Sivu: 11 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9101112132161 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 301:stä 330:een 2663:sta
  1. #301
    Lainaa (total13 @ Maalis. 01 2007,15:50) kirjoitti
    enpä ole itse edes käynyt katsomassa pyörää kuukausiin...

    paha klubikierre iskenyt päälle.

    siellä se kone on puolikkaana pöydällä, kun joku vielä korjaisi sen...
    Nostetaan etusivulle.Mopo valmis ja lunta sataa
  2. #302
    Lainaa (tinippa @ Tammi. 18 2007,22:17) kirjoitti
    Terves vaan!Yks zrx omistaja tulee joukkoone.Tai siis en ole viä hakenut rexiä koti talliin,mut varaus maksu on suoritettu -06 mallista.Hirvee moraalinen krapula pukkas het päälle,niin kuin aina kun ostaa/vaihtaa jotain keksintöä.
    No pyörä uuteni kerta heitolla 13vuotta se ainakin on positiivista,keväällä näkee onko muukin positiivista tässä pyörän vaihdos.
    Heips! Aivan loistavan pelin olet varannut/hankkinut.Tämä oli minulla ihan ykkösvaihtoehtona kun olin pyörää hankkimassa tuossa viime elokuussa,valinta meni kuitenkin tuonne gsx 1400 sataseen kun vaimo tykkäsi enempi penkistä ja polvikulmasta.
    pertti hernejärvi
  3. #303
    Miksei aina oo joulu!




    Se tuli viimein! Voin muuten *sanoa, että on varmasti Suomen halvin Meggi *

    Sitten joku Rexeri vois sanoa mulle oikean millikoon tuohon pakosarjan tiivarille, kiitos.

    -Hessu-



    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  4. #304
    No on se hieno,yhtään en oo kade
  5. #305
    Oma Rexini pitäis saapua kotiin tässä parin päivän sisällä!
    Sopivasti nuo säätkin lämpenee...
  6. #306
    Lainaa (hessu75 @ Maalis. 08 2007,17:28) kirjoitti
    Miksei aina oo joulu!




    Se tuli viimein! Voin muuten *sanoa, että on varmasti Suomen halvin Meggi *

    Sitten joku Rexeri vois sanoa mulle oikean millikoon tuohon pakosarjan tiivarille, kiitos.

    -Hessu-
    Piti vähän kuukkelittaa tuota tuuttia.
    Näyttää muuten pirun hyvältä asennettuna toi Kerker!
  7. #307
    Soittivat liikkeestä ja sanoivat että pyörä tulee klo 15 - 16 välillä TÄNÄÄN!

    Im in flames!
  8. #308
    Kuinka jessus lujaan nuo kiinanpojat on rexin etupyörän akselin kiristäny?Olenko tajunnut oikein että oikealla puolen rengasta on ns.mutteri ja vasemmalta puolen on se akseli?
    Entisessä pyörässä se lähti auki normisti räikällä ,mut nyt rexis tuntuu toi akseli olevan kuin yhtä puuta.
    Pitää kai suurentaa työkaluja kun järki pienenee..
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  9. #309
    Lainaa (tinippa @ Maalis. 11 2007,18:34) kirjoitti
    Kuinka jessus lujaan nuo kiinanpojat on rexin etupyörän akselin kiristäny?Olenko tajunnut oikein että oikealla puolen rengasta on ns.mutteri ja vasemmalta puolen on se akseli?
    Entisessä pyörässä se lähti auki normisti räikällä ,mut nyt rexis tuntuu toi akseli olevan kuin yhtä puuta.
    Pitää kai suurentaa työkaluja kun järki pienenee..
    Joo näissä on kaikki TIUKASSA, tuut huomaamaan.
    Etuakseli on just toisinpäin.
    Eli mutteri vasemmalla (17 mm avain) ja pultti oikealla (22 mm).
    Ja nenä menosuuntaan katsotaan tietty, mikä on oikee ja vasen.
    Ja ne 2 kuusiokolopulttia puoleltaan sen etutelarin alapäästähän on löysätty tietty.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  10. #310
    Tulin just tallista,ja ei per...le vain aukee toi etupyörän akseli!!
    pakko luovuttaa tältä illalta,kun mun "erikois työkalu"nöyrtyi hitsi sauman vierestä.Vit..s sanoin kuvaamaton!Meinasin vaihtaa etupään stefat tost noin vaan,mut ei onnistu niin ei onnistu!
    Ei se aukee edes paine ilmapyssyllä,eli lujassa on!
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  11. #311
    No toi 22mm avain on itse tehty muut on oikein kunnon työkaluja,mut kompura on vähän pieni.Noilla vehkeillä olen availlut entisen pyörän etupään lukemattomia kertoja.Nyt ei vain tunnu mikään taas onnistuvan.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  12. #312
    Lainaa (tinippa @ Maalis. 11 2007,21:39) kirjoitti
    No toi 22mm avain on itse tehty muut on oikein kunnon työkaluja,mut kompura on vähän pieni.Noilla vehkeillä olen availlut entisen pyörän etupään lukemattomia kertoja.Nyt ei vain tunnu mikään taas onnistuvan.
    Mulla ainakin oli kotikompura turhan tehoton kun eturattaan mutteria yritin avata.Mut niinkuin jariijii kertoi niin pitäs onnistua
  13. #313
    Dodiin nyt rupesi lyyti kirjoittaan kun sain kunnon kompuran.Ei se ollu edes lujassa...Mulla oli liian kerhoinen toi kompura vain,mut toi 22mm kuusiokolo oli vain hiukan hakusessa.
    Nyt vain stefoja vaihtaan kunhan tässä muilta hommilta ehtisi,kun toi työ haittaa tätä harrastusta.
    Mikään ei ole helponpaa kuin reijän poraaminen väärään paikkaan.

    Zrx1200r,cafe racer gs500,tracker transalp,raaseri projekti xj600
  14. #314
    Muutama kuva omasta kullasta!





  15. #315
    On se kyllä kaunis!
    En tiedä mikä on mennyt,kun on alkanut isoa Suzukia mieli tekemään.
    Vespa 250GTs
  16. #316
    Lainaa (ed21 @ Maalis. 13 2007,13:46) kirjoitti
    On se kyllä kaunis!
    En tiedä mikä on mennyt,kun on alkanut isoa Suzukia mieli tekemään.
    Älä hyvä mies lähde niihin sukisuki porukoihin...
  17. #317
    Lainaa (dunkku @ Maalis. 12 2007,20:34) kirjoitti
    Muutama kuva omasta kullasta! *
    Onneksi olkoon!

    Se on hieno. Piste. Vanhana zrx-kuskina sydän kyllä vielä sykkii vähän tuolle. Hienoin nykyrätkä Monsterin jälkeen. Vimpan päälle tyylikäs valinta!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  18. #318
    ^ Kiitos kiitos.
    Tänään lähden heittää ekan lenkin. Pitää ajaa maltillisesti...
    eka ison parkkiksen kautta, että näkee vähän miten pyörä reagoi ja käyttäytyy.

    Jänskättää... täytyy kävästä kakkosella eka ennen kun lähtee!
  19. #319
    HUH, mikä pyörä!
    Olen todella tyytyväinen ostokseeni!
    ... ja mikä vääntö! Ai sat-tana... pitää ottaa varmaan kun on niin hyvä fiilis!
  20. #320
    Ajokausi korkattu kylmää oli *
  21. #321
    Lainaa (ed21 @ Maalis. 13 2007,13:46) kirjoitti
    On se kyllä kaunis!
    En tiedä mikä on mennyt,kun on alkanut isoa Suzukia mieli tekemään.
    Sitä se teettää kun järki voittaa tunteen....
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  22. #322
    Lainaa (lappis @ Maalis. 15 2007,19:16) kirjoitti
    Ajokausi korkattu kylmää oli *
    mä en ala......ens kesänä kaatuu meinaan mettää......tie vieläkin jäässä aina postilaatikolle saakka eli n 150m ku ei aurinko ole päässyt sulattaa.

    ei se sula ikinä!!!!
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
  23. #323
    Ihan uteliaisuuttani kysyn, että mikä hyöty tuosta esim KerKeristä on?
    Alkaa noi tehot jo loppumaan kahden ajon jälkeen... *NOT*

    ... onko siitä muuta hyötyä kuin ulkonäkö ja soundit?
    Eli mitä hyötyä saa ZRX:llä jos vaihtaa putkiston paremmin virtaavaksi.
    Ja miten paljon, jos hyötyä tulee?

    Terveisin,




  24. #324
    Kyllähän pyörä ainakin kevenee putken vaihdolla. Tehojen suhteen tunnutaan olevan ainakin kolmea mieltä.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  25. #325
    Hieno on Dunkun Kawa! Todella hieno!

    Pelkällä kannun vaihdolla ei Rexiin(ainakaan mun exRexiin), eikä kuulemma oikeen muihinkaan Kawoihin, suurta hyötyä tule. Kokoputkistolla(ja vaparilla ja s.sarjalla) saavutetaankin sitten vähän isommin hyötyä huipputehon ja teho- ja vääntökäyrän muodon suhteen. Näin olen käsittänyt. Kawoissa on kuulemma paljon paremmin virtaavat alkuperäisvaimentimet kuin esmes suzukeissa(Bandit), joissa jo vaimentimen vaihto VOI tuoda isostikin hyötyä.

    Mutta kyllähän pelkkä vaimentimen vaihto keventää kummasti Rexin ulkonäköäkin ja tuo mukavaa, jotenkin nimenomaan ZRX:ään kuuluvaa, ärinää pyörän ääneen.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  26. #326
    Tuli tosta mieleen että tää Muzzyn kokoptukisto on muuten yllättävän hiljanen, melkeen liiankin tuhnu. 12R:n samanmerkkinen titaanipönttö kun riekkuu niin maan perk..

    Dunkulle vinkkiä (ja onnittelut oivallisesta valinnasta) että jollet jo ole niin käys vilkasees ZRXOA:n sivuilta lisäinfoa eri putkista ja muista viriviri-osista niin tierät enempi. Runsaasti hyvää infoa on siellä.
    Omassa on ny toi em. putkisto, Ivansin jettikitti, KLEEN-systeemit poistettu ja airboxia avarrettu Ivansin ohjeitten mukaan.
    Tsekattiin seokset paikallisella kaasarigurulla ja oli vähä turhan rikkaalla alapäästä. Setä neuvo että seosruuveja puol kiekkaa pienemmälle ja neuloja puolen pykälää alemmas niin vot, ja nyt lähtee nikottelematta mutkasta kun kääntää kahvaa. Ennen tuppas hiukan empimään kun mottorijarrusta avas.
    Suotittelen siis tota Ivansin kittiä kokoputken kaveriks.

    Helevetti että on muuten komia tuo Hessun Kerkkeri...
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  27. #327
    Kiitti Jali,

    Tuli vain mutkia matkaan tuon Ted´sin putki kiinnikkeen kanssa. Se kun ottaa nyt nykyisen Lucasin jalkatappisarjan tuoman muutoksen johdosta kiinni tuohon takajarrun työsylkyn banjon pulttiin.
    Banjon pultissa on itsessään tuo jarruvalon kytkin. Jos ois ollu vakiokytkimellä, ois toiminut.




    Mutta, on muuten Lucaksen laakeroidut jalkatapit niin herkät ku vaan voi olla poijjaat. Lähti klappi pois esim vaihdekiksistä heti.

    Jouduin siis heittämään vakio putki/ matkustajan jalkatappi kiinnikkeen väliaikaisesti paikoilleen. Hitto!

    Nooh, mä tilasin nyt Wyn´sin valmistaman rosterisen kiinnikkeen, joka tulee siitä takaiskarin yläkiinnityksestä änkkärille. Harjattu teräs * Racee rrracee!

    Hei kundit ja gimma! Milloin mennään saunomaan Karin luo * ?

    Kohta pitää suunnitella eka kokoontumisajokin...

    -Hessu-



    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  28. #328
    Joo,

    Mä ajattelin ihan samaa, mutta se työsylkky ei tuu sitten oikein linjattua tuon uniballin kanssa, joka on taas sitten pedaaliin yhteydessä.

    Toisekseen, mitä olen kuvia tuosta Wyn´sin pidikkeestä nähnyt, niin soon ihq hiano.

    Eiköhän se ole minulla ensi viikolla.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  29. #329
    Lainaa (hessu75 @ Maalis. 21 2007,09:47) kirjoitti
    Hei kundit ja gimma! Milloin mennään saunomaan Karin luo * ?

    Kohta pitää suunnitella eka kokoontumisajokin...
    Joko mennään,eli se kuuluisa joku vois kerätä sopivia päivämääriä kokoon...
  30.  
  31. #330
    Jep jep,

    Menen kanssa tänään perjantaina 23.03. tallille ja pesen pyörän valmiiksi kevättä varten.

    Lauantaina sitten itsekin lähden pörräämään, kun on luvattu hienoa ilmaa.
    Pitää itsekin ottaa iisisti, kun on uusi takanakki alla ja voi olla pluikas.

    Kesällä pitää viimeistään miettiä sellaista vaihtoehtoa, että porukalla vuokrataan joku saunamesta, jostain päin Suomen retkimestoja ja yövytään ja ja jne...

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Sivu: 11 / 89:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9101112132161 ... ViimeinenViimeinen