Sivu: 31 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031
Tulokset 901:stä 924:een 924:sta
  1. #901
    Lainaa JVatanen kirjoitti Katso viesti
    Onko berikin koot verrattavissa muihin malleihin? Suomesta en ole löytänyt yhtään berikin takkia, jota olisin voinut sovittaa. Uskaltaako tilata vastaavan koot berikiltä kuin esim dainese?
    Kuten yllä jo mainittu, Dainesen koot on aika pieniä. Berikistä saa ottaa kokoa pienemmän kuin Dainesesta. Juuri tässä keväällä tilasin Arlen Nessin yksiosaisen. Rinnanympäryksen mukaan mätsäsin taulukkoon. Vyötärö on taulukkoa huomattavasti löysempi.
    Triumph Speed Triple 2005
  2. #902
    Toimii. Tilasin kypärän 20.5., seurantakoodia en saanut, mutta en jaksanut kyselläkään; ajattelin että stressaan siitä sitten jos pottaa ei ala kuulua. Kypärä tuli 29.5., ja oli se mitä piti. Säästöä ei hirveitä syntynyt, mutta valikoima oli parempi ja sain mieleisen näköisen. Paikallisessa liikkeessä ei ole vaivauduttu edes tervehtimään kun sovittelin, joten sekin puhui tämän tilaushomman puolesta; jos kivijalassa ei ole mitään lisäarvoa edes palvelun muodossa niin sama tilailla roippeet suoraan kotiin.
    MV Agusta Brutale 910R -08

    Ex: Suzuki SV 1000S -06
  3. #903
    Itse olen vaihtamassa vanhaa tuttua fc-motoa Italian vastaavaan eli www.motostorm.it. Lähtötaso hinnoissa fc-moton tasolla. Ostovaiheen meileihin vastaukset alle päivässä ja pieni lisäale isompaan kertatilaukseenkin tuli.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  4. #904
    Ensimmäistä kertaa tuolta tilasin ja kaikki sujui hyvin, nettikauppa toimi, maksu onnistui, mutta minkäänlaista tilausvahvistusta ei tullut, eikä tullut ensimmäisenä arkipäivänäkään tilauksesta. Päivää päälle viikkoon ei pihaustakaan koko firmasta, mutta tänään postiauto kurvasi pihaan ja toi paketin kotiovelle. Tuote just niin kuin pitikin ja koko ihan nappiin. Vähän jo ehdin huolestua, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin, ilmeisesti tuolta ei vaan turhaan viitsitä asiakasta infota missä vaiheessa tilaus menee.
  5. #905
    Lainaa IlluH kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäistä kertaa tuolta tilasin ja kaikki sujui hyvin, nettikauppa toimi, maksu onnistui, mutta minkäänlaista tilausvahvistusta ei tullut, eikä tullut ensimmäisenä arkipäivänäkään tilauksesta. Päivää päälle viikkoon ei pihaustakaan koko firmasta, mutta tänään postiauto kurvasi pihaan ja toi paketin kotiovelle. Tuote just niin kuin pitikin ja koko ihan nappiin. Vähän jo ehdin huolestua, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin, ilmeisesti tuolta ei vaan turhaan viitsitä asiakasta infota missä vaiheessa tilaus menee.
    Mulla on ainakin mennyt syystä tai toisesta FC-Moton tilausvahvistukset yms sähköpostin roskapostikansioon.
    Suzuki GSX-R600 2011
  6. #906
    Lainaa Gixxeriina kirjoitti Katso viesti
    Mulla on ainakin mennyt syystä tai toisesta FC-Moton tilausvahvistukset yms sähköpostin roskapostikansioon.
    Tämäkin kävi ajatuksissa, ja pengoin mielestäni kaikki mahdolliset kansiot sähköpostistani, mutta turhaan. Epäilin jo itseäni, että kirjoitinkohan osoitteen oikein, vaikka sen pariin kertaan tarkistin tilatessa. Mutta eipä siinä, kamppeet tuli niin kuin pitikin ja eiköhän tuolta voi ostostella toistekin.
  7. #907
    Onko kukaan tilaillut täältä lähiaikoina ? Lähinnä miten tuo vaihto nykyään tapahtuu jos tulee väärä koko. FAQ:in kautta ei ottanut pirukaan selvää, pitääkö se palautuslipuke ostaa ennakkoon vai ei.
  8. #908
    tilaus tulossa. oli ensin jumissa parisen viikkoa, kun ei kaikkea ollut vastassa ja vapuksi ei ehtinyt. nyt suomen posti jumittaa sitä sitten. katsotaan onko koko sopiva vaiko alan itsekin palautuksia vääntämään...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  9. #909
    Eilen tilaus sisään, ja heti tuli vahvistus tilauksen vastaanotosta Saksaan. Tilausseuranta linkki DHL kuriirille tuli noin 5h kuluttua. Toimii edelleen kuin se kuuluisa vessa junassa.

    Ja tuossa palautus/tuotteen vaihto-ohje.

    https://www.fc-moto.de/FAQ/How-and-w...turn-the-goods
    .
  10. #910
    12.5. tilaus sisään ja vielä ei ole kuulunut mitään muuta kuin tilausvahvistus ja katevaraus tilille. Kaikkia tuotteita PITI olla suoraan saatavilla.
    Tiedä sitten menikö järjestelmä solmuun kun ensimmäinen maksuyritys ei mennyt läpi (oli jäänyt korttiin maksuraja) eli aspaan viestiä jahka vaan kerkiää.
  11. #911
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan tilaillut täältä lähiaikoina ? Lähinnä miten tuo vaihto nykyään tapahtuu jos tulee väärä koko. FAQ:in kautta ei ottanut pirukaan selvää, pitääkö se palautuslipuke ostaa ennakkoon vai ei.
    Ainakin vuosi takaperin tilasin ensin kamat ja kun kaikki ei miellyttänyt ostin palautuslappusen ja lähetin takaisin. Eli oman kokemuksen mukaan ei tarvitse valmiiksi ostaa.
    Triumph Bonneville EFI 865cc
  12. #912
    Moi,

    onkos joku tilannut lähiaikoina tuolta mitään, laitoin tilauksen menemään viime sunnuntaina ja mitään muuta ei ole kuulunut kuin tilausvahvistus?

    Yleensä Saksalaiset on tehokkaita, mitä nyt itse on sieltä kamaa tilannut. Sivuston mukaan tuotteen saatavuus on: Available immediately

    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  13. #913
    Lainaa tube68 kirjoitti Katso viesti
    Moi,

    onkos joku tilannut lähiaikoina tuolta mitään, laitoin tilauksen menemään viime sunnuntaina ja mitään muuta ei ole kuulunut kuin tilausvahvistus?

    Yleensä Saksalaiset on tehokkaita, mitä nyt itse on sieltä kamaa tilannut. Sivuston mukaan tuotteen saatavuus on: Available immediately

    Moi!
    Itse tilasin keväällä sieltä nahkapuvun. Tilasin 2.4., paketti lähetetty 10.4., kotiinkuljetus hoidettu 19.4.
    Toissa keväänä tilasin takin, kengät ja hanskat. Tilasin 29.3., ilmoitus että odottavat vielä tavaraa 6.4. (syynä saattoi olla "ei-oo" myyminen tai valmistajan viivästys), paketti lähetetty 8.4.
    En siis ihan vielä huolestuisi, mutta jos tuota "delayed delivery" ilmoitusta ei ala pian kuulumaan niin voisi varmaan kysellä. Nyt varmaan kesä ja kiireet
    Honda CB500F (2017)
    Seuraa Instagramissa @mingooda
  14. #914
    Itse olen siirtänyt kaupankäynnin Motostorm.it puolelle.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  15. #915
    Oman kokemuksen perusteella FC-Moto ei ole niitä kaikkein nopeimpia toimittajia. Yleensä mennyt reilu pari viikkoa paketin saapumiseen tilauksesta. Esim. louis.eu ja motoin.de on toimittaneet selkeästi nopeammin eli reilussa viikossa. Tosin FC-motossa on usein tarjouksia, joihin muut ei pysty. Yleensä EU-alueelta tilatessa olen aina varautunut siihen, että 2 viikkoa on toimituksen minimiaika niin ei isompia pettymyksiä ole tullut.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  16. #916
    Tilasin suojashortsit 30.5. saapumisilmoitus noutopisteestä tuli 5.6. Ainakin tässä tapauksessa siis toimi ihan hyvästi.
    Honda CBR 600F4i
  17. #917
    Ihan hyviä kokemuksia itellä. Pääosin olen toki tilannut talvella, jolloin tavara tullut nopsaa. Toki homma on toiminut myös Louisilla.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  18. #918
    Täältä on tullut tilailtua useimmiten, muttei nyt ihan hetkeen. Tilaukset aina osuneet kohdilleen niin ei ole tarvinnut palauttaa/vaihtaa, mutta nyt pitäisi tilata vähän koko tarkkaa pukinetta.

    Onko kokemuksia miten FC-motolla toimii palautus/vaihto ? Muistaakseni joskus niillä oli joku systeemi että palautus/vaihto piti ostaa erikseen ja erittäin hankala systeemi. Nyt ei tunnu sivuilta löytyvän mitään tietoa miten homma toimii. Mainostavat vaan tuota 100 päivän palautusoikeutta.
  19. #919
    Onko kokemuksia miten FC-motolla toimii palautus/vaihto ? Muistaakseni joskus niillä oli joku systeemi että palautus/vaihto piti ostaa erikseen ja erittäin hankala systeemi.
    Lajitoverilta kuultua viime kesältä. Joutuu itse maksamaan palautuksen ja oli jotenkin hankala systeemi. Tuotteen hinta kyllä hyvitettiin mukisematta.
    -- Brake later and open the gas earlier --
  20. #920
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Vklnuppi kirjoitti Katso viesti
    Täältä on tullut tilailtua useimmiten, muttei nyt ihan hetkeen. Tilaukset aina osuneet kohdilleen niin ei ole tarvinnut palauttaa/vaihtaa, mutta nyt pitäisi tilata vähän koko tarkkaa pukinetta.

    Onko kokemuksia miten FC-motolla toimii palautus/vaihto ? Muistaakseni joskus niillä oli joku systeemi että palautus/vaihto piti ostaa erikseen ja erittäin hankala systeemi. Nyt ei tunnu sivuilta löytyvän mitään tietoa miten homma toimii. Mainostavat vaan tuota 100 päivän palautusoikeutta.
    Ostetaan ~8 € palautusetiketti. Se tulostetaan. Kama pakettiin ja postiin. Saat rahat takas, kun on todettu, että palautettu tavara on OK.

    https://www.fc-moto.de/en/Brands/F/FC-Moto/Return-Label
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  21. #921
    Toimii, olen parit housut palauttanut.
    https://www.youtube.com/user/mtubeist
  22. #922
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa mek kirjoitti Katso viesti
    Toimii, olen parit housut palauttanut.
    Sama täällä. On toiminut. Ja miksei toimisi. Bisnes loppuu äkkiä, jos ei toimisi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #923
    Ei tuo sitten pahalta kuulosta. Sivuilta en ohjeita löytänyt, mutta tuolla "return label" nimikkeellä sitten löytyy se palautusmaksu ohjeineen.
  24.  
  25. #924
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Sama täällä. On toiminut. Ja miksei toimisi. Bisnes loppuu äkkiä, jos ei toimisi.
    Oliko se XL-moto/24mx joka siirtyi pari vuotta sitten maksullisiin palautuksiin? Näyttää nyt ainakin äkkikatsomalla olevan palautukset taas ilmaisia.
Sivu: 31 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031