Sivu: 3 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 2663:sta
  1. #61
    Kysymys kaikille ZetaReXereille:
    Miten teilläpäin öljynsuodatinta vaihtaessa tuo suodatinpaketti kansineen
    menee takaisen paikalleen sinne koneen alle? Olen nyt vaihtanut öljyt Nostromoon
    ties kuinka monetta kertaa ja aina sama juttu: uutta filsua ei meinaa saada millään
    paikalleen ilman lievää kovempaa naputtelua ja väkivaltaa. Kyllä se sinne lopulta
    sitten menee. Pakoputkenkäyrä siinä on tiellä ja tilaa on vähän. Miten teillä?
    Teenkö jotain väärin? Entä oletteko vaihtaneet filsun kannen ja pultin o-renkaita
    usein - kuinka usein? Öljypropun tiiviste tietysti (melkein) joka kerta...

    Taas nakkasin tylysti Bilteman halpisautoöljyt koneeseen kun sattui tallinnurkassa
    lojumaan. Alastarolla huomasi kyllä kytimen lipsuvan pääsuoralla kun heitti
    nelosen silmään...silloin oli ihan tavalliset Nesteen 10w-40:set puolisynteettiset. Ehkä
    laitan oikeat pyöräöljyt sitten joskus 46tkm kohdalla... jos rahaa jää. Niin tai
    sitten z-miesten suosittelemat Delvacit! Ei kuulemma kytkin lipsu...?
    ZZR 1200
  2. #62
    mr. ripley,

    zetorissain, on delvacit nyt pyörineet jo toista kesää ja tuntuuvat pelaavan, ei lipsu vieläkään. tosin vaatii tiuhempaa vaihtoa, koska delvacci muuttuu kuseksi aika nopeasti, siis mustaksi litkuksi, pesee siis hyvin kaiketi.


    itellä josimuran kanssa sama systeemi öljynvaihdossa, pakokäyrä on osittain suodattimen tiellä ja joudun tyrkkäämään suodatinpatruunan erikseen aukkoon, sitten kansi jousineen ja pultti, prikkaa mulla ei ole, lienee jo gyntteri hukannut sen viime vuosituhannella.

    ripley klassikiin?

    turenki, kalpalinna. 16-18.7.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #63
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 15 2004,07:58) kirjoitti
    ripley klassikiin?

    turenki, kalpalinna. 16-18.7.
    Ei pysty kykenee, ollaan Saksassa ja muuallakin. Mutta Kotanen kutsuu aina vaan!
    Ja ehkä Lato ennen sitä. Niin ja sitten Hailuoto, tietenkin...

    Uskotaan jo ettei Delvacci lipsuta. Täytynee hankkia sitten joskus. Vaan on se kumma
    tuo, että mr. Kawasaki on laittanut sen pakokäyrän noinkin ahtaasti siihen.
    Rupeaa aina filsua laittaessa käyrä nousemaan...
    ZZR 1200
  4. #64
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 15 2004,07:58) kirjoitti
    mr. ripley,

    zetorissain, on delvacit nyt pyörineet jo toista kesää ja tuntuuvat pelaavan, ei lipsu vieläkään. tosin vaatii tiuhempaa vaihtoa, koska delvacci muuttuu kuseksi aika nopeasti, siis mustaksi litkuksi, pesee siis hyvin kaiketi.


    itellä josimuran kanssa sama systeemi öljynvaihdossa, pakokäyrä on osittain suodattimen tiellä ja joudun tyrkkäämään suodatinpatruunan erikseen aukkoon, sitten kansi jousineen ja pultti, prikkaa mulla ei ole, lienee jo gyntteri hukannut sen viime vuosituhannella.

    ripley klassikiin?

    turenki, kalpalinna. 16-18.7.
    Millaista vaihtoväliä olet delvaceilla pidellyt?
    VI TRIMMAR INTE
  5. #65
    Mun ZReXissä lilluvat nyt Motorexin oilit ja hyvin toimivat. Ovat tietysti "vähäsen" kalliit, mutta eipä tuota summaa nyt kovin montaa kertaa vuodessa tule tuhlattua... Öljynsuodattimen vaihdosta sen verran, että mulla on ollut ongelmia vanhan suodattimen POIS saamisessa. Uusi menee kyllä helposti paikalleen. Samaa tappelua jouduin käymään ison Zetorin kanssa...Pakoputki oli justiin vittumaisesti tiellä! Kumma, ettei tuota putkea oo voitu siirtää pikkasen pois alta. Senttikin riittäis(mikä tietysti on paljon, kun pyöristä puhutaan.. *). Ou-renkaita en oo vaihtanu pulttiin enkä suodattimen kanteen kuin tarvittaessa, eli silloin kun sattuu uudet olemaan...

    Mitenkäs vilkku toimii, Mr Ripley? Ja turvallisia km:jä sinne Saksaan! Kateeksi käy... *



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  6. #66
    c13, delvacin vaihtovälinä olen pitänyt noin 5000km, siinä vaiheessa se on jo mustaa litkua.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  7. #67
    Hyvin toimii vilkutin. Liimasin omani rusahtaneen rungon ja otin sun vilkusta
    sisuskalut. Münssenissä ollaan juu ja hyvin menee. Aika kovaa kyytiä tuolla autobaanalla
    mutta hyvin jaksoi Nostromo sataakuuttakymppiä vetää helteessä. 1400 km kotoa
    ja sakotkin tuli stana: 15 kmh ylinopeutta taajamassa - 25 euroa käteisellä(!).
    Olit itse näemmä käynyt polkupyörällä tarkistamassa miten nokkoset kasvavat...
    ZZR 1200
  8. #68
    Lainaa (kawabata @ Heinä. 18 2004,22:34) kirjoitti
    c13, delvacin vaihtovälinä olen pitänyt noin 5000km, siinä vaiheessa se on jo mustaa litkua.
    Suurkiitokset tiedosta.

    Viikonloppuna vaihdoin ekat Delvacit ja Kyyllä, -heti tuntui paremmalta.
    Oli muka heti jämäkämmän oloinen vaihteisto ja ihan niin kuin äänetkin olisi tulleet pehmeämmiksi...

    Olikohan sitten enemmän menttaalipuolella, vai mitäköhän...
    VI TRIMMAR INTE
  9. #69

    Käy se ZRX (S!) erittäin mainiosti myös matkapyörästä: kolmen viikon aikana jäi
    10 maata ja 5917 km selän taakse. Viimeinen viikko tultiin kaksi päällä ja melkoinen
    läjä omaisuutta mukana (teltat sun muut). Ajoneuvon kokonaispaino lienee
    ollut yli puoli tonnia. Vaan ei hätää - vääntöä ja voimaahan riittää!
    Mitään vikoja ei ilmennyt - etupää keveni aika ajoin vuoristoteillä painavasta lastista
    johtuen. Takapää taas niiaili välillä melko syvästi Puolan teiden ansiosta
    (vaikka takajousien esijännitys ja sisäänjouston vaimennus olivatkin maksimissa).
    Kytkin "kurnutti" joskus liikkeellelähtiessä, etenkin kun kone kävi todella kuumana
    kaupungeissa, mutta sekin saattoi johtua kehnommanpuoleisesta öljystä.
    Renkaina olivat Z6set ja täytyypä todeta, että hyvin toimivat kaikissa oloissa. Kulutuspintaa
    on vielä vaikka kuinka paljon 7tkm jälkeen, vaikka en yhtään ole säästellyt. Puolastakin
    tultiin Krakovan likeltä 26 tunnissa Tallinnaan...
    Täytynee laitella tänne kuva TÄYTEEN lastatusta ZRXstä sitten joskus kun aikaa jää.

    Onpa kiva olla Suomessa taas. *
    ZZR 1200
  10. #70
    Lainaa (SenioRR @ Kesä. 04 2004,23:35) kirjoitti
    ZReX kävi sitten penkissä. Surkeet käppyrät ja mun vuodatukset löytyy tuolta "Oma pyörä"-puolelta....Vituttaa niin ankarasti, ettei jaksa enää tänne selittää. Tais mennä suuttimiin ja säätöihin tuhratut rahat kankkulan kaivoon! *
    Moi!
    Jos sulla on vielä sama mopo alla samoine murheineen, mulla olis muutama tee-se-itse jippo millä saat "lehmääsi" huimasti eloa...
    Itselläni vielä viimevuoden kesänä ollut 1052cc:n ZRX puhisi 120 rwhp ja 115Nm todella nätissä paketissa. 1200:n menee tietysti eri suutin koolla mutta veikkaan että nämä minun hyväksi todetut muutokset käyvät täydellisesti myös isompaan versioonsa...

    Nimim. Dynojet suutinsatsilla vesilintua tähdännyt.

    zetana@luukku.com
    "mä kusen nurin kaikki haisevat kakstahdit ja viritetyt tvinit"
  11. #71
    Tänään "Nostromo" (Ripleyn kulkuneuvo) tuli miehen ikään: Lasiin paukahti komealta kalskahtavat 50000 kilometriä!
    Kerran maapallon ympäri ja rapiat päälle!
    Melko hyvin vuosimallin 2001 pyörässä, vaikka itse sanonkin. Todellinen ajettu matka lienee n. puolisentuhatta suurempi nopeusmittarin vaijerin katkettua ajon aikana jo kahdesti(!). 48:n tuhannen huolto on edessä kauden päätyttyä - odotan mielenkiinnolla tietoja venttiilien tilanteesta ja muustakin.
    Hyvin menee! *
    ZZR 1200
  12. #72
    No niin!
    Ajokausi on saatu melkein kunnialliseen päätökseen. Lauantaina,
    matkalla seisontatallille, koin jännityksen hetkiä kun takapyörän laakerista
    alkoi kuulua aivan helvetin kovaa pauketta ja rutinaa aina silloin tällöin.
    No, eteenpäin oli päästävä. Kolmisenkymmentä kilometriä ennen määränpäätä
    oikeanpuoleisin takapyörän laakeri sitten sanoi sopimuksen lopullisesti irti
    ja vuodatti muutaman kuulan ja osan kuulakehääkin maantielle.

    Oli aika JÄNNÄÄ ajella viimeiset kilometrit - renkaasta kun otti kiinni niin glappia
    oli pitkälle toista senttiä! Varovasti eteenpäin vain. Ihmiset kääntyivät kuuntelemaan,
    oli se muskaantuvan metallin pauke välillä niin kova!

    En tiedä mikä laakeriin oli mennyt - toinen vanteen laakeri ja ketjupyörän laakeri
    olivat aivan kunnossa - mutta vaihdan tietenkin kaikki kolme samalla kertaa.
    Tilanne kehittyi nopeasti: ensimmäisestä merkistä siitä, että jotain oli laakerissa
    vialla (sivuäänet) ehdin ajaa vain n. 200 km ja kuulat olivat pihalla. Perille piti
    kuitenkin päästä ja päästiinkin!

    Nyt loppuvuosi busilla ja junalla...
    ZZR 1200
  13. #73
    aikanaan ne laakerit loppuu. kova vaselinisointi auttaa laakereidenkin kestoa eteenpäin. aika tavallista noilla kilsoilla laakereden loppuminen. otan osia, eiku osasia.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #74
    Onko käyttäjäkokemuksia tarjolla antiikkimoposta ZRX 1200R ? Se jonka hinta tipahti nyt 12000 euroon. Ulkonäkö kyllä hivelee silmää kun mieleen tuleen väistämättä 70-luvun loppu ja 80-luvun alku...siis aika kun itsekin oli nuori.
  15. #75
    Ite oon ajellu reilut 8500 kilsaa ko. pelillä ja ei moitittavaa. Mulla on tosi pelkkä 1200 ei siis sitä pientä katetta niinkuin tarkoittamassasi Eddie Lawson replikassa. Pyöräni on met.musta ( tumman sininen ) joka on muuten parhaimman värinen Kawa. Laitoin lisäksi nopeesti irtoovat sivu- ja perälaukku telineet ( mr heino tampereella myy ). Tankillisella tosin pääsee enintään 350 km joten yhtäjaksoiset ajorupeemat jäävät siihen 300 km paikkelle ja joutuu etsimään tankkauspaikkaa. terv. Rane
    Kawasaki ZZR1400 -09
  16. #76
    Lainaa (J.N @ Joulu. 18 2005,10:49) kirjoitti
    Ite oon ajellu reilut 8500 kilsaa ko. pelillä ja ei moitittavaa. Mulla on tosi pelkkä 1200 ei siis sitä pientä katetta niinkuin tarkoittamassasi Eddie Lawson replikassa. Pyöräni on met.musta ( tumman sininen ) joka on muuten parhaimman värinen Kawa. Laitoin lisäksi nopeesti irtoovat sivu- ja perälaukku telineet ( mr heino tampereella myy ). Tankillisella tosin pääsee enintään 350 km joten yhtäjaksoiset ajorupeemat jäävät siihen 300 km paikkelle ja joutuu etsimään tankkauspaikkaa. terv. Rane
    Joo,kyl se pyllyki välillä tykkää,ku"joutuu"tankkaa
  17. #77
    Pistin postia kun kysyit kokemuksiani ZRX:stä... Mutta en mä tuota kyllä "antiikkimopoksi" sanois. Mulle tulee tuosta luonnehdinnasta ihan jotkin muut mopot mieleen... Mutta kuitenkin:R-malli E.Lawson värityksellä on mun mielestä kyllä paras. Mutta ei tuo helmiäismustakaan paha ole. Oma Rexini oli hopean värinen R-malli.



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  18. #78
    joo hyvä pyörä on, alllekirjoitan täysin! voi näyttää antiikkiselta (lue hyvältä!) mutta tekniikka modernia.. ja 1200 kone vääntää....
  19. #79
    Jep mukavan vääntävä kone ja taittuu mutkatielläkin varsin hyvin.
    Itsellä tosin vain 1100c.

    Tuolta löytyy sit lisä potkuu jos ei tunnu vakio riittävän-->
    http://www.muzzys.com/ZRX-1200/mods/index.html#1224 *
  20. #80
    En kyllä sanois edellistä mallia VAIN 1100:ksi... Potkua on siinäkin ihan helvetisti! Itse ajoin ensimmäisen kerran ZRX:stä juuri tuota 1100 versiota...Ihastuin niin kovasti että pakko oli hankkia. Mutta sen verran aikaa ehti kulua(ja kaks muuta pyörää ) että ehti tulla 1200:nen markkinoille, joten siihen päädyin. Tuntuu myös että tuolla ZRXOA:n sivuilla porukka suosii enemmän tota aikasempaa versiota. Lieköhän radalla parempi? Oli miten oli: Kawa on Kowa ja Kiwa! Siitäkin huolimatta, että mulla merkki vaihtui...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  21. #81
    Kävin Japanin Kawasakin sivuilla ja sieltäkös löytyi Japanin versioiden kuvia mm. 2006 Zephyreistä ja ZRX 1200 R:stäkin. Mutta on sitten ruma teippaus ZRX:ään lyöty. Liittyisköhän tuo linkki... ( www.kawasaki-motors.com ) Varsinainen anti-Eddie Lawson replica.

    Kaikkien Euroopan Kawasakien sivuilla, kuten Sumekonkin sivuilla näkyy kyllä ihan nykyisen kaltainen teippaus. Siis se ihan ok esitys.

    Toivottavasti tuo japanin teippikuvatus ei tule Suomeen.
  22. #82
    mun silmiä taas tuo japonian teippaus miellytti. jos sulle tullee semmonen, niin voin ottaa pois häiritsemästä kun laitat semmosen jakoon. hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  23. #83


    ZRX taipuu mukavasti myös meikänaisen alla. Ittellä tuo tummansininen versio 1200, nakumalli, enkä vaihda mihinkään vaikka maksettais.

    Kävin äsken mp-messuilla eikä ZRX:sää voittanutta.

    Tykkään ulkonäöstä, retro-henkinen, silti viimetten päälle uusinta tekniikkaa.


    Kahta en vaihda, toinen on ZRX, toinen....(?)
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  24. #84
    Kiva peli on tuo Rexi joo, mita enempi ajaa niin enempi tykkaan.

    Sain asennettua Ivansin jettikitin -klik- ja ny se alkaa jo kulkemaankin vaha paremmin eika pauku moottorijarrussa ku tuli seokset kohilleen.
    Viela on hankintalistalla kokoputkisto ton D&D:n sliparin tilalle koska alkuperaiskayrasto on aikasta ahas. Ivansilta sais Muzzyn kokoputkiston halvimmalla vaan mieli tekis Arataa, se on vaan niin pirun hienosti tehty. Ja ihanan kallis, Aratan hinnalla saa melkeen 3 Muzzya..
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  25. #85
    Lainaa (eppu @ Helmi. 05 2006,17:55) kirjoitti
    Tykkään ulkonäöstä, retro-henkinen, silti viimetten päälle uusinta tekniikkaa.
    Heh. Jos uusinta tekniikkaa olisin vailla, niin en kyllä olisi ZetaReXeriä ostanut... Onhan se, jos aivan totta puhutaan, melkolailla retro myös tekniikaltaan. On kaksoiskehto putkirunko, stereoperä, perinteinen keula, kaasarikone, vaijerimittari, jne., jne. Eipä silti, vanhassa vara parempi. Eipä ainakaan ole lastentauteja. Minullakin jo 73 donaa mittarissa, eikä vanhentuneessa tekniikassa ole ollut huolen häivää (ei noilla kilsoilla kyllä pitäisi ollakaan).
    ZZR 1200
  26. #86
    Juupa,

    Vaikka onkin ns vanhentunutta teknologiaa rexissä, on siinä suorituskykyä mutkatielle myös.
    Omalla Lawsonilla olen rataa alkanut ajamaan ja kyllä sitä uskaltaa renkaan reunan pitorajoja kokeilla.

    Jos päädyt rexiin ja olet tottunut vähän agressiivisempaan ajoon. Käännä epäkeskot takaswingissä 180 astetta. Elikkäs ne "eccentrics:t", joiden läpi taka-akseli menee. Nousee perä sen muutaman sentin ja näin ollen etupamppujen kulma muuttuu. Pyörästä tulee heti mutkahauskapeli. Eikä se suoraan ajo kärsi yhtään.

    Mitä tulee stereoperään, niin en usko että se tulee vastaan ihan ensimmäisenä, kun alat rajojasi pyörän kanssa hakemaan. Noh, en tiedä kuinka kova kahvan kääntäjä olet.
    Jos sitten haluat siihen enemmän suorituskykyä mutkia ajatellen, on edessä takaswingin jäykistys.
    Paras foorumi on ZRXOA.org. sieltä löydät KAIKKI viritysjutut helposti ja kaikki siellä auttavat.
    Ennen kuin ostat mitään öhlärin pamppuja ja takaiskareita, tee tuo jäykistys. Itse sitä kanssa järkkäilen myös.

    Sitten ehdotan sinun investoimaan vaikka Pyramidin tai vastaavan valmistajan undertrayhin. Se verikauha takana on jotain kaameaa. Tai sitten niin kuin foorumilainen lappis * HESAn persus. Werry seexy.
    Ne isot vilkut kanssa vaihtoon ja jotkut minit tilalle. Saat heti kliinimmän lookin siihen mopoon.
    Jos kukkaro on tiukilla sitten oston jälkeen, niin saat sen verikauhan kotikonsteinkin siistiksi. Kerro meitille, mää autan sen modaamisessa.
    Muzzy´s on sitten se rexin wirittäjän märkä uni. Siellä on kaikkea kivaa power osaa.
    Suosittelen Megaphonea. Se on racen näköinen ja antaa parhaimman tuloksen. Kaasareita joudut rukaamaan, kuten varmaan tiedät. Viaberin kautta saat Suomeen ilman mitään ongelmia.
    Ensimmäinen viri, mitä itse laittaisin vakioon on 4 astetta ennakkoa ottava syttypyörä ( laita YVtä, mä saan sulle sen halvalla tilattua). Loppuu kaasun kiinnilyönnistä johtuva paukkuminen ja saat keskialueella olevan pienen kuopan pois. Rexin tuttu vääntö on sitten koko alueella käytössäsi ja naama on virneessä.
    Sitten ne monessa muussakin pyörässä olevat "päästölätkät", ne kanssa voit tukkia. Loppuu loputkin ihme äänet sitten. Saat myös samalla tankin alta siivottua luukkia heti.

    Muista, väri on sitten vihreä *

    -Hessu-



    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  27. #87
    Mukava lukea, etten ole ainoa ZRX-hurahtanut. Osittain vanhassa tekniikassa minua kiehtoo just se, että sitä voi ruuvata. Myös itse.

    Muzzyn ja Kerkerin Megaphone-putkistot sopivat kyllä ZRX:n ulkonäköön kuin se kuuluisa nenä päähän.

    Huh huh. Siis mielestäni noin hyvin...
  28. #88
    Sit Megaphonessa on se etu kanssa,että se ei raavi maata, kun vedät polvi maassa vikasta mutkasta ulos ennen pääsuoraa

    Hinta vain on prkl kova Muzzy´s versio 895€ öbaut.

    Sit muista 16 piikkinen eturatas kanssa. Tuo heti lisää kiihtyvyyttä ja se huippunopeus ei tipu niin paljoa, että Suomessa siitä ois vaikutusta.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  29. #89
    Lainaa (hessu75 @ Helmi. 07 2006,12:19) kirjoitti
    Sit muista 16 piikkinen eturatas kanssa. Tuo heti lisää kiihtyvyyttä
    Millä vaihteilla ja millä kierroksilla?
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  30.  
  31. #90
    Katotaan onko ameriikan pojat oikeessa,tosta takahaarukka asiasta omaan on nyt tehty vahvistushitsaukset...
    Tuolta löytyy muutama kuva --> http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...r=lappis&gid=0 *
Sivu: 3 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen