Sivu: 71 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2101:stä 2130:een 2663:sta
  1. #2101
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    se on suskan rexi zzr1200 keula tais olla
    Kiitos infosta.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  2. #2102
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    Kiitos infosta.
    Korjataan sen verran että keula on peräisin ZX12R -06 radiaalijarruilla.
    Ducati streetfighter v4s , barracuda 397hemi
  3. #2103
    pukkaako sikille keulan vaihto kuumetta?
    zzr1400
  4. #2104
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    pukkaako sikille keulan vaihto kuumetta?
    No ei oikeestaan. Mul on ihan hyvä keula, ku Ville viritti sen kuntoon. Ihan vaan mielenkiinnoista.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  5. #2105
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    No ei oikeestaan. Mul on ihan hyvä keula, ku Ville viritti sen kuntoon. Ihan vaan mielenkiinnoista.
    Mulle pukkas kuumetta vaihtaa keula. Tosin pakopuhujallekin pitäis tehdä muutoksia
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  6. #2106
    Ei kellään satu olemaan tankkia irti pyörästään,että voisi mitata tunnelin leveyden...niin ja jos sattuus jollain olemaan ylimääräinen tankki niin voi kaupitella. Sovittelisin sen vaan tuohon @#%€& transalppiin......
  7. #2107
    Lainaa tinippa kirjoitti Katso viesti
    Ei kellään satu olemaan tankkia irti pyörästään,että voisi mitata tunnelin leveyden...niin ja jos sattuus jollain olemaan ylimääräinen tankki niin voi kaupitella. Sovittelisin sen vaan tuohon @#%€& transalppiin......
    Tossa ainakin yksi kuva sieltä alta jos se mitään auttaa. Mistä kohdasta tarkoitit?
    http://www.ebay.com/itm/Kawasaki-ZRX...-/281598439443
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  8. #2108
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tinippa kirjoitti Katso viesti
    Ei kellään satu olemaan tankkia irti pyörästään,että voisi mitata tunnelin leveyden...niin ja jos sattuus jollain olemaan ylimääräinen tankki niin voi kaupitella. Sovittelisin sen vaan tuohon @#%€& transalppiin......
    On mulla tankkikin, soon vaan valkonen väriltään, mut siihenhän auttaa maali tai teippi. Paa mailii:
    sikiviki[at]nic.fi tai viestii / soitto. nolla400456698.

    /Arto
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  9. #2109
    Onko Sikin tankki sellainen että sen malttaa raiskata johonkin H?!#@%€an runkoon? Eli saa olla maailmaa nähneen näköinen tankki...jos viittit ottaa siitä vähän mittoja,tunnelin leveys kapeinmmasta kohtaa ja leveinmmästä myös. Soittelen täs illankähmässä kun pääsen talliin.
    Timppa
  10. #2110
    Juuh, pahoittelut kun en pystynnyt omaa Holy Greeniä Ace cornerille saamaan...kun se kelikin oli niin Lontoon raetta, niin Lontoon raetta!
    Kawasaki ZRX 1200 R
    Kawasaki KLR 650 Tengai
    Kawasaki GPZ 750 R
    Yamaha RD 350 YPVS
    Suzuki RG 125 Gamma
    Helkama AX
    Helkama Raisu
  11. #2111
    tulipahan askarteltua paskarteltua tommone voltti mittari kiinnii tänään.
    zzr1400
  12. #2112
    Pistetään tännekin linkkiä videoihin kesän norjan reissusta. https://youtu.be/cMAAineXGx4 loput pätkät löytyy kun klikkaa mun nimeä tubessa.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  13. #2113
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Pistetään tännekin linkkiä videoihin kesän norjan reissusta. https://youtu.be/cMAAineXGx4 loput pätkät löytyy kun klikkaa mun nimeä tubessa.
    En ehtiny vielä kokonaan kattoo, mut meet sopivan kevyellä varustuksella. Olikstoi seittemän päivän reissu ja vaan pikkunen reppu selässä. Asiaa.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  14. #2114
    Lainaa siki kirjoitti Katso viesti
    En ehtiny vielä kokonaan kattoo, mut meet sopivan kevyellä varustuksella. Olikstoi seittemän päivän reissu ja vaan pikkunen reppu selässä. Asiaa.
    Joo mitään ylimääräistä ei ollu mukana ja hiace miehen laukkuihin sain laivalta ostetut juomingit. Ja päivä päivältä reppu keveni kun laitoin likapyykin roskiin 😊
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  15. #2115
  16. #2116
    cafe porkalassa oli tänään kaksi oikeaa moottoripyörää paikalla

    zzr1400
  17. #2117
    Laitetaan tännekin jotain juttua kun on niin rauhallista ollu tällä osastolla. Eli keulan vaihto kuume nousi niin kovaksi että nyt lähti amerikasta banaanilaivalla tulemaan zx14 keula (tai ainakin joku paketti). Yläkolmio vanne ja jarrulevyt puuttuu että jos jollain on nurkissa ylimääräisiä niin voipi tarjota.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  18. #2118
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Laitetaan tännekin jotain juttua kun on niin rauhallista ollu tällä osastolla. Eli keulan vaihto kuume nousi niin kovaksi että nyt lähti amerikasta banaanilaivalla tulemaan zx14 keula (tai ainakin joku paketti). Yläkolmio vanne ja jarrulevyt puuttuu että jos jollain on nurkissa ylimääräisiä niin voipi tarjota.
    Tyhmä kysymys tähän väliin, mutta mitä tolla keulan vaihdolla oikein meinaat saavuttaa?
    Mä jos jotain vaihtaisin niin ennemmin perästä, ja sekin sen takia että painava kuski + painava akka + painavat matkatavarat = ihan liikaa painoa.
    Silti on noilla menty jo yli 50000 Km
    Viimeksi muokannut: Peking; 30.08.2015 klo 03:22.
    ZZR1400
  19. #2119
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Laitetaan vielä tänne Norjan reissun muidenkin jaksojen linkit kun on herättänyt ihmetystä joillain laitteilla löytää videoita.
    Osa 1 [url]https://www.youtube.com................
    hienoja videoita, millä muuten kuvattu?
    Taidan mennä ens vuonna kans Norjaan ajelemaan. Tässä pari viime vuotta tullut lämpösessä ajeltuakin jo.
    ZZR1400
  20. #2120
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Tyhmä kysymys tähän väliin, mutta mitä tolla keulan vaihdolla oikein meinaat saavuttaa?
    Mä jos jotain vaihtaisin niin ennemmin perästä, ja sekin sen takia että painava kuski + painava akka + painavat matkatavarat = ihan liikaa painoa.
    Silti on noilla menty jo yli 50000 Km
    No ei se nyt niin tyhmä kysymys ollut.
    Syitä on monia. Paremmat jarrut. parempi iskunvaimennus. Komeampi ulkonäkö. Rakentelun ilo. Vanhat iskarit ja jarrut vielä kaikenpäälle aika kuluneet. Näistä syistä vaihdan keulan.

    Tuo keulan vaihtaminen ei sulje pois myös takaiskareiden vaihtamista.... eli sekin on listalla...
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  21. #2121
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    hienoja videoita, millä muuten kuvattu?
    Taidan mennä ens vuonna kans Norjaan ajelemaan. Tässä pari viime vuotta tullut lämpösessä ajeltuakin jo.
    Joku sonyn kypäräkamera ajeluissa. Mallia en muista.(Tähän voi vastata kameran omistaja jos on kuulolla!?) ja sitten pokkarilla ja kännyköillä loput.
    Kannattaa lähteä ehdottomasti! kun nuo maisemat on oikeasti vielä monin verroin hienomat livenä!
    Itsekkin lähden jos vaan on aikaa, mutta tällä kertaa vaikka lofooteille tai johonkin pohjoiseen.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  22. #2122
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    No ei se nyt niin tyhmä kysymys ollut.
    Syitä on monia. Paremmat jarrut. parempi iskunvaimennus. Komeampi ulkonäkö. Rakentelun ilo. Vanhat iskarit ja jarrut vielä kaikenpäälle aika kuluneet. Näistä syistä vaihdan keulan.

    Tuo keulan vaihtaminen ei sulje pois myös takaiskareiden vaihtamista.... eli sekin on listalla...
    luulen et ton uuden keulan ku laittaa kiinni niin takapään vaihdolle tulee kiirus voi olla aika kauhia ajettava ku keula toimii mut perse tekee ihan mitä haluaa
    zzr1400
  23. #2123
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    luulen et ton uuden keulan ku laittaa kiinni niin takapään vaihdolle tulee kiirus voi olla aika kauhia ajettava ku keula toimii mut perse tekee ihan mitä haluaa
    Joo varmasti näin. just selailen öhläreitä iiipeistä... onhan tässä näitä joulun välipäiviä aikaa puuhata.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  24. #2124
    mites noi emäakselithan on ilmeisesti präsäämällä ja jollain liimalla paikalaan niin onko kukaan tukinu sasiko ton rexin oman akselin juntattua esim tohon zz1400 kolmioon kiinni. ei tarviis koneistajaa vaivata
    zzr1400
  25. #2125
    Lainaa hulkster kirjoitti Katso viesti
    mites noi emäakselithan on ilmeisesti präsäämällä ja jollain liimalla paikalaan niin onko kukaan tukinu sasiko ton rexin oman akselin juntattua esim tohon zz1400 kolmioon kiinni. ei tarviis koneistajaa vaivata
    En kyllä keksi miten mutta ehkä jollain lisäkappaleella. Joten koneistus hommiks menis sekin.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  26. #2126
    Onko kukaan tehny tolle perälle mitään? Tai onko kukaan vaihtanu takahaarukkaa tai edes vannetta?
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  27. #2127
    Tartteeko kukaan krauserin laukkusarjaa + teline zrx1200 ja 1100? Olis tuossa tallin hyllyllä turhaan viemässä tilaa
  28. #2128
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan tehny tolle perälle mitään? Tai onko kukaan vaihtanu takahaarukkaa tai edes vannetta?
    En oo, mut oli suunnitelmissa vaihtaa jouset jäykemmiksi. Läski + Läski kyydissä ja paljon kamaa mukana laukuissa = jouset miltei pohjassa hyvinkin pitkälti team ahmaa mukaillen.
    ZZR1400
  29. #2129
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    En oo, mut oli suunnitelmissa vaihtaa jouset jäykemmiksi. Läski + Läski kyydissä ja paljon kamaa mukana laukuissa = jouset miltei pohjassa hyvinkin pitkälti team ahmaa mukaillen.
    Joo se vois olla mullakin listalla jos löytäis jostain sopivat vieterit. Tosin en ole vielä kääntänyt sitä holkkia jolla saa asteen jäykemmäks. Ps. Mulla on keulan osia myynnissä jos joku tarvii? Jarrut vanne iskarit stonga yms yms.
    Viimeksi muokannut: UMAS; 04.10.2015 klo 20:18.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
  30.  
  31. #2130
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    Joo se vois olla mullakin listalla jos löytäis jostain sopivat vieterit. Tosin en ole vielä kääntänyt sitä holkkia jolla saa asteen jäykemmäks. Ps. Mulla on keulan osia myynnissä jos joku tarvii? Jarrut vanne iskarit stonga yms yms.
    Kattelin tossa kokonaan uusia pamppuja taakse. Öhlärit ja wp.t näköjään edullisinta ostaa suomesta. Noista muista merkeistä en sit osaa sanoa mistä kannattaa hankkia enkä tiedä kannattaako ylipäätään.
    Mun tube kanava:
    SSA Motors Finland

    Instagram:
    ssamotorsfinland
Sivu: 71 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381 ... ViimeinenViimeinen