Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 86:sta
  1. #31
    Lainaa (Petri12r @ Marras. 07 2005,12:16) kirjoitti
    Lainaa (sulaahulluutta @ Marras. 07 2005,12:09) kirjoitti
    Jep. Hauskaa oli ja oottakaas, kun minä saan kuvat purettua *
    Ei kannata turhaan purkaa niitä. *
    Petri... sulla kävi tuuri
    enää ei oo mitä irrota
  2. #32
    Lainaa (Sumppa @ Marras. 07 2005,13:23) kirjoitti
    Lainaa (MegaB @ Marras. 07 2005,13:22) kirjoitti
    Ei ne enää paljon pahempia voi olla *
    No joo... ja voihan ne aina jättää itse kattomatta. Se mitä ei tiedä, se ei voi hävettää...
    Kyllä nämä voivat olla vielä pahempia ja varmasti voi hävettää

    Pidän teitä kuitenkin hetken vielä jännityksessä
    enää ei oo mitä irrota
  3. #33
    Kiitokset juu meikäläisenkin puolelta..

    Editoin kuvat tänne tossa tai hiukan myöhemmin.. mutta editoin kuitenkin.. =)

    Eli tässäpä nämä:Tallinnan kuvat



    --
    Niklas Westerstråhle
    Hayabusa '03
  4. #34
    ...örl....

    Juu...Tahtoisin kiittää kaikki mukana olleet, henkisesti ja ruumillisesti. Oli ehkä paras matka tähän asti *
    Joka paikka särkee, ranteet auki, palovammoja kyynärpäässä, ihot kuoriutunut vasemmasta jalasta, selkä/niska/hartiat jumissa...taitaa olla siivoja ihmeissään kun saapui huoneeseen 2014 * *Äsken tuo häiriintynyt olento tuli koputtamaan ovea ja halus sisään...oli sitten eksynyt helsinkiin kun saavuttiin satamaan. Itse löysin itseäni baarista joskus puoli kolmen maissa aamulla... * Jotkut tekivät uuden vironennätyksen torin poikki-juoksussa, jotkut nukkuivat naistenvessassa. Jotkut pommittivat leipäkoreilla, ja jotkut ihailivat taidetta maikhravissa.
    Ja aika moni lapsi lakkas uskomasta joulupukkiin eilisen laivamatkan jälkeen

    Millo lähdetään uudestaan?

    Ainiinjoo...Jos jollain on musta pipo jossa biohazardin logo, niin ottaisin sen ilomielin takaisin...se on hyvä pipo



    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  5. #35
    Kiitos kaikille! On ollu sitte surkee olo koko päivän.... olisko omaa tyhmyyttä??
    Fun is not a straight line
  6. #36
    Ohhoh, että tänään väsyttää.. Taisi tulla pidettyä hauskaa koko rahan edestä!

    Kiitos organisaattoreille erittäin onnistuneista järjestelyistä ja muille mukavasta seurasta!

    Italo & Vaimo
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  7. #37
    ei pajoo tarttenu vibraa käyttää...tärisi ihan muutenkin....hauska reissu...
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  8. #38
    Lainaa (betonki @ Marras. 07 2005,21:21) kirjoitti
    ei pajoo tarttenu vibraa käyttää...
    Uteliaisuuttani kysyn mihin sitä tarvitsit.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  9. #39
    Lainaa (iama @ Marras. 07 2005,21:28) kirjoitti
    Lainaa (betonki @ Marras. 07 2005,21:21) kirjoitti
    ei pajoo tarttenu vibraa käyttää...
    Uteliaisuuttani kysyn mihin sitä tarvitsit. * * *
    *ei halua tietää*
  10. #40
    Öh..mukava reissu...näin enskertalaisellekin... ...hyvää oli..
    Ja kiitokset koko poppoolle, etenkin sille osalle joka homman organisoi!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  11. #41
    Nyt ottaa pannuun miksen ostanut veli Igorilta sitä hiivatin putkipamppua.....olisin meinaan voinut tirvasta sillä itseäni jotta loppus pahaolo
    Kun pienenä en jaksanut enää juosta ympyrää, niin isäni naulasi tosenkin jalkani lattiaan.
  12. #42
    Lainaa (Guru @ Marras. 08 2005,12:06) kirjoitti
    *Nyt ottaa pannuun miksen ostanut veli Igorilta sitä hiivatin putkipamppua.....olisin meinaan voinut tirvasta sillä itseäni jotta loppus pahaolo *
    Ja mua vituttaa, ettei ostettu siltä samalta tyypiltä niitä sirpalekranaatteja
    enää ei oo mitä irrota
  13. #43
    Monenkohan päivän krapula tällä kertaa???
    Sotiminen rauhan puolesta on kuin rakastelu neitsyyden säilyttämiseksi.
    -Cottonismi-
  14. #44
    Lainaa (sulaahulluutta @ Marras. 08 2005,12:54) kirjoitti
    Lainaa (Guru @ Marras. 08 2005,12:06) kirjoitti
    *Nyt ottaa pannuun miksen ostanut veli Igorilta sitä hiivatin putkipamppua.....olisin meinaan voinut tirvasta sillä itseäni jotta loppus pahaolo *
    Ja mua vituttaa, ettei ostettu siltä samalta tyypiltä niitä sirpalekranaatteja *
    Hey! Missä kuvat?!
    Kaikki on mahdollista, kun ottaa tarpeeksi vauhtia... *
  15. #45
    Lainaa (Joliet @ Marras. 08 2005,13:20) kirjoitti
    Monenkohan päivän krapula tällä kertaa???
    toinen menossa
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  16. #46
    Onnistuisko tämä?

    kuvat

    sieltä omat yhteisöt ja omat web-asiakirjat.... toimi *

    Joo, ei toimi, kuin omalta koneelta ... mikä on, kun taidot eivät riitä. Niin se laulukin menee. SIIS AAAAAAAPUUUUUUUUVAAAAA!



    enää ei oo mitä irrota
  17. #47
    Lainaa (sulaahulluutta @ Marras. 08 2005,15:43) kirjoitti
    Onnistuisko tämä?

    vittu, mä en nyt saa tätä linkkiä auki... tana. Later
    yritä selvinpäin uudestaan......
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  18. #48
    Lainaa (sulaahulluutta @ Marras. 08 2005,12:54) kirjoitti
    Lainaa (Guru @ Marras. 08 2005,12:06) kirjoitti
    Nyt ottaa pannuun miksen ostanut veli Igorilta sitä hiivatin putkipamppua.....olisin meinaan voinut tirvasta sillä itseäni jotta loppus pahaolo
    Ja mua vituttaa, ettei ostettu siltä samalta tyypiltä niitä sirpalekranaatteja
    Niimpä !
    Kun pienenä en jaksanut enää juosta ympyrää, niin isäni naulasi tosenkin jalkani lattiaan.
  19. #49
    Lainaa (sulaahulluutta @ Marras. 08 2005,15:43) kirjoitti
    Onnistuisko tämä?

    Kuvat

    sieltä omat yhteisöt ja omat web-asiakirjat.... toimi
    Ei toimi. pyytää kirjautumista.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  20. #50
    Lainaa (sulaahulluutta @ Marras. 08 2005,15:43) kirjoitti
    Joo, ei toimi, kuin omalta koneelta ... mikä on, kun taidot eivät riitä. Niin se laulukin menee. SIIS AAAAAAAPUUUUUUUUVAAAAA!
    MSN:n kanssa en osaa auttaa, mutta mitä jos laittaisit ne kuvat Orgin galleriaan?

    Siihen löytyy ohjeita täältä: -klik-

    Edit. Ja sittenhän on tuo Fujin palvelu, mitä muutamat ovat näköjään käyttäneetkin: -klik-



  21. #51
    Lainaa (Guru @ Marras. 08 2005,15:52) kirjoitti
    Lainaa (sulaahulluutta @ Marras. 08 2005,12:54) kirjoitti
    Lainaa (Guru @ Marras. 08 2005,12:06) kirjoitti
    Nyt ottaa pannuun miksen ostanut veli Igorilta sitä hiivatin putkipamppua.....olisin meinaan voinut tirvasta sillä itseäni jotta loppus pahaolo
    Ja mua vituttaa, ettei ostettu siltä samalta tyypiltä niitä sirpalekranaatteja
    Niimpä !
    Niin tai sitä pippuri sumutetta, kun silmät on muutenkin kun sian pillut
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  22. #52
    Joo kiitos koko köörille ja järjestäjille erityisesti!

    Hieno reissu oli taas, vaikkei kaikkea (onneksi) muistakaan.
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  23. #53
    Haa, maanantai olikin vapaapäivä ja vielä ilman kankkusta!!! Onneksi jäi karaokereissut väliin *
    Oli oikeasti sikakivaa, ylitti odotukset. Toivottavasti pahimmalla bilettäjäjengillä on kankkunen keskiviikkoon mennessä ohi...
    Kiitokset omasta ja Airamin puolesta kaikille! Ei haittaa vaikka tuli maksettua kaksinkertainen buffettimaksu eikä edes Airamin mystinen katoaminen bussista, kun päästiin kerrankin tutustumaan oikeaan kultturiiin, Kompressoriin ja Maikrahviin. Ennustajaeukosta näen painajaisia varmaan seuraavan vuoden...
    Myytävänä Suzuki GSX 750 F
    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?reg_no=yt-730

    Mimmi jolta on lähtenyt mopo käsistä...
  24. #54
    Lainaa (marvik @ Marras. 09 2005,13:34) kirjoitti
    Haa, maanantai olikin vapaapäivä ja vielä ilman kankkusta!!! Onneksi jäi karaokereissut väliin *
    Oli oikeasti sikakivaa, ylitti odotukset. Toivottavasti pahimmalla bilettäjäjengillä on kankkunen keskiviikkoon mennessä ohi...
    Kiitokset omasta ja Airamin puolesta kaikille! Ei haittaa vaikka tuli maksettua kaksinkertainen buffettimaksu eikä edes Airamin mystinen katoaminen bussista, kun päästiin kerrankin tutustumaan oikeaan kultturiiin, Kompressoriin ja Maikrahviin. Ennustajaeukosta näen painajaisia varmaan seuraavan vuoden...
    tana, ja mulle ette koko ennustajaeukosta puhuneet... kuulin vasta jälkeenpäin.
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  25. #55
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bluesman @ Marras. 09 2005,13:46) kirjoitti
    tana, ja mulle ette koko ennustajaeukosta puhuneet... kuulin vasta jälkeenpäin.
    Ei sulle uskaltanu, ties mitä oisit sille tehny
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  26. #56
    Lainaa (Bluesman @ Marras. 09 2005,13:46) kirjoitti
    Lainaa (marvik @ Marras. 09 2005,13:34) kirjoitti
    Haa, maanantai olikin vapaapäivä ja vielä ilman kankkusta!!! Onneksi jäi karaokereissut väliin *
    Oli oikeasti sikakivaa, ylitti odotukset. Toivottavasti pahimmalla bilettäjäjengillä on kankkunen keskiviikkoon mennessä ohi...
    Kiitokset omasta ja Airamin puolesta kaikille! Ei haittaa vaikka tuli maksettua kaksinkertainen buffettimaksu eikä edes Airamin mystinen katoaminen bussista, kun päästiin kerrankin tutustumaan oikeaan kultturiiin, Kompressoriin ja Maikrahviin. Ennustajaeukosta näen painajaisia varmaan seuraavan vuoden...
    tana, ja mulle ette koko ennustajaeukosta puhuneet... kuulin vasta jälkeenpäin.
    oliskohan muisti katkennu ennusteen kohdalta kuis porvoon hurjat muuten on toipunu matkasta
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  27. #57
    Lainaa (kavanaki @ Marras. 09 2005,13:50) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Marras. 09 2005,13:46) kirjoitti
    Lainaa (marvik @ Marras. 09 2005,13:34) kirjoitti
    Haa, maanantai olikin vapaapäivä ja vielä ilman kankkusta!!! Onneksi jäi karaokereissut väliin *
    Oli oikeasti sikakivaa, ylitti odotukset. Toivottavasti pahimmalla bilettäjäjengillä on kankkunen keskiviikkoon mennessä ohi...
    Kiitokset omasta ja Airamin puolesta kaikille! Ei haittaa vaikka tuli maksettua kaksinkertainen buffettimaksu eikä edes Airamin mystinen katoaminen bussista, kun päästiin kerrankin tutustumaan oikeaan kultturiiin, Kompressoriin ja Maikrahviin. Ennustajaeukosta näen painajaisia varmaan seuraavan vuoden...
    tana, ja mulle ette koko ennustajaeukosta puhuneet... kuulin vasta jälkeenpäin.
    oliskohan muisti katkennu ennusteen kohdalta * kuis porvoon hurjat muuten on toipunu matkasta *
    ..se on työn alla...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  28. #58
    Joo´o.... Mistäköhän aloittais.... Olihan reissu... KIITOS. *Kuvien perusteella muillakin oli kivaa. * Jaa krapula, no helpottaa jo, tiistai oli paha päivä. Sunnuntai meni vielä paikallisessa tappiin, siitä sitten kämpille ja sauna päälle, viimesille tilasin mittarin 06:00 maanantaina. Laukusta löyty vielä muutama tottuhattu, että on pakko olla ollu hauskaa! Ainoana miinuksena että rotsi on vieläkin Hollywoodissa. Lupasivat hotellista ilmoitella, mutta vielä ei ole mitään kuulunut. Ja sitten kun saa noi saunalaskut yms. hoidettua ja sovittua, niin ei tule niin pahasti takkiin, oli meinaan sellanen huonelasku... Sauna 1500 kurnuu, saunaoluet 1200... Joliet, ne GT:t olikin siellä samassa laskussa, 72 kurnuu/tsibale... Mutta, eiku uudestaan. *
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  29. #59
    Lainaa (Ace @ Marras. 10 2005,10:53) kirjoitti
    sitten kun saa noi saunalaskut yms. hoidettua ja sovittua, niin ei tule niin pahasti takkiin, oli meinaan sellanen huonelasku... Sauna 1500 kurnuu, saunaoluet 1200... Joliet, ne GT:t olikin siellä samassa laskussa, 72 kurnuu/tsibale... Mutta, eiku uudestaan. *
    jäinköhän sulle velkaa tuosta saunasta jotain melko varmaan
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  30.  
  31. #60
    Saunassa oli sen verran porukkaa, ettei tuosta kovin isoa hintaa tule per lärvi. Saunakeikan loppusumma vaan esille ja samoin lista niistä, jotka kokivat saunomiseen osallistuvansa. Sitten vaan simppeli jakolasku ja rahat Acen tilille.

    Vai mitä?

    Eli yksi saunoja ilmoittautuu.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen