Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 252:sta
  1. #31
    No joo... kyl mä lähen, jos päästätte
  2. #32
    Lainaa (GriZzLy @ Loka. 27 2005,00:45) kirjoitti
    Pistäkää mutkin sinne!!! En ole käynyt mäessä 15 vuoteen, muussa kun alamäessä, ja tuskin menen nytkään, mutta yritetään kuitenkin!!! Eli mullekin sänky! Weee *
    Ihan vaan varotuksen sananen... Täällä ei saa kovin helposti turpaan - on kokeiltu.
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  3. #33
    Lainaa (ZillaR1 @ Loka. 28 2005,20:10) kirjoitti
    Lainaa (GriZzLy @ Loka. 27 2005,00:45) kirjoitti
    Pistäkää mutkin sinne!!! En ole käynyt mäessä 15 vuoteen, muussa kun alamäessä, ja tuskin menen nytkään, mutta yritetään kuitenkin!!! Eli mullekin sänky! Weee *
    Ihan vaan varotuksen sananen... Täällä ei saa kovin helposti turpaan - on kokeiltu. *
    Niin...Mutta te olettekin amathöörejä
    "Katsokaa kun isi näyttää miten iskeä naisia..."
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  4. #34
    Lainaa (GriZzLy @ Loka. 28 2005,23:06) kirjoitti
    Lainaa (ZillaR1 @ Loka. 28 2005,20:10) kirjoitti
    Lainaa (GriZzLy @ Loka. 27 2005,00:45) kirjoitti
    Pistäkää mutkin sinne!!! En ole käynyt mäessä 15 vuoteen, muussa kun alamäessä, ja tuskin menen nytkään, mutta yritetään kuitenkin!!! Eli mullekin sänky! Weee *
    Ihan vaan varotuksen sananen... Täällä ei saa kovin helposti turpaan - on kokeiltu. *
    Niin...Mutta te olettekin amathöörejä * *
    "Katsokaa kun isi näyttää miten iskeä naisia..."
    *reps* Viimeks siellä oli erään vakuutusyhtiön firmahipat, ja niitä naisia oli... Tosin keski-ikä oli suhteellisen korkea.
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  5. #35
    Nonni. Vika paikkakin sitten varattu. Eli Moonis lähtee pitämään miesosallistujat meikissä
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  6. #36
    Viimeksi meillä kuului aamiaiset pakettiin, onko tuolla siihen mahdollisuus ?
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  7. #37
    Lainaa (Markku @ Loka. 29 2005,21:10) kirjoitti
    Viimeksi meillä kuului aamiaiset pakettiin, onko tuolla siihen mahdollisuus ?
    Ei varmaankaan samaan hintaan saa aamiaista, mutta hotelli on siinä vieressä. Ja ne rahat mitkä säästyy taksimatkoissa voi sijoittaa aamiaiseen.
    ©
  8. #38
    Hmmm... Juu tähän hintaan ei kuulu kyllä vielä aamiaista.
    Tahkon Sokos hotellilla on aamiainen, ja se maksaa 12€/hlö.
    Aika suolainen hinta mun mielestä keitetystä puurosta, munasta ja kahvista.

    Toinen vaihtoehto on, että tehdään aamupala kimpassa itse.
    Kerätään rahaa määrä x, jolla sitten ruokitaan 14 henkeä kahtena aamuna. Varmastikin tulisi halvemmaksi kuin tuo 12€... Saako idea kannatusta?
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  9. #39
    Jep, ja sitten ei olisi aikarajakaan niin tiukka jostain syystä minä olen ainoa joka on aamulla ylhäällä, ehkä johtuen siitä että ei ole vielä mennyt nukkumaan Mutta kyllä aamupuuro ja aamumunat voidaan halavallakin hommata
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  10. #40
    aamupalaksi loiskelounas...
    KÄRPÄT KIITTÄÄ....
  11. #41
    Kimppa-aamupala mökissä olisi ihan hyvä. Jos ei tehdä kimpassa, niin jokaisella on oma ruispalapussi ja margariini jääkaapissa ja näistä 80% lentää sitten roskikseen lähtiessä.
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  12. #42
    Lainaa (Markku @ Marras. 01 2005,16:29) kirjoitti
    Kimppa-aamupala mökissä olisi ihan hyvä. Jos ei tehdä kimpassa, niin jokaisella on oma ruispalapussi ja margariini jääkaapissa ja näistä 80% lentää sitten roskikseen lähtiessä.
    Sellaisen saa sinne kyllä myös tilattua, mutta musta turhaa. Hinta oli aamupalasta riippuen 9-15€/hlö/aamu.
    Kyllä mä ainakin niitä munia voin keitellä ja puuroja hämmennellä jos näin päätetään. Mutta EN YKSIN
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  13. #43
    Lainaa (Sumppa @ Marras. 01 2005,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Markku @ Marras. 01 2005,16:29) kirjoitti
    Kimppa-aamupala mökissä olisi ihan hyvä. Jos ei tehdä kimpassa, niin jokaisella on oma ruispalapussi ja margariini jääkaapissa ja näistä 80% lentää sitten roskikseen lähtiessä.
    Sellaisen saa sinne kyllä myös tilattua, mutta musta turhaa. Hinta oli aamupalasta riippuen 9-15€/hlö/aamu.
    Kyllä mä ainakin niitä munia voin keitellä ja puuroja hämmennellä jos näin päätetään. Mutta EN YKSIN
    Etkä aikasin...

    Mut meillähän on Oma armas yökukkujamm Bono, joka toki sekoittaa meille kaikille puurot ja vellit valmiiksi aamusella

    No eiku joo, tosi hyvä idea toi kimppa-aamiainen. Ruisleipää, puuroa, levitettä, juustoa, sokeria, maitoa, jotain tomaattia ja kurkkua, niin siinähän se alkaa jo olee!
  14. #44
    Lainaa (MadMan @ Marras. 01 2005,16:50) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Marras. 01 2005,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Markku @ Marras. 01 2005,16:29) kirjoitti
    Kimppa-aamupala mökissä olisi ihan hyvä. Jos ei tehdä kimpassa, niin jokaisella on oma ruispalapussi ja margariini jääkaapissa ja näistä 80% lentää sitten roskikseen lähtiessä.
    Sellaisen saa sinne kyllä myös tilattua, mutta musta turhaa. Hinta oli aamupalasta riippuen 9-15€/hlö/aamu.
    Kyllä mä ainakin niitä munia voin keitellä ja puuroja hämmennellä jos näin päätetään. Mutta EN YKSIN
    Etkä aikasin...

    Mut meillähän on Oma armas yökukkujamm Bono, joka toki sekoittaa meille kaikille puurot ja vellit valmiiksi aamusella

    No eiku joo, tosi hyvä idea toi kimppa-aamiainen. Ruisleipää, puuroa, levitettä, juustoa, sokeria, maitoa, jotain tomaattia ja kurkkua, niin siinähän se alkaa jo olee!
    Kyllähän minä teille puurot keitän ja sopat järjestän Munat voi olla vähän löysät, mutta kunhan suolaa saa
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  15. #45
    Niin joo tosiaan.. unohdin listasta munat. Ja muistakaa tytöt ja pojat: "Valitse muna, jonka tunnet!"
  16. #46
    Puuroa en syö,enkä myöskään kananmunia,joten mulle riittää aamiaiseksi ihan joku itse ostamani saarioisten pizza/sämpylä.. ..jotenkin mua vaan epäilyttää jo tässä vaiheessa tollasen porukan "yhteisen" aamiaisen onnistuminen..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  17. #47
    Lainaa (Kawa600 @ Marras. 01 2005,17:26) kirjoitti
    Puuroa en syö,enkä myöskään kananmunia,joten mulle riittää aamiaiseksi ihan joku itse ostamani saarioisten pizza/sämpylä.. ..jotenkin mua vaan epäilyttää jo tässä vaiheessa tollasen porukan "yhteisen" aamiaisen onnistuminen..
    Sä ootkin luonnostas skeptinen ja negatiivinen ihminen.
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
  18. #48
    Lainaa (Sumppa @ Marras. 01 2005,17:27) kirjoitti
    Sä ootkin luonnostas skeptinen ja negatiivinen ihminen.
    oih...kuinka ystävällistä ..kaikki mut tuntevat on toki tota mieltä...
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  19. #49
    Lainaa (Kawa600 @ Marras. 01 2005,17:53) kirjoitti
    Lainaa (Sumppa @ Marras. 01 2005,17:27) kirjoitti
    Sä ootkin luonnostas skeptinen ja negatiivinen ihminen.
    oih...kuinka ystävällistä * ..kaikki mut tuntevat on toki tota mieltä... *
    älänyy, kyllä se viimeksi onnistu... uskottava se on, kun ite näin
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  20. #50
    mut hei mites mä? otanko mä sitten taas jonkun peruutuspaikan haltuun kun semmonen tulee ?

    vai onks mun kestokutsu deletoitu jo?



    aina noit menee...noit menee aina.
  21. #51
    Lainaa (Kawa600 @ Marras. 01 2005,17:26) kirjoitti
    Puuroa en syö,enkä myöskään kananmunia,joten mulle riittää aamiaiseksi ihan joku itse ostamani saarioisten pizza/sämpylä.. ..jotenkin mua vaan epäilyttää jo tässä vaiheessa tollasen porukan "yhteisen" aamiaisen onnistuminen..
    Sun mielipidettä tuskin kannattaa kuunnella, kun perut reissun kuitenkin.
    ©
  22. #52
    Lainaa (janezky @ Marras. 02 2005,08:59) kirjoitti
    mut hei mites mä? otanko mä sitten taas jonkun peruutuspaikan haltuun kun semmonen tulee ?

    vai onks mun kestokutsu deletoitu jo?
    Lue edellinen viesti.
    ©
  23. #53
    Pekonia ja! Juu, ostetaan säkki ruokaa, tai kaks, syödään siitä sitten nälän mukaan. Kaikista helpointa, kaikilla maha täys ja kustannukset tasan.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  24. #54
    Lainaa (Kawa600 @ Marras. 01 2005,17:26) kirjoitti
    Puuroa en syö,enkä myöskään kananmunia,joten mulle riittää aamiaiseksi ihan joku itse ostamani saarioisten pizza/sämpylä.. * ..jotenkin mua vaan epäilyttää jo tässä vaiheessa tollasen porukan "yhteisen" aamiaisen onnistuminen.. * *
    Ne puuro ynnä kananmuna kustannukset ei varmaan oo kovin merkittäviä, eihän sun just niitä o ehkä ihan pakko syödä. *Mikä osa siinä niin epäilyttää? * mun keittämä kahvi?
    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *-TMB "Will Smith"-
  25. #55
    Lainaa (Petri12r @ Marras. 02 2005,09:16) kirjoitti
    Sun mielipidettä tuskin kannattaa kuunnella, kun perut reissun kuitenkin.
    Kerran joo olen perunut.. ..on tärkeämpiäkin asioita kuin org.. ..mut sulle toi vaan tuntuu olevan ongelmana.. ..mut joo...koska olen avoin ja ihana ihminen ja ja j a..rakastan kaikkia..melkein kaikkia..niin kyllä mulle tuo yhteinen aamiainen käy! ..siis ihanaa..aivan järkyttävän ihanaa..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  26. #56
    Kimppa-aamiainen saa kannatusta
  27. #57
    Aamiaiselle ihan sama, kunhan jotain semmosta saa suolenmutkaan, mikä ei kampea samantien samaa kautta ulos... Tokihan kimppa-aamiainen on ihan ok, mut pårvåå joutuu tekemään omat tilaukset. Perjantain ilta-palat jälkitoimituksella lauantaina ja sunnuntaina saattaa aiheuttaa lisäkustannuksia. tulee taas perjantain ja maanantain välisestä yöstä pitkä... *
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  28. #58
    Kui kun aina on samat ukot/akat orgein bileissä?
    Missä uudet lärvit kun ei kukaan "outsider" ilmoittaudu, vähän niiq mä? Satamiljoonaa rekistereitöneitä täällä mut 10-15 samaa nimimerkkiä menos aina samoihin kekkereisiin..
    Enhän mie uskalla lasketella kun katkee kuienkin joka raaja siinäkin sähellyksessä..
  29. #59
    Lainaa (kuulapää @ Marras. 14 2005,03:01) kirjoitti
    Kui kun aina on samat ukot/akat orgein bileissä?
    Missä uudet lärvit kun ei kukaan "outsider" ilmoittaudu, vähän niiq mä? Satamiljoonaa rekistereitöneitä täällä mut 10-15 samaa nimimerkkiä menos aina samoihin kekkereisiin..
    Enhän mie uskalla lasketella kun katkee kuienkin joka raaja siinäkin sähellyksessä..
    No kerropa sinä ku oot kerran outsiideri?

    Valitettavasti toi mökki alkaa olee jo täydemmäpuoleinen, mutta ottakaapa ja järkätkää samalle viikonlopulle toinen mökki, jonne tulee pelkkiä uusia naamoja tai sit loput niistä vanhoista, jotka ei tänne lähe.

    Mä oon reissuilla mukana ainaki sen takia ku tuolla on hyvää porukkaa ja aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista mukavaa, jota on hyvä sitten kiikkustuolissa muistella
  30.  
  31. #60
    Lainaa (MadMan @ Marras. 14 2005,09:02) kirjoitti
    Lainaa (kuulapää @ Marras. 14 2005,03:01) kirjoitti
    Kui kun aina on samat ukot/akat orgein bileissä?
    Missä uudet lärvit kun ei kukaan "outsider" ilmoittaudu, vähän niiq mä? Satamiljoonaa rekistereitöneitä täällä mut 10-15 samaa nimimerkkiä menos aina samoihin kekkereisiin..
    Enhän mie uskalla lasketella kun katkee kuienkin joka raaja siinäkin sähellyksessä..
    No kerropa sinä ku oot kerran outsiideri?

    Valitettavasti toi mökki alkaa olee jo täydemmäpuoleinen, mutta ottakaapa ja järkätkää samalle viikonlopulle toinen mökki, jonne tulee pelkkiä uusia naamoja tai sit loput niistä vanhoista, jotka ei tänne lähe.

    Mä oon reissuilla mukana ainaki sen takia ku tuolla on hyvää porukkaa ja aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista mukavaa, jota on hyvä sitten kiikkustuolissa muistella
    Jos sitä muistaa... (toim. huom.)
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen