Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Iltoja kaikille. Nyt kertokaa millainen kyseinen pyörä on.
    Tietoa tarvitaan kaikilta alueilta eli vikoja ,tehoja,huoltoja
    ja kaikesta mahdollisesta mitä mieleen juolahtaa. Mikään
    asia ei ole liian pieni et sitä ei voisi tänne laittaa. Joten kiitos kaunis kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan
  2. #2
    Varmaan asiansa ajava peli, mutta itse olen kauhulla katsellut joskus sitä moottoria ja säälinyt niitä, jotka yrittävät pitää kaikki ne kolot puhtaana:



    Mutta en tiedä, kai se customista menee
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  3. #3
    Kyseleppäs >TUOLTA< siellä on varmaan joku joka tietää
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  4. #4
    Startti viat ovat yleisimpiä. Mopo on helppo ajaa ja sitä on hallita kunhan muistaa että se ei ole mikää muovikyykky. Koneessa voisi olla vääntöä vähän enemmän (85 Nm, 45 kW) mutta kyllä sillä pärjää. Vakio putkilla siinä on aika nuhaiset äänet mutta asian saa kyllä korjattua vaihtamalla vähän äänekkäämmät tilalle. Pienellä "tuulilasilla" saa parannettua ajomukavuuttaa, vaikka se ei oikein custom henkeen sovikkaan.

    Mopossa on varmatoiminen moottori. Ajovalo on vähän huono mutta uusimalla johdotukset tästäkin asiasta selviää. Vakiona ajoasento on aika tiukka mutta laittamalla siirtosarjat asento väljistyy kummasti.

    XV1100 -94
    Suzuki GSF 1250SA -08
  5. #5
    Äänekäs startti, painopiste korkeahko, veltto runko. yksikään em. ei varmasti haittaa. Alkuperäinen käärmestonga kartanolle, jalkatapeille siirtosarja ja suorat putket. Lähes kaikkien Viragojen penkit näyttävät hakatuilta nahkasohvilta, joten ne voisi fyllätä verhoomossa. ja tson siinä.
    Kyytiläiseksi pieni ja kevyt gimma tai muuten saat halailla tankkia, tila ei ole järin iso. Jos ilmenee rasvanäppisyyttä, niin Alfamerillä on englanninkielinen repair -manuska.
    Mitäs vielä, 750cc, 1000cc ja 1100cc on samannäköisiä, lähes huoltovapaa pyörä ja romia on ihan kivasti. Ja totta, moottoria saa pestä pullo-, hammas-, ja lumiharjalla. Tärisee niinku twinin pitääkin. Etuiskarin stefa uusittu ja kaikki öljyt vaihdettu kolmen vuoden aikana, eikä nyt muistu mieleen muuta.
  6.  
  7. #6
    Muuta en virakosta tiedä, kuin että se on helvetin ruma
    itse olen kustomi hemmo kyllä, mutta virakossa jokin vaan ei säväytä