Sivu: 2 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 924:sta
  1. #31
    Tilasin viimeviikon maanantaina ARAI RX-7 Corsairin + Alpinestarsin kengät.Nyt maanantaina lähetin sitten kyselyä kun ei kuulu eikä ole mitään ilmoitusta tullut? hetki meni ja vastaus tuli että we send your order today thanks. Eli tilaus oli viikon niillä sisällä,muuta tavara lähti vasta kun itse kyseli perään! Hidasta touhua,eikä kovin asiakaslähtöistä palvelua? Mitenkäs se UPS touhu oikeen toimii,kun en ole saanut mitään seurantakoodejakaan? kauanko heillä se toimittelu sitten kestää (asun itä-uudellamaalla). Maksetaanko tavarat käteisellä vai kortilla?
    --Olutmies--
  2. #32
    Lainaa (vtwin @ Helmi. 20 2006,19:44) kirjoitti
    @daddy:
    Ihan mielenkiinnosta; miten peruutit tilauksen? *mailitse, puhelimitse, jotenkin muuten? Aika hiljaista on [ taas ] fc-moto:n suunnalla..
    ..heips. sähköpostilla ilmotin ja soittelivat kyyllä sit perään,mut en suostunu enää ottaan kamoja vastaan..tilasin tuolta mlol:llita.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
  3. #33
    Lainaa (Olutmies @ Helmi. 22 2006,09:16) kirjoitti
    Tilasin viimeviikon maanantaina ARAI RX-7 Corsairin + Alpinestarsin kengät.Nyt maanantaina lähetin sitten kyselyä kun ei kuulu eikä ole mitään ilmoitusta tullut? hetki meni ja vastaus *tuli että we send your order today thanks. Eli tilaus oli viikon niillä sisällä,muuta tavara lähti vasta kun itse kyseli perään! Hidasta touhua,eikä kovin asiakaslähtöistä palvelua? Mitenkäs se UPS touhu oikeen toimii,kun en ole saanut mitään seurantakoodejakaan? kauanko heillä se toimittelu sitten kestää (asun itä-uudellamaalla). Maksetaanko tavarat käteisellä vai kortilla?
    --Olutmies--
    ..upsin mies huolii puhdasta rahaa vain ja koti ovelle kamat tuo..tosin joskus voi joutuu maksaan etukäteen ups tilille rahat enne toimitusta riippuen.. onko sun kaupungis ups toimittajaa.
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
  4. #34
    Lainaa (daddy @ Helmi. 22 2006,09:40) kirjoitti
    Lainaa (Olutmies @ Helmi. 22 2006,09:16) kirjoitti
    Tilasin viimeviikon maanantaina ARAI RX-7 Corsairin + Alpinestarsin kengät.Nyt maanantaina lähetin sitten kyselyä kun ei kuulu eikä ole mitään ilmoitusta tullut? hetki meni ja vastaus tuli että we send your order today thanks. Eli tilaus oli viikon niillä sisällä,muuta tavara lähti vasta kun itse kyseli perään! Hidasta touhua,eikä kovin asiakaslähtöistä palvelua? Mitenkäs se UPS touhu oikeen toimii,kun en ole saanut mitään seurantakoodejakaan? kauanko heillä se toimittelu sitten kestää (asun itä-uudellamaalla). Maksetaanko tavarat käteisellä vai kortilla?
    --Olutmies--
    ..upsin mies huolii puhdasta rahaa vain ja koti ovelle kamat tuo..tosin joskus voi joutuu maksaan etukäteen ups tilille rahat enne toimitusta riippuen.. onko sun kaupungis ups toimittajaa.
    Ei huoli enään. UPS:lta tuli kirje maanantaina, että tavara on Helsingissä, mutta se piti maksaa heidän tililleen etukäteen. Maksoin sen ja nyt e-mailin mukaan paketti saapuisi perjantaina. Tosin tänään oli tullut jokin paketti, mutta en tiedä vielä onko se fcmoton vai mlolin.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  5. #35
    No niin juuri kävi USP:n äijä ovella paketti mulle ja rahat äijälle. Ei vaan ollu riittävästi vaihtorahaa niin piti käydä kylillä rikkomassa. no ei haitannu ukkoa ajeli perässä ärrälle ja raha vaihtui. paketissa oli sitä mitä pitikin! kaikki ok. oli laitettu vielä joku fog resistant inner visor kalvo? mukaan.

    Eli FC-Motolle
    +tavara oli sitä mitä piti olla
    +kylkiäisiä
    -hidas toimitus
    -asiakaspalvelu (pitää kysellä tavaroidensa perään ja ei lähetetä seurantakoodia ellei asiakas itse kysy sitä)
  6. #36
    Lainaa (Olutmies @ Helmi. 23 2006,15:15) kirjoitti
    No niin juuri kävi USP:n äijä ovella paketti mulle ja rahat äijälle. Ei vaan ollu riittävästi vaihtorahaa niin piti käydä kylillä rikkomassa. no ei haitannu ukkoa ajeli perässä ärrälle ja raha vaihtui. paketissa oli sitä mitä pitikin! kaikki ok. oli laitettu vielä joku fog resistant inner visor kalvo? mukaan.

    Eli FC-Motolle
    +tavara oli sitä mitä piti olla
    +kylkiäisiä
    -hidas toimitus
    -asiakaspalvelu (pitää kysellä tavaroidensa perään ja ei lähetetä seurantakoodia ellei asiakas itse kysy sitä)
    ..noi sitä pitää. vain hullu maksaa enemmän. onnea uusista vermeistä.nyt vaan,ku nuo lumet sulais pois. tuo musta hyvä sydeemi,ku saa maksaa tilauksensa suoraa käteen ja sulle paketti kouraa..
    2008 Yamaha R1
    Suzuki GSXR 1000 K5
    Yamaha Thunderace
    Suzuki GSXR 750
    Honda NSR 125
    Suzuki TS125
  7. #37
    Ihan mielenkiintoista, että itse jouduin tosiaan maksamaan sen paketin UPS:lle jo maanantaina ja keskiviikkona tavara sitten tuli. Sinänsähän tuo oli oikeastaan parempi, kun ei tarvinut käteisen kanssa puljata, mutta tieto siitä, että tavara on Helsingissä antoi tavallaan saman takuun, kuin mitä minä tuolla Cash On Deliveryllä haen.

    Eli ihan hyvää toimintaa FC-motolta.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  8. #38
    Vähän kaksijakoista toimintaa on ollut omalla kohdalla. Laitoin 11.3 kyselyä arlenin 2-osaisen tiukasta hinnasta. Vastaus tuli kahden päivän kuluttua ja 15 päivä lähti tilaus maililla. Sen jälkeen ei oo kuulunut mitään vastausta, edes toisen yrittämän jälkeen. Saapi nähdä jääkö sukka saamatta ja rahat kilpailevaan firmaan. On se kumma kun ei raha kelpaa
    GSX 600F
    Zx-10r
    ZZR 1400 ABS
  9. #39
    Näin yleisesti ottaen jokainen on kuitenkin saanut kyseisestä putiikista mitä tilasikin? Ei ole vielä huteja käynyt?

    E: Muotoilu



  10. #40
    Itse olen saanut aina tilaamani tavarat nopealla toimituksella, jopa nopeammin kuin mlol.de:stä. Meileihin vastailu on heikkoa, kuten tässäkin ketjussa on monesti todettu.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  11. #41
    Lainaa (tanttu @ Maalis. 19 2006,23:59) kirjoitti
    Näin yleisesti ottaen jokainen on kuitenkin saanut kyseisestä putiikista mitä tilasikin? Ei ole vielä huteja käynyt?

    E: Muotoilu
    Kerran oon tilannu ja kypärä tuli niinku piti
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  12. #42
    Lainaa (tanttu @ Maalis. 19 2006,23:59) kirjoitti
    Näin yleisesti ottaen jokainen on kuitenkin saanut kyseisestä putiikista mitä tilasikin? Ei ole vielä huteja käynyt?

    E: Muotoilu
    Joo, nopeasti halvalla ja luotettavasti. Ei voi valittaa.
  13. #43
    Joo ilmeisesti toi vastailu sit vaan kestää. Täytyy toivoo että kesäksi ehtis paketti suomeen
    GSX 600F
    Zx-10r
    ZZR 1400 ABS
  14. #44
    Viime keskiviikkona tilasin Schubertin C2:sen ja tänään tiistaina se tuli kotiovelle kannettuna. Alle viikko meni. Ei voi valittaa, kun vielä hintakin kuluineen oli se mitä oli sovittu ja kypärä just se mitä oli tilattu. Tilaan varmaan toistekin FC-Motolta.
  15. #45
    Viime tiistaina tilasin Sidin uudet Vertigot ja tänään oli UPS:n hanu kiikuttanut ne suu vaahdossa kotiovelle. Viikossa siis tuli tavara perille. Wunderbar!!! Kovan luokan puljuja nämä FC-Moto ja MLOL.
  16. #46
    Pistin tilauksen parista kypärästä sisälle puolitoista viikkoa sitten. Siellä puljun omalla tilauksen seurantasivulla näkyy että tilaus on kyllä käsitelty mutta ei lähetetty. Sähköpostilla olen koittanut tiedustella että milloinkahan lähettävät, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Eikä näy olevan sivuilla mitään puhelinnumeroakaan johon voisi soitella ja tiedustella. Prkl, onkohan niin etteivät osaa englantia tms, mutta olisi mukava tietää että kuinka kauan niitä kypäriä joutuu odottelemaan.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  17. #47
    Yeah, läsäytin tilauksen tänään sisään ko. putiikkiin. Luottokortilla vielä reteästi maksoin, saapa nähdä menikö vaan rahat ja tulee hapot silmille vai saanko kuin saankin rytöni.
  18. #48
    Nahkapuvun tilasin tuolta reilu viikko sitten ja tänään UPSin kaveri kiikutti paketin ovelle, rahat äijälle käteen ja eikun sovittelemaan pukua.

    Mielestäni nopeaa palvelua. Varmasti tulee tilattua toistenkin.
    Ex R1-04
  19. #49
    Itsekin tilaamassa tavaraa tällä tai ensi viikolla kohtuu suurella summalla (näin opiskelijana) ja täytyy toivoa että palvelu pelaa ja kamat saapuvat perille!
  20. #50
    Tuntuu aika paljon vaihtelevan tuon paikan "asiakaspalvelu"/ toimituksen nopeus. Edelleen odottelen edes jonkinlaista ilmotusta että milloinkahan pystyvät lähettämään tilaamani kypärät/visiirit. Näin kolmen lähetetyn sähköpostinjälkeen tilanne alkaa v*tuttamaan kohtuu paljon. Voisivat nyt edes ilmoittaa jos tavaraa ei ole ja että milloin sitä sitten taas on.

    Hauskaa on myös se että jos/kun perun tilauksen niin mitenköhän siihen reagoidaan. Tuskin mitenkään ja siis en saa edes varmaankaan varmuutta että ovatko saaneet tilauksen peruutuksen.

    Ilmeisesti useimmilla homma on pelannut hyvin. Minulla ei ja tämä jäi viimeiseksi kerraksi kun tuolta mitään tilaan/yritän tilata.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  21. #51
    No niin, paketti tuli tänään puoliltapäivin UPS:n kyydillä kotiovelle. Ripeästi toimivat, eli tavaraa oli siis varastossa. UPS:n miehellä oli vieläpä hieno laite mihin piti kuitata nimi, ei mikään kynä-paperihomma enää!

    Hommahan meni taas klassisesti että paketti lähti Saksasta ripeästi ja sitten seisoi Suomen päässä odottamassa aikarajaa milloin ruvetaan jakelemaan kun ei ollut mikään Express-Pika-Super-Tactical toimitus vaan normaali UPS:n toimitus. Olen tyytyväinen, viikon toimitusaika ja hinta kohdallaan ja toimitettu tavarakin oikeaa.
  22. #52
    Noniin, peruin sitten tilauksen koska ketään ei tuolta kiinnostanut vastailla mun kyselyihin,että milloin voivat tilauksen toimittaa. Pistin peruutuksen faksilla/sähköpostilla ja kun olin tilauksen peruuttanut niin tuli alta 10min vastaus sähköpostiin huonolla englannin kielellä että ilmeisesti jotain tavaraa ei ollut ja peruvat tilauksen. Prkl kun olisivat tuon kertoneet niinä kertoina kun sitä kysyin (jopa saksaksi koitin kysellä hommaa) niin nuo kypärät olisi ehtinyt hommaamaan muualta.

    Siis jos meinaatte tuolta tilata niin kannattaa jollakin konstilla varmistaa että onko niillä tavaraa koska sähköposti kyselyihin ne eivät vastaa millään tavalla, eivätkä myös ilmoita jos tavaraa ei ole. (ennenkuin on ahdistellut niitä faksilla ja sähköpostilla useasti) Aika paska maku jäi koko firmasta, ja kuten yllä sanoin niin tuolta en mitään enää tilaa halvoista hinnoista huolimatta.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  23. #53
    Lainaa (Moto^ @ Maalis. 20 2006,16:55) kirjoitti
    Lainaa (tanttu @ Maalis. 19 2006,23:59) kirjoitti
    Näin yleisesti ottaen jokainen on kuitenkin saanut kyseisestä putiikista mitä tilasikin? Ei ole vielä huteja käynyt?

    E: Muotoilu
    Kerran oon tilannu ja kypärä tuli niinku piti
    Sama täällä.. Kypärän oon tilannut ja nopeasti toimittivat UPS:lla kotiovelle asti ja olipa vielä oikea pottakin.
    <p>Mc mankkaan peruuttajat</p>
  24. #54
    Nonni, tulipa sitten tilaus peruttua tuolta.
    Lähetin vaikka kuinka monta sähköpostia, niin englanniksi kuin saksaksikin. Mutta mitään vastausta ei tullut.
    Pitääpä kokeilla jotain muuta kauppaa.
  25. #55
    Itsekin kyselin tarjousta yli tuhannen euron varustepaketista sähköpostilla yli kaksi viikkoa sitten, mutta eipä ole vastausta tullut. Tietysti olisin voinut maksaa niistä pyyntihinnan, mutta taidan ostaa muualta.
    Kawasaki ZXR 750 -92
    Kawasaki KX 250 -92
  26. #56
    Lainaa (RRRami @ Touko. 04 2006,16:01) kirjoitti
    Noniin, peruin sitten tilauksen koska ketään ei tuolta kiinnostanut vastailla mun kyselyihin,että milloin voivat tilauksen toimittaa. Pistin peruutuksen faksilla/sähköpostilla ja kun olin tilauksen peruuttanut niin tuli alta 10min vastaus sähköpostiin huonolla englannin kielellä että ilmeisesti jotain tavaraa ei ollut ja peruvat tilauksen. Prkl kun olisivat tuon kertoneet niinä kertoina kun sitä kysyin (jopa saksaksi koitin kysellä hommaa) niin nuo kypärät olisi ehtinyt hommaamaan muualta.

    Siis jos meinaatte tuolta tilata niin kannattaa jollakin konstilla varmistaa että onko niillä tavaraa koska sähköposti kyselyihin ne eivät vastaa millään tavalla, eivätkä myös ilmoita jos tavaraa ei ole. (ennenkuin on ahdistellut niitä faksilla ja sähköpostilla useasti) Aika paska maku jäi koko firmasta, ja kuten yllä sanoin niin tuolta en mitään enää tilaa halvoista hinnoista huolimatta.
    Ja loppupeleissähän me saatiin potat about samaan rahaan suomesta kaupasta hakemalla. Eli kannattaa kysellä suomesta ensin. Toi tuntu alkujaan vaan niin helpolta kun hinnat vaikutti edullisilta ja tavara olis tullu kotiovelle ja maksaa olis tarvinnu vasta silloin. Vaan eipä se niin helppoa sit ollutkaan.
    TL1000R
  27. #57
    Onko kukaan kyseisestä puljusta tilannut saanut alennusta suuremmasta tilauksesta? Onko alennuksen kysyminen turhaa (on, sillä maileihin ei vastata ) vai olisiko jopa kannattavaa?
    Hinnat ovat jo pyyntihinnoiltaan kohdallaan mutta aina kannattaa kysyä, ja sitä suuremmalla syyllä jos jotain teistä olisi vaikka joskus onnistanut
  28. #58
    Lainaa (ZR-7herwood @ Touko. 09 2006,10:50) kirjoitti
    Lainaa (RRRami @ Touko. 04 2006,16:01) kirjoitti
    Noniin, peruin sitten tilauksen koska ketään ei tuolta kiinnostanut vastailla mun kyselyihin,että milloin voivat tilauksen toimittaa. Pistin peruutuksen faksilla/sähköpostilla ja kun olin tilauksen peruuttanut niin tuli alta 10min vastaus sähköpostiin huonolla englannin kielellä että ilmeisesti jotain tavaraa ei ollut ja peruvat tilauksen. Prkl kun olisivat tuon kertoneet niinä kertoina kun sitä kysyin (jopa saksaksi koitin kysellä hommaa) niin nuo kypärät olisi ehtinyt hommaamaan muualta.

    Siis jos meinaatte tuolta tilata niin kannattaa jollakin konstilla varmistaa että onko niillä tavaraa koska sähköposti kyselyihin ne eivät vastaa millään tavalla, eivätkä myös ilmoita jos tavaraa ei ole. (ennenkuin on ahdistellut niitä faksilla ja sähköpostilla useasti) Aika paska maku jäi koko firmasta, ja kuten yllä sanoin niin tuolta en mitään enää tilaa halvoista hinnoista huolimatta.
    Ja loppupeleissähän me saatiin potat about samaan rahaan suomesta kaupasta hakemalla. Eli kannattaa kysellä suomesta ensin. Toi tuntu alkujaan vaan niin helpolta kun hinnat vaikutti edullisilta ja tavara olis tullu kotiovelle ja maksaa olis tarvinnu vasta silloin. Vaan eipä se niin helppoa sit ollutkaan.
    Tää tulee nyt väärään topikkiin, mut eiks toi mun uus potta ollu sit perkele halki kuoren reunasta. Takasin meni liikkeeseen ja sieltä maahantuojalle. Ja nyt on joku paska tilapäispotta millä ajellaan. Ei voi tökkiä yks kypärän osto näin paljoo. Vielä kun maahantuojalle lähteneessä kypärässäni oli peilivisiiri kiinni, niin senhän ne heittää varmaan roskiin kypärän kanssa todetessaan potan paskaks. Perkele mitä säätöö yhen kypärän kans.

    Pakko vähä purkaa.




    TL1000R
  29. #59
    Jaahas .. olin ajatellut kypärän tilata, mutta lukastuani tän ketjun niin ei taida uskaltaa tuolta FC-motosta tilata. Kuitenki kypärä saatava ennen mopoa!!! Eli suomi kauppaan siis isoa rahaa viemään =) Kumma juttu ettei noi saksan poijjaat viitti enklantia opetella
    =)
  30.  
  31. #60
    Nyt pistin tilauksen sisään.. Odotellaan kauhulla ja jännityksellä kauan kestää ja mitä tulee jos tulee mitään CoD oli maksutapana niin eipä häviä rahat ainakaan.

    Tilattua:
    -Suomyn kypärä + siihen visiiri
    -parit hanskat
    -Sidin jalkineet
    -Alpinestarsin takki

    E: typo



Sivu: 2 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen