Sivu: 5 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 924:sta
  1. #121
    Pitäkööt tunkkinsa tosiaan munkin puolesta, peruin koko p*skan. Ei mitään yhteydenottoja, ei vaikka kirjottas millä kielellä. Yli kk menny tilauksesta (Order was received 26/02/2007 (18:44)) jona aikana olen lähettäny 4 meiliä johon ei mihinkään olla vastattu.

    Menee varmaan vitun hyvin kun ei melkeen 700€ kiinnosta. Oikeestaan ihan mielelläni annan noi rahat kotimaiselle kauppiaalle, ostan sitte vähän eri kamaa, mutta kaikki samasta paikasta -kun tulee 1500 yhteensä ostokselle hintaa niin katotaan mihin ale% asettuu ja paljo otan takkiin kun ei Saksasta FC-h*molta saa.

    FC-Moto



    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  2. #122
    Ei vastaa meileihin eikä näköjään puhelimeenkaan
    R1 -07
    GSX-R750 K5
    -Ego is writing checks body can't cash-
  3. #123
    Itse olen ajatellut tuolta jotain tilata

    Mutta onkohan se nyt kannattavaa vai pitäiskö jotain muuta nettikauppaa kokeilla?
    <span style='color:#728FCE'>"Hitaat jäävät aina toiseksi"</span>
  4. #124
    Itse olen kaksi kertaa FC-Motolta tilannut ja oikein hyvin on tilaukset mennyt. Jos tilausvahvistuksen jälkeen ei kuulu sitä UPS-lähetysvahvistusta ja seurantanumeroa niin ei kannata hätääntyä. Heillä ei oo siinä tapauksessa ollut jotain tilattua tuotetta varastossa. Itsellä kävi ekassa tilauksessa näin.
    Viikko tilausvahvistuksesta tuli ilmoitus että paketti matkalla. Toinen tilaus lähti samana päivänä kun tein tilauksen ja tässä tapauksessa heillä löytyi tuotteet suoraan. Molemmilla kerroilla tuotteet oli oikeanlaiset. Ihan tyytyväinen olen puljuun ja varmasti tilaan vastakin. Palautuksista FC-Moton päähän minulla ei ole kokemusta.
    ducati
  5. #125
    Lainaa (mascot @ Huhti. 09 2007,13:06) kirjoitti
    Itse olen kaksi kertaa FC-Motolta tilannut ja oikein hyvin on tilaukset mennyt. Jos tilausvahvistuksen jälkeen ei kuulu sitä UPS-lähetysvahvistusta ja seurantanumeroa niin ei kannata hätääntyä. Heillä ei oo siinä tapauksessa ollut jotain tilattua tuotetta varastossa. Itsellä kävi ekassa tilauksessa näin.
    Viikko tilausvahvistuksesta tuli ilmoitus että paketti matkalla. Toinen tilaus lähti samana päivänä kun tein tilauksen ja tässä tapauksessa heillä löytyi tuotteet suoraan. Molemmilla kerroilla tuotteet oli oikeanlaiset. Ihan tyytyväinen olen puljuun ja varmasti tilaan vastakin. Palautuksista FC-Moton päähän minulla ei ole kokemusta.
    Mutmut, mitä sitten tehdää ku ei kuulu mitään, koskaan, ollenkaan?

    Ootellaan tietty, mutta kun ajamaankin olis kiva päästä.

    edit: kyllä ne näköjään osaa meilejä lukea, kun nyt mun tilauksessa lukee statuksen kohdalla "closed".



    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  6. #126
    3 viikkoo ollu mulla order status in process... Yritin soittaa n. 10 kertaa ja 4 emailiakin on tullut laitettua, ei vastausta.
    R1 -07
    GSX-R750 K5
    -Ego is writing checks body can't cash-
  7. #127
    Mitä noiden joidenkin hintojen kohdalla tarkottaa toi UPE, eli jossain on hintana vaik 199e, niin sit siel tekstin alus saattaa olla et UPE 239e?
  8. #128
    Tilasin yhden kypärän sekä alpinestarsin alusasun.


    Order was received 09/04/2007 (02:20)

    Viewed 09/04/2007

    In process 10/04/2007

    Dispatched 20/04/2007

    Delivered 20/04/2007

    Invoiced 20/04/2007

    26päivä pitäisi olla ups:n lähetin ovella toimittamassa pakettia minulle. Kyllähän tuossa kesti mutta onneksi on jo tulossa tänneppäin. Tosiaan tuolta ei kyllä minun ymmärryksen mukaan mitään sähköposteja tule jos tuotetta ei ole varastossa tai toimitus viipyy..
  9. #129
    täääh...

    Eli meikän tilaus ei ole vielä ees postissa tulossa, kun statuksena on in process...?

    peeeerketti...
  10. #130
    Itse tilasin viime kesänä kyseiseltä puljulta kypärän ja homma toimi hienosti.

    Sähköpostia ei sinne kannata lähettää, itse lähetin monta meiliä, eivät tainneet vastata kuin yhteen. Soittaminen sen sijaan kannatti, antoivat hyvin tietoa, joten patistelkaa puhelimitse. Eivät tainneet puhua vaan kovin hyvää englantia, mutta sen verran että ymmärsi.

    Koko toimitus taisi kestää 7 pvää tilauksesta kotiovelle, maksoin rahat ups:n kaverille ja summa oli mitä pitikin.

    Tulen käyttämään tätä firmaa myös jatkossa!

    Aki
    250cc 2t & HD FXDB
    ex. HD XL1200C
    ex. XV cafe project '81
    ex. KTM 350 EXC-F '12
    ex. ZX-10R ´13
    ex. WR250R '12
    ex. ZX-10R '07
    ex. FZ6-S '04
  11. #131
    Lainaa (Duro @ Huhti. 21 2007,16:40) kirjoitti
    täääh...

    Eli meikän tilaus ei ole vielä ees postissa tulossa, kun statuksena on in process...?

    peeeerketti...
    No ei ole -samana päivänä se "In process" ilmestyy sinne ja siitä voi sitten kestää X aikaa, kuten yllä olevasta voi todeta.

    Jos se on jollekin ok, että tilauksessa kestää viikkoja, ilman että saa tietoa millon voisi edes alkaa odottelemaan kamoja, niin tosi hyvä homma. Ite pitäisin parempana, että ilmoteltaisiin jos jonkun tuotteen saapumisessa kestää.

    Ei vaan mua kiinnosta alkaa temppuilemaan ja soittelemaan jonnekin Saksaan jonkun tilauksen perään. Luulin että 2000-luvulla toi sähköposti olis ihan validi yhteydenpitoväline ja pidän sitä parempana muutenkin kun voi jälkikäteen tarkastaa mitä on sovittu.
    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  12. #132
    Mä tilasin sieltä 2 takkia ja kahdet hanskat, vaan eipä yllättäen kuulunut mitään. Meni yli kuukausi ja laitoin ainakin 4 mailia sinne firmaan. Lopulta peruin tilauksen sähköpostilla ja nyt kun tilauksesta oli liki 2 kk, tuli vastaus, että olenko vielä kiinnostunut? Ei kiitos sieltä enää mitään.
    Näillä mennää!
  13. #133
    jAAHAS... Nyt oli tullut sähköpostia jälleen ups:ltä:


    "Lähettäjän FC-MOTO pyynnöstä ilmoitamme, että seuraavan lähetyksen toimitusaika on muuttunut.

    Toimitusta koskevia tärkeitä tietoja


    --------------------------------------------------------------------------------

    Seurantanumero: xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Uusi toimituspäivämäärä: 02-Toukokuu-2007
    Poikkeustilanteen syy: A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE

    UPS-palvelu: STANDARD
    Paino: 2,0 KGS


    Viitenumero 1: RECHNUNG L1-000153
    Toimituksen yhteydessä maksettava summa: EUR 351,80
    Maksutapa: Vain käteismaksu"



    WEBBISEURANTA NÄYTTÄÄ SEURAAVAA:

    Package Progress
    Location Date Local Time Description
    HELSINKI,
    FI 23/04/2007 11:15 A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE



    Mitähän helvettiä... Helsingissä näyttää paketti olevan mutta vaativat jotain maksua ilmeisesti, että tuovat sen minulle? Maksutapana kuitenkin käteismaksu? Pitääkö tässä lähteä autolla 450km päähän maksamaan tuota pakettia vai mitä ihmettä?

    Nooh, aamusella soittelen tuonne ups:n konttorille, kun oli tässä illalla joku ihastuttava ruotsalainen naikkonen asiakaspalvelussa vuorossa, kun yritin sinne jo hätäpäissäni soitella. Kyseli vaan, että "norwegian, norwegian?" Sanoipa puhelun lopuksi vielä suomeksi, että "kiitos ja näkemiin". Tulinpa hyvälle tuulelle, vaikka asiaa en saanut hoidettuakaan.






    Voipi muuten olla, että jääpi viimeiseksi tilaukseksi tuolta puljusta, ei oikein vakuuta tuo touhu ja ilmeisesti muillakin ollut ongelmia yllin kyllin. On se ihme, että on varaa palvella noin huonosti ja menettää asiakkaita..



  14. #134
    Lainaa (nano @ Huhti. 23 2007,22:12) kirjoitti

    WEBBISEURANTA NÄYTTÄÄ SEURAAVAA:

    Package Progress
    Location Date Local Time Description
    HELSINKI,
    FI 23/04/2007 11:15 A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE



    Mitähän helvettiä... Helsingissä näyttää paketti olevan mutta vaativat jotain maksua ilmeisesti, että tuovat sen minulle? Maksutapana kuitenkin käteismaksu? Pitääkö tässä lähteä autolla 450km päähän maksamaan tuota pakettia vai mitä ihmettä?

    Nooh, aamusella soittelen tuonne ups:n konttorille, kun oli tässä illalla joku ihastuttava ruotsalainen naikkonen asiakaspalvelussa vuorossa, kun yritin sinne jo hätäpäissäni soitella. Kyseli vaan, että "norwegian, norwegian?" Sanoipa puhelun lopuksi vielä suomeksi, että "kiitos ja näkemiin". Tulinpa hyvälle tuulelle, vaikka asiaa en saanut hoidettuakaan.






    Voipi muuten olla, että jääpi viimeiseksi tilaukseksi tuolta puljusta, ei oikein vakuuta tuo touhu ja ilmeisesti muillakin ollut ongelmia yllin kyllin. On se ihme, että on varaa palvella noin huonosti ja menettää asiakkaita..

    Voi hyvä sylvi tätä sekoilua. Kieltämättä UPS:n ilmoitukset voisivat olla selvempiäkin, mutta tuo ilmoitus tarkoittaa, että UPS on pyydetty rahastamaan sinua siitä paketista, eikä vain heivaamaan sitä sulle ilmatteeks, koska maksutavaksi olet varmaan valinnut "cash on delivery". Ne kyllä soittaa sulle, kun ovat tulossa sun oven taakse, mikäli niillä on vain sun puhelinnumero (tietenkin ilmoitit sen?) ja sun kämpille on olemassa tie?

    Harmittavaa kyllä kuulla, että ihmisillä on ollut huonoja kokemuksia FC-Motosta, itse olen toistaiseksi tyytyväinen.

    Näiden huonojen kokemusten pohjalta näyttää siltä, että jos heiltä ei kama heti hyllystä löydy, niin tilanteesta ei "turhaan" kommunikoida, eikä tunnuta vastaavan kyselyihin. Tässä olis niillä kyllä parantamisen paikka selkeästikin. Niinkuin 99% muullakin netissä toimivalla puljulla.

    Toisaalta en tiedä montako tuhatta meiliä ne saavat päivässä...
  15. #135
    Nooh minäpä soittelin tuonne UPS:n asiakaspalveluun ja siellä erittäin sekavan oloinen asiakaspalvelija etsi ensimmäiset 5minuuttia joitakin papereita ja mumisi puhelimeen jotain tyyliin "oota vähä" "ei löydy" "jaaa.... mikäs COD... justiinsa" ..

    Noo siinä aikamme mietittyämme ilmeni, että Joensuun keskustassa tapahtuvissa lähetyksien luovutuksissa ei voi maksaa suoraan kuskille rahoja(!?), vaan ne pitää laittaa suoraan itse pääpirun pankkitilille.
    Tämä lappu missä tilinumero on oli kuitenkin tältä kyseiseltä asiakaspalvelun henkilöltä kateissa joten hän lähti sitä etsimään kollegoiltaan ja minä odottelin hissimusiikin soidessa.

    Noniin, nyt oli tilinumero ja sinne pyydettiin rahat laittamaan, no minä siinä nohevana laittelin samantien verkkopankilla puhuessani samalla puhelimeen tämän naishenkilön kanssa.
    Ollessani valmis verkkopankin kanssa sain kuulla, että minun pitäisi laittaa vielä sähköposti kolmannelle osapuolelle, joka käskisi paketin lähtemään minulle päin. No minä kirjoitin sähköpostin ja laittelin sinne kaikki tiedot yms jne ja nyt sitten odotellaan!

    ON SE HELPPOA TÄMÄ NETISTÄ TILAAMINEN!!! Varmasti osaisi ukit ja mummotkin tilata, kun näin vaivattomasti menee. Voin vaan kuvitella, kun joku jolla ei tuota aloitekykyä/ymmärrystä asioista ole odottamassa pakettia saksanmaalta. FC-Motolta.



  16. #136
    Lainaa (nano @ Huhti. 24 2007,10:29) kirjoitti
    Nooh minäpä soittelin tuonne UPS:n asiakaspalveluun ja siellä erittäin sekavan oloinen asiakaspalvelija etsi ensimmäiset 5minuuttia joitakin papereita ja mumisi puhelimeen jotain tyyliin "oota vähä" "ei löydy" "jaaa.... mikäs COD... justiinsa" ..

    Noo siinä aikamme mietittyämme ilmeni, että Joensuun keskustassa tapahtuvissa lähetyksien luovutuksissa ei voi maksaa suoraan kuskille rahoja(!?), vaan ne pitää laittaa suoraan itse pääpirun pankkitilille.
    Tämä lappu missä tilinumero on oli kuitenkin tältä kyseiseltä asiakaspalvelun henkilöltä kateissa joten hän lähti sitä etsimään kollegoiltaan ja minä odottelin hissimusiikin soidessa.

    Noniin, nyt oli tilinumero ja sinne pyydettiin rahat laittamaan, no minä siinä nohevana laittelin samantien verkkopankilla puhuessani samalla puhelimeen tämän naishenkilön kanssa.
    Ollessani valmis verkkopankin kanssa sain kuulla, että minun pitäisi laittaa vielä sähköposti kolmannelle osapuolelle, joka käskisi paketin lähtemään minulle päin. No minä kirjoitin sähköpostin ja laittelin sinne kaikki tiedot yms jne ja nyt sitten odotellaan!

    ON SE HELPPOA TÄMÄ NETISTÄ TILAAMINEN!!! Varmasti osaisi ukit ja mummotkin tilata, kun näin vaivattomasti menee. Voin vaan kuvitella, kun joku jolla ei tuota aloitekykyä/ymmärrystä asioista ole odottamassa pakettia saksanmaalta. FC-Motolta.
    Melko turha kyllä ainakaan FC-motolle huutaa jos Joensuun UPS:in äijät sekoilee. Valitettavaa.
    Kawasaki VN1500 Classic
    "Ken vitsaa säästää saa kaatumataudin"
    "Vitsit vähissä, ihan naurattaa"
  17. #137
    Samaa mieltä, ei pidä haukkua väärää puuta.
    Joensuun UPS:llä näköjään osataan....urveltaa.
  18. #138
    Kyllä kyllä... mutta mukavasti vaan sattuu kasaantumaan tämän tilauksen ylle näitä pilviä. Arvasin, että tuo COD ei tule toimimaan tilatessani. Ei oikein tuo UPS vakuuttanut tällä kertaa. Viime kerralla jenkeistä tilatessa kaikki meni kuin elokuvissa. Tullasivat valmiiksi ja toivat ovelle vaan paketin.. tosin arvoakin oli kymmenkertainen määrä tähän tilaukseen verrattuna.
  19. #139
    Nyt kiinnostaisi tietää, kuinka nopeasti tulee FC-Motosta tavara? Takki ainakin pitäisi tilata ja mitä nopeammin, sitä parempi.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  20. #140
    Lainaa (teude @ Huhti. 28 2007,15:33) kirjoitti
    Nyt kiinnostaisi tietää, kuinka nopeasti tulee FC-Motosta tavara? Takki ainakin pitäisi tilata ja mitä nopeammin, sitä parempi.
    Minulla meni tilauksesta tavaroiden saapumiseen neljä arkipäivää. Muutenkin koko prosessista jäi todella hyvä vaikutelma:

    1) Tilasin ajosaappaat (SMX Plus) ja hanskat (GP Plus), verkkosivujen mukaan molempia olisi ollut varastossa.
    2) Alle 10 minuuttia tilauksestani erinomaista englantia puhuva heebo soittaa puhelimeeni ja pahoittelee sitä että tilaamani saappaat ovatkin loppu. Hän suosittelee myös toista mallia samalta merkiltä ja sovimme vaihdosta.
    3) Neljä arkipäivää myöhemmin UPS:n lapsenkasvoinen lähettipoika tuo paketin työmaalleni ja kyselee kannattaako prätkäkamaa tilata Saksasta. Vastaan että kannattaa.
  21. #141
    Tilasin kamat viimeviikon maanantai yöllä, tavarat tuli kotiovelle perjantaina päivällä.
    Yritin kyllä tinkiä s-postitse, mutta siihen en saanut vastausta. Kypärä tuli vääränkokoisena(ML kun oisi kuulunu olla MS).
    Kaikenkaikkiaan positiivinen kuva jäi puljusta, sen verran nopeeta toimintaa ja säästöä suht mukavasti Suomen hintoihin verrattuna.
    Visiiriä en fc:stä tilannut, koska shopista saa halvemmalla
  22. #142
    Hyvä firma tuo FC-moto on miun kokemusten perusteella, ainut mikä tökkii niin on tämä logistiikka täällä rapakon tällä puolella. Saksasta tavarat lähti tilauksesta seuraavana päivänä (tilasin netin kautta illalla) liikkeelle ja oli aamuyöstä suomessa, sittenpä ne seisoikin viikon päivät täällä varastossa.
    Honda CBR 900 RR Fireblade -99 /w SC-28 (Fighter)
    Ex-Honda CBR 900 RR Fireblade -95 /w SC-28
  23. #143
    Enpä voi kehua omalta kohdaltani, olen nyt yli kuukauden odottanut kypärää josta sain 17.5. viestin että menee vielä 1-2 viikkoa. Yritin soittaa mutta "numero ei ole käytössä". Haisee palaneelta... *
    CBF600SA
    "There are too many people and too few human beings."
  24. #144
    Omat tulokset tilaamisesta:

    Huhtikuussa tein tilauksen. Tilausta ei koskaan vahvistettu. Soitin perään n. 10 kertaa, kertaakaan ei vastattu, laitoin 4 sähköpostia, joista yksi oli tilauksen peruutus. Nyt kesäkuussa tuli sähköposti että kamat ovat valmiina lähetettäväksi, haluanko ostaa ne vielä. Totesin vain, olin yrittänyt ottaa yhteyttä ja en halua pottaa enään. Olisin sen kypärän mielelläni ostanut vaikka jouduin odottamaan, mutta kun ei koskaan tiennyt onko kypärä ylipäätään tulossa, kun ei vaivauduttu vastaamaan mitään.

    Mlol:sta taas vastataan jo parissa tunnissa.
    R1 -07
    GSX-R750 K5
    -Ego is writing checks body can't cash-
  25. #145
    Iso käsi FC-Motolle Oli tarkotuksena ajohanskat hommata. Soitin viime perjantaina Saksaan hyvällä lontoon kielellä ja kysäsin, että onko heillä ko. tuotetta ja kokoa, vastaus oli myönteinen. Sen jälkeen tein netistä tilauksen ja parin tunnin kuluttua oli tullu spostia, että tavarat on lähetetty. Samana päivänä tuli UPSilta postia jossa oli mm.lähetysnumero paketin seuraamista varten.

    Tänää UPS:n sälli toi hanskat kotiin

    Tulevaisuudessa kun asioin ko.liikkeessä soitan ja kysyn tuotteen saatavuuden.
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  26. #146
    Tilasin uuden kypärän ja tänään tuli toimitus, 12 päivää tilauksesta. COD:na piti maksaa. Ihan hyvin näyttäis homma toimivan. Postikulut 15e kotiovelle.



  27. #147
    21.5 laitoin FC-motolle tilauksen Alpparin RC-1 nahkarotsista. Hieman jo alkoi mietityttää parin viikon jälkeen, että mikä kestää, mutta syynä olikin vain tavaran puuttuminen varastosta koska on ihan uusi malli. Pari sähköpostia kirjottelin FC-motolle, ja vastaus tuli kahden päivän kuluessa. Takki tuli kotiovelle 13.6, eli about 3 viikkoa kesti tilaus. Jos tavaraa olis ollu varastossa valmiina, ni todennäkösesti olis tullu samalla viikolla. Eli ei pahaa sanottavaa, varsinkaan kun toimituskulut oli tosiaan sen vaivaset 15€!
  28. #148
    Laitoin viime keskiviikkona tavaraa tilaukseen fc-motolta, kiitettävän ripeää toimintaa ainakin liikkeessä, tilauksesta tunti eteenpäin ja paketti oli jo ulkona firmasta. UPS tuo roinat suomeen (näköjään tanskan ja ruotsin kautta), heidän arvion mukaan toimituspäivä on 3.7. eli huomenna tiistaina. Viikonloppuna ei näkynyt paketti liikkuvan.

    Order was received 27/06/2007 11:37
    Viewed 27/06/2007 12:26
    In process 27/06/2007 12:34
    Dispatched 27/06/2007 12:34
    Delivered 27/06/2007 12:34
    Invoiced 27/06/2007 12:34
    Paid 27/06/2007 12:34
    Honda CBR 900 RR Fireblade -99 /w SC-28 (Fighter)
    Ex-Honda CBR 900 RR Fireblade -95 /w SC-28
  29. #149
    Mun kohdalla FC Moto toimi kyllä esimerkillisesi. Illalla tein tilauksen netissä ja seuraavana iltana oli mun kännyyn tullut ulkomaisesta numerosta puhelu, mihin en päässyt vastaamaan. N. 2 tuntia siitä sama numero soitti mulle uudelleen klo 20 maissa ja uskaltauduin siihen vastaamaan, niin FC Moto:n mies soitti ja ilmoitti, että mun tilaus on käsitelty ja pistetty eteenpäin, että vajaan viikon sisään pitäis tavara olla mulla. (Laitoin rekisteröitymisen yhteydessä puhelinnumeron kaavakkeeseen.)

    Parin päivän päästä sain UPS:ltä meilin, jossa arvioitu toimistupäivä oli saman viikon keskiviikko. Kyseisenä keskiviikkona sitten UPS:n mies soitti ja sovittiin kellonaika jolloin olin kotona. Maksoin summan UPS:n miehelle käteisellä ja aikaa oli tilauksen teosta kulunut tasan viikko. Tavara oli kunnossa ja sitä mitä tilasinkin.

    Numero josta mulle soitettiin sieltä saksanmaalta oli juuri se, joka FC Moton netti-sivullakin on yhteystiedoissa.
  30.  
  31. #150
    Hyvin toimi FC-Moto! Kaikki tavara mikä oli varastossa tuli alle viikossa. Loppunutta tavaraa odoteltiin viikko lisää. Sen lisäksi saapuneissa Sidin kengissä oli vika, tuuletusaukon säädin irtosi ensimmäisessä ajossa, lähetin kengät takaisin ja uudet tuli samoin tein.

    Se on totta, että sähköposteihin eivät vastaa, mutta jos puhelu Saksaan maksaa 0.09snt/min (mm. Globetel kaukopuhelu, numero on kokonaisuudessaan 99588 49 241 463 9474) niin miksi ihmeessä tuhlata aikaa edes kirjoittamiseen? Hyvin osaavat englantia ja jos oma kielitaito ei riitä niin luuri kaverille!

    Kyllä aivan varmasti ostan seuraavat tavarani täältä, mutta soitan aina etukäteen ja kysyn mitä on varastossa!
Sivu: 5 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen