Sivu: 29 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1927282930313979 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 2663:sta
  1. #841
    Minä!
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  2. #842
    Ihan näin ohimennen sanoen: Oli kuulkaas ihan hel-VEtin hieno Rex myynnissä MP-Salosen vaihtorivissä! Eli se mun "vanha" ex-Rex. Kaihoisin mielin sitä siinä katselin ja oli pyörä kyllä edelleen maukas ja helkkarin siistissä kunnossa! Alakaukalo(alakate) siihen oli ilmestynyt edellisen omistajan/jien jäljiltä. Sopii pyörään kyllä hienosti!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  3. #843
    On se Jyskälä laitettu munkin kalenteriin, eli siellä nähdään jos kelit on kohdallaan. Niinkuin Hessu sanoisi...oon tehty sokerista
  4. #844
    Huimat kuva päivitykset *





  5. #845
    ^^Ooo.. Povno..

    Mikä pinnotus?
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  6. #846
    Lainaa (JaL3 @ Maalis. 26 2009,20:20) kirjoitti
    ^^Ooo.. Povno..

    Mikä pinnotus?
    Mustaa maalia ja kovalakkaa päällä.
  7. #847
    Mulla olisi myynnissä ZRX 1200R vm.2001, aj. 26tkm, ihan orkkis paitsi uusilla rekailla, jos on kiinnostusta niin soita 0400-864670

    Hinta 6400,-
  8. #848
    Lainaa (SenioRR @ Maalis. 17 2009,22:29) kirjoitti
    Ihan näin ohimennen sanoen: Oli kuulkaas ihan hel-VEtin hieno Rex myynnissä MP-Salosen vaihtorivissä! Eli se mun "vanha" ex-Rex. Kaihoisin mielin sitä siinä katselin ja oli pyörä kyllä edelleen maukas ja helkkarin siistissä kunnossa! Alakaukalo(alakate) siihen oli ilmestynyt edellisen omistajan/jien jäljiltä. Sopii pyörään kyllä hienosti!
    Samaa pyörää ihstelin itsekin, kun kävin Salosella pyörähtämässä. Hieno se hopea väritys! ..tosin hinta on aika suolainen..



    Honda CB1300 -04
  9. #849
    Lainaa (THPR @ Maalis. 26 2009,21:06) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Maalis. 17 2009,22:29) kirjoitti
    Ihan näin ohimennen sanoen: Oli kuulkaas ihan hel-VEtin hieno Rex myynnissä MP-Salosen vaihtorivissä! Eli se mun "vanha" ex-Rex. Kaihoisin mielin sitä siinä katselin ja oli pyörä kyllä edelleen maukas ja helkkarin siistissä kunnossa! Alakaukalo(alakate) siihen oli ilmestynyt edellisen omistajan/jien jäljiltä. Sopii pyörään kyllä hienosti!
    Samaa pyörää ihstelin itsekin, kun kävin Salosella pyörähtämässä. Hieno se hopea väritys! ..tosin hinta on aika suolainen..
    Joo, toi hopea väritys tekee pyörästä jotenkin isomman näköisen. Kun pyörän sain niin olin nähnyt vain kuvia hopea-Rexistä. Niissä näytti hieman valjulta, mutta ihan livenä olikin sitten varsin bueno! Hintalappua ei tuossa exRexissä ollut kun sen Salosella bongasin.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  10. #850
    Onko tämä Seniorin exrexi?

    Enpä ole ennen hopean väristä nähnytkään, hiano!
    Mutta silti tykkään mun sinisestä enempi....
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  11. #851
    hyvät vinkit tarpeen?

    pitäisi -98 zrx:ään vaihtaa ketjut+ rattaat sekä syttypyörä... *intoa on asennukseen löytyy, taidot karttuuu kantapään kautta aloittelijallakin...

    kiitokset jo etukäteen.
  12. #852
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Eez_rx @ Maalis. 27 2009,13:52) kirjoitti
    hyvät vinkit tarpeen?

    pitäisi -98 zrx:ään vaihtaa ketjut+ rattaat sekä syttypyörä... *intoa on asennukseen löytyy, taidot karttuuu kantapään kautta aloittelijallakin...

    kiitokset jo etukäteen.
    Ketju/ratas yhdistelmää en oo vaihtanu, mutta toi syttypyörä on aika helppo nakki. Kunhan on kunnolliset työkalut. Muistat vaan laitta pyörän pikkusen oikealle kallelleen, jotta ei öljyt valu pihalle, tai vaihdat öljyt samalla, niin ei oo tostakaan kauheesti väliä, eli vanhat öljyt ulos, syttypyörän vaihto, uudet öölit sisään. Se syttypyörän kopan tiiviste kannatanee vaihtaa samalla. Ainakin itse vaihdoin, ja näin tuntuu moni muukin tekevän, ainakin mikäli on ZRXOA:n palstoja uskominen. Tilaa se tiiviste sit hyvissä ajoin, ellet saa syttypyörän mukana. Sumekolla kesti ainakin kolme viikkoo tommosen toimitus, kun en huomannut Eddieltä tota tilata syttypyörän yhteydessä.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  13. #853
    Lainaa (eppu @ Maalis. 27 2009,13:27) kirjoitti
    Onko tämä Seniorin exrexi?

    Enpä ole ennen hopean väristä nähnytkään, hiano!
    Mutta silti tykkään mun sinisestä enempi....
    Sepä se! On se komee. Mustan oisin silloin halunnut. Sitä en saanu. Sitte pistin tilaukseen vihiriän Rexin, enkä saanu sitäkään, vaan tuli hopia.

    Ja oothan sä ton Rexin, Eppu nähnyt ainakin noissa meidän ekoissa miiteissä, tai ainakin niissä joissa olin tolla. Nyt on eri kalusto, mutta ukko sama.

    edit. Kattelin uudestaan tota Saloselta otettua kuvaa. On se vaan järkyttävän pitkä toi Devilin pömpeli! Meinasin jo silloin aikoinaan, kun mulla toi oli, sahata siitä noin 10senttiä veks. Näyttäis varmaan paljon paremmalta. Etuhaarukan jäykistinkin(fork...jotain) siinä on vielä paikoillaan! Jos mulla ois paljon rahhaa kävisin ostamassa tuon takas. Sopis hienosti HooReen rinnalle talliin.



    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  14. #854
    Lainaa (SenioRR @ Maalis. 27 2009,15:09) kirjoitti
    Lainaa (eppu @ Maalis. 27 2009,13:27) kirjoitti
    Onko tämä Seniorin exrexi?

    Enpä ole ennen hopean väristä nähnytkään, hiano!
    Mutta silti tykkään mun sinisestä enempi....
    Sepä se! On se komee. Mustan oisin silloin halunnut. Sitä en saanu. Sitte pistin tilaukseen vihiriän Rexin, enkä saanu sitäkään, vaan tuli hopia.

    Ja oothan sä ton Rexin, Eppu nähnyt ainakin noissa meidän ekoissa miiteissä, tai ainakin niissä joissa olin tolla. Nyt on eri kalusto, mutta ukko sama.

    edit. Kattelin uudestaan tota Saloselta otettua kuvaa. On se vaan järkyttävän pitkä toi Devilin pömpeli! Meinasin jo silloin aikoinaan, kun mulla toi oli, sahata siitä noin 10senttiä veks. Näyttäis varmaan paljon paremmalta. Etuhaarukan jäykistinkin(fork...jotain) siinä on vielä paikoillaan! Jos mulla ois paljon rahhaa kävisin ostamassa tuon takas. Sopis hienosti HooReen rinnalle talliin.
    Enpäs ole nähnyt. Sä tulit silloin muistaakseni korppoon miitinkiin jo HD:lla. Mä en ihan niissä ekoissa ole ollut mukana.
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  15. #855
    Tämmöstä olis muuten kaupan Putkisto
  16. #856
    Lainaa (eppu @ Maalis. 27 2009,15:47) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Maalis. 27 2009,15:09) kirjoitti
    Lainaa (eppu @ Maalis. 27 2009,13:27) kirjoitti
    Onko tämä Seniorin exrexi?

    Enpä ole ennen hopean väristä nähnytkään, hiano!
    Mutta silti tykkään mun sinisestä enempi....
    Sepä se! On se komee. Mustan oisin silloin halunnut. Sitä en saanu. Sitte pistin tilaukseen vihiriän Rexin, enkä saanu sitäkään, vaan tuli hopia.

    Ja oothan sä ton Rexin, Eppu nähnyt ainakin noissa meidän ekoissa miiteissä, tai ainakin niissä joissa olin tolla. Nyt on eri kalusto, mutta ukko sama.

    edit. Kattelin uudestaan tota Saloselta otettua kuvaa. On se vaan järkyttävän pitkä toi Devilin pömpeli! Meinasin jo silloin aikoinaan, kun mulla toi oli, sahata siitä noin 10senttiä veks. Näyttäis varmaan paljon paremmalta. Etuhaarukan jäykistinkin(fork...jotain) siinä on vielä paikoillaan! Jos mulla ois paljon rahhaa kävisin ostamassa tuon takas. Sopis hienosti HooReen rinnalle talliin.
    Enpäs ole nähnyt. Sä tulit silloin muistaakseni korppoon miitinkiin jo HD:lla. Mä en ihan niissä ekoissa ole ollut mukana.
    Jaa-joo, tais tosiaan olla noin. Tsori, Eppu, muisti pettää, kun tota ikääkin tuli justiin lisää.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  17. #857
    Lainaa (visu @ Maalis. 27 2009,16:47) kirjoitti
    Tämmöstä olis muuten kaupan Putkisto
    Sorry mut kaupasta saa, 600€ ...
  18. #858
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Jaa rexereitä hereillä. Joo, kun tota syttypyörää vaihtaa, niin ei sieltä paljoo öljyy tuu, mut tulee kuitenkin, jos on arka alusta niin kantsii olla varovainen. Ihan vaan six mainitsin asiasta.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  19. #859
    Lainaa (lappis @ Maalis. 27 2009,23:21) kirjoitti
    Sorry mut kaupasta saa, 600€ ...
    Ok, täytyy varmaan säätää hintaa. Tarjouksiakin saa toki laittaa tulemaan jos tavara kiinnostaa...
    Mistäs kaupasta moisen muuten tuohon hintaan saa?
  20. #860
    kiitokset sikiviki ja jarijii!

    ek:n ketjuihin tilasin ruuvattavan lukon mukaan, joten niittauksilta säästyn ja tilasin syttypyörän mukana tiivisteen.

    huomenna hermolepoa pyörän parissa...
  21. #861
    ruuvattava lukko ketjulle? tuo on uutta mulle. olen väkertänyt vain niitattavien ja lukkosokallisten kanssa, joita jälkimmäisiä ei voi suositella - korkeintaan varovaisiin siirtymiin ja pikahätäratkaisuksi. ne lukkolevyt ovat useammin kuin kerran irronneet ajaessa ja ketju saattaa sitten purkautua auki vaikka just kovassa ohituksessa...

    millainen on se ruuvattava? kuvia tai linkkiä?
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  22. #862
  23. #863
    Lainaa (Eez_rx @ Maalis. 27 2009,13:52) kirjoitti
    hyvät vinkit tarpeen?

    pitäisi -98 zrx:ään vaihtaa ketjut+ rattaat sekä syttypyörä... *intoa on asennukseen löytyy, taidot karttuuu kantapään kautta aloittelijallakin...

    kiitokset jo etukäteen.
    Muista lukita kytkimen mäntä sylinterikoteloon vaikka nippusiteellä.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  24. #864
    Lainaa (mico @ Maalis. 29 2009,21:54) kirjoitti
    Lainaa (Eez_rx @ Maalis. 27 2009,13:52) kirjoitti
    hyvät vinkit tarpeen?

    pitäisi -98 zrx:ään vaihtaa ketjut+ rattaat sekä syttypyörä... *intoa on asennukseen löytyy, taidot karttuuu kantapään kautta aloittelijallakin...

    kiitokset jo etukäteen.
    Muista lukita kytkimen mäntä sylinterikoteloon vaikka nippusiteellä. *
    Ja vaaraa kunnon kompura ja pulttipyssy eturattaan mutterin avaukseen...
  25. #865
    Niin ja noista välityksistä, vakiot on 17/45 mulla oli yhden kesän 16/49 välit = hauska mopo.. Nyt on takavanteen vaihdosta, johtuen 16/46, eli välitykset vaan vaihtoon vakiot on melko tylsät, niin kuin lähes joka mopossa.
  26. #866
    eturattaalle toimii helskutin hyvin akkukäyttöinen iskumutteriväännin... ei tarvii temppuilla *



  27. #867
    Lainaa (lappis @ Maalis. 26 2009,20:36) kirjoitti
    Lainaa (JaL3 @ Maalis. 26 2009,20:20) kirjoitti
    ^^Ooo.. Povno..

    Mikä pinnotus?
    Mustaa maalia ja kovalakkaa päällä.
    Katos, näytti jotennii titaanin harmahtavalle tossa kuvassa. Optikolle..

    Ja tuo akkupulttipyssy on komia ynnä paras!!
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  28. #868
    Lainaa (Eez_rx @ Maalis. 30 2009,22:38) kirjoitti
    eturattaalle toimii helskutin hyvin akkukäyttöinen iskumutteriväännin... ei tarvii temppuilla *
    No jo oli löysällä, sun eturattaan mutteri. Omasta ei kyllä lähtenyt, kotikompuran/pulttipyssyn kaa tai sitten metrisen jatkovarren kanssa vääntely.
  29. #869
    Yks huono kuva, uudesta maalauksesta.. Jäi aidot liekit ja möröt maalamatta.

  30.  
  31. #870
    Lainaa (Eez_rx @ Maalis. 29 2009,21:28) kirjoitti
    täältä löytyy kuvat: ruuvattava lukko
    johan on kätevännäköinen. vaikka tienpäällä helppo vaihtaa ilman alasinta ja vasaraa. monenko millin mutteri/pultti tuossa lienee.. kunhan vain ei ruuvaa jengoilta, niin on varmasti helpompi kuin se perinteinen niitattava ja helppo tarkistaa rasvatessa, että onko ehkä löystymään päin ne mutterit.

    aina sitä oppii ja näkee uutta. kas kun ei tuota ole ennemmin vastaan tullut missään, outo juttu. onkohan uusi sovellus vallan?

    ihmetteliö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Sivu: 29 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1927282930313979 ... ViimeinenViimeinen