Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 110:sta
  1. #31
    Lainaa (wekkuli @ Marras. 01 2005,12:24) kirjoitti
    Hukkasin hetki sitten elämästäni n. 10 minuuttia, kun luin ihan turhan päiten "250km/h"-topicin läpi siinä toivossa, että siellä ensimmäisten asiaan liittyvien kirjoitusten jälkeen edelleen olisi jotain asiaan liittyvää... olisi saattanut oikeasti kiinnostaakin. Teki mieli myös kirjoittaa sinne asiaan liittyvää juttua, mutta en viitsi sen jälkeen kun on ensin useampi sivu täytetty jonninjoutavaa moderointikinastelua, ketä se olisi enää kiinnostanut. Pissing contest, sanoisi lontoolainen.

    Surkuhupaisinta on jo se, että moderoinnista itkua vääntävissä topiceissa valitetaan mahdollisista ko. topicin moderoinnista. Lisäksi itkua riittää myös mahdollisista tulevista modauksista/bannauksista joita ei ole tapahtunutkaan.

    Ja se moderointikinastelu eksyy nykyään joka paikkaan. Minun puolestani sellaiset voi siivota armotta bittiavaruuteen, ja pitää siihen liittyvän kinastelun omissa osioissaan / topiceissaan.

    Kannatan tiukempaa moderointilinjausta. Erityisesti liittyen asiasta poikkeamisiin. Back to basics ja paskanjauhanta sinne minne se kuuluu ja mp-jutut mp-juttuina.
    Surkuhupaisa tilanne, jossa väännetään itkua topicissa X topicin X moderoinnista saattanee johtua siitä, että topicissa X häviää osa viesteistä, joissa annetaan risuja ja negatiivista palautetta moderoinnista. Jos X-Topicin nimi jo itsessään viittaa siihen, että sinne voi palautetta laittaa sivuston toiminnasta, niin eikö ole surkuhupaisaa, että palaute katoaa, jos siinä liian pahasti sanotaan? Varsinkin kun osa henkilöistä, jotka pystyvät "vääränlaisia" palautteita silmistään poistamaan, syyllistyvät itse pikkuprovoiluun ja kinasteluun yllyttämiseen aika ajoin?

    Itse en kannata tiukempaa linjaa moderoinnissa, mielestäni asioista saa sanoa oman mielipiteensä, oli se mielipide sitten negatiivinen tai positiivinen ja useamman rivin tilitys tai parin sanan ja hymiön muodostama lyhyt pikku lausahdus.
  2. #32
    Eikö tätä vitinää voisi jo pikku hiljaa lopettaa, kysyy hän ?

    Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. (Luutnantti Koskela)
    Myö ei olla tultu tänne kuolemaan, vaan tappamaan ( A. Rokka)
  3. #33
    Lainaa (skoge @ Marras. 01 2005,14:45) kirjoitti
    Eikö tätä vitinää voisi jo pikku hiljaa lopettaa, kysyy hän ?

    Itse olen lopettelemassa, syistä ja toisista...
  4. #34
    Ja taas on yksi joukosta poissa.

    Lieneekö poistunut itse vai poistettu, paha sanoa mutta ikävä juttu kuitenkin jos ei porukkaan sopinut

  5. #35
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Simbad @ Marras. 01 2005,17:46) kirjoitti
    Ja taas on yksi joukosta poissa.

    Lieneekö poistunut itse vai poistettu, paha sanoa mutta ikävä juttu kuitenkin jos ei porukkaan sopinut
    Kertauksen vuoksi :

    Tunnuksia ei poisteta kuin vain ja ainoastaan käyttäjän itsensä pyynnöstä (pl "vuosisiivous" jossa poistetaan inaktiivisia tunnuksia joita ei ole käytetty X kuukauteen). Jos ylläpito "bannaa" käyttäjän tapahtuu se poistamalla kirjoitusoikeudet ja vaihtamalla hänet käyttäjäryhmään "Tunnus suljettu" - emme siis poista tunnusta.
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  6. #36
    Itsestään voi tehdä pellen monella eri tavalla. Yksi erittäin hyvä tapa suorittaa kyseinen toimenpide on ruikuttaa ensin moderoinnin linjasta ja sitten kun huomaa olevansa asiansa kanssa jokseenkin yksin niin sitten voikin ruveta marttyyriksi ja pyytää tunnuksien poistoa. Elämä on.
  7. #37
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,18:03) kirjoitti
    Itsestään voi tehdä pellen monella eri tavalla. Yksi erittäin hyvä tapa suorittaa kyseinen toimenpide on ruikuttaa ensin moderoinnin linjasta ja sitten kun huomaa olevansa asiansa kanssa jokseenkin yksin niin sitten voikin ruveta marttyyriksi ja pyytää tunnuksien poistoa. Elämä on.
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat?
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  8. #38
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,18:25) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat? *
    Ai et tiedä...
  9. #39
    Lainaa (Jassu @ Marras. 01 2005,17:55) kirjoitti
    Jos ylläpito "bannaa" käyttäjän tapahtuu se poistamalla kirjoitusoikeudet ja vaihtamalla hänet käyttäjäryhmään "Tunnus suljettu" - emme siis poista tunnusta.
    Ahaa

    Näin se ihminen oppii uutta koko ajan, ei kysyvä tieltä eksy.
  10. #40
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,18:03) kirjoitti
    Itsestään voi tehdä pellen monella eri tavalla. Yksi erittäin hyvä tapa suorittaa kyseinen toimenpide on ruikuttaa ensin moderoinnin linjasta ja sitten kun huomaa olevansa asiansa kanssa jokseenkin yksin niin sitten voikin ruveta marttyyriksi ja pyytää tunnuksien poistoa. Elämä on.
    Eipä todellakaan ole yksin mielipiteensä kanssa, en vain ole enää jaksanut hakata päätä seinään.

    Ottakaa ny modet jo lusikka kauniiseen käteenne (ottakaa narinoista opiksenne) ja toimikaa niin kuin kuuluukin. Ei tällainen narina ihan tyhjästä synny. "Ei savua ilman tulta" vai miten se tavataan sanoa.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  11. #41
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,19:13) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,18:25) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat?
    Ai et tiedä...
    Se on hyvä etteivät modet koskaan mene henkilökohtaisuuksiin.

    Bomberin kysymykseen en osaa vastata koska multa se sujuu ihan luonnostaan ilman sen suurempaa yrittämistä. Olen kyllä kuullut käsitteen "keulivat pellet" moneen kertaan, joten keulimista kannattaa kokeilla.
  12. #42
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,21:00) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,19:13) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,18:25) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat? *
    Ai et tiedä... *
    Se on hyvä etteivät modet koskaan mene henkilökohtaisuuksiin. *
    Onko joku mode tässä mennyt henkilökohtaisuuksiin?

    Otapa silmä käteen!
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  13. #43
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,21:00) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,19:13) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,18:25) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat? *
    Ai et tiedä... *
    Se on hyvä etteivät modet koskaan mene henkilökohtaisuuksiin. *
  14. #44
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,21:38) kirjoitti
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,21:00) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,19:13) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,18:25) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat?
    Ai et tiedä...
    Se on hyvä etteivät modet koskaan mene henkilökohtaisuuksiin.
    ja sulla sit on aina ja edelleen kanssa paljon sanottavaa...
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  15. #45
    Lainaa (Sumppa @ Marras. 01 2005,21:40) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,21:38) kirjoitti
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,21:00) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,19:13) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,18:25) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat? *
    Ai et tiedä... *
    Se on hyvä etteivät modet koskaan mene henkilökohtaisuuksiin. *
    ja sulla sit on aina ja edelleen kanssa paljon sanottavaa... *
    Hymiö kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Vai jäikö laittamani kahden hymiön sanoma epäselväksi?

    Ai niin...
  16. #46
    Lainaa (iama @ Marras. 01 2005,21:03) kirjoitti
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,21:00) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,19:13) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,18:25) kirjoitti
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat?
    Ai et tiedä...
    Se on hyvä etteivät modet koskaan mene henkilökohtaisuuksiin.
    Onko joku mode tässä mennyt henkilökohtaisuuksiin?

    Otapa silmä käteen!
    Tuossa kesällä sain privana viestin, jossa oli poistettu lähettäjän tiedot ja jossa mentiin henkilökohtaisuuksiin sekä käytettiin alatyylistä kieltä. Viestin lähettäjä ei ole vieläkään paljastunut, mutta sen sisällön tietyn yksityiskohdan johdosta tiedän, että viesti ei tullut keneltäkään tämän foorumin rivijäseneltä...
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  17. #47
    H2Opossulin iloksi unohdan isot alkukirjaimet enkä oikolue... koitan tehdä näpyttelyn suomen ennätystä...

    no tämä ei tietenkään koske kaikkia vaan muutamaa valio mode yksilöä, nimistä viis...useimmat tietävät ja jos eivät tiedä niin näma käyttö- ja muotovaliomodet mitä ilmeisimmin kommentoivat minua ihan justiinsa...

    mutta näiden muutaman yksilön kohdalla käytetään moden tuomia oikeuksia ja unohdetaan sujuvasti moden vastuu..jos on valtaa on myös vastuuta...

    minä en pahemmin voi sanoa missä tuota on tapahtunut kun midas efekti on iskenyt...minun tapauksessa kirjoittamiseni eivät muutu kullaksi vaan ne häviävät sinne missä bittiavaruudessa ei aurinko paista...

    ei siinä mitään sinne ne varmaan kuuluvatkin, eiväkä täytä tämän foorumin tasoa..mutta niin sinne kuuluvat yleensä myös ne modejen viestit joihin olen kommentoinut...

    ystävällisin ja isällisin terveisin,

    Zam64



    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  18. #48
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,21:44) kirjoitti
    Tuossa kesällä sain privana viestin, jossa oli poistettu lähettäjän tiedot ja jossa mentiin henkilökohtaisuuksiin sekä käytettiin alatyylistä kieltä. Viestin lähettäjä ei ole vieläkään paljastunut, mutta sen sisällön tietyn yksityiskohdan johdosta tiedän, että viesti ei tullut keneltäkään tämän foorumin rivijäseneltä... *
    Jos minuun viittasit tuolla niin voin kertoa, että minulla riittää kantti esittäytyä livenä enkä muutenkaan ruikuta piilossa nikin takana. Profiilistani löytyy niin nimeni kuin kuvanikin.

    Kuis herra pomperilla?
  19. #49
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,21:52) kirjoitti
    käyttö- ja muotovaliomodet mitä ilmeisimmin kommentoivat minua ihan justiinsa...
    Ensin, sorry Zam64, editoin vahingossa viestiäsi turhaan, piti vain lainata oheinen lause joten alkuperäinen viestisi on ennallaan, vaikka siinä näkyykin minun "edit".

    Lainauksesta vaan, että rakkaalla lapsella on monta nimeä.... nämä "käyttö- ja muotovaliomode" olivat jotain uutta - ainakin mulle
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  20. #50
    Lainaa (Holtsu @ Marras. 01 2005,22:00) kirjoitti
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,21:52) kirjoitti
    käyttö- ja muotovaliomodet mitä ilmeisimmin kommentoivat minua ihan justiinsa...
    Ensin, sorry Zam64, editoin vahingossa viestiäsi turhaan, piti vain lainata oheinen lause joten alkuperäinen viestisi on ennallaan, vaikka siinä näkyykin minun "edit".

    Lainauksesta vaan, että rakkaalla lapsella on monta nimeä.... nämä "käyttö- ja muotovaliomode" olivat jotain uutta - ainakin mulle *
    eipä mitään...olen jossain (mitä todennäköisimmin) jo ajat sitten poistetussa viestissä sanonut että viestejäni voidaan vapaasti lainata kunhan ne palautetaan parempina takaisin..ja tässä kävi juuri toiveideni mukaisesti..
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  21. #51
    On olemassa monta moderaattoria. On olemassa monta motoristia. Ja me kaikki ollaan yhtä ja samaa, älykästä porukkaa. Moottoripyora.org. on antanut meille kaikille tosi paljon. Se on antanut meille mahdollisuuden keskustella. Se on antanut meille mahdollisuuden jopa tavata toisiamme. Muistetaanhan yksi ihmeellinen juttu: Nämä vääntömme kasvattivat meitä. Meidän on aivan mahtavaa mennä nukkumaan, ottaa tyynystä yliote ja tuntea sellainen juttu, että me olemme ORGilaisia, toisiamme rakastavia motoristeja. Yhdellä on se iso ja ihannoitava mp, toisella se vaatimaton piikki. Yhdellä yltiöpäinen kallis vehje, toisella vain vähäinen vehje. Jokainen meistä on motoristi, omaa kultaamme rakastava. Sen talvipilttuuseen kantava. Ja sitä keväällä odottava.
    Yksikään moottoripyörä ei ole vähäisempi kuin toinen. Tärkeintä on, että on yhteinen ORGin mp-palsta, missä me kaikki ollaan samanarvoisia, kunnon kavereita! T. kava10
  22. #52
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,21:54) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,21:44) kirjoitti
    Tuossa kesällä sain privana viestin, jossa oli poistettu lähettäjän tiedot ja jossa mentiin henkilökohtaisuuksiin sekä käytettiin alatyylistä kieltä. Viestin lähettäjä ei ole vieläkään paljastunut, mutta sen sisällön tietyn yksityiskohdan johdosta tiedän, että viesti ei tullut keneltäkään tämän foorumin rivijäseneltä...
    Jos minuun viittasit tuolla niin voin kertoa, että minulla riittää kantti esittäytyä livenä enkä muutenkaan ruikuta piilossa nikin takana. Profiilistani löytyy niin nimeni kuin kuvanikin.

    Kuis herra pomperilla?
    En tiedä kuka viestin lähetti. Jos sanot sen lähettäneesi, niin voi olla tai sitten ei. Sinä ainakin lähetit yhden viestin, jossa oli lähettäjän tiedot ja jossa kielenkäyttö oli, sanotaanko, vähemmän tasokasta. Voit olla huoletta; en laita viestisi sisältöä tähän. Olen ajatellut esiintyä edelleen nimimerkillä ja kuvaakaan ei ole luvassa, koska olen niin ruma. Minua ei tarvitse herroitella, sillä olen tottunut sinutteluun kuten Antti Rokka.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  23. #53
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,22:17) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,21:54) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,21:44) kirjoitti
    Tuossa kesällä sain privana viestin, jossa oli poistettu lähettäjän tiedot ja jossa mentiin henkilökohtaisuuksiin sekä käytettiin alatyylistä kieltä. Viestin lähettäjä ei ole vieläkään paljastunut, mutta sen sisällön tietyn yksityiskohdan johdosta tiedän, että viesti ei tullut keneltäkään tämän foorumin rivijäseneltä... *
    Jos minuun viittasit tuolla niin voin kertoa, että minulla riittää kantti esittäytyä livenä enkä muutenkaan ruikuta piilossa nikin takana. Profiilistani löytyy niin nimeni kuin kuvanikin.

    Kuis herra pomperilla?
    En tiedä kuka viestin lähetti. Jos sanot sen lähettäneesi, niin voi olla tai sitten ei. Sinä ainakin lähetit yhden viestin, jossa oli lähettäjän tiedot ja jossa kielenkäyttö oli, sanotaanko, vähemmän tasokasta. Voit olla huoletta; en laita viestisi sisältöä tähän. Olen ajatellut esiintyä edelleen nimimerkillä ja kuvaakaan ei ole luvassa, koska olen niin ruma. Minua ei tarvitse herroitella, sillä olen tottunut sinutteluun kuten Antti Rokka.
    Voit luvallani laittaa lähettämäni privaviestin tänne näkyviin, jos laitat samalla kirjoittamasi viestin, joka sai sanaisen arkkuni aukeamaan oikein privana.

    Ko. lähettämästäni viestistäkin ehkä voit päätellä, ettei minulla ole tarvetta lähetellä nimettömiä privoja. Mut ihan yks lysti...

    Mutta ok, minä komeana miehenä ymmärrän rumien tarvetta käpertyä naamion taakse. Samahan koskee tavallaan vastuutonta kirjoittelua nikin takaa. Kukin tavallaan.

    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
  24. #54
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,18:25) kirjoitti
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 01 2005,18:03) kirjoitti
    Itsestään voi tehdä pellen monella eri tavalla. Yksi erittäin hyvä tapa suorittaa kyseinen toimenpide on ruikuttaa ensin moderoinnin linjasta ja sitten kun huomaa olevansa asiansa kanssa jokseenkin yksin niin sitten voikin ruveta marttyyriksi ja pyytää tunnuksien poistoa. Elämä on.
    Kiinnostaisi tietää, mitkä ne kaikki muut tavat ovat?
    Ostaa customi



    Meteant, dum obient
  25. #55
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:30) kirjoitti
    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
    Aivan, rivijäsenenäpä tietenkin.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  26. #56
    Lainaa (Bomber @ Marras. 01 2005,22:42) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:30) kirjoitti
    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
    Aivan, rivijäsenenäpä tietenkin.
    Höh... Onko taas ongelmia ymmärtää kirjoitettua tekstiä? Vai mitä tuo nauruhymiä tarkoittaa viestisi lopussa?
  27. #57
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:30) kirjoitti
    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
    tuo on hauskaa ja kuvastaa hyvin mitä käy kun huppuun nousee muutakin kuin syntymähumala..mode ilmoittaa että puhuu p*skaa yksiyishenkilönä... jänskää...

    jos olet mode olet mode..jos olet rivi jäsen et ole mode..koita päättää kumpi...et voi olla kahta asiaa yhtäaikana.

    modena et vain voi v*ttuilla yksityishenkilöna ja kun otsasuonesi pullistuu kiukusta heität modevaihteen päälle ja deletoit viestit mitkä sinua ei sattumalta miellytä...

    tässä minusta olisi kyllä ainesta siihen että sinun modeoikeudet poistetaan...sanomasi kuvastaa kyllä oivasti mistä tässä modereointi kritiikissä on kyse...paremmin et olisi voinut asiaasi ja käsityksiä ilmaista.

    Ystävälisin ja isällisin terveisin,

    Zam64



    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  28. #58
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Zam64, Magnaman ei ole enää moderaattori. Eli hän ihan oikeasti kirjoittaa rivijäsenenä uskot tai et...



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  29. #59
    oho...jotain on mennyt jollekin perille.

    lopetan tältä osin tähän modeen kohdistuvan modeläpätyksen.



    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Zam64 @ Marras. 01 2005,22:51) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Marras. 01 2005,22:30) kirjoitti
    Ja korostan nyt, että kirjoitan rivijäsenenä näitä yleistyksiä.
    tuo on hauskaa ja kuvastaa hyvin mitä käy kun huppuun nousee muutakin kuin syntymähumala..mode ilmoittaa että puhuu p*skaa yksiyishenkilönä... jänskää...

    jos olet mode olet mode..jos olet rivi jäsen et ole mode..koita päättää kumpi...et voi olla kahta asiaa yhtäaikana.
    Luetun ymmärtäminen on joskus vaikeaa

    Joten nyt virheesi huomattuasi voinet moderoida oman viestisi kuntoon
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen