Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Aikaisin liikkeellä, mutta mutta...

    Tässä suunnittelen kilvettömän ostamista ja
    tuli sellainen mieleen, että onko täältäpäin kukaan muu
    aloittelemassa harrastusta tai ajellut jo "harrastetasolla"?

    Itse ajattelin käydä ens kesänä eri "järjestöjen" pitämissä ajoissa ja ehkä käydä pyörähtämässä myös "jokkiskisassa".

    Yhteiskuljetus toisi myös säästöä matkakustannuksiin ja mukavampi on porukalla taitaa matkaa radalle.

    Keskustelua, mielipiteitä, kiinnostusta?!?
    Suzuki GSXR 600 L1
  2. #2
    Moi
    Kyllä täältä Hyvinkää-Mäntsälä akselilta löytyy radalla kävijöitä.Itsekin oikeastaan vasta aloittelemassa. Kokeneemman kaverin kanssa käytiin muutaman kerran viime kesänäMotoparkissa ja ens kesänä on tarkoitus lähteä ajamaan/opettelemaan oikeen tosissaan...katsotaan nyt minkälaiseen iskuun mies ja r1(98/00) saadaan talven aikana.Kuljetuskalusto on tosiaan ollut hieman ongelma mutta eiköhän ens kesään jotain saada kyhättyä...
    Tervetuloa vaan radalle.Ainahan se säästetty bensaraha on kiva sijoittaa mopoon tai
    Honda cbr600rr
  3. #3
    Lainaa (NPN @ Loka. 16 2005,22:08) kirjoitti
    Moi
    Kyllä täältä Hyvinkää-Mäntsälä akselilta löytyy radalla kävijöitä.Itsekin oikeastaan vasta aloittelemassa. Kokeneemman kaverin kanssa käytiin muutaman kerran viime kesänäMotoparkissa ja ens kesänä on tarkoitus lähteä ajamaan/opettelemaan oikeen tosissaan...katsotaan nyt minkälaiseen iskuun mies ja r1(98/00) saadaan talven aikana.Kuljetuskalusto on tosiaan ollut hieman ongelma mutta eiköhän ens kesään jotain saada kyhättyä...
    Tervetuloa vaan radalle.Ainahan se säästetty bensaraha on kiva sijoittaa mopoon tai *
    Mä olen tässä pari vuotta käynyt radalla ajelemassa, mutta
    silloin on ollut katupyörä, joten aina on tullut pyörällä ajettua radalle.

    Itse saan vuokrattua (suht halvalla) katetun peräkärryn, joten
    sinne mahtuis mun pyörän lisäksi toinen pyörä.
    Suzuki GSXR 600 L1
  4.  
  5. #4
    Tässä ku on nyt pyörä ja pakettiauto hommattu
    niin taas kyselen löytyykö Hyvinkäältä päin
    "harrastelija" ratapyöräilijöitä?

    Pakettiautoon saattaisi mahtua toinenkin pyörä,
    joten sais puolitettua matkakuluja.
    Niin ja tilaa on autossa myöskin varikkotytöille ;)
    Suzuki GSXR 600 L1