Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Olen ostamassa ekaa pyörää ja nyt kiikarissa ois xjr 1200 vuosimallia 97.Mitä tyyppi vikoja on kyseisessä mallissa?
  2. #2
    Melkoisen koeteltua tekniikkaan joten itse en ole kuullut mistään vakavemmista vioista mutta tiedossahan on varsinkin etuiskunvaimennuksen "laatu" jonka saa toki korjattua ostamalla laadukkaammat jouset ja öljyt. Noissa vanhemmissa myös on kytkimen luiston kanssa ollut ongelmia joka myös korjaantuu jäykemmällä jousella....

    Kyseisestä pyörästä on täälläkin jonkin verran keskusteltu joten kannattaa käyttä haku-toimintoa.
    Power is nothing without mojo!
  3. #3
    KIITÄN JA KUMARRAN TIEDOISTA!
  4. #4
    onko 1300 ssa jäykempi kytkimen jousi ja mistä edullisesti onko kurkut ja suuttimet pienemmät saksan versiossa
  5. #5
    Täällähän orgissahan on ollut pari takarungon katkeamistapausta, haulla löytynee...saattoivat olla 1300, mutta runko lienee sama.



    No niin, no
  6. #6
    Lainaa (Mopo @ Marras. 29 2005,13:57) kirjoitti
    Täällähän orgissahan on ollut pari takarungon katkeamistapausta, haulla löytynee...saattoivat olla 1300, mutta runko lienee sama.
    Juu no olikohan tuommonen yksi rungon katkeaminen täällä jossain. Aika kummallinen tapaus sinänsä. Johtuneeko maanantaikappaleesta vai mistä, mutta eiköhän tuo ole tilastollinen poikkeama ja harvinaisuus, mikä voi tulla eteen merkistä ja mallista riippumatta. Tuskin yhden tapauksen takia voi sitä luokitella vielä tyyppiviaksi.

    Itselläni on juurikin -97 vuosimallin Xjr ollut pari kesää. Hyvä on mopo.

    Mulle laitettiin nimenomaan 1300:sen kytkinjousi, joka on siis jäykempi. Ei luista.

    Etujousituksesta sen verran, että vaikka sitä itsekin olen tänä talvena modaamassa, niin ei se nyt mitenkään sysipaska ole. Että ei sen takia kannata jättää kyseistä pyörää hankkimatta. Olen ajanut monilla huonommillakin.
    Eihän se nyt mikään ratapyörä olekaan. Nälkä vain kasvaa syödessä ja juurikin etujousitus on asia, johon saattaa kaivata jossain vaiheessa parannusta.
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  7. #7
    oiskohan toi runkosärkymä johtunna takalaukkujen käytöstä ei runko ollunna kestäny siitä johtuvaa rasitusta
    elä ja anna muiden roudata
  8. #8
    Lainaa (ande @ Marras. 29 2005,19:50) kirjoitti
    oiskohan toi runkosärkymä johtunna takalaukkujen käytöstä ei runko ollunna kestäny siitä johtuvaa rasitusta
    Juu jotain tollasta siellä oli tapahtunut. En nyt jaksa sitä säiettä kaivaa.
    Mutta eihän sellaista pitäisi tapahtua. Kyllä saa melkoinen muuttokuorma pianoineen päivineen olla tarakalla, että tuo rungon katkeaminen olis ymmärrettävää.
    Vaihtoonhan tuommonen pyörä menee tehtaan puolesta.
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  9. #9
    Sakujen puolella ollut kans joitain takahäkin katkeamisia XJR:issä, ei kai ole matkailukäyttöön alunperin suunniteltuja. Arvelen että ne on sattuneet tapauksissa joissa ollut raskaasti kuormatut sivulaukut, takalaukku ja vaimo lisätaakkana reisussa.

    Ei se sentään aivan pienestä luulis menevän, tai siis mun -95:sessa on joskus ollut sivulaukut ja takalaukku, mutta mitään murtumia takarungossa ei näy. Nyt en enää laittaisi semmoisia rumistuksia.
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  10. #10
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Marras. 30 2005,19:28) kirjoitti
    Sakujen puolella ollut kans joitain takahäkin katkeamisia XJR:issä, ei kai ole matkailukäyttöön alunperin suunniteltuja. Arvelen että ne on sattuneet tapauksissa joissa ollut raskaasti kuormatut sivulaukut, takalaukku ja vaimo lisätaakkana reisussa.

    Ei se sentään aivan pienestä luulis menevän, tai siis mun -95:sessa on joskus ollut sivulaukut ja takalaukku, mutta mitään murtumia takarungossa ei näy. Nyt en enää laittaisi semmoisia rumistuksia.
    Ilmeisesti sulla on sitten säädyllisen kokoinen emäntä

    Mitenköhän on ollut noilla, kenellä runko on murtunut?

    Itäsaksalainen kuulantyöntäjä-rouva?
    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

    ...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
  11. #11
    Lainaa (FunJam @ Marras. 30 2005,21:03) kirjoitti
    Ilmeisesti sulla on sitten säädyllisen kokoinen emäntä *

    Mitenköhän on ollut noilla, kenellä runko on murtunut?

    Itäsaksalainen kuulantyöntäjä-rouva? *


    Hehee. Mites selität vakuutusyhtiön tarkastajalle... - "No kun mamma on ollut hyvällä syönnillä..." *
    Hajaantukaa. Täällä ei ole mitään nähtävää.
  12.  
  13. #12
    Heh, mun emäntä on aika isokokoinen...183 cm, skrodekin... ois se pärjänny vaikka kuulantyöntäjänä, muttei ollu siihen tarpeeks sähäkkä...

    Ettei se aivan pienestä katkee vanhempikaan takahäkki, jos ei rakennevikaa. Yhden kesänhän vaemo istuskeli mun takana.
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>