikonloppuna en pääse.
    Joku toinen vkl olisin kyllä tulossa.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  8. #2498
    Mietitään joku toinen päivä ehdolle.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  9. #2499
    Lainaa kawa1164 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se pitäis pelittää samoilla säädöillä. Nyt kun vääntökäyrässä näkyy monttu niin zzr nokilla se monttu luultavimmin vaan kasvaa ja tuntuu jo ajossa, on aika kranttu pakosarjasta zzr nokin , onko blackwidowin kollektorin sisällä pelti joka jakaa sen kahtia? ja jos on niin onko pysty vai vaaka suunnassa?
    Kollektorin sisällä oli pelti, muistaakseni se oli vaaka tasossa, täytyy tsekata se kun seuraavan kerran ottaa putken irti.

    Mutta tuli testattu ZZR:n nokat dynossa, persdyno sanoi että alakierroksilta hävisi vääntöä mutta ylös tuli paukkua lisää.
    Ja dyno kertoi saman mutta noin iso alaväännön häviäminen oli vähän yllätys. Ja seokset meni vähän huonoksi, alakierroksilla aivan liian rikkaalla, siksi kone ei vedä kunnolla ja ylhäällä meni sitten turhan laihalle, penkittäjä sanoi ettei kannata lähteä huippuja testaamaan...
    Huipputehoa tuli tosin n.10hv lisää ja huippuvääntöä hävisi 4Nm.
    Selkestä 7000rpm jälkeen ZZR nokat antavat enemmän tehoa, mutta alarekisteri meni todella paljon huonommaksi, ei muuta kuin vakionokat takaisin.

    No jatketaan testailua, toinen kone odottaa kasausta, siihen olisi tarkoitus laittaa ZZR männät, tulpa jouset venttiileihin (kansiremppakin juuri tehty), sitten olisi vielä ZZR ECU ja johtosarja jotka odottaa liittimien muutosta. Jos tähän koneeseen laittaisi nuo ZZR:n nokat ja kokeillaan mitä sitten dyno sanoo.
    Tässä vielä dynopaperi verailulla. Huhtikuun veto tehty näillä muutoksilla, Factory suutinsarja stage 3, K&N podit, Blackwidow koko putkisto ja ELS 4 asteen syttypyörä, toukokuun vedossa ZZR nokat, muuten samat säädöt jo modaukset.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Kawasaki Z1000 2010 + Aprilia RSV Mille 1999
    Ex Kawasaki ZX-12R 2000
    Ex Kawasaki ZRX1100 1999
    Ex Suzuki GSX-R 750 1991
    Ex Kawasaki ZX-9R 1995
    Ex Yamaha R6 2003
    Ex Suzuki TL1000S 1997
    Ex Kawasaki ZX-6R 1996
  10. #2500
    Kävin katteelees zrxoa:sta black widowin kuvia ja se pelli näytää olevan pysty suunnassa, zzr nokin se pitäis olla juurikin toistepäin, veto alle 4000 rpm paranee, koita kääntää kollektoria niin että pelli on vaaka suunnassa.

    Black widowi näyttää ihan akran kopiolta josta puuttuu ne pienet "tasaus" putket alkukäyristä, just ne auttaa sinne alavetoon

    Parhaiten oma zrx jossa zzr nokat on pelannu zzr vakioputkesta hitsailtu/muuteltu, siinä on just vaaka suunnassa pelti, vetää nätisti koko kierros alueen! ja oon koittanu montaa putkee!
  11. #2501
    Tietääkö kukaan saako joltain valmistajalta slipari kittiä ton bolt on vaimennin liitoksen tilalle?
  12. #2502
    Lainaa Pesu kirjoitti Katso viesti
    Tietääkö kukaan saako joltain valmistajalta slipari kittiä ton bolt on vaimennin liitoksen tilalle?
    Olisko tossa.
    https://www.xlmoto.fi/slip-on-bolt-o...-zrx-1200-2005
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  13. #2503
    Eikös tuo ole juurikin bolt on vaimennin
  14. #2504
    Lainaa Pesu kirjoitti Katso viesti
    Eikös tuo ole juurikin bolt on vaimennin
    Joo niinpä onkin. Ymmärsin kysymyksen väärin ekalla lukemalla itse tutkin asiaa joitakin vuosia sitten myös ja jouduin rakentamaan itse. myöhemmin vaihdoin koko putken. Tosin mulla harvinaisempi 1100 cc malli enkä tiedä sopiiko samat osat.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  15. #2505
    Lainaa Pesu kirjoitti Katso viesti
    Tietääkö kukaan saako joltain valmistajalta slipari kittiä ton bolt on vaimennin liitoksen tilalle?
    Black Widow putkiston mukana tuli tuli bolt-on slip-on adapteri, sieltä kannattaa kysyä myydäänkö niitä erikseen. Sillä voi laittaa vakio vaimentimen kiinni, ehkä se toimii myös toisinpäin —> vakio putkeen slipari pienellä muokkausella?
    Edit: vakioputkea joutuu muokkaamaan, pulttijako sopii mutta vakioputken kiinnityslaipan jälkeinen putken pätkä täytyy katkaista, ja liitoksen tiiveys voi olla vähän kysymysmerkki... Joten ehkä toi ei toimikkaan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Viimeksi muokannut: TomppaR6; 16.06.2019 klo 09:05.
    Kawasaki Z1000 2010 + Aprilia RSV Mille 1999
    Ex Kawasaki ZX-12R 2000
    Ex Kawasaki ZRX1100 1999
    Ex Suzuki GSX-R 750 1991
    Ex Kawasaki ZX-9R 1995
    Ex Yamaha R6 2003
    Ex Suzuki TL1000S 1997
    Ex Kawasaki ZX-6R 1996
  16. #2506
    Mietin just että menisköhän toi jollain valmismutkalla (15°) tai jollain
  17. #2507
    Onko porukalla ollut omassa pyörässä vastaavaa taipumusta?

    Erityisesti pienillä vaihteilla kun avaa kaasun kokonaan taikka lähes kokonaan niin ei tahdo lähteä kunnolla kelaamaan kierroksia vaan hieman rykii ja pätkii, ei pahasti mutta kuitenkin, kevyemmällä kaasun avauksella ei tee ainankaan niin paljoa ja isommilla vaihteilla koko ongelmaa ei edes tunnu olevan ollenkaan 🤔
    Pyörä menossa tutkimuksiin tiistaina ja samalla pyörä ajetaan penkissä, pyörässä pelkästään ämyri vaihdettu ja suuttimet katsotaan penkissä tarvitseeko mulkata, mutta siis tämän pienen rykimisen takia ensi sijaisesti pyörä on hoitoon menossa.

    Penkki ja säätötavoite on saada alakierroksille toimivuutta ja maximaalisesti vääntöä, ylärekisterin huipputeholla ei niinkään ole merkitystä.
  18. #2508
    Itse itselleni vastaten, seoksista löytyi syyllinen huonoon alakierroskäytökseen👍
    Nyt jo parempimutta ensviikolla tarkempi penkkisäätö uusin suuttimin👌
  19. #2509
    1224cc stroukki kitistä kysymystä ja kokemuksia?

    Onkos kukaan täällä suomen maassa laitellut tuota bic bore kittiä näihin rexeihin? Maailmalla aika useat ovat laittaneet mutta itsellä oli ajatus että jos ensi talvena nakkaisi koneen pois tarkistukseen ja laittaisi tämän 1224cc /12.5 puristeiset männät pelkästään ja jättäisi vakiot nokat paikalleen kun alaväännöstä en haluaisi luopua ollenkaanja mulla on 20tkm sitten nokat vaihdettu uusiin. vai onko nuo suositellut ZZR nokat sitten ton kitin kanssa niin hyvät että alavääntökin vain nousee?

    Siis kokemuksia ja tietoa kitistä kaipailisin hieman.?.
  20. #2510
    Ei ole omaa kokemusta mutta mitä oon lukenu aiheesta niin 12,5 puristeiset männät on liikaa vakio nokille, alakaa nakuttaa.
    zzr nokat just soppelit katukoneeseen,ei tipu vääntö tai sitte saa myös yoshimuran st-1 nokkia mikkä on pikksen ärjymmät mitä zzr omat.

    Tekeekö joku suomes noita nikasail pinnoiteita sylintereihin? sehän on kans edes jos lähtee suurentaan kuutiota, vakioporaukselle saa kans 12,5 mukit, niilläkin päästään jo noin 160hp takapyörästä kuhan nokat,isommat kaasarit ja hyvä pakosarja
  21. #2511
    Aivan joo siinon toi pinnote homma ja sit nenien kohalla tuo nakutusherkkyys 🤔
  22. #2512
    Mikä suutin/neulasarja kannattaa ottaa zrx 1200:seen? Kokoputki, filsu yhistelmällä mennään penkkiin säätöhommiin.

    Onko niin että dynojet ei käy suoraan joku suutin?

    Onko jotain muita suosituksia?
  23. #2513
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pesu kirjoitti Katso viesti
    Mikä suutin/neulasarja kannattaa ottaa zrx 1200:seen? Kokoputki, filsu yhistelmällä mennään penkkiin säätöhommiin.

    Onko niin että dynojet ei käy suoraan joku suutin?

    Onko jotain muita suosituksia?
    Mulla on Factory Pron Stage2.5 tota Dynojettii ainakin hieman haukutaan ZRXOA:n saitilla Tolla sarjalla, Akran kokoputkella ja Vittaniemen säädöllä 134 konetehoa, tskaselle 126 Sumekon penkissä toi jälkimmäinen.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  24. #2514
    Lainaa Pesu kirjoitti Katso viesti
    Mikä suutin/neulasarja kannattaa ottaa zrx 1200:seen? Kokoputki, filsu yhistelmällä mennään penkkiin säätöhommiin.

    Onko niin että dynojet ei käy suoraan joku suutin?

    Onko jotain muita suosituksia?
    Jos meinaat vakio ilmaboksiin vapari filsua niin dynojetin sarjasta ei löydy sopivaa suutinta, jos "pod" filtterit niin sitte on sopivat suuttimet, paitsi että jos sulla on kaasarien pohjas ne solenoidit niin suutin on liian korkee ei mahdu paikalleen, sitte voi ruuvata myös keihinin suuttimen, toimii kans dynojetin neulan kans

    Yhteen 1200:seen oon laittanu dynojetin sarjan k/n pod filtterein, kokoputkella ja +4 ennakkoa lisää mikä toimii hienosti!
  25. #2515
    Lainaa kawa1164 kirjoitti Katso viesti
    Jos meinaat vakio ilmaboksiin vapari filsua niin dynojetin sarjasta ei löydy sopivaa suutinta, jos "pod" filtterit niin sitte on sopivat suuttimet, paitsi että jos sulla on kaasarien pohjas ne solenoidit niin suutin on liian korkee ei mahdu paikalleen, sitte voi ruuvata myös keihinin suuttimen, toimii kans dynojetin neulan kans

    Yhteen 1200:seen oon laittanu dynojetin sarjan k/n pod filtterein, kokoputkella ja +4 ennakkoa lisää mikä toimii hienosti!
    Näkyykö se jollain erolla tossa kaasarin pohjassa ne solenoidit?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  26. #2516
    Lainaa Pesu kirjoitti Katso viesti
    Näkyykö se jollain erolla tossa kaasarin pohjassa ne solenoidit?
    Noissa ei oo niitä solenoideja eli käy dynojetin suuttimet

    Laitoin sulle YV:tä
  27. #2517
    Minä vaihdoin micronin tilalle Yoshimura RS3 Street Slip-On Exhaust ja kyllä kannatti.Micronilla röpelsi kun lähti kiihdyttämään.Vaiva hävisi heti kun vaihdoin yoshimuran.äänetkin parani kun "unohti" laittaa db killerin kiinni.
    Kaasarit ultra ääni pestiin ( 614e)että röpellys häviäisi ei auttanut.
    nyt lähtee kun hauki rannasta.
    1980-luku suzuki A80,suzuki 550 GT,2018- kawasaki er5(2 viikkoa),kawasaki zr-7(2 kk),kawasaki zrx 1200R,suzuki gsx 750 f,Honda cbf 1000FA
  28. #2518
    Piti tuosta sylintereiden pinnoituksesta jotain älähtää mutta sehän onkin näköjään niin että 1100-moottoreissa on erilliset sylinteriputket kun taas 1200-koneissa onkin jo sylinterit pinnoitettu suoraan sylinteriryhmään. Mutta voisiko myös isompaan moottoriin asentaa sylinteriputket jos kuutioita halajaa?
  29. #2519
    Missä maksoi ultraääni pesu noin jumalattoman paljon euroja 
    Jos suuttimet päässy kalkkeutumaan oikein nätisti niin niihin ei auta kuin neula korkeintaan, mahollisesti ei sekään, suutinkairan jos saa läpi menemään niin sit voi olla jotain tehtävissäkin.

    Oma projekti nyt siin vaiheessa et vakio käyrät pitäis vielä riisua pyörästä kunhan uudet tulee, kokoonpano tulee olemaan seuraava:
    -k&n podit
    -dynojet sarja (kaasuttimet ultraääni- ja käsinpesty sekä neulottu tyhjäkäyntisuuttimet yms.
    -black widow koko putkisto
    -mahdollisesti sytytyksen mulkkaus.
    -penkissä hierastaan vielä kohdilleen.
  30.  
  31. #2520
    Lainaa Pesu kirjoitti Katso viesti
    Missä maksoi ultraääni pesu noin jumalattoman paljon euroja 
    Jos suuttimet päässy kalkkeutumaan oikein nätisti niin niihin ei auta kuin neula korkeintaan, mahollisesti ei sekään, suutinkairan jos saa läpi menemään niin sit voi olla jotain tehtävissäkin.

    Oma projekti nyt siin vaiheessa et vakio käyrät pitäis vielä riisua pyörästä kunhan uudet tulee, kokoonpano tulee olemaan seuraava:
    -k&n podit
    -dynojet sarja (kaasuttimet ultraääni- ja käsinpesty sekä neulottu tyhjäkäyntisuuttimet yms.
    -black widow koko putkisto
    -mahdollisesti sytytyksen mulkkaus.
    -penkissä hierastaan vielä kohdilleen.
    Merkkihuollossa Tuusulassa veloittivat 5,8 tuntia kuulemma koko päivä homma
    1980-luku suzuki A80,suzuki 550 GT,2018- kawasaki er5(2 viikkoa),kawasaki zr-7(2 kk),kawasaki zrx 1200R,suzuki gsx 750 f,Honda cbf 1000FA
Sivu: 84 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34748283848586 ... ViimeinenViimeinen