Sivu: 20 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 924:sta
  1. #571
    Order was received * 06/04/2010 (22:32)
    Viewed 07/04/2010
    In process 08/04/2010
    Partially dispatched 30/04/2010
    Partially invoiced 30/04/2010

    Semmosta.. 6.4 tilattu nahkapuku, kengät ja selkäpanssari (alpinestars).
    Kengät tuli toukokuun alussa ja pukua odotellaan edelleen.
    Selkäsuoja olisi tullut elokuussa, joten peruin sen tosin en ole saanut vastausta peruutukseen.
    Nahkapuvunkin on pitänyt tulla jo moneen kertaan. Huhtikuun lopussa kyselin niin vastaus oli että lähetetään 2 viikon kuluessa. Määräajan täytyttyä vastaus oli että lähetetään seuraavalla viikolla. Viimeisin viesti on tämän viikon tiistailta:

    2010/5/18 Samsam Behloli - FC-Moto.de sb@fc-moto.de

    * *Hello,
    *
    * *The suit will be sent this week.


    * *Mit freundlichen Grüssen

    * *Samsam Behloli

    * *Phone: 0049 241 46 39 472
    * *Fax: * * 0049 241 46 39 473

    * *FC-Moto.de - Team
    * *http://www.FC-Moto.de

    Heikolta näyttää tämänkin lupauksen kanssa.
    Huomenna lähtee tilaus johonkin muuhun putiikkiin...

  2. #572
    Viime viikon perjantaina pistin tilauksen menenmään fc-motolle. Tänään tuli suoraan koti ovelle kypärä,hanskat ja visiiri (visiiri väärän värinen mut en lähde ees kokeileen palauttamista) eli tasan viikossa. Kenkiä ei ollu varastossa mut tänään lähti näköjään saksanmaalta tuleen nekin. Nahkatakista tuli emaili kun vähän pistin viestiä että ei ole enää tuo malli edes myynnissä minkä tilasin. No eilen laitoin sit viestiä et voisin ottaa tuon toisen mallisen samaa kokoa ja väriä niin tänään tuli vastaus ettei ole sitä takkia muutakuin keltaisena ja sit ehdotti samalla jotain muuta (rumaa). Nyt pistin uutta viestiä paristakin eri takista että onko mitään näistä ja että maksan erotuksen kun on vähän kalliimpia. Eli yhteenvetona näistä on että kannattaa heti vaan lähtee viesteillä pommittaan sinne mitä varusteista tulee ja mitä ei ja koska tulee. Kyllä se siitä lähtee toimiin kunhan vähän painostaa! Halpaa ja hyvää--->saksaksta.
  3. #573
    Lainaa (Pete123 @ Touko. 21 2010,22:49) kirjoitti
    Eli yhteenvetona näistä on että kannattaa heti vaan lähtee viesteillä pommittaan sinne mitä varusteista tulee ja mitä ei ja koska tulee. Kyllä se siitä lähtee toimiin kunhan vähän painostaa! Halpaa ja hyvää--->saksaksta. *
    Eiiiiiiii välttämättä auta yhtään mitään... esim.selkäpanssari oli viiden viikon ajan "ihan just" lähdössä kunnes selvisi, että sen saisi vasta elokuussa. Silloinkin oli jo muutama puhelu ja lukuisia sähköposteja takana.

    Sulla on käynyt fc-moton mittakaavalla hyvä tuuri
  4. #574
    Lainaa (Max Power @ Touko. 12 2010,23:37) kirjoitti
    Minulle tuli tuolta alkuviikosta väärät hanskat. Lähetin s-postia ja utelin miten vaihto käytännössä toimii. Vastaus tuli seuraavana päivänä ja viesti oli oikein asiallinen ja selkeä.
    Tarvitsevat tilausnumeron, palautuslapun, pankin IBAN-numeron ja kuitin toimituskuluista. Ei siis valittamista (tuon väärän tuotteen lisäksi) toistaiseksi...
    Maanantaina 17.5 lähetin väärät hanskat postin kautta (12€) takaisin FC-motolle ja tänään 22.5 oli jo tullut s-postia, että uudet hanskat ovat lähteneet tulemaan vaihdossa. Toisessa viestissä olikin sitten UPS:n seurantakoodi.
    Eli minun kohdalla homma toimii
    (sitten vielä odotellaan koska ne tuon 12€ maksavat)
    Liian pieni allekirjoitus poistettu.
  5. #575
    tilasin tuolta fc motosta 3 viikkoa sitten ypärän ja vieläkin lukee in proces. eli mitä kannattaa tehdä kannataako peruutaa tilaus vai kysellä missäs mun kypärä on.
  6. #576
    tuleekohan kyseisen puljun nimen etuliite sanoista Fuck Customers...?

    Ite en oo tilaillu tuolta mitään eli ei ole kokemusta suuntaan eikä toiseen. Kunhan kirjoittelen typeryyksiä tähän(kin) threadiin...
    ...
  7. #577
    Lainaa (fcmoto @ Touko. 24 2010,15:04) kirjoitti
    tilasin tuolta fc motosta 3 viikkoa sitten ypärän ja vieläkin lukee in proces. eli mitä kannattaa tehdä kannataako peruutaa tilaus vai kysellä missäs mun kypärä on.
    Voithan koittaa kysellä, sähköpostiin ainakin vastaavat ihan surkeasti.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  8. #578
    Nyt selvis sit takki asiakin. Tilaavat Italiasta takin ja tulee parin kolmen viikon päästä. Aika paljon niille saa kirjotella ennenkuin vastaavat mut sen huomasin et jos laittaa suoraa mailia sille joka sieltä ekana sulle vastaa niin se vastaa nopeemmin. Viestiä vaan pommittamaan niin kyllä ne asiat siitä luttaantuu
  9. #579
    Lainaa (JeTi @ Touko. 24 2010,15:59) kirjoitti
    Lainaa (fcmoto @ Touko. 24 2010,15:04) kirjoitti
    tilasin tuolta fc motosta 3 viikkoa sitten ypärän ja vieläkin lukee in proces. eli mitä kannattaa tehdä kannataako peruutaa tilaus vai kysellä missäs mun kypärä on.
    Voithan koittaa kysellä, sähköpostiin ainakin vastaavat ihan surkeasti. *
    Älä vielä masennu; tilasin Suomesta potan ja odotin 2 kuukautta ja useiden soittojen ja s-postien jälkeen tuli tietoa että ehkä se joskus tulee. No, ei tullut, peruutin tilauksen ja FC-motosta sain alle viikossa. Joskus näinkin.....
    T7
  10. #580
    nonniih, kokemukseni fc-motosta on siis tämä... EN tilaa ikinä enää mitään ko puljusta.

    lyhyesti homma eteni näin:
    3.2 tilaus, takki,housut,hanskat ja kengät
    9.2 lähettivät takin ja hanskat ja samalla ilmoittivat että kenkiä ei saa enää
    23.2 lähettivät housut jotka oli sitte liian pienet ja lähetin takas

    6.3 vastaanottivat palautuksen ja ilmoittivat lähettävänsä uuden isomman koon tuota pikaa

    ja tästä se hauskuus lähti.... 2 puhelinsoittoa + kymmeniä lähetettyjä maileja ja tänään sain vastauksen että rahat palautetaan tilillenne... siis ei menny kuin 3kk. Vastasuudessa taidan ostaa Suomesta kaiken tarvitsemani
  11. #581
    Lainaa (fcmoto @ Touko. 24 2010,15:04) kirjoitti
    tilasin tuolta fc motosta 3 viikkoa sitten ypärän ja vieläkin lukee in proces. eli mitä kannattaa tehdä kannataako peruutaa tilaus vai kysellä missäs mun kypärä on.
    tänää lähti sit kypärä likkeelle piti kyllä kysellä pari kertaa mutta hyvä näin pitäs tulla 4.6 toivotaan parasta
  12. #582
    No nyt lähti sit takkikin matkaan Suomeen vaikka joutuivat tilaamaan Italiasta sen. Lähetin kylläkin viikon sisällä varmaan 10 sähköpostia, mutta näemmä mitä enemmmän lähettää viestiä niin sitä enemmän kiinnittää suhun ja sun tilauksiin huomioita.

    Kengät tuli viime viikolla ja oli oikeat ja hyväntuntuiset. Mun mielestä FC-motolla on nopeaa ja halpaa toimintaa (joskin spostin vastailussa poikkeus) pitää vaan laittaa viestiä sinne, kysellä,painostaa ja vinkua kun pentu niin alkaa varusteet tulemaan. Jos odotat vaan että kyllä ne pian tulee niin ne unohtaa sut ja sun tilauksen ja ajattelee ettei näillä mikään kiire ole kun tilaajakaan ei mitään kysele.
  13. #583
    Minun kohdalla kypärän palautus sujui ongelmitta onneksi. Massit on ollu tilillä jo hyvän aikaa, joten täältä positiivinen kokemus fc-moton toiminnasta
  14. #584
    Nojoo, piti perua oman nahkatakin tilaus kun eivät saaneet mitään aikaiseksi. 10.5 tilasin, 11.5 lähtien in process ja ei tänäpäivänäkään mitään muutoksia tai tietoa koska olisi takkia saatavilla. Lukuisiin sähköposteihin eivät ole vastanneet kuin kerran epämääräisesti. Pitäkööt takkinsa!
    Suzuki GSX-R750 -99
  15. #585
    Laitoin 8,6,2010 tilaukseen nahkatakin ja kengät. Tilauksen jälkeen tuli sähköpostiin Order confirmation. Kai sieltä jotai muutaki sähköpostia pitäis tulla? Nyt statuksen kohdalla lukee viewed. Oliskohan tilan jo pitäny muuttua vai kauanko on yleensä kestäny? laitoin kyl jo sinne viestiä et onko tavarat ees saatavana vai tilaanko muualta.
  16. #586
    Ei pitäs tulla mitään S-postiin muuta kuin se Order confirmation. Sit kun lähtee matkaan niin sinne moton sivuille pitäs päivittyä se seurantakoodi sinne tilauksen perään mistä näkee missä tilatut kamat menee.

    Mulla meni eka tilaus näin:
    Status * Date
    Order was received 14/05/2010 (14:16)
    Viewed 14/05/2010
    In process 15/05/2010
    Partially dispatched 15/05/2010
    Partially invoiced 15/05/2010
    (loput kamat tuli viikon päästä tosta)

    Seuraava tilaus meni näin:
    Status * Date
    Order was received 24/05/2010 (13:13)
    Viewed 24/05/2010
    In process 26/05/2010
    Dispatched 01/06/2010
    Invoiced 01/06/2010

    Kannattaa laittaa vaan viestiä sinne et onko niillä sitä kamaa varastossa ja et voiko laittaa tuleen jos on ja jos ei ole niin et laittas mahdollisimman nopeesti tilaukseen niinkuin mun takin kanssa kävi et joutuivat tilaan Italiasta mut silti tuli pirun nopeesti (alimmainen tilaus). Jos sieltä vastaa joku sähköpostiin niin seuraavat viestit kannattaa laittaa sen vastaajan henk.kohtaseen sähköpostiin niin pitäs tulla nopeemmin vastaus. Sit kannattaa varmistaa et onko tuote enää myynnissä kun mulla kävi ekan takin kanssa niin että tuote oli poistettu myynnistä vaikka nettisivuilla oli myynnissä ja pysty tilaamaan.

    Nyt on tullu kaikki varusteet oikean kokoisena ja näköisenä. Itse olen ollut pirun tyytyväinen FC-moton toimintaan. *



  17. #587
    Pari päivää sitten tilasin kypärän cash on delivery maksulla. Vielä on "In Process" mutta josko se kohta lähtis liikkeelle. Eipähän tartte penätä rahojaan mistään jos ei satukkaan tavara tulemaan.
    ...
  18. #588
    Lainaa (MachinaAnimata @ Kesä. 10 2010,22:05) kirjoitti
    Pari päivää sitten tilasin kypärän cash on delivery maksulla. Vielä on "In Process" mutta josko se kohta lähtis liikkeelle. Eipähän tartte penätä rahojaan mistään jos ei satukkaan tavara tulemaan.
    Voisko olla mahdollista, että jos makssaa tuotteen heti kortilla niin toimitus olisi nopeampaa kun tuote on etukäteen maksettu?
    Mulla kun kaikki tuotteet ovat tulleet tuolta nopeasti ja oikein.
    Olen maksanut aina heti tilauksen yhteydessä.
    Tuli vaan mieleen voisiko tällä olla vaikutusta....
    T7
  19. #589
    Status Date
    Order was received 08/06/2010 (18:06)
    Viewed 08/06/2010
    In process 10/06/2010

    Itel ei asia etene tost mihinkää. Oon jo laittanu 2 sähköpostiakii tonne mut ei oo vastausta kuulunu. No jos sitä hetken viel odottelis ja jos ei ala kuulua mitään nii tilailee muualt.
  20. #590
    Ärr!! Itse tilasin 6 toukokuuta Agv'n kypärän eikä oo vielkään tullu,liekkö menee koko kesä

    Tarve kypärälle ois kova.
    Oon lähettäny 2 sähköpostia,toinen vähä äkäsemmän sävynen * ..
  21. #591
    Joopajoo. Laitoin tilauksen sisään joskus 6. päivä. Laitoin heti mailia onko kaikkea varastossa ja kauan kestää lähetys - ei vastausta. Nyt maanantaina toinen maili - ei vastausta. Tilaus on edelleen vain viewed, ei nyt turhan hyvää toimintaa ainakaan.
    Everyone knows that Duc's do not put out the kind of power that jap I4's do. But the reason we ride these bikes is not because of the power, but because they are full of life, they have a soul, unlike jap fours that are as lifeless as a can opener.
  22. #592
    Eilen itelle tuli mailia et ei oo tavaraa varastossa ja ilmottelee maililla ku on tavaraa. Peruutin sitte oman tilauksen.
  23. #593
    Pitäkööt romunsa ! Tämän palstan innoittamana peruin tilauksen.
  24. #594
    Ihme nillittämistä.

    Lentokieltoa (tuhkapilvi) ennen tilasin potan FCltä ja tuli kotiovelle alle 2 vkoa tilauksesta.

    Tilaan toistekin, jos on tarve..
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
  25. #595
    Ite tilasin S1 Pro kypärän ja Alpinestarsin 365 hanskat. Toimituksen lähtö kesti sen 10 päivää, kuten "seasonina" varoitettiin sen olevan. Tavarat saapuivat ehjänä.

    Ainoo isomiinus mikä tuli oli, että hansat oli eri kokoa, vaikka kokolapuissa näin oli sama koko. Toinen käsi oli selvästi pienempi. Meiliä perään, kamat takas, maksan postimaksut... nyt sitten odotellaan ja ajellaan heinäkuun reissu sitten vanhoilla reikäsillä hanskoilla... kele.
    Yamaha FZ1-N
  26. #596
    Lainaa (MachinaAnimata @ Kesä. 10 2010,22:05) kirjoitti
    Pari päivää sitten tilasin kypärän cash on delivery maksulla. Vielä on "In Process" mutta josko se kohta lähtis liikkeelle. Eipähän tartte penätä rahojaan mistään jos ei satukkaan tavara tulemaan.
    Eilen tuli meiliä että on postissa ja pitäisi tänään tulla toimistolle paketin.

    Ihan OK toimitusaika mun mielestä jos se todellakin tulee tänään. On sen verran "halpoja" nuo kypärät tuossa liikkeessä että joutaa niitä vähän aikaa odottaakin.
    ...
  27. #597
    Lähetin kolme päivää sitten mailia että perun kypärän tilauksesta mutta eipä ole siihenkään vastausta saati tilausta päivitetty.
    Everyone knows that Duc's do not put out the kind of power that jap I4's do. But the reason we ride these bikes is not because of the power, but because they are full of life, they have a soul, unlike jap fours that are as lifeless as a can opener.
  28. #598
    Äsken tuli paketti ja kaikki on niinkuin pitääkin. Varmaan tuo s-postiin vastaamisen viivästyminen johtuu vaan siitä että on helvetin kiireellistä aikaa. Ainakin tuolla cash on delivery systeemillä tilaan kyllä toistekin jos vaan tarvetta tulee.
    ...
  29. #599
    Itsehän jouduin odottamaan yli kuukauden ajokamoja. Sähköpostiin vastailu oli todella huonoa. Noin 2-3vko jälkeen kun sain yhteyden kyseiseen firmaan he ilmoittivat että kyseista takkia ei ole saatavana ja syyttivät siittä heidän nettisivujaan joka ei ollut ajantasalla. Kysyivät kuitenkin että haluaisinko vaihtaa sen johonkin toiseen. En vastannut enää heille mitään vaan olin aikeissa perua tilauksen niin he päättivätki sitte ilmottaa että olis yks takki vielä kun oli kuulemma heidän pomonsa hankkinut sen jostain muualta minua varta vasten. Mutta sitten samaan hengenvetoon he ilmoitti että housuja saa vasta myöhemmin. Tyydyin siihen sitte että housut saan myöhemmin kesällä ja takin sitten ensin. Toisin kuitenki kävi kun aukasin paketin niin siellä oli kummatkin.
    Kuljetus saksasta tapahtui tosi nopeasti siitä plussaa. Muuten jäi aika paska fiilis kyseisestä firmasta
  30.  
  31. #600
    15.6 tilaus sisään ja tänään paketti työpaikalle
    KTM SMT 990 LE 2010
Sivu: 20 / 31:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen