Sivu: 2 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 2663:sta
  1. #31
    Mun ZRX 1200R on hopean värinen. Näyttää kuvissa surkeelta, mutta on todellisuudessa ihan helvetin hyvän värinen! Uudet peilit, vilkut ja piippu ois tarkotus asentaa, sekä siirtää töötti johki muualle tuosta jäähyttimen alareunasta. Onkos jollain kokemusta R-mallin spoileripleksistä? Onko hyötyäkin vaiko vaan rumempi kuin alkuperäinen?



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  2. #32
    Käväsin tuossa viime lauantaina Raision Bike Worldissa ja uusien pyörien rivistössä komeili musta ZRX1200 naku-versio. Luulin pyörän olevan -04 mallia, koska siinä oli mustat vanteet. Viime vuoden mustassa nakussahan oli kullan väriset. Mutta lähempi tarkastelu osoitti, että tässä BW:n Kawassa oli kuusimäntä Tocicot edessä ja käsittääkseni -04 mallisissa pitäisi olla nelimäntäiset etusatulat. Kysyin myyjältä oliko tämä ZRX ylivuotinen, mutta väitti olevan uusi. Onko multa jotain menny ohi? Onko tämän vuoden ZReXissä sittenkin kuusimäntä puristimet eessä? Tietääkö joku jotain moisesta? Samassa pyörässä oli kaasareiden pohjassa melko isot kuusikulmaiset (jokin anturi?) "mötikät", joista jokaisesta lähti kaksi johtoa. Mitäköhän mahtoivat olla? Kysyin myyjältä myös noista ja hän sanoi(epävarmasti..) niiden liittyvän K-TRIC:iin. Myös mun -03 mallisessa on K-TRIC, mutta ei siinä kaasareitten pohjassa oo muuta kuin tyhjennysruuvit...Mulla nyt oo ei välii onko se -03 vai 04 mallinen! Täysin(no lähes...) tyytyväinen olen omaan R-malliini, mutta ihmetyttää vaan nuo mötikät....Ja ne jarrut.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  3. #33
    Itselläni tämän vuoden ZRX 1200 S. Eli kyllä näkemäsi pyörä on tämän vuoden mallia. Väri on punainen, mikä on tietääkseni ainoa väri tälle vuodelle. En ole tutkinut niitä kaasareita, joten en tiedä mitä anturit ovat. Öljyt vaihdettu ja takana n. 1200 km. Korjaamokäsikirjan tilasin USA:sta (50 USD), eli huollan pyöräni itse.
  4. #34
    Sumekon sivuilla ZRX:n kuvasssa näkyy selkeesti, että pyörässä on nelimäntäsatulat, mutta toisaalta teknisissä tiedoissa näytti olevan räntättynä siinä olevan kuusimäntäsatulat, joten * S-mallia myydään tosiaan Suomessa tänä vuonna vain punasena, mutta tämä oli alaston. Sama pyörä kuitenkin tekniikaltaan, vain puolikate puuttuu. Ja niitä mainitsemiani "mötiköitä" ei voi olla huomaamatta, jos ne kaasareissa on. Olivat meinaan tuollaisia raavaan miehen peukalon pään kokoisia ja pari-kolme senttiä pitkiä! Eikä niitä kyllä ole Sumekon sivuilla olevissa pyörissäkään...



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  5. #35
    Lainaa (Laikkuli @ Touko. 11 2004,01:20) kirjoitti
    Itselläni tämän vuoden ZRX 1200 S. Eli kyllä näkemäsi pyörä on tämän vuoden mallia. Väri on punainen, mikä on tietääkseni ainoa väri tälle vuodelle. En ole tutkinut niitä kaasareita, joten en tiedä mitä anturit ovat. Öljyt vaihdettu ja takana n. 1200 km. Korjaamokäsikirjan tilasin USA:sta (50 USD), eli huollan pyöräni itse.
    No onkos siinä kuusi- vai nelimäntäiset jarrusatulat edessä?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  6. #36
    Kuusimäntäiset ja tosi tehokkaat. Ne pötkylät siellä kaasareiden alla taitavat olla solenoidiventtiilit bensan tulon katkaisuun (eli entiset uimuriventtiilit). Muuten hyvä pyörä mutta saisi olla harvemmat välitykset tai kuusi vaihdetta.
  7. #37
    Ai että solenoidiventtiilit. Onkohan tuo sitten parempi synsteemi kuin vanha? No joo...Kyllä kai Kawan inssit tietää... Minä en. Mut en ookaan inssinööri! * Jos välitykset mielestäsi mättävät, niin kokeile niiden vaihtoa. Omasta mielestäni ovat vakionakin OK. Ja täysin samaa mieltä oon muuten pyörästä kanssasi! ZZR:ään tottuneena R-malli ei tietysti ole yhtä mukava moottoriteillä, mutta se ei ole pyörän vika. Pitänee muuttaa hiukan ajotottumuksia ja toisaalta mutkaisella maantiellä ja kaupungissa ZRX vetää paljon pitemmän korren!



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  8. #38
    tai vaihtaa zzr:ään leveemmän stongan, menee jokapaikassa ihan sikana sitten.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  9. #39
    NO VOI PERKELEEN HELVETTI!!!! Vaihdoin sitte aivan turhaan pyörää! Superbike-tanko-paketti Zetoriin ois maksanu...mitä..no noin 200€ ja nyt ostin uuden pyörän xxxxx€! Zetorista katteet pois, leveenkorkee stonga, porausta koneeseen, pyäree lamppu ja VOILÁ! Edessämme seisoo ZZRX! Hmmm... (Pohdin aikanaan tuota tangon vaihtoa ihan oikeestikin, mutta...noh tää ZRX on uudempi, vähemmän ajettu ja ennen kaikkea tykkään siitä enemmän )
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  10. #40
    Lainaa (SenioRR @ Touko. 12 2004,18:35) kirjoitti
    NO VOI PERKELEEN HELVETTI!!!! * Vaihdoin sitte aivan turhaan pyörää! Superbike-tanko-paketti Zetoriin ois maksanu...mitä..no noin 200€ ja nyt ostin uuden pyörän xxxxx€! * Zetorista katteet pois, leveenkorkee stonga, porausta koneeseen, pyäree lamppu ja VOILÁ! Edessämme seisoo ZZRX!
    *

    Tai sitten vaihtoehtoisesti ruuvataan ZetaReXeriin clip-onit ja ostetaan
    saksanmaalta KAIKKI mahdolliset tupperwaret siihen.
    Nypitään vielä kun kerran vauhtiin päästiin siihen se monoiskari taakse.
    Joo!!

    ZZR 1200
  11. #41
    Ilmeisesti tota -04 zrexeriä löytyy sitten monenlaisena versiona. Sumekon sivuilla tosiaan on nelimäntäiset jarrusatulat, eikä kaasareissa ole sitä "mötikkää"... myös jarrulevyt ovat erinäköiset sumekon sivuilla ja luonnossa. Tulee mieleen, että zrx tosiaan on sellainen malli, johon isketään niitä osia kiinni, mitä Kawan varastolta sattuu löytymään...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  12. #42
    Lainaa (Ripley @ Touko. 13 2004,09:43) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Touko. 12 2004,18:35) kirjoitti
    NO VOI PERKELEEN HELVETTI!!!! * Vaihdoin sitte aivan turhaan pyörää! Superbike-tanko-paketti Zetoriin ois maksanu...mitä..no noin 200€ ja nyt ostin uuden pyörän xxxxx€! * Zetorista katteet pois, leveenkorkee stonga, porausta koneeseen, pyäree lamppu ja VOILÁ! Edessämme seisoo ZZRX!
    *

    Tai sitten vaihtoehtoisesti ruuvataan ZetaReXeriin clip-onit ja ostetaan
    saksanmaalta KAIKKI mahdolliset tupperwaret siihen.
    Nypitään vielä kun kerran vauhtiin päästiin siihen se monoiskari taakse.
    Joo!!

    Oon muuten nähny kuvan Saksanmaalla rakennetusta ZRX1100:sta jossa oli Öölarin monoiskari takana. Tosin pyörää oli modifioitu muutenkin melko rankalla kädellä... Ja rahalla.



    Tuossa BW:ssa näkemässäni ZReXissä oli muuten myös etulevyt erilaiset kuin omassa pyörässäni. Kivaahan se ois, jos jokanen ZReX, joka tehtaan hihnalta päivänvaloon tulee, olisi uniikki... Sitä vois "limited edition" Ducce kuskit ihmetellä ja taivastella...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  13. #43
    Vielä ko. moposta. Tilasin sen alkuperäisen korjaamokäsikirjan (tuli 3 vuorokaudessa ja hinta se aiemmin mainittu 50 USD). Siinä olevissa malleissa oli kyllä kaikissa kuusimäntäiset jarrusatulat edessä. Olisiko aiemmat pyörät vanhempaa saksan varastoa? Huoltokirjaa selatessani varmistui aikaisempi epäilys huollosta ja huoltojen kestoajoista. Jos kirjan mukaan tekee pienenkin huollon, menee sinnä vähintään yksi kokonainen päivä. Eli en panisi kovinkaan paljon painoa käytetyn huolloille/merkinnöille, kun vielä tietää ettei Suomesta löydy asiantuntijoita ko. huoltoihin. Ensimmäinen suurempi huolto tulee 15000 km kohdalla. Muuten pyörä on vielä ihan perustekniikkaa ja elektroniikkaa ei ole liiaksi. Kirjassa lisäksi säköpuolen testaukset neuvottu helposti "kotikonstein".
  14. #44
    ZRX:ssä on alusta saakka ollu kuusmäntäset satulat, siis ihan 1100 malleista saakka. Jospa Kawan on ollu tarkotus vaihtaa nelimäntäsiin, mutta markkinat tai markkinointi ovat älähtäneet! En tiiä...

    Mistä muuten, Laikkuli, oot tilannut tuon korjausoppaan? Alkoi siinä määrin kiinnostamaan, että taidan tilata moisen itellekin. Eli voisitko pistää kyseisen putiikin osoitteen? Oon kuullu M. Kiveltä(Flywheel)tosiaan, että ZRX:n 16000km huolto on kallis koska siinä menee koko päivä. No tuskin tulee tänä kesänä mulle vastaan, kun kilometrejä on mittarissa vasta 1580. Vielä parikyt kilsaa ja virallinen sisäänajo on tehty!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  15. #45
    Hei !

    Minuun iski taas kuume uuteen pyörään ja tällä kertaa nakuun sellaiseen. Vaihtoehtoja olis ZRX1200 XJR1300 CB1300 GSX1400. Hienoja pyöriä kaikki, mutta olen vähitellen kallistumassa Kawan suuntaan. Hyvää tuntuis olemaan nestejäähdytys, hyvät tehot, näppärä koko, edullisuus ja pieni kulutus. S malli olis muuten ok, mutta punaista pyörää en osta kirveelläkään. Ajattelin siis perusmallia ja pientä Givin visiiriä(A200) siihen. Ainoa ulkonäöllinen seikka, mikä XJR:ssä ja GSX:ssä olisi parempi on kaksi äänenvaimenninta!

    Onko teillä lukijoilla minkälaista kuljetuskalustoa laitettuna pyörää? Sivutelineitä, perätelineitä ? Kokemuksia?

    t.Esa *
  16. #46
    Loistava valinta Finx! Vaihtoehdoistasi Yammua ja Sukisukia ajaneena uskallan väittää, että Kawa peittoaa ainakin nämä ketteryydessä ja tehossa. Suzukin vääntö tosin on kovaa luokkaa, mutta mielestäni Kawan muut ominaisuudet kyykyttävät Suzukin! Laukuista mulla ei Kawassa oo kokemuksia mutta siihen on saatavilla ainakin Kappan ja FiveStarsin telninkejä. Tarkoitukseni on itse hankkia Kappan kolmen laukun teline ZReXiini sen edullisuuden vuoksi. Harmi vaan, että se on helvetin ruma, mutta kun nurkassa lojuu kolme Kappan laukkua käyttämättömänä. Ja muistaisin jossain netissä nähneeni Kawaan olevan myynnissä tarvikeputkistoa jossa äänenvaimennin tulee molemminpuolin pyörää! En tosin enää muista missä...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  17. #47
    Vertaisin ennemmin tseereksiä ehkä Suisuikin isoon Banditiin kuin tuohon kolossaaliseen gsx:ään...

    Mites tuo zeereksi sopii sitten noihin räppäilyhommiin, keuliiko kaasusta kuten iso Rosmo? Saakos tuota R:ä mallia muuten enää uutena?
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
  18. #48
    ajoasennoltaan zeterrex on ihan sopiva meikäläiselle. miksei muutenkin. kauniimpi kuin zzr, tietysti, tykkään enemmän katella stereoperää kuin monoa ja on se teoriassa tukevampikin kuin monoperä, 2 vs. 1.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  19. #49
    Tuo keulimishomma on mulle aika yhdentekevä tieto, mutta ainakin enkklantilaislehtien testaajien mukaan ZReXona keulii helposti pelkällä kahvankäännöllä! Ja kyllä se keula kevenee rajussa kiihdytyksessä siihen malliin, ettei mulla ole siitä epäilystä etteikö se keulisikin kaasulla...

    R-malli ei kuulu tänä vuonna Sumekon malleihin, mutta käsittääkseni viime vuonna sitä sai! Varma en ole. Ainakin se esiinty Sumekon viime vuoden esitteessä. Mun pyörä on harmaasti tuotu Hollannista ja on -03 mallinen.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  20. #50
    Tämäpä hyvä keskustelu. Mukavata lueskeltavaa, kerrassaan.


    Lainaa (SenioRR @ Touko. 14 2004,09:31) kirjoitti
    Mistä muuten, Laikkuli, oot tilannut tuon korjausoppaan? Alkoi siinä määrin kiinnostamaan, että taidan tilata moisen itellekin. Eli voisitko pistää kyseisen putiikin osoitteen? Oon kuullu M. Kiveltä(Flywheel)tosiaan, että ZRX:n 16000km huolto on kallis koska siinä menee koko päivä. No tuskin tulee tänä kesänä mulle vastaan, kun kilometrejä on mittarissa vasta 1580. Vielä parikyt kilsaa ja virallinen sisäänajo on tehty! *
    Korjausoppaitahan saa ainakin TÄÄLTÄ, mistä muuten omanikin ostin. Tuli perille nopeasti ja melko edullisestikin. Todella hyvä kirja, mielilukemistoani!

    Lainaa kirjoitti
    Onko teillä lukijoilla minkälaista kuljetuskalustoa laitettuna pyörää? Sivutelineitä, perätelineitä ? Kokemuksia?

    t.Esa *
    Minun kuljetuskalustoni on kuvattuna TÄÄLLÄ. Siinä näkyy hyvin se Fivestarsin teline, johon kiinnitettynä Givin laukut ovat toimineet oivallisesti. Pienenpieniä modifikaatioita tarvittiin äänenvaimentimen puolelle mutta muuten räkki sopi heittämällä. Edes vilkkuja ei tarvinnut lyhentää!

    Lainaa kirjoitti
    S malli olis muuten ok, mutta punaista pyörää en osta kirveelläkään.
    Pidän asenteestasi. Mutta mikä sen sanelee että sen ässämallin IKUISESTI tarvii punainen olla...
    *
    ZZR 1200
  21. #51
    Hei vaan!!

    Käytiin sitten vielä perjantaina avovaimon kanssa testaamassa ZRX ja XJR, kun ajellaan pitempiä matkoja samalla pyörällä.(Hän ajelee muuten omalla vehkeellä) Kyytiläisellä on Kawassa aika tukalat oltavat. Vaikka puolisko ei niitä isoimpia naisia olekkaan, niin polvet olivat melkein leuassa kiinni.
    Niinhän siinä sitten kävi, että pyörävalinta meni uusiksi ja maanantaina on sitten alla uusi XJR!!

    Toivottavasti ette tykkää kyttyrää ja moikataan kun tullaan vastaan!

    t.Esa
  22. #52
    Vai että XJR:n menit sitte hankkimaan.... Noooo...eipä siinä mittään! XJR on todella hieno pyörä sekin. Ja takatapit ovat tosiaan ZReXissä hiukan korkeemmalla kuin Yammussa. Hyvällä ystävälläni oli tuollainen XJR1300 ja täytyy myöntää, että pyörässä on mukavasti machomeininkiä ts. munaa! Vaikka eihän tuo ZeRoXia voita.... Ei muuta kuin mukavaa kesää uuden pyörän kanssa!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  23. #53
    Lainaa (SenioRR @ Touko. 14 2004,16:36) kirjoitti
    Tuo keulimishomma on mulle aika yhdentekevä tieto, mutta ainakin enkklantilaislehtien testaajien mukaan ZReXona keulii helposti pelkällä kahvankäännöllä! Ja kyllä se keula kevenee rajussa kiihdytyksessä siihen malliin, ettei mulla ole siitä epäilystä etteikö se keulisikin kaasulla...

    R-malli ei kuulu tänä vuonna Sumekon malleihin, mutta käsittääkseni viime vuonna sitä sai! Varma en ole. Ainakin se esiinty Sumekon viime vuoden esitteessä. Mun pyörä on harmaasti tuotu Hollannista ja on -03 mallinen.
    juuh, viimevuonna sumeko toi r-mallin zrx 1200 kawaa suomeen. eeeuuun alueella sitä myydään edelleen, siis muualla kuin suomessa, tänävuonna selittivät tuomattomuutensa syyksi ko. r-mallin vähäisen menekin.

    kevätpäivillä oli mukawa nähä mr. ripleyn rotahtavan mattamusta zrx1200 ja kiitos tarrasta: "ärsyttävä tarra väärässä paikassa"
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  24. #54
    Lainaa (kawabata @ Touko. 17 2004,01:58) kirjoitti
    kevätpäivillä oli mukawa nähä mr. ripleyn rotahtavan mattamusta zrx1200 ja kiitos tarrasta: "ärsyttävä tarra väärässä paikassa"
    Juuh, ollos hyvä vaan. Niitä saavatkin vain harvat ja valitut...!
    ZZR 1200
  25. #55
    Kesti vähän tämä vastaus. Korjaamokäsikirjan (alkuperäisen) tilasin seuraavasta osoitteesta. http://www.repairmanual.com. Seikkaperäinen ja hyvä opas vaikka olisi se peukalo siellä kämmenen keskellä.
  26. #56
    Sain sitten tuon ZReXin korjausoppaan ja hyvä kirja tuntuu olevan. Niinkuin oli vastaava ZZR:n opuskin joka mulla oli. Tutkiskelin hieman tuota kirjaa ja kävi ilmi että Kawassa olisi katalysaattori (catalytic converter) putkistossa, eikä äänenvaimentimessa. Pitääkö moinen paikkaansa, vai oonko taas ymmärtänyt jotain väärin? Tällöinhän slipon´in asennus ei poista kattia...Eli pyörä on edelleen päästöjensä puolesta yhteiskuntakelpoinen!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  27. #57
    Hei hoi kaikki ZetaReXerit!

    Kypärätelineeni putosi eilen! Tai siis ei eilen välttämättä pudonnut, mutta huomasin sen eilen. Kadonnut, poissa! Ruuvi löystynyt ja painovoima kutsunut luokseen. Takuukaan ei enää ole voimassa. Joten enää ei ripustella kypärää muuta kuin satulanalaiseen koukkuun. Eipä tässä muuta kuin että tarkastakaapa rungossa aivan takana aivan vasemmalla sijaitsevan lukko-koukku-härvelin kiinnitysruuvin kiristys!

    Niin, ja jos satutte löytämään sellaisen lukkohärvelin esimerkiksi Etelä-Suomen pääpiirteiseltä alueelta älkää epäröikö ottaa yhteyttä...

    Nimim. "Loctite on ystävä"



    ZZR 1200
  28. #58
    Lainaa (Ripley @ Kesä. 02 2004,19:58) kirjoitti
    Hei hoi kaikki ZetaReXerit!

    Kypärätelineeni putosi eilen! Tai siis ei eilen välttämättä pudonnut, mutta huomasin sen eilen. Kadonnut, poissa! Ruuvi löystynyt ja painovoima kutsunut luokseen. Takuukaan ei enää ole voimassa. Joten enää ei ripustella kypärää muuta kuin satulanalaiseen koukkuun. Eipä tässä muuta kuin että tarkastakaapa rungossa aivan takana aivan vasemmalla sijaitsevan lukko-koukku-härvelin kiinnitysruuvin kiristys!

    Niin, ja jos satutte löytämään sellaisen lukkohärvelin esimerkisen Etelä-Suomen pääpiirteiseltä alueelta älkää epäröikö ottaa yhteyttä...

    Nimim. "Loctite on ystävä"
    Kiitoksia varoituksesta/vinkistä. Heti aamulla sianpieremän aikaan tarkastamaan oman koukun tilanne. Nyt ei jaksa! 17 tunnin työpäivä takana.

    Mitenkäs SenioRR, joko sun ZetaRexis on penkissä käynyt?
  29. #59
    ZReX menee huomis aamuna penkkiin! Vähän jännittää. Saas nähä onko Factorysta ja Devilistä hyötyä...Perstuntuman mukaan kyllä. Kulutus on pysynyt jokseenkin samalla tasolla kuin alkuperäisenäkin, tosin nyt tulee "nautiskeltua" enemmän ja se näkyy pentsiinimittarissa.

    Harmin paikka tuo lukon katoaminen! Kiristin myös omastani lukon, vaikka oon kyllä suunnitellu sen siirtoa johkin muualle. Se kun törröttää niin ikävästi tuolta sivukatteen alta...Lukitsen muutenkin kypäräni vaijerilla tuohon lukkoon, joten sehän vois olla vaikkapa penkin alla.



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  30.  
  31. #60
    ZReX kävi sitten penkissä. Surkeet käppyrät ja mun vuodatukset löytyy tuolta "Oma pyörä"-puolelta....Vituttaa niin ankarasti, ettei jaksa enää tänne selittää. Tais mennä suuttimiin ja säätöihin tuhratut rahat kankkulan kaivoon!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
Sivu: 2 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen