Sivu: 79 / 79:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2969777879
Tulokset 2341:stä 2369:een 2369:sta
  1. #2341
    Lainaa Hanskabel kirjoitti Katso viesti
    Hienolta näyttää

    Ihan mielenkiinosta kysyn, kun en ole turbojen kanssa pelannut, niin onko tuo ilmanotto kovin herkkä likaantumiselle, kun on tuolla alhaalla ilmeisen vapaasti?
    Onhan se huono paikka sille arkikäytössä. Kuvassakin näkyy että sontainen on kartio, ja vesisateella voi aiheuttaa nykinää, jos vettä enempi tulee...
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  2. #2342
    Saakohan mistään sopivasti Kerkeriä Rexiin....
    Vieläkö tinipalla on sellainen....?
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  3. #2343
    onpas hinnat noussu kerkereillä muutama vuos sitten oli eebayssa 700 katturoissa tarjolla nyt reiluu donaa
    zzr1400
  4. #2344
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    onpas hinnat noussu kerkereillä muutama vuos sitten oli eebayssa 700 katturoissa tarjolla nyt reiluu donaa
    Juu, samaa kattelin. Se on tää kevät, kun toi taas muassaan Kerker haaveet....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  5. #2345
    Etupää tuntuu siltä kuin olisi ohjauslaakeri väljä. Mitenkäs se kiristys kannattaa tehdä?
    Etupyörä ilmaan ja tiukataan sen verran että ei tunnu väljyyttä mutta kääntyy kuitenkin herkästi?
    Ohjauslaakeria ei ole säädetty ainakaan viimeiseen 30tkm aikana.
    Versys KLE650 -08
    ZRX1200S -05
    projekti GPz750 turbo -84
    ex Z 500 -80
  6. #2346
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Etupää tuntuu siltä kuin olisi ohjauslaakeri väljä. Mitenkäs se kiristys kannattaa tehdä?
    Etupyörä ilmaan ja tiukataan sen verran että ei tunnu väljyyttä mutta kääntyy kuitenkin herkästi?
    Ohjauslaakeria ei ole säädetty ainakaan viimeiseen 30tkm aikana.
    Sitä ei kannata kiristää vanhoilla laakereilla jos sinne on tullut väljää. Ota rungosta nostaen keula ilmaan ja hetkuta vanteesta ja jos väljää on tullut niin laakereiden vaihto on käsillä.. jos kuulat on menneet soikeaksi niin kiristämisen jälkeen saattaa kuulat kiilautua ja ohjaus jumittaa. Ei kovin mukavaa se.. eli kiristetään vain uusilla laakereilla.
    EXät.
    Kawasaki gpz 500
    Kawasaki ZZR 600
    Kawasaki ZZR 1100
    Yamaha R1
    KTM Duke 690
    Honda CB 1100
    Kawasaki ZZR1400
    Nykyiset.
    Kawasaki ZRX 1100
    Honda cb 750
  7. #2347
    Terve!

    Muutama kyssäri. Montako kilometriä jengi pääsee yhdellä tankillisella? Ja kuinka luotettava bensamittari on? Mittarin viisarin ollessa valkoisen ja punaisen alueen rajalla tankkiin menee 12 litraa eli jos tankin tilavuus on ~20 litraa niin tässä vaiheessa pitäisi olla vielä 8 litraa jäljellä.

    Toinen kysymys. Venttiili välyksen säätöpalat, mistä olette hankkineet?
  8. #2348
    semmosta 250km ajoin tankkausten välillä ei se kyllä ikinä tyhjä ollu varmaan vois 300km menemään
    zzr1400
  9. #2349
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Sitä ei kannata kiristää vanhoilla laakereilla jos sinne on tullut väljää. Ota rungosta nostaen keula ilmaan ja hetkuta vanteesta ja jos väljää on tullut niin laakereiden vaihto on käsillä.. jos kuulat on menneet soikeaksi niin kiristämisen jälkeen saattaa kuulat kiilautua ja ohjaus jumittaa. Ei kovin mukavaa se.. eli kiristetään vain uusilla laakereilla.
    Kiitokset vastauksesta.
    En saanut nostettua keulaa, mutta ostin uuden takarenkaan ja ongelma pieneni paljon.
    Laitoin eturenkaaseen enemmän painetta ja säädin keulan jäykemmäksi, taas parani.
    Pitää vaihtaa vielä eturengaskin uuteen ja samalla tarkastaa etupyörän laakerit, onko niissä väljää.
    Vien mopon keulahuoltoon oikealle huoltajalle, näkee samalla onko ohjauslaakerissa vikaa.
    Versys KLE650 -08
    ZRX1200S -05
    projekti GPz750 turbo -84
    ex Z 500 -80
  10. #2350
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Late^^^^ kirjoitti Katso viesti
    Terve!

    Muutama kyssäri. Montako kilometriä jengi pääsee yhdellä tankillisella? Ja kuinka luotettava bensamittari on? Mittarin viisarin ollessa valkoisen ja punaisen alueen rajalla tankkiin menee 12 litraa eli jos tankin tilavuus on ~20 litraa niin tässä vaiheessa pitäisi olla vielä 8 litraa jäljellä.

    Toinen kysymys. Venttiili välyksen säätöpalat, mistä olette hankkineet?
    Jep. Mul menee normiajossa varatankille tos 250km kohdilla, PK-ajoissa 200-220km paikkeilla. 300km menee helposti normiajossa jos säädöt on kohdillaan. Tankkihan on ilmoitettu 19L joten 6l/100km - > 18L -> 300km helposti. Mulla kulutus on välillä 4.9 L/100km (vaimo kyydissä pintakaasulla kaheksaakymppiä) - pikkusen yli 7 satasella Alastarossa (eli ei tossakaan ajeta vielä lujaa). Noista säätöpaloista ei oo kokemusta.
    Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  11. #2351
    Lainaa Late^^^^ kirjoitti Katso viesti
    Terve!

    Muutama kyssäri. Montako kilometriä jengi pääsee yhdellä tankillisella? Ja kuinka luotettava bensamittari on? Mittarin viisarin ollessa valkoisen ja punaisen alueen rajalla tankkiin menee 12 litraa eli jos tankin tilavuus on ~20 litraa niin tässä vaiheessa pitäisi olla vielä 8 litraa jäljellä.

    Toinen kysymys. Venttiili välyksen säätöpalat, mistä olette hankkineet?

    ite tein ton vena säädön sillein et purin tankin pois ja venakopan kannen irrotin ja vein pajalle säädettäväks johonkin huntin pitaan sen tekivät kaks venttiiliä tais olla mitä ei tarvinnu säätää
    zzr1400
  12. #2352
    Viimeksi ostin säätöpalat all rightistä. Ristiin vaihtamalla ei tarvinu kovin montaa ostaa.
    EXät.
    Kawasaki gpz 500
    Kawasaki ZZR 600
    Kawasaki ZZR 1100
    Yamaha R1
    KTM Duke 690
    Honda CB 1100
    Kawasaki ZZR1400
    Nykyiset.
    Kawasaki ZRX 1100
    Honda cb 750
  13. #2353
    Ok, kiitos tiedoista. Avasin tänään koneen ja tarkistin välykset, 1 syl molemmat imuventtiilin palat vaihtoon.
    0.08mm välystä enää kun säätöarvo on 0.13-0.19 mm. Maanantaina sit kyseleen paloja.
  14. #2354
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset vastauksesta.
    En saanut nostettua keulaa, mutta ostin uuden takarenkaan ja ongelma pieneni paljon.
    Laitoin eturenkaaseen enemmän painetta ja säädin keulan jäykemmäksi, taas parani.
    Pitää vaihtaa vielä eturengaskin uuteen ja samalla tarkastaa etupyörän laakerit, onko niissä väljää.
    Vien mopon keulahuoltoon oikealle huoltajalle, näkee samalla onko ohjauslaakerissa vikaa.
    Olikin takaiskarin laakerit rikki, nyt mopo menee kuin uusi, tuli vaihdettua uusi eturengaskin.

    Tosi tyytyväinen JL-biken huoltoon, kaikki tehtiin niinkuin piti ja kustannusarvio piti eurolleen paikkansa.

    Alastarolla tuli käytyä juuri ennen huoltoa (kuva)
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Versys KLE650 -08
    ZRX1200S -05
    projekti GPz750 turbo -84
    ex Z 500 -80
  15. #2355
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Olikin takaiskarin laakerit rikki, nyt mopo menee kuin uusi

    Missä ovat takaiskarin laakerit?
    Kawasaki ZRX 1100 -98

    Ex: Suzuki pv 50/80, Suzuki s 50, Aprilia tuareg 125, Yamaha xt 600 tenere, Honda A-T 750, Honda cbr 1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia ETV 1000
  16. #2356
    Lainaa cebari kirjoitti Katso viesti
    Missä ovat takaiskarin laakerit?
    Tsöh, pientä tarkennusta, takahaarukan laakerit

    Versys KLE650 -08
    ZRX1200S -05
    projekti GPz750 turbo -84
    ex Z 500 -80
  17. #2357
    Tuolla Facebook sivulla on paljon kuvia mun Rex projektista ja muustakin ja lisää on tulossa.
    https://m.facebook.com/SSASAMU/
    EXät.
    Kawasaki gpz 500
    Kawasaki ZZR 600
    Kawasaki ZZR 1100
    Yamaha R1
    KTM Duke 690
    Honda CB 1100
    Kawasaki ZZR1400
    Nykyiset.
    Kawasaki ZRX 1100
    Honda cb 750
  18. #2358
    20170715_081136000_iOS.jpg
    Uuden perän vilkkuteline valmis!
    EXät.
    Kawasaki gpz 500
    Kawasaki ZZR 600
    Kawasaki ZZR 1100
    Yamaha R1
    KTM Duke 690
    Honda CB 1100
    Kawasaki ZZR1400
    Nykyiset.
    Kawasaki ZRX 1100
    Honda cb 750
  19. #2359
    Lainaa suska1100 kirjoitti Katso viesti
    Tyylittelyä Oma ZRX vaihtoi loppuvuodesta omistajaa , Speed Triple tuli tilalle. Kokeillaan onko Brittihuumorista omaan käyttöön iloa tarpeeksi.
    Vertailut kiinnostaisi.

    Kawasakin alueelle aloitin ketjun jossa hain 3-4 tonnin nakua, ZRX1200 unohtui vaikka ei ihan samaan kategoriaan menekään kuin hiukan kevyemmät ja faitterimmat pelit.
    Epäilemättä ZRX on kankeampi ja möhkömpi kuin mikään ketjussani mainittu, mutta onko vauhdissa käytännössä kankea? 1200:n vääntö potkii tonnisia kavereita munille ala- ja keskialueella vai miten on?
    Mopoo hankkimassa
  20. #2360
    Tuli mitta täyteen nysvätä kaasareita pois ja paikalleen vakioilmansuodatin kotelon kanssa. DJ:n suutinsarja tuli jo tilattua jenkeistä ja K&N:n podit.

    Minkälaisilla suuttimilla/säädöillä kannattaisi lähteä kokeilemaan? Jos jollakulla kokemusperäisiä neuvoja antaa?

    Alkukäyrästö pysyy toistaiseksi vakiona, Yoshin slipari on. Tehoja en nyt tällä muutoksella hae, vaan helpotusta kaasutinjumppaan. Kunhan vaan saisi pyörän podien kanssa kohtuudella pelaamaan.
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  21. #2361
    Lähde näillä:
    Dj kitin neula neljänteen loveen ylhäältä ja 130 suutin...
    Nyk:Kawasaki ZRX 1100R
    Exät: Aprilia Tuareq 125, Yamaha tenere 600, Honda AT 750, Honda cbr1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia Caponord 1000
  22. #2362
    Lainaa alspe kirjoitti Katso viesti
    Epäilemättä ZRX on kankeampi ja möhkömpi kuin mikään ketjussani mainittu, mutta onko vauhdissa käytännössä kankea? 1200:n vääntö potkii tonnisia kavereita munille ala- ja keskialueella vai miten on?

    En kyllä ZRX:ää kankeaksi sanoisi kiusallakaan. Laite on todella mukava ja kevyt ajaa. Kulkee kuitenkin maantiellä kuin juna. Vääntöä löytyy kyllä ja kuten jo sanoin niin erittäin helppo ja hauska ajaa. Ajoit sitten missä vain. Jopa hiekalla tulee välillä ajettua turhan kovaa...
    Nyk:Kawasaki ZRX 1100R
    Exät: Aprilia Tuareq 125, Yamaha tenere 600, Honda AT 750, Honda cbr1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia Caponord 1000
  23. #2363
    Lainaa ceebbari kirjoitti Katso viesti
    Lähde näillä:
    Dj kitin neula neljänteen loveen ylhäältä ja 130 suutin...
    Dj sarjassa tuli 128 ja 132 pääsuuttimet mukana. Ajattelin 128:t laittaa aluksi. Tyhjäkäyntisuuttimet vakiot 35. Jotkut vissiin 38 laittaneet..? Minkäverran seosruuveja oot ruuvannut auki? Dj ohjeet sanoo vain 1 1/2 kierrosta auki..
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  24. #2364
    Lainaa ceebbari kirjoitti Katso viesti
    En kyllä ZRX:ää kankeaksi sanoisi kiusallakaan. Laite on todella mukava ja kevyt ajaa. Kulkee kuitenkin maantiellä kuin juna. Vääntöä löytyy kyllä ja kuten jo sanoin niin erittäin helppo ja hauska ajaa. Ajoit sitten missä vain. Jopa hiekalla tulee välillä ajettua turhan kovaa...
    Juu passaan ceepparia. Mainio yleispyörä ja toimii monessa menossa. 6 kesä hurahti tällä pyörällä ja elinikäinet kaverit on meistä rexin kanssa tullut. R-malli varttikatteella on vieläpä tyylikäskin..... .... Jos on paljon aikuisen kyytiläisen kuskausta, niin siihen en kuitenkaan suosittele.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  25. #2365
    Lainaa Kawahtaja kirjoitti Katso viesti
    Dj sarjassa tuli 128 ja 132 pääsuuttimet mukana. Ajattelin 128:t laittaa aluksi. Tyhjäkäyntisuuttimet vakiot 35. Jotkut vissiin 38 laittaneet..? Minkäverran seosruuveja oot ruuvannut auki? Dj ohjeet sanoo vain 1 1/2 kierrosta auki..

    Itsellä ei vielä ole kyseistä set uppia, mutta ZRXOA:n puolelta lukaisin ohjeista nuo...
    Jos englanti taittuu niin tuolla löytyy kaikki mitä zrx:stä tarvitsee tietää:

    https://www.google.fi/search?q=zrxoa...hrome&ie=UTF-8
    Nyk:Kawasaki ZRX 1100R
    Exät: Aprilia Tuareq 125, Yamaha tenere 600, Honda AT 750, Honda cbr1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia Caponord 1000
  26. #2366
    Lainaa ceebbari kirjoitti Katso viesti
    Itsellä ei vielä ole kyseistä set uppia, mutta ZRXOA:n puolelta lukaisin ohjeista nuo...
    Jos englanti taittuu niin tuolla löytyy kaikki mitä zrx:stä tarvitsee tietää:

    https://www.google.fi/search?q=zrxoa...hrome&ie=UTF-8
    Taipuu toki. Kahlannut olen kyllä tuon foorumin, mutta yhtä monta reseptiä kuin kokkiakin näkyy säätöihin olevan. Jossain vaiheessa kun raskii, niin täytyy blackwidowin alkukäyrästöön päivittää. Siihen asti mennään pelkällä sliparilla.

    Kertokaa nyt ketkä ovat omaansa suutinsarjan laittaneet, että mimmosilla säädöillä mennään?
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  27. #2367
    Lainaa Kawahtaja kirjoitti Katso viesti
    Taipuu toki. Kahlannut olen kyllä tuon foorumin, mutta yhtä monta reseptiä kuin kokkiakin näkyy säätöihin olevan. Jossain vaiheessa kun raskii, niin täytyy blackwidowin alkukäyrästöön päivittää. Siihen asti mennään pelkällä sliparilla.

    Kertokaa nyt ketkä ovat omaansa suutinsarjan laittaneet, että mimmosilla säädöillä mennään?
    Saman päätöksen tein myös vakiosuodatinkotelon kanssa.
    Minulla 128 / 35, seosruuvi 2,5 ulos. Neulan asentoa en muista mutta ohjeiden mukaan laitoin. Pyörässä uni dualpods, Barracuda alkukäyrä ja Werxpipe vaimennin.
    Kokeilin 132 mutta turhan rikkaaksi meni seos. 38 kokeilin myös mutta nosti polttoaineenkulutus 2L/100 km!?
  28. #2368
    Lainaa schabaa kirjoitti Katso viesti
    Saman päätöksen tein myös vakiosuodatinkotelon kanssa.
    Minulla 128 / 35, seosruuvi 2,5 ulos. Neulan asentoa en muista mutta ohjeiden mukaan laitoin. Pyörässä uni dualpods, Barracuda alkukäyrä ja Werxpipe vaimennin.
    Kokeilin 132 mutta turhan rikkaaksi meni seos. 38 kokeilin myös mutta nosti polttoaineenkulutus 2L/100 km!?
    Kiitos sinulle schabaa tästä selkeästä vastauksesta!
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  29.  
  30. #2369
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kawahtaja kirjoitti Katso viesti
    Taipuu toki. Kahlannut olen kyllä tuon foorumin, mutta yhtä monta reseptiä kuin kokkiakin näkyy säätöihin olevan. Jossain vaiheessa kun raskii, niin täytyy blackwidowin alkukäyrästöön päivittää. Siihen asti mennään pelkällä sliparilla.

    Kertokaa nyt ketkä ovat omaansa suutinsarjan laittaneet, että mimmosilla säädöillä mennään?
    Mul on vaihdettu, mut en tiä siitä mitään. Factoryn ns. Stage 2.5 satsi. Sami laitto (Vittaniemi) penkitti samalla. Itellä on Akran täysputki. Äänet alittaa Ahveniston rajat. Tehot jotain 136 Prätkäpajan dynolla. Väittivät, et takapyörällä, mut tota en usko. Muistaakseni Sami mittas säädön jälkeen 134,5 ja se olis koneteho. Tosin mul on peruskone vaihtunu tossa välissä. Meni tasapainoakselin kiinnitys jutska rikki ja ampu sieltä kytkinkoppaan joka rikko startin ketjunkiristimen ja yhden kytkinpakan pultin. Ville vaihto koneen, mut laitto mun vahat kaasarit ja syttypyörän, tosta siis toi Prätkäpajan mittaus. Olihan toi kone kyl jotain 70 000 km vähemmän ajettu, ku mun originaali. Ymmärsiköhän tosta sepustuksesta nyt kukaan yhtään mitään. No ihan sama. REXi on himmeen makee peli joka tapauksessa.
    Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Sivu: 79 / 79:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2969777879