Sivu: 77 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2767757677787987 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2281:stä 2310:een 2663:sta
  1. #2281
    ois muuten ylimääräset kn podit, dynojetin suutin kitti mistä puuttuu jotkut suuttimet ja neulat mukana on vakio neulat ja suuttimet vaikio pönttö taitaa olla kanssa jossain nurkassa tallessa sit on etupamput toisesta puutuu pohja pultti (pystyy tekemään sikiviki mallin keulan jos osaa) vakio ohjaustanko on vissiin kanssa jossain tallin nurkassa kaasareiden pohjaan tulevat solenoidi venttiilit on kanssa ja se venakopan päällä oleva venttiili. kytkimen työ sylkän päälle tuleva kupu mattamusta jossa numerot 21 kävi vaan pikku käpy ja numerot on väärässä asennossa. jos tarvetta tarjotkaa
    zzr1400
  2. #2282
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    ois muuten ylimääräset kn podit, dynojetin suutin kitti mistä puuttuu jotkut suuttimet ja neulat mukana on vakio neulat ja suuttimet vaikio pönttö taitaa olla kanssa jossain nurkassa tallessa sit on etupamput toisesta puutuu pohja pultti (pystyy tekemään sikiviki mallin keulan jos osaa) vakio ohjaustanko on vissiin kanssa jossain tallin nurkassa kaasareiden pohjaan tulevat solenoidi venttiilit on kanssa ja se venakopan päällä oleva venttiili. kytkimen työ sylkän päälle tuleva kupu mattamusta jossa numerot 21 kävi vaan pikku käpy ja numerot on väärässä asennossa. jos tarvetta tarjotkaa
    Ja mulla on se etupampun pultti jos joku etupään ostaa. En koskaan saanut sitä hulkin lainaamaa pulttia paikoilleen 😀kun keula meni kokonaan vaihtoon.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  3. #2283
    Katos vaan se olikin ihan naapurista sitten se.
    Samalla kadulla melkein asutaan. Olihan se yksilö jo talvella kaupan, huomasin. Tosi siisti kuntoinen se on.

    Sitä en vaan käsitä, että miten jollekin voi tulla niin käsittämätön mielenhäiriö, että voi "Holy Greenistä" luopua...

    Lainaa petterizrx kirjoitti Katso viesti
    Sastamalan suunnasta hommasin täysin orggiksen 18t ajetun "helmen".
    Muutaman tonnin oon saanut ajettua mutta ääni puuttuu edelleen....
    Tetteri
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  4. #2284
    työkalu laatikko ja etu vilkut tais olla kanssa vilkkujen relekkin voi olla jossain laatikossa viellä tallella. kaasareiden vieressä oleva muovi jommalle kummalle puolelle taitaa olla kanssa hyvässä lykyssä löytyy molemmat edesta 10cm lyhenetty etu loksu on kanssa
    zzr1400
  5. #2285
    Heips.
    Bensamittari lopetti toiminnan. Liittimelle tulee virta ja kytkennät ok.
    Onko tuolla joku kohosysteemi ja miten sitä vois ehjätä? Näytti aika umpinaiselle toi tankin pohjassa oleva mötikkä. Apuva!
  6. #2286
    enpä oo koskaan tutkinu miten toimii. nolla trippi tankatessa 250 kilsaa voi vedellä huoletta yhdellä tankilla.

    sevice manuaalissa ei ole mainintaa sen huollosta/korjauksesta. tankki irti ja pöydälle kanisteri bensa hanan alle ja käännät pri asentoon ja valutat tankkia tyhjäks. avaat sen luukun ja katot mitä löytyy. sikivikiltä voi löytyä uusvanha osa tilalle.

    tällänen kuva löyty. http://www.kawasakioriginalparts.com...C1P&country=XX
    zzr1400
  7. #2287
    Se Sikin tankki on mulla nykyään..en kyllä tarvi sitä anturia,se voipi olla ehjä. Mutta jos tarvit anturin niin haluan vanhan vaihdossa,muuten mulla ei pysy bensat tankissa. Eli reijän tukkeeksi tarvin.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  8. #2288
    Mulla kävi kesäloma-ajelujen aikana aikana niin että molempien vilkkujen muoviosat katkesi/murtui viikon välein.
    Nyt ajelen luppakorvan näköisenä kun vilkut riippuu katetta vasten.
    Onko muille käyny samoin?

    Yritin penkoa että varaosia ebaysta ja muualta mutta nihkeesti löyty sopivaa suoralta kädeltä.

    Oisko suositusta millasella osalla kannattaa korvata vilkut?
    Tai jos joltain löytyy ylimääräsenä niin oisin kiinnostunu ostaa.

    Nii ja mopohan oli ZRX 1200 S, harmaa
  9. #2289
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kuulostaa melkein ilkivallalta? Mä ostin ebaystä sellaset ledivilkut missä varsi on kumilorttoa, saa turjuuttaa miten vaan niin silti kestää, tosin ei ole e-hyväksytyt eikä niin kirkkaat kun takana olevat 21 wattiset.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #2290
    mulla taitaa olla orkkis vilkut eteen viellä tallilla pitää penkoa kun seuraavan kerran menen.
    ledi vilkut jos pistät niin suosittelen lämpimästi tätä ei tartte pelata vastuksien kanssa vanha pois ja uus sisään.
    http://www.motonet.fi/fi/tuote/38307...KawasakiYamaha
    zzr1400
  11. #2291
    Lainaa Jees pat joo kirjoitti Katso viesti
    Mulla kävi kesäloma-ajelujen aikana aikana niin että molempien vilkkujen muoviosat katkesi/murtui viikon välein.
    Nyt ajelen luppakorvan näköisenä kun vilkut riippuu katetta vasten.
    Onko muille käyny samoin?
    Kyllä, minulla ne katkeilivat aikanaan. Tai eivät oikeastaan katkenneet, sillä vilkun varsi oli minun ZRX 1200 S:ssä (vm. 2001) jäykähköä kumia, eli vilkku vaan putosi pois paikoiltaan katteesta tosi helposti kun kumista oli kadonnut kimmoisuus. Niitä sai sitten räplätä paikalleen aina silloin tällöin. Tyydyin osaani ja vaan, kunnes koitti isomman muodomuutoksen aika...
    ZZR 1200
  12. #2292
    Mikäs se on venansäätöväli ZRX 1200 mopottimessa?
    39000 mittarissa nyh ja kerran ne on ennemmin säädetty
    <p>Tunturi Super Sport, Kawasaki Z500, Kawasaki GpZ 750, Kawasaki ZrX 1200S</p>
  13. #2293
    Lainaa Hunter kirjoitti Katso viesti
    Mikäs se on venansäätöväli ZRX 1200 mopottimessa?
    39000 mittarissa nyh ja kerran ne on ennemmin säädetty
    Jos nyt en ihan väärin muista ni 15000 on tarkastusväli.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  14. #2294
    Lainaa Hunter kirjoitti Katso viesti
    Mikäs se on venansäätöväli ZRX 1200 mopottimessa?
    39000 mittarissa nyh ja kerran ne on ennemmin säädetty

    12000km on official säätöväli....
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  15. #2295
    Ok. Kiitos tiedosta.
    <p>Tunturi Super Sport, Kawasaki Z500, Kawasaki GpZ 750, Kawasaki ZrX 1200S</p>
  16. #2296
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    12000km on official säätöväli....
    Haha No sittenhän mä muistin väärin. No ei se mitään...
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  17. #2297
    12tkm on hyvä pitää venansäätö välinä vaikka muistaakseni 05 vuonna maahantuoja muutti sen välin 24 tkm. Jotenki tuommonen on jäänyt mieleeni,kun aikoinaan takkusin Sumekon kanssa nokka pittingin takia.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  18. #2298
    Omasta olen nyt 2 kertaa tsekannut ja muutamia nappeja on joutunnu vaihteleen molemmilla kerroilla. Että omasta kokemuksesta suosittelen että ainakin joskus ne kannattaa tsekata...
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  19. #2299
    Mulla meni melkein kaikki pakoventtiilien säätönapit vaihtoon. Piti viedä motovillelle säädettäväksi, kun en itse uskonut että melkein kaikki oli niin tiukalla välyksellä.

    Ja ässällä mittarissa oli keväällä 39 tkm.
    H2 SX SE -18
    KTM 250 EXC-F -16
    Honda CB350 -69 (vaimon)
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  20. #2300
    mullä jäi visiin 4 nappia mitä ei vaihdettu viimeks ku käytin säädössä
    zzr1400
  21. #2301
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jees pat joo kirjoitti Katso viesti
    Mulla kävi kesäloma-ajelujen aikana aikana niin että molempien vilkkujen muoviosat katkesi/murtui viikon välein.
    Nyt ajelen luppakorvan näköisenä kun vilkut riippuu katetta vasten.
    Onko muille käyny samoin?

    Yritin penkoa että varaosia ebaysta ja muualta mutta nihkeesti löyty sopivaa suoralta kädeltä.

    Oisko suositusta millasella osalla kannattaa korvata vilkut?
    Tai jos joltain löytyy ylimääräsenä niin oisin kiinnostunu ostaa.

    Nii ja mopohan oli ZRX 1200 S, harmaa
    Multa noita löytyy. Tai pitäis ainakin yhet olla. Vieläkö tarttet?
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  22. #2302
    Jos joku on luopumassa talven aikana omasta 1200R Eddie Lawson replikastaan niin olen kyllä kinnostunut.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  23. #2303
    Lainaa zeta1 kirjoitti Katso viesti
    Jos joku on luopumassa talven aikana omasta 1200R Eddie Lawson replikastaan niin olen kyllä kinnostunut.
    Tää on miehen puhetta...siis se että Holy Green pitää saada!
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  24. #2304
    Tuli purettua vasta hankitusta Rexistä tarpeettomana mustat Pazzokopio kahvat ja kahvalämppärit (sis.kaasurullan). Jos tarviit niin laita viestiä. Tulostettu ZRX1200 service manual myös jouten.

    Kawazi sivustolta löytyy myynnistä.
    ZRX 1100 ´97
    ex ZX-10R ´05 kilvetön
    ex KLX-450R ´08
    ex ZX-12R ´06
    ex Z750 ´04
  25. #2305
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ainii. Melkeen unohdin. Olikohan joku tuttu, ku tuli vastaan sunnuntaina pikkusen puolen päivän jälkeen keppana kellarin tiellä suuntana kakkostie. Vihree malli, kyytiläinen mukana. Olin sen letkan peräsin, musta naku rexi.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  26. #2306
    Morjesta kaikille!tuli tuossa kesäkuussa hommattua tollanen zrx1200r ja nyt olis etuputkien stefojen vaihto edessä.mikä mahtaa olla öljy määrä per putki?
    Lexi78
  27. #2307
    Lainaa zrx78 kirjoitti Katso viesti
    Morjesta kaikille!tuli tuossa kesäkuussa hommattua tollanen zrx1200r ja nyt olis etuputkien stefojen vaihto edessä.mikä mahtaa olla öljy määrä per putki?
    Kannattaa tulostaa toi manuaali ni sieltä näkee kaiken tarvittavan varmasti oikein ni ei tarvi kenenkään muistikuvien tai pahimmillaan arvailun varassa elää.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  28. #2308
    Joo manuskaa vaan haalimaan.
    Omasta sellaisesta katsottuna pelkästään öljyä vaihtaessa määrä 400ml per putki ja purettuna/kuivattuna 470ml/putki.
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  29. #2309
    Lainaa 4tuoppi kirjoitti Katso viesti
    Joo manuskaa vaan haalimaan.
    Omasta sellaisesta katsottuna pelkästään öljyä vaihtaessa määrä 400ml per putki ja purettuna/kuivattuna 470ml/putki.
    Jep. Ja mä oon sitä mieltä että kannattaa aina purkaa ja putsata osat kunnolla.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  30.  
  31. #2310
    Onko kellään orkkis peiliä myydä?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
Sivu: 77 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2767757677787987 ... ViimeinenViimeinen