Sivu: 19 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819
Tulokset 541:stä 547:een 547:sta
  1. #541
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 21 2006,20:45) kirjoitti
    *snip*
    Käytännön elämässä pystyasentoinen naku on kyykkyä parempi.
    *snip*
    Makuasia. Kyykyllä en juuri koskaan haaveile muunlaisesta ajo-asennosta, paitsi aivan tukkoisessa kaupunkiruuhkassa (supermoton tyyppinen voisi soveltua sinne). Ja pääasiassa ajan rajoitusten mukaan, tai ainakin rikesakon rajoissa, joten ei ole kaahailustakaan kyse. Sitäpaitsi olen antanut itseni ymmärtää, ettei tuolla mun 70 hepalla pääse edes liikkeelle kuin alamäkeen...

    Mulle kuitenkin on ollut tärkeintä, että pyörä kommunikoi mun kanssa. Tähän asti käytännön elämässä mulle ne mukavimmat pelit on ollut kyykkyjä.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  2. #542
    Lainaa (Harri @ Tammi. 20 2006,14:31) kirjoitti
    Tulipa luettua muutamia sivuja.. mitä jäi mieleen?

    Team Hella nyt päällimäisenä . En ymmärrä yhteyttä eri Ducati mallien eroihin, mutta ei kai sitä kaikkea tarvitse ymmärtää. Niin ja senkin opin, että pitää bambuvapa ostaa, jos kalastaa meinaa perhoilla. En ole perhokalastusta kyllä ikinä ymmärtänyt, eikä minun tarvitse, viutokoot bambuvavoillaan, jos siinä mieli lepää ja se on heidän mielestään kivaa, ei ole minulta pois. Samoin Tylyttäjä saa ajella K5:lla ja Italo 999R:llä, eipä nuokaan ole minulta pois. Minä tyydyn halvempaan ja tehottomanpaan Ducatiin, kun silläkin on tosi kiva ajella, eikä tarvitse lainaa hakea pyörää varten.

    Sattui muuten laivalla vanha TM käteen ja siinä oli 620s tai ss testissä. Hyvää pyörässä oli vääntävä kone. Eli se on perkele vääntävä, kun TM:kin niin sanoo. Eivätkä varmasti tarkoittaneet, että ss620ff:stä löytyy koko kierrosalueelta enemmän vääntöä, kuin K5:sta, mutta luonteeltaan se on vääntävä. Alustakin sai kehuja muistaakseni. Jotain huonoakin siitä olivat mukamas löytäneet, mutta jätän ne tarkoituksella kertomatta, jotta saisin vääristeltyä tosiasioita.
    Tässä sitä oikeaa henkeä on roppakaupalla. Tuohon pointtiin voi kuka vain tarttua. Sopivasti sitä mitä haluaa. Oikee asenne ja oikee lopputulos.


    Samoin tämä jjm:n kommentti:

    "Mulle kuitenkin on ollut tärkeintä, että pyörä kommunikoi mun kanssa. Tähän asti käytännön elämässä mulle ne mukavimmat pelit on ollut kyykkyjä."

    Näissä on ajatusta. Pyörä jolla ajaa ja josta tykkää.





    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  3. #543
    Lainaa (aksu @ Tammi. 20 2006,19:06) kirjoitti
    620 Sport tai Monster voi olla hyvä jopa tokana tai vikanakin pyöränä.
    Sehän on lähes yhtä "tehokas" kuin 750:n.
    Eikö siitä ole jo päästy yhteisymmärrykseen, että ei ajonautintoon välttämättä tarvita 150-, eikä edes 100 hp:a?
    Ainakaan kun kyse on Ducatista.
    Itse en oikein jaksaisi suositella perusmonsteria. Se on hemmetin hyvän näköinen ja kuulostaa Ducatilta, mutta maavara on täysin onneton. Kokemattomampikin kuljettaja saa tapit ja putken maihin. Alusta on lötkö. Siinä ei ole sellaista perusducatimaista jämäkkyyttä.

    Tuosta koneestakin voi olla montaa mieltä, mutta en jaksa nyt puuttua siihen, koska se keskustelu lähtee käsistä paljon helpommin kuin pikkumonsteri ykkösellä.
    - JAM Racing Team -
  4. #544
    Lainaa (johtaja @ Tammi. 22 2006,17:05) kirjoitti
    Lainaa (aksu @ Tammi. 20 2006,19:06) kirjoitti
    620 Sport tai Monster voi olla hyvä jopa tokana tai vikanakin pyöränä.
    Sehän on lähes yhtä "tehokas" kuin 750:n.
    Eikö siitä ole jo päästy yhteisymmärrykseen, että ei ajonautintoon välttämättä tarvita 150-, eikä edes 100 hp:a?
    Ainakaan kun kyse on Ducatista.
    Itse en oikein jaksaisi suositella perusmonsteria. Se on hemmetin hyvän näköinen ja kuulostaa Ducatilta, mutta maavara on täysin onneton. Kokemattomampikin kuljettaja saa tapit ja putken maihin. Alusta on lötkö. Siinä ei ole sellaista perusducatimaista jämäkkyyttä.

    Tuosta koneestakin voi olla montaa mieltä, mutta en jaksa nyt puuttua siihen, koska se keskustelu lähtee käsistä paljon helpommin kuin pikkumonsteri ykkösellä.
    Kysehän on siitä, millaisen pyörän haluaa ja mihin on taloudelliset edellytykset.
    Varmasti on Ducateja jotka ovat joka suhteessa 620:n parempia, mutta ei se se huononna tuota pienokaista.
    Eihän kaikki halua/tarvitse huippu rataominaiuuksia.
    Ducati 900 SS
  5. #545
    Monsterin alusta on kyllä aika jämäkkä verrattuna niihin pyöriin joihin sitä kuuluukin verrata, eli muihin naku/retropyöriin. Ei kyseessä tosiaan ole mikään ratapyörä.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  6. #546
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 22 2006,19:55) kirjoitti
    Monsterin alusta on kyllä aika jämäkkä verrattuna niihin pyöriin joihin sitä kuuluukin verrata, eli muihin naku/retropyöriin. Ei kyseessä tosiaan ole mikään ratapyörä.
    Pitänee sitten joskus mennä kokeilemaan noita vehkeitä kun niin hehkutatte.

    *Koeajopäiviä taas odotellessa*
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  7.  
  8. #547
    Lainaa (terä1krr @ Tammi. 22 2006,20:17) kirjoitti
    Lainaa (wekkuli @ Tammi. 22 2006,19:55) kirjoitti
    Monsterin alusta on kyllä aika jämäkkä verrattuna niihin pyöriin joihin sitä kuuluukin verrata, eli muihin naku/retropyöriin. Ei kyseessä tosiaan ole mikään ratapyörä.
    Pitänee sitten joskus mennä kokeilemaan noita vehkeitä kun niin hehkutatte.

    *Koeajopäiviä taas odotellessa*
    Joo, toukokuussa Klaukkalassa, esimerkiksi. Jos vaikka tuon uuden tonnisen MS2R:n pääsis tyyppäämään. Tosin voi olla että vaihtamati jää, ainakin vielä joksikin vuodeksi. Tai no, vannomatta paras.
Sivu: 19 / 19:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819