Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 110:sta
  1. #61
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,22:54) kirjoitti
    oho...jotain on mennyt jollekin perille.

    lopetan tältä osin tähän modeen kohdistuvan läpätyksen.
    ja jatkat seuraavan kimpussa?
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  2. #62
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:56) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,22:51) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:30) kirjoitti
    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
    tuo on hauskaa ja kuvastaa hyvin mitä käy kun huppuun nousee muutakin kuin syntymähumala..mode ilmoittaa että puhuu p*skaa yksiyishenkilönä... jänskää...

    jos olet mode olet mode..jos olet rivi jäsen et ole mode..koita päättää kumpi...et voi olla kahta asiaa yhtäaikana.
    Luetun ymmärtäminen on joskus vaikeaa *

    Joten nyt virheesi huomattuasi voinet moderoida oman viestisi kuntoon
    minulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.


    Ystävällisin ja isällisin terveisin,
    Zam64
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  3. #63
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,23:04) kirjoitti
    minulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.


    Ystävällisin ja isällisin terveisin,
    Zam64
    Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinä
  4. #64
    Lainaa (jaffa @ Marras. 01 2005,22:36) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,18:25) kirjoitti
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,18:03) kirjoitti
    Itsestään voi tehdä pellen monella eri tavalla. Yksi erittäin hyvä tapa suorittaa kyseinen toimenpide on ruikuttaa ensin moderoinnin linjasta ja sitten kun huomaa olevansa asiansa kanssa jokseenkin yksin niin sitten voikin ruveta marttyyriksi ja pyytää tunnuksien poistoa. Elämä on.
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat?
    Ostaa customi
    *reps*

    Miksi MagnaMan ei ole enää moderaattori? Perkele, nyt mun täytyy hankkia uusi suosikkimode.
  5. #65
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,23:22) kirjoitti
    Perkele, nyt mun täytyy hankkia uusi suosikkimode. *
    Ilmoittaudunko? *
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  6. #66
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,23:04) kirjoitti
    minulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.


    Ystävällisin ja isällisin terveisin,
    Zam64
    Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinä *
    tiedän että suullinen ilmaisuni on vajavaista mutta en arvannut että se olisi ollut jo näin huonoa, siitä pahoitteluni.

    koitan kertoa mitä tarkoitan:

    1) "minulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin"

    tarkoitin:

    pyrin minimoimaan kirjoitetun tekstien editoinnin enkä haluaisi kajota varsinkaan asiasisältöön. joskus olen toki tehnyt sitäkin. Kirjoitusvirheita toki korjaan, en tosin aina. eli pyrin siihen että sanomiseni on jäljitettävissä..eikä niin kuin täällä joskus tuntuu olevan tapana että sanomisia muutellaan ainakin jossain määrin.

    2) "virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla."

    tarkoitan:
    että olen virheellisesti olettanut sinun olevan mode vaikka et olekkaan. ja olen iloinen että voin myöntää olleeni väärässä.

    pahoittelen tautonomiaani, toistan sanan "myönnän" kaksi kertaa samassa lauseessa.

    olen edelleen pahoillani etten pystynyt ilmaisemaan itseäni tarpeeksi selvästi. varmasti olisin voinut sanoa asian toisella tavalla ja huomatavasti selvemmin kajoamatta tuohon virheellisen sisällön omaavaan tekstiin.

    Ystävällisin terveisin,
    Zam64
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  7. #67
    Eikäkö,nythän mä vasta hokasin,Magna ei mode olekaan,hyvin pitkälti...
    Oi tätä urhojen kalevalaa...
  8. #68
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,23:04) kirjoitti
    minulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.


    Ystävällisin ja isällisin terveisin,
    Zam64
    Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinä *
    tämäpä unohtui...olisin ehkä voinut editoida sen tuonne aiempaan...

    mitä taas käytökseeni tulee, olet jälleen väärässä tai sitten minä en ymmärrä edelleenkään. käytökseni ei ole hyvää, sen myönnän ja olen pahoillan. tavallaan oloani huojentaa tieto etten ole ainoa kenen käytös/puheet/kirjoittelu kaipaisi parannusta.
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  9. #69
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,23:28) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,23:04) kirjoitti
    minulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.


    Ystävällisin ja isällisin terveisin,
    Zam64
    Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinä *
    tiedän että suullinen ilmaisuni on vajavaista mutta en arvannut että se olisi ollut jo näin huonoa, siitä pahoitteluni.
    Saat anteeksi vajavaisuutesi

    Tosin ilmaisusi on ollut täysin ymmärrettävää koko ajan. Käytöksesi ei niinkään...
  10. #70
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,23:39) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,23:28) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,23:11) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,23:04) kirjoitti
    minulla ei ole tapana muuttaa sanomisiani, kirjoitusvirheet on asia erikseen, sen minkä sanoin sen sanoin, virheeni myönnän ja tässä tapauksessa myönnän virheeni mitä suurimmalla ilolla.


    Ystävällisin ja isällisin terveisin,
    Zam64
    Tapoja on monia. Minä kun huomaan virheeni niin koitan sen myös korjata. Mutta huonotapainenhan olenkin käytökseltäni toisin kuin sinä
    tiedän että suullinen ilmaisuni on vajavaista mutta en arvannut että se olisi ollut jo näin huonoa, siitä pahoitteluni.
    Saat anteeksi vajavaisuutesi

    Tosin ilmaisusi on ollut täysin ymmärrettävää koko ajan. Käytöksesi ei niinkään...
    En halua sekaantua kinasteluunne,mutta sen verran voin Magnamanille sanoa ettei sinunkaan käytös modena aina ollut se parasmahdollinen.. T: sivusta seurannut.

    Kiitos ja anteeksi.

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  11. #71
    Lainaa (666F @ Marras. 02 2005,21:41) kirjoitti
    En halua sekaantua kinasteluunne,mutta sen verran voin Magnamanille sanoa ettei sinunkaan käytös modena aina ollut se parasmahdollinen.. T: sivusta seurannut.

    Kiitos ja anteeksi.
    Saat anteeksi sinäkin
  12. #72
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,23:22) kirjoitti
    Miksi MagnaMan ei ole enää moderaattori? Perkele, nyt mun täytyy hankkia uusi suosikkimode.
    On meitä muitakin "pudonneita" vai pitäisikö pikemminkin sanoa "pudotettuja"
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  13. #73
    Vieläkö täälä tarkkaillaan satunnaisia kirjoittajia, kuten toiselta foorumilta voi lukea?
    http://www.mp-foorumi.com/forum....&fpage=
  14. #74
    Lainaa (gixi @ Marras. 03 2005,20:43) kirjoitti
    Vieläkö täälä tarkkaillaan satunnaisia kirjoittajia, kuten toiselta foorumilta voi lukea?
    http://www.mp-foorumi.com/forum....&fpage=
    Olet ymmärtänyt viestin sanoman ihan oikein. Tietysti isoveli valvoo kaikkia nyyppiä koska teistä ei ole kuin harmia.
  15. #75
    Lainaa (gixi @ Marras. 03 2005,20:43) kirjoitti
    Vieläkö täälä tarkkaillaan satunnaisia kirjoittajia, kuten toiselta foorumilta voi lukea?
    http://www.mp-foorumi.com/forum....&fpage=
    URPO
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  16. #76
    Moderoinnista (ja siitä jatkuvasti käytävästä väännöstä) huolimatta tällä forumilla myös keskustellaan. Vilkaisinpa tuon edellisen viestin viemänä tuonne "naapurin puolelle", ja kuinka ollakaan, sieltähän löytyi pari ihan samaa avausta kuin täältäkin (1) heillä, (1) meillä ja (2) heillä, (2) meillä, mutta kumpaakaan ei ollut juuri kertynyt tuolla puolen asiallista kontribuutiota, täällä enemmän. Samoin viestien kokonaismäärä missä hyvänsä osiossa oli niukkaa, jo noin kymmenes viesti oli viikon vanha tai vanhempi, meillä ne on noin päivän tai pari vanhoja.
    Modeerauksesta huolimatta, kyllä porukka näköjään täällä viihtyy ja siksi Org "rokkaa tykimmin!" *
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  17. #77
  18. #78
    Lainaa (kawajack @ Marras. 03 2005,21:31) kirjoitti
    Moderoinnista (ja siitä jatkuvasti käytävästä väännöstä) huolimatta tällä forumilla myös keskustellaan. Vilkaisinpa tuon edellisen viestin viemänä tuonne "naapurin puolelle", ja kuinka ollakaan, sieltähän löytyi pari ihan samaa avausta kuin täältäkin (1) heillä, (1) meillä ja (2) heillä, (2) meillä, mutta kumpaakaan ei ollut juuri kertynyt tuolla puolen asiallista kontribuutiota, täällä enemmän. Samoin viestien kokonaismäärä missä hyvänsä osiossa oli niukkaa, jo noin kymmenes viesti oli viikon vanha tai vanhempi, meillä ne on noin päivän tai pari vanhoja.
    Modeerauksesta huolimatta, kyllä porukka näköjään täällä viihtyy ja siksi Org "rokkaa tykimmin!" *
    Tismalleen samaa mieltä. Sensuroinnit ja kiivas keskustelu kuuluu asiaan. Elämä on (kallista) ja meitä on moneen junaan (ja moni jää asemalle). Org *
  19. #79
    Lainaa (Miihkali @ Marras. 03 2005,23:31) kirjoitti

    ilimankos tämän aiheen ympärillä saa keskustelua aikaiseksi...
    Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
    IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
    Suzuki GSX-750F
  20. #80
    Lainaa (gixi @ Marras. 03 2005,20:43) kirjoitti
    Vieläkö täälä tarkkaillaan satunnaisia kirjoittajia, kuten toiselta foorumilta voi lukea?
    http://www.mp-foorumi.com/forum....&fpage=
    Rakas ystävä! Tuo 'tarkkailuviesti' tulee kaikille silloin, jos koneiston mielestä 'liian nopeasti' kirjoitat tai yrität kirjoittaa kaksi viestiä peräkkäin. Ilmeisesti estämässä joko jonkinlaista häiriköintiä tai erheitä. Kukaan ei sen kummemmin oikeasti sinun tekemisiäsi siltä kantilta valvo.
    * Arctic Ranger *
  21. #81
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (rico @ Marras. 04 2005,09:03) kirjoitti
    Lainaa (gixi @ Marras. 03 2005,20:43) kirjoitti
    Vieläkö täälä tarkkaillaan satunnaisia kirjoittajia, kuten toiselta foorumilta voi lukea?
    http://www.mp-foorumi.com/forum....&fpage=
    Rakas ystävä! Tuo 'tarkkailuviesti' tulee kaikille silloin, jos koneiston mielestä 'liian nopeasti' kirjoitat tai yrität kirjoittaa kaksi viestiä peräkkäin. Ilmeisesti estämässä joko jonkinlaista häiriköintiä tai erheitä.
    Kyllä, olet rico aivan oikeassa. Eli kyseessä on ns Flood-controlli - ihan peruskauraa yleensäkin keskustelufoorumeilla.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  22. #82
    Lainaa (Jassu @ Marras. 04 2005,09:05) kirjoitti
    Kyllä, olet rico aivan oikeassa. Eli kyseessä on ns Flood-controlli - ihan peruskauraa yleensäkin keskustelufoorumeilla.
    Ai jaa... mä ainakin valvon.
    ©
  23. #83
    Lainaa (Petri12r @ Marras. 04 2005,09:59) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Marras. 04 2005,09:05) kirjoitti
    Kyllä, olet rico aivan oikeassa. Eli kyseessä on ns Flood-controlli - ihan peruskauraa yleensäkin keskustelufoorumeilla.
    Ai jaa... mä ainakin valvon.
    Moro Flood
  24. #84
    Lainaa (Jassu @ Marras. 01 2005,22:52) kirjoitti
    Magnaman ei ole enää moderaattori.
    No, tässä viestissä on mun mielestä väärä nimi.
    I can only please one person per day. Today is not your day. And tomorrow does not look good either.
    (Jack Dusty's Earth 2000 Ltd)
  25. #85
    Lainaa (misa @ Marras. 04 2005,11:13) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Marras. 01 2005,22:52) kirjoitti
    Magnaman ei ole enää moderaattori.
    No, tässä viestissä on mun mielestä väärä nimi.
    Ei ole. Miten niin?
  26. #86
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:30) kirjoitti
    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
    No onko tuossa hiukan Jassun viestiä aiemmin kirjoitetussa viestissä sitten oikea nimi?
  27. #87
    Lainaa (MadMan @ Marras. 04 2005,11:26) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:30) kirjoitti
    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
    No onko tuossa hiukan Jassun viestiä aiemmin kirjoitetussa viestissä sitten oikea nimi?
    Mistähän nyt oikein on kyse...
  28. #88
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 04 2005,11:24) kirjoitti
    Lainaa (misa @ Marras. 04 2005,11:13) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Marras. 01 2005,22:52) kirjoitti
    Magnaman ei ole enää moderaattori.
    No, tässä viestissä on mun mielestä väärä nimi.
    Ei ole. Miten niin?
    Väärä "lähti"
    I can only please one person per day. Today is not your day. And tomorrow does not look good either.
    (Jack Dusty's Earth 2000 Ltd)
  29. #89
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 04 2005,11:35) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Marras. 04 2005,11:26) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:30) kirjoitti
    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
    No onko tuossa hiukan Jassun viestiä aiemmin kirjoitetussa viestissä sitten oikea nimi?
    Mistähän nyt oikein on kyse...
    Emmä tiiä. Mä ajattelin, että misa ois halunnu kuulla ton "ilmotuksen" sun moderaattoriudettomuudesta ( ) sulta iteltäs, eikä Jassulta, mut ilmeisesti se sittenkin ois halunnu et sä oisit jatkanu modena ja Jassu ois lähteny leipäjonoon...

    Näin helppoa tätä kirjoitettua tekstiä on tulkita... varsinkin kun koko viesti siältää yhden lauseen.
  30.  
  31. #90
    Lainaa (MadMan @ Marras. 04 2005,12:34) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 04 2005,11:35) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Marras. 04 2005,11:26) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:30) kirjoitti
    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
    No onko tuossa hiukan Jassun viestiä aiemmin kirjoitetussa viestissä sitten oikea nimi?
    Mistähän nyt oikein on kyse...
    Emmä tiiä. Mä ajattelin, että misa ois halunnu kuulla ton "ilmotuksen" sun moderaattoriudettomuudesta ( ) sulta iteltäs, eikä Jassulta, mut ilmeisesti se sittenkin ois halunnu et sä oisit jatkanu modena ja Jassu ois lähteny leipäjonoon...

    Näin helppoa tätä kirjoitettua tekstiä on tulkita... varsinkin kun koko viesti siältää yhden lauseen.
    Totta, sellaista se on tämän kirjallisen viestinnän kanssa Mutta kun perustelluista mielipiteistä myös nousee meteli, yritin välttää sitä Niin, ja Jassusta ei ollut kyse
    I can only please one person per day. Today is not your day. And tomorrow does not look good either.
    (Jack Dusty's Earth 2000 Ltd)
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen