Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 110:een 110:sta
  1. #91
    Lainaa (misa @ Marras. 04 2005,12:38) kirjoitti
    Näin helppoa tätä kirjoitettua tekstiä on tulkita... varsinkin kun koko viesti siältää yhden lauseen.
    Totta, sellaista se on tämän kirjallisen viestinnän kanssa Mutta kun perustelluista mielipiteistä myös nousee meteli, yritin välttää sitä Niin, ja Jassusta ei ollut kyse [/QUOTE]
    Nonii, saatiihan me astetta huonommatkin ajatustenlukijat nyt tuo viesti selville

    prkl... meinasin tehdä yhdyssa navirheen, mut onneks huomasin!!!
  2. #92
    Mihinkä täältä on kadonnut nyt MadManin kello 13:12 kirjoittama viesti? Uusissa viesteissä se näkyy mutta kun sen haluaisi lukea niin ei sitä vaan näy? Ihime hommoo, taitaa olla gousteja jossain.

    Joo, ja kun postasin tän *puf* se ilmestyi. Nolona sit poistin tän ja *puf* se hävisi kunnes taas postasin tän *puf*



  3. #93
    Lainaa (Simbad @ Marras. 04 2005,13:40) kirjoitti
    Mihinkä täältä on kadonnut nyt MadManin kello 13:12 kirjoittama viesti? Uusissa viesteissä se näkyy mutta kun sen haluaisi lukea niin ei sitä vaan näy? Ihime hommoo, taitaa olla gousteja jossain.

    Joo, ja kun postasin tän *puf* se ilmestyi. Nolona sit poistin tän ja *puf* se hävisi kunnes taas postasin tän *puf*
    Mulle kävi samalla tavalla... jostain syystä ei näkyny, niin postasin uudestaan ja sit näky kakssin kappalein... sit poistin toisen ja nyt ollaan onnellisia ku on saatu taas kertoa ihmisille tärkeitä asioita

    Mennäänkö torstaina mopokahville jos on hyvä keli? ;)
  4. #94
    Lainaa (MadMan @ Marras. 04 2005,14:14) kirjoitti
    Mennäänkö torstaina mopokahville jos on hyvä keli? ;)
    Laita sinä välillä torstaimiitti listalle, katsotaan tuleeko muita , mä tulen taatusti jos ei duunia pukkaa tielle (eikä sitä nökee mistä stadissa bamlataan).

    Mä näin muuten viime yönä sellasta unta et keulin autolla ja poliisit pysäytti mut ja nuhteli siitä



  5. #95
    Kyllä se nyt on niin että Kava10 on kuitenkin osa tämän foorumin rikkautta, olkoonkin että toisinaan hänen kirjoituksensa ovatkin hieman öööö provosoivia ja jopa diipadaapaa täynnä.

    Moderaattorit puuttuvat tällaisiin pikku juttuihin mutteivät tällaisiin selvästi rasistisiin (ja laittomiin) kirjoituksiin.
  6. #96
    Lainaa kirjoitti
    Moderaattorit puuttuvat tällaisiin pikku juttuihin mutteivät tällaisiin selvästi rasistisiin (ja laittomiin) kirjoituksiin.
    No miten toikin ois sitte pitäny hoitaa? Privaviestillä? Niin kai sitten.

    Joo, mä olen rasisti ja lainrikkoja.
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  7. #97
    Mäkin olen rasisti, mutta laki kieltää kirjoittamasta julkisella foorumilla jne blaa blaaa. Pointti on se että laki velvoittaa foorumin ylläpitäjän poistamaan lainvastaiset kirjoitukset.

    Muuten kyllä minunkin puolesta tietyt = , sitä ei vaan saa sanoa ja sekin on
  8. #98
    Lainaa (Simbad @ Touko. 16 2006,11:34) kirjoitti
    Mäkin olen rasisti, mutta laki kieltää kirjoittamasta julkisella foorumilla jne blaa blaaa. Pointti on se että laki velvoittaa foorumin ylläpitäjän poistamaan lainvastaiset kirjoitukset.
    Joistain kirjoituksista tulee ylläpidon puolelle valituksia, toisista ei.
    ©
  9. #99
    on se kumma kun monella foorumilla valitetaan moderoinnista.
    Sitten ne jotka valittaa suoltaa sellaisia paskanjauhanta romaaneja joissa haukutaan kaikki ja kehutaan itseä....sit ihmetellään kun moderoidaan..

    Ei sinänsä, mielipiteitä pitää esittää mutta taasen nykypäivänä kun moderaattoreiden pitää vaalia myös lainvaatijoiden asettamia määräyksiä jne.


    BTW tuo mustalais juttu ei sinänsä ole rasistinen, jos siinä lauseessa jossa sanottiin "ilmeisesti osaavat lukea" viittasi vain siihen, että ilmeisesti kyseiset henkilöt osasivat lukea kun ajaa kerta eivät osanneet.

    Jos sen käsittää niin, että viitattiin kyseisen etnisen ryhmän lukutaitoon yleensä niin silloinhan se on rasismia jne.

    Nyt voitais tehdä thredi ja mietitään mikä kommentti on rasismia ja mikä ei. Esim. "Saabismi on sairaus" lause...syrjitäänkö siinä vähä-älyisempiä saabin omistajia? Vai loukataanko kunniaa kenties. hhmmm...

    juu, vitsi..saa moderoida pois.
  10. #100
    Lainaa (Simbad @ Touko. 15 2006,21:10) kirjoitti
    Kyllä se nyt on niin että Kava10 on kuitenkin osa tämän foorumin rikkautta, olkoonkin että toisinaan hänen kirjoituksensa ovatkin hieman öööö provosoivia ja jopa diipadaapaa täynnä.
    Juu, mutta tällä kertaa Kawa10 kyllä kaivoi verta nenästään,
    kun rupesi haistattelemaan... --> kokeili ylläpidon rajoja?
    Jotenkin tuli tunne, että se hakemalla haki pientä lomaa ORGgi-addiktiosta.
    No, nytpä hällä on aikaa keskittyä olennaiseen

    ...Noihin provoihin ja diipadaapoihin... mistä sä tuon "hieman" tempasit?
    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  11. #101
    attes:

    Lue koko ketju, on sen verran vihjausta voimakkaampia sanankäänteitä että saattaisi Valde menettää hermonsa jos osaisi tavata...

    Ihan sama mulle, mä en diggaa murjaaneja missään muodossa.

    asakki:

    Pehmensin vähän, kun olen tällainen ihmisystävä



  12. #102
    Sehän nyt on ihan faktaa, että romanien luku- ja kirjoitustaito on tilastollisesti huonompi kuin valtaväestöllä.

    Ja vitsiallaanhan silläkin, että poliiseista toinen on kirjoitus- ja toinen lukutaitoinen... ja onhan ne työvuorot joskus kuulemma menneet sekaisin.

    Ei kaikkiin pikkuasioihin voi aina puuttua ja ole tarvettakaan.

    Ja vielä pieni lainaus säännöistä: "Foorumin käyttäjä on henkilökohtaisesti vastuussa sanomiensa sisällöstä. Tämä on on-line forum jonka vuoksi ylläpidon on mahdotonta jatkuvasti seurata sanomia tai vahvistaa niiden oikeellisuutta."
    ©
  13. #103
    Lainaa (Petri12r @ Touko. 16 2006,12:08) kirjoitti
    Ja vielä pieni lainaus säännöistä: "Foorumin käyttäjä on henkilökohtaisesti vastuussa sanomiensa sisällöstä..."
    Hyvä tietää.

    Tuo romanien kirjoitustaito on yksi asia, joka on varmasti totta.

    Ilman vakuutuksia ajaminenkin saattaa olla totta.

    Moni muukin asia on varmasti totta.

    Totta on myös että ei saa yleistää eikä herjata kansanryhmää, se alkaa olla laitonta.

    Sitä en tiedä saako sanoa must**inen, neeker* on kielletty ja pitää sanoa murjaani koska sitä ei ole (vielä) kielletty.

    Kaiken sorttisia lakeja ne viitsii siellä SDP:ssä väsätä

    Nyt mä lopetan omalta osaltani tän jutun tähän, eihän se edes mulle kuulu mitä kukakin kirjoittaa tai joku toinen moderoi. Eihän?
  14. #104
    Lainaa (Simbad @ Touko. 16 2006,11:55) kirjoitti
    attes:

    Lue koko ketju, on sen verran vihjausta voimakkaampia sanankäänteitä että saattaisi Valde menettää hermonsa jos osaisi tavata...

    Ihan sama mulle, mä en diggaa murjaaneja missään muodossa.
    No en lukenut... mä luotin ihmisystäviin tällä palstalla jotta ei lähde rasismin mopo käsistä...

    nyt pitääkin lukea mitä meidän kanssa ihmisistä sanotaan.
    Jos pitää oikaista joitain vääriä käsityksiä meidän rakkaasta veljeskansastamme.

    Ajotaidossa/sääntöjen tuntemuksessa voi olla jotain vikaa kun meidän naapuri talon etnisen vähemmistön edustajat parkkeeraavat autonsa meidän talon päähän juuri siihen pysäköinti kieltomerkin alle, siinä lukee vielä merkin lisäksi "pysäköinti kielletty". En sano tätä yleistäen mutta omiin kokemusperäisiin havainnointeihin perustuen..

    Ei tämä yhteiskunta katsokaas pyöri vain meidän varassa. Kun me käydään töissä niin pitäähän joidenkin olla kotona jotta on kelan työntekijöillä töitä ja johonkin ne veromarkat pitää laittaa. Ajatelkaas mitäs sit kävis jos kaikki "kulttuurillisista" syistä työttämät menis duuniin. Valtion pitäis tuhlata veromarkat vaikka terveydenhuoltoon tai vaikka kunnostaa teitä..joita hulttio motoristit sitten huristelevat.

    Kohta tää moderoidaan kun on väärässä ketjussa. onko joku "hyi hyi rasismille" ketju olemassa?
  15. #105
    Lainaa (Simbad @ Touko. 16 2006,12:19) kirjoitti
    Sitä en tiedä saako sanoa must**inen, neeker* on kielletty ja pitää sanoa murjaani koska sitä ei ole (vielä) kielletty.
    Niin... meniskö se jotenkin niin, että mustalaiset kun on nykyjään romaneja, joten mustalaiset ei oo enää mitään?
    ©
  16. #106
    Kaikkien olon helpottamiseksi kattelin ympärille, aika vähän on noita lipsahduksia lain tuolle puolen foorumeilla (en niihin tyypillisiin joissa varmasti esiintyy ylityksiä, viittiny mennäkään. Mutta olipas sentään: Ooppeliporukalla oli jotain vastaavaa...

    Nooh, ei kai hirmu vakavaa.
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  17. #107
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Touko. 16 2006,11:32) kirjoitti
    Kaikkien olon helpottamiseksi kattelin ympärille, aika vähän on noita lipsahduksia lain tuolle puolen foorumeilla (en niihin tyypillisiin joissa varmasti esiintyy ylityksiä, viittiny mennäkään. Mutta olipas sentään: Ooppeliporukalla oli jotain vastaavaa...

    Nooh, ei kai hirmu vakavaa.
    Ja vielä linkittelet rasistisia tekstejä tänne... Heinäkuussa iskee kostaja ja tunkee sun mopos putket täyteen tirektiivejä... ... Niin, ja Letukan kanssa. Kuin isot hormit siin'on? Että riittääkö kilo vai tarvitaanko kaks?
  18. #108
    Hehe...supertrappien levyjen välistä on niin hidasta tunkee rirektiiviä, ja nykyisessä vanhassa kylymäkuljetuksessa on vaan yks pieni 2,5" putki. Siihen ei paljon rirektiiviä tarvi että menee tukkoon.

    Edellisessä lavakotterossa sentään oli 3" tuplaputket.

    Pitää laittaa kissa vahtimaan ettei liiku EU-rirektivistejä tontilla...

    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  19. #109
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Sen verran kyllä tulin uteliaaksi, että piti lukaista koko kettinki lävitte.
    Kertokaapas nyt minullekin, että missä kohdassa se oli rasistinen?
    En kyllä nähnyt siinä rasismin hitustakaan.
    Eihän rasismia ole se, että sanoo kiinalaista kiinalaiseksi taikka
    mustalaista mustalaiseksi. Olenhan minäkin mulkku eikä siinä mitään
    ihmeellistä pitäisi olla. Kyllä te osaatte viäntee ja kiäntee ja
    puuttua joka asiaan. Yliherkkyyslääkkeistä on Hesarin mukaan
    pulaa apteekeissa - valitettavasti.

    Se mikä alkaa 100-varmasti ja ihan heti kiehuttamaan melko
    isoa joukkoa tämän keskustelukerhon jäsenistöstä, on
    sananvapauteen puuttuminen. Näinhän on käynyt jo tuhat
    kertaa aiemminkin. Aika monet kirjoitelmat on myöskin
    kirjoitettu hetken mielijohteesta ja melkoisella kiireellä, joten ihan
    jokainen sanakäänne ei ole varmaankaan loppuun asti harkittua ja
    väitöskirjatasoa. Moderaattoreiden linjassa on kyllä
    tarkistamisen varaa - ihan kuten aiemminkin.

    Ehdotus:
    - KUN tällainen kirjoitusketju alkaa, niin moderaattoreiden ei
    missään nimessä pidä vastailla naljailemalla tai provosoimalla.
    Tällaista naljailua on - voitte tarkistaa itse ketjun alkupäästä -
    vastailla parilla kolmella sanalla tyyliin ...
    - "Turha syytellä linjattomuudesta. "
    - "Otapa silmä käteen! "
    - "URPO "
    - "Rakas ystävä! ... .. .. .. "
    ja samalla jättää kokonaan vastaamatta siihen varsinaiseen
    asiaan, jota on peräänkuulutettu. Tuo hjuumori on siitä kirjava
    käsite, että ihan kaikkea ei kannata hymiöillä koristella.
    Itse ainakin ihmettelisin, jos tuollaisten jälkeen en saisin
    "kirjavaa" palautetta. Itse asiassa jokainen kirjoitus on
    tietynlainen kirjoittajan oma henkinen näyte - kuten nyt
    tämä minunkin.

    Toinen ehdotus (lähinnä Jassulle):
    - kuten itsekin hyvin tiedät, niin ei ole mikään ongelma laittaa
    ajastin kirjoitettun viestin jälkeen, joka estää "liian" pikaisen uuden
    viestin kirjoittamisen. Esto voisi olla foorumikohtainen, mutta
    kuitenkin niin, että olemassa olevaa voisi korjailla ja muilla
    foorumeilla voisi tietenkin mellastella. "Temppibänni" voisi
    olla vaikka 300 sekunttia tai jopa 600 ja miksei saman tien
    vaikka puolituntia .. siinä ehtii vähän jäähdytellä, jos joltain
    pinna palaa.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  20.  
  21. #110
    MattiR puhuu jälleen viisaita..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234