Sivu: 4 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 924:sta
  1. #91
    Noinhan siinä käy, kun tilaa fc-motosta ja saa väärän kokoista tavaraa. Suosittelen vastaavien tilanteiden hoitamista jatkossa puhelimella, jolloin saat vastauksen välittömästi. E-maileihin ei voi tämän puljun kohdalla luottaa. Tietysti sinulle kävi huono tuuri, kun et lopulta saanutkaan tuotettasi, mutta noin muuten Saksasta tilatessa täytyy hyväksyä se mahdollisuus, että jos ongelmia tulee niin aikaa saattaa tuhraantua asioiden selvittelyyn. Itse jouduin lähettämään fc-motosta ostamani AGV:n takaisin Saksaan ja luonnollisesti se ei ihan hetkessä hoidu se ruljanssi.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  2. #92
    Niin. Siinä on vaan sellanen mutta, että FC-moto ei edes listaa puhelinnumeroaan sivuillaan. Ainoastaan sähköpostin ja faksin. Silloin yleensä oletetaan, että yhteydenotto halutaan sähköpostitse.
    premier

    emeritus
  3. #93
    Jepjejep, tuli tilattua kengät ja kypärä tuolta, tein tilauksen 23.8 klo. 17.00 ja 1½tunnin päästä tuli jo UPS:ltä viesti että paketti matkassa.

    Mites se nyt on, kun maksutapa oli Cash On Delivery niin ottavatko
    tasarahan ovella vai pitääkö odotella soittoa UPSilta että soittavat ja antavat tilinumeron?

    Nyt siellä lukee seuraavaa:
    10:49 HELSINKI, FI
    A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE

    nopeaako? tahtookaikkinytheti
    K750 -61
  4. #94
    Lainaa (premier @ Elo. 23 2006,01:16) kirjoitti
    Niin. Siinä on vaan sellanen mutta, että FC-moto ei edes listaa puhelinnumeroaan sivuillaan. Ainoastaan sähköpostin ja faksin. Silloin yleensä oletetaan, että yhteydenotto halutaan sähköpostitse.
    Joo, sen numeron saa eri osoitteesta. www.fc-moto.com.



    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  5. #95
    Lainaa (wille- @ Elo. 24 2006,12:02) kirjoitti
    Mites se nyt on, kun maksutapa oli Cash On Delivery niin ottavatko
    tasarahan ovella vai pitääkö odotella soittoa UPSilta että soittavat ja antavat tilinumeron?
    Kirje tulee postissa, jossa on lasku. Toki voit mahdollisesti nopeuttaa toimitusta soittamalla upsille ja maksamalla laskun heti, jolloin tätä laskua ei tarvitse odotella. Ei välttämättä nopeuta, mutta ei taatusti hidastakaan toimitusta. Itse voitin päivän tuolla tavalla toimimalla.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  6. #96
    Just soitti UPS:ltä, paketti tulossa parintunnin päästä
    Ei tullut laskua eli maksan tasarahan kuskille.

    Toivottavasti on oikeet rojut paketissa, menee varmaan loppupäivä koeajelun merkeissä, ja emäntä tykkää
    K750 -61
  7. #97
    Tälläinen ilmestyi ovelle fc-motosta... koko oikein ja muutenkin kaikki ok...

    F = dp / dt
  8. #98
    Olen tässä nyt reilu pari viikkoa odotellut romuja, jotka tilasin Fc-motosta. No, eihän pari viikkoa vielä pitkä aika ole tavarantoimituksessa, mutta sähköpostia olen odotellut yli viikon! Alkaa jo gerbele jännittämään, että joudunko nyt sit ostamaan suomesta sika hinnalla samoja tavaroita...

    Onko kenelläkään jonku henkilön emaili osoitetta Fc-motoon?
  9. #99
    Lainaa (Temex @ Helmi. 26 2007,13:57) kirjoitti
    Onko kenelläkään jonku henkilön emaili osoitetta Fc-motoon?
    Suosittelen soittamaan sinne. www.fc-moto.com tuolta löysin jonkun hotline numeron viime kesänä.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  10. #100
    Lainaa (Desmosedici @ Helmi. 26 2007,15:06) kirjoitti
    Lainaa (Temex @ Helmi. 26 2007,13:57) kirjoitti
    Onko kenelläkään jonku henkilön emaili osoitetta Fc-motoon?
    Suosittelen soittamaan sinne. www.fc-moto.com tuolta löysin jonkun hotline numeron viime kesänä.
    Jep, kokemuksesta voin sanoa että emaililla ei noiden kanssa voi tuollaisia tapauksia hoitaa, ainoastaan soittamalla tai faxaamalla saa jotakin aikaiseksi.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  11. #101
    Lainaa (RRRami @ Helmi. 26 2007,17:24) kirjoitti
    Lainaa (Desmosedici @ Helmi. 26 2007,15:06) kirjoitti
    Lainaa (Temex @ Helmi. 26 2007,13:57) kirjoitti
    Onko kenelläkään jonku henkilön emaili osoitetta Fc-motoon?
    Suosittelen soittamaan sinne. www.fc-moto.com tuolta löysin jonkun hotline numeron viime kesänä.
    Jep, kokemuksesta voin sanoa että emaililla ei noiden kanssa voi tuollaisia tapauksia hoitaa, ainoastaan soittamalla tai faxaamalla saa jotakin aikaiseksi.
    Kyllä ne vastas sähköpostiin, kun rakas avokkaani kirjoitti saksaksi. Taitaa ola rasisteja

    Mutta, tavarat ovat tuloillaan, eli kohta on uutta vermettä
  12. #102
    Takin tilasin tuolta ja kätevästi toi seuranta toimii UPS:ilta. Nyt tuli vaan sellainen viesti että "THIS PACKAGE WAS LEFT IN AN AIRCRAFT AND WAS DELAYED". Olivat jättäneet paketin koneeseen ja kone jatkoi matkaa. Uus toimitusaika 9. maaliskuuta.
    All show, no go.
  13. #103
    Nahkapuku ja ajosaappaat tuli eilen. Toimitusaika oli melkein 4 viikkoa. En tiedä mikä siellä oli vikana kun eivät meinanneet saada pakettia lähtemään.
    Mutta tavarat tuli ja oikean kokoisetkin oli osunut sinne pakettiin.
    Nahkapuku 500€ halvempi kuin suomessa ja ajosaappaat 190€ halvemmat.

    Tulis jo kesä...
  14. #104
    Lainaa (Obie @ Maalis. 02 2007,13:31) kirjoitti
    Takin tilasin tuolta ja kätevästi toi seuranta toimii UPS:ilta. Nyt tuli vaan sellainen viesti että "THIS PACKAGE WAS LEFT IN AN AIRCRAFT AND WAS DELAYED". Olivat jättäneet paketin koneeseen ja kone jatkoi matkaa. Uus toimitusaika 9. maaliskuuta.
    Uskomatonta!
    Mulla täysin sama juttu! Itse tilasin Iconin rotsin 26.2, ja 1.3 näytti UPSin seurannasta, että rupes tapahtumaan ja vuorokautta myöhemmin sitten näkyy "location Helsinki" ja "This package was left in an aircraft and was delayed".

    Tästä tuli sitten sähköpostiakin, jossa uusi arvioitu toimitusaika tosiaan 9. pv. Vaikuttaa siltä, että paketti tekee siis yhden ylimäärisen eurooppa-kiertueen jonkun urvelluksen takia ?

    Maksuvaihtoehtona ei ollu muuta kuin tuo C.O.D, joten tarkoittanee pankkiautomaatilla käyntiä. Ovat kyllä aikaisemmin UPSilta hyvissä ajoissa soitelleet, että tietää olla paikalla.
  15. #105
    Noni!

    Rotsi tuli just ovelle, kaikesta huolimatta aivan ajallaan. Aamulla huomasin UPS:n seurannasta "Out for delivery", joten tiesin odottaa. Käteismaksun perimisestä meni 4.9 euroa, minkä jo tiesin tilausta tehdessä, joten ei paha. Varsinkin kun ottaa huomioon, että liikehän selvästi ottaa riskin siitä, onko edes ketään vastaanottamassa/maksamassa pakettia. Yleensä on tarvittu luottokorttia.

    Takki taas oli just sitä mitä tilasinkin, kiitos prätkämessujen, joilla pääsi sopivasti tutustumaan laatuun ja ennenkaikkea oikeaan kokoon Hinnasta nyt ei voi puhuakaan, suomessa sama takki olis about 160 euroa enemmän.

    Fc-Motolla tuntuu olevan hinnat kohdallaan, ja mielestäni tilaukseni tilasta ei mulla ainakaan ollut mitään epäselvyyttä missään vaiheessa. FC-Moton sivulle sisäänkirjaantumisen jälkeen pystyi seuraamaan tilauksen tilannetta, ja sen jälkeen UPS:n seurannasta.

    Ei voi muuta kuin suositella, saksassa osataan!


    PS ...jooen ole töissä siellä, jos rupes siltä kuulostaa
  16. #106
    Lainaa (kardax @ Maalis. 04 2007,13:05) kirjoitti
    Lainaa (Obie @ Maalis. 02 2007,13:31) kirjoitti
    Takin tilasin tuolta ja kätevästi toi seuranta toimii UPS:ilta. Nyt tuli vaan sellainen viesti että "THIS PACKAGE WAS LEFT IN AN AIRCRAFT AND WAS DELAYED". * Olivat jättäneet paketin koneeseen ja kone jatkoi matkaa. Uus toimitusaika 9. maaliskuuta.
    Uskomatonta!
    Mulla täysin sama juttu! Itse tilasin Iconin rotsin 26.2, ja 1.3 näytti UPSin seurannasta, että rupes tapahtumaan ja vuorokautta myöhemmin sitten näkyy "location Helsinki" ja "This package was left in an aircraft and was delayed".

    Tästä tuli sitten sähköpostiakin, jossa uusi arvioitu toimitusaika tosiaan 9. pv. Vaikuttaa siltä, että paketti tekee siis yhden ylimäärisen eurooppa-kiertueen jonkun urvelluksen takia ? *

    Maksuvaihtoehtona ei ollu muuta kuin tuo C.O.D, joten tarkoittanee pankkiautomaatilla käyntiä. Ovat kyllä aikaisemmin UPSilta hyvissä ajoissa soitelleet, että tietää olla paikalla.
    Täällä kolmas. UPS taitaa lennättää tavaraa edestakaisin reilumminkin. Oma paketti viivästyi vajaan viikon samasta syystä. Pitäis jonkun potkia työntekijöitä perseelle.
  17. #107
    Pistin ittekki takkia tilaukseen saas nähä miten käy
    GSX-R750 K7
  18. #108
    Pitänee itsekkin kommentoida kun tuli tilattua tuolta kypärä

    Pistin HJC AC-11:n tilaukseen maanantaina 5.3. ja tänään 8.3. soitti UPS:n äijä että kypärä on heillä, ja sovin että käyn sen noutamassa Tikkurilan toimipisteestä.

    Kypärä oli juuri sitä mitä oli tilattu ja hintakin ainakin omasta mielestä varsin kohtuullinen 185,- kuluineen
    Honda CB600FS Hornet S
  19. #109
    Tilattiin mun Visalla kaverille kypärä ja crossipaita (kaverilla kun ei Visaa ole) ja puolitoista viikkoa kesti, että tavarat ilmaantui kaverin työpaikalle.

    Hyvin homma toimi ja tuolta kyllä uskallan itsekin kypärän tilata, jahka vaan saisi päätettyä, minkä tilaa.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT 50 -18
  20. #110
    Status Date
    Order was received 26/02/2007 (18:44)
    Viewed 26/02/2007
    In Process 27/02/2007

    2 meiliä oon kirjottanu, ensimmäisen kun huomasin virheen tilauksessa ja toisen kyselläkseni millä aikataululla vois ootella kamoja. Ei vastausta. P*rseestä sanon mä.
    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  21. #111
    Käykö Visa Electron tuolla FC-Motossa?
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  22. #112
    Lainaa kirjoitti
    Käykö Visa Electron tuolla FC-Motossa?
    Käy, jos siinä on Verified by Visa -palvelu käytössä. Esim. Sampopankin korteilla pystyy maksamaan netissä/ulkomailta tilattaessa ihan kuin tavallisellakin visalla.
    K7 750 kisseri
  23. #113
    Lainaa (Sani @ Maalis. 14 2007,08:57) kirjoitti
    "Hello,

    bitte können Sie informieren haben Sie schon gesendet tähän tavaran nimi nach Finnland? Bestellung Nr. ist tähän tilausnumero."
    Eivät ymmärrä tuota, ei. Lyhyen saksan lukeneena en ymmärtänyt tuosta muuta kuin, että 'Hello' pitäisi olla 'Hallo'.
  24. #114
    Vähän muokkasin tuota tuota "viestiä". Mielestäni se edellinen oli vähän sekava

    Hallo,

    sehr geehrte FC-Moto.

    Ich wollte fragen, ob Sie schon meine Bestellung nach Finnland geschickt haben. Meine Bestellungsnummer ist 123-666 und die Bestellung enthaltet den Schubert S1-Helm.

    Mit freundlichen Grüssen,
    N.N
    [ZZR-1100 D3][KTM 690 Enduro R][Ratapärrä Suzuki GSX-R 750]
  25. #115
    Kiitos Sani ja Juicci.

    Mitenkäs sanotaan Saksaksi: "Jos en saa kamoja ens viikolla niin perun koko tilauksen ja tuohon satsiin varatuilla rahoilla käyn Voodoo-kaupassa ostamassa nuken johon kirjoitan FC-Moton Helmut ja tökin siihen askillisen neuloja ja poltan sitä sytkällä nivusista"

    Mä tosin kirjotin jo englanniks niille, että jos ei mitään reaktiota tule niin perun koko roskan. Saa niitä muualtaki.
    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  26. #116
    meni sitten eka tilaus ihan reisille koko liikkeeseen. kaikki koot väärin vahvistuksessa ja nyt en saa tilausta peruuttua

    Anyway, laittelin sinne replyä englanniksi että jos eivät peruuta tilausta, niin en kyllä sitä suostu ottamaan vastaankaan, saas nährä mitä vastaavat vai vastaavatko mitään
  27. #117
    Mulla on kyllä varsin positiivinen kokemus FC-Motosta. Viime viikolla maanantaina pistin upouudet ajokengät tilaukseen (Alpinestarsin S-MX3, kokoa 37) ja illalla soittivat perään ja varmistivat että olihan koko nyt varmasti oikein. Eivät kai sitten olleet tajunneet että neiti-ihminen ostajana voi olla myös käyttäjä Sanoi että pistävät postiin heti seuraavana päivänä ja UPS:ltä tulikin ilmoa että paketti otettu vastaan, alustava toimituspäivä jo viime viikon puolella. Olin tietty tyhmä ja pistin kotiosoitteen toimitusosoitteeksi, joten olivat jo perjantaina käyneet ovella mutta enhän mä nyt kotona tietenkään moiseen aikaan ollut. Osoitteen vaihdoin työpaikalle, ja tänään tuli paketti jonka maksoin kuljettajalle. Mitään lappuja en saanut kotiin millä olisi voinut maksaa, ja olin laiska enkä jaksanut alkaa säätämään. Yhteenvetona: tilaus onnistui hienosti, palvelu oli hyvää ja itse tuotekin varsin mainio!
  28. #118
    Lainaa (cinny @ Maalis. 20 2007,15:20) kirjoitti
    Mulla on kyllä varsin positiivinen kokemus FC-Motosta.
    Ole onnellinen. Mulle ne ei vastaa mitään. Kolmisen viikkoa on ollu tilaus sisällä, 3-4 meiliä lähettäny (saksaksi ja enklanniksi kirjoitin), ei mitään reaktiota.

    Jotain 680€ noin suurin piirtein oli tilaus, josta jo puolet peruutin koska en v*ttuuntuneena viitti ostaa mitään mikä ei ole merkittävästi edullisempaa ku Suomessa. Kohta peruutan loputkin, pitäkööt tunkkinsa.
    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
  29. #119
    7.3 pistin alpinestarin kanan takin tilaukseen ja 19.3 lähti tänne tulemaan ja eilen 22.3 kävin noutamassa paketin upsilta.

    Aluks vähä epäilytti kun ei takista kuulunut mitään mutta niillä ei varmaan ollu heti suoraan kyseistä takkia/kokoa kun kesti sen 12päivää ennen kuin lähti valumaan tänne suomeen.
    GSX-R750 K7
  30.  
  31. #120
    Lainaa (Räkä @ Maalis. 17 2007,21:34) kirjoitti
    meni sitten eka tilaus ihan reisille koko liikkeeseen. kaikki koot väärin vahvistuksessa ja nyt en saa tilausta peruuttua

    Anyway, laittelin sinne replyä englanniksi että jos eivät peruuta tilausta, niin en kyllä sitä suostu ottamaan vastaankaan, saas nährä mitä vastaavat vai vastaavatko mitään
    Hiljaista kuin huopatossutehtaalla on fc-moton kanssa. Sen lisäksi että liikkeessä tuntuu olevan kielitaidottomien lisäksi töissä myöskin lukutaidottomia, kun ei tuo keskustelu tunnu soljuvan edes Gynttereiden kotikielellä. Laittelin maanantaina (19.3) tälläistä viestiä:
    Lainaa kirjoitti
    Die Größe der Kleider ist falsch. Würden Sie bitte diese Bestellung stornieren. Ich werde diese Kleidung erneut bestellen, wenn Sie mir den Storno der falsch bestellten Kleidung bestätigt haben. Ich werde die Ware nicht zur Abholung avisieren bis Sie mir den Storno bestätigt haben.



    Vielen Dank für Ihr Verständnis und Ihre zeitnahe Abwicklung.

    Mit freundlichen Grüßen
    ja ei vieläkään ole vastausta tullu..way to go

    Toisaalta, en meinaa menettää yöuniani tämän tapauksen takia.
    Pitäkää tunkkinne
Sivu: 4 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen