Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 179:sta
  1. #31
    Toivottavasti CW:n edustaja saa kirjoituksellaan puolelleen useita innokkaita motoristeja.
    Itselläni nousivat karvat pystyyn CW:n vastineen luettuani.
    Käsittääkseni uhkailu ei kuulu niihin markkinointikeinoihin, joita tällaisessa tilanteessa yrityksen kannattaa käyttää.

    Hyvää loppuelämää...
    ©
  2. #32
    Miksi haukkua kättä joka leivän pyötään kantaa... Henkkohtaisesti en edes tule tulevaisuudessa edes kusemaan ko puljua kohtaan. Jos asiakasta haukutaan näin julkisesti niin ei voi kuin ihmetellä.


    CW
    Jeppistä
  3. #33
    Lainaa kirjoitti
    Jos asiakasta haukutaan näin julkisesti niin ei voi kuin ihmetellä.
    Cycle Worldin / Okun toimesta .ORG!:n keskusteluissa jo useaan kertaan ovat julkaisseet asiakkaiden oikeita nimiä sekä asuinpaikkakuntia, joka minusta on törkeää CW:n ( tai yleensä myyjä liikkeen) toimesta. Nämä onneksi on nopeasti editoitu pois ylläpidon ja moderaattoreiden toimesta. Asiakkaan ja myyjän suhde on näköjään päässyt unohtumaan...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #34
    Kyllä minäkin pidän omassa ammatissani asiakasta tyhmänä monesti. En vain sitä heille kerro tai muutenkaan vedä narusta. Ihmiset yleensä tajuavat rahojensa päälle sekä niillä saatavaan asiakaspalveluun vaikkeivat teknisesti tajua hönkäsenpöläystäkään tuotteesta mitä ovat ostamassa.
    Jeppistä
  5. #35
    Minä joudun kuulusteluun *

    Haluaisinkin siis kysyä, olenko mielestänne aiheuttanut muutamalla kommentillani CW:stä haittaa heille? Sehän ilmeisesti tulee olemaan kuulustelun pointti, joten mielipiteenne voi oikeasti vaikuttaakin.

    Minun oli aika vaikea ymmärtää, kun minuun otettiin yhteyttä, että joudun kuulusteluun muutaman todellisuuteen perustuvan kommentin takia.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #36
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 17 2005,15:40) kirjoitti
    Minä joudun kuulusteluun *
    Pyydä syytteistä sitten kaikki kopiot itelles ja scannaa ne tänne. Siin o Tylytystä tarpeeksi CW:tä kohtaan
    Jeppistä
  7. #37
    Lainaa kirjoitti
    Minä joudun kuulusteluun

    Haluaisinkin siis kysyä, olenko mielestänne aiheuttanut muutamalla kommentillani CW:stä haittaa heille? Sehän ilmeisesti tulee olemaan kuulustelun pointti, joten mielipiteenne voi oikeasti vaikuttaakin.

    Minun oli aika vaikea ymmärtää, kun minuun otettiin yhteyttä, että joudun kuulusteluun muutaman todellisuuteen perustuvan kommentin takia.
    Ilmoittiko itse viranomaiset vai soittiko CW:ltä joku sinulle? Eiköhän näitä kutsuja tule sitten muillekkin

    "1. Rikoslain 24 luvun 9 §:n 1 momentin 1 kohdan mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Momentin 2 kohdan mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy myös se, joka muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista. Pykälän 2 momentin mukaan 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä."


    Tässä aika hauska case, jota kannattaa ihan vain huvikseen lukaista:
    http://www.finlex.fi/fi/oikeus/kko/kko/2005/20050001

    Ote:
    "Sanoma Osakeyhtiön omistamassa Ilta-Sanomat -nimisessä iltapäivälehdessä, jonka vastaavana päätoimittajana oli K, oli 17.4.2001 julkaistu toimittaja H:n kommenttipuheenvuoroksi laatima kirjoitus otsikolla "Sulavat sanat". Siinä lausuttiin mm. seuraava:

    Kuopiossa on pieni pizzeria, johon viaton matkalainen eksyy ja tilaa marinaran. Eteen isketään muultakin kuin ulkonäöltään huussinlunkkua muistuttava lätkyrä, jonka pinnalla harhailee muutama purkkisimpukka. Vielä kitukasvuisemmat katkaravut, puolisen tusinaa, hukkuvat ilkeästi venyvään edamjuustokuorrutukseen.
    "

    Ja tuo nyt sentään oli Ilta-Sanomissa, jolla on hiukan enemmän lukijoita
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  8. #38
    juuri sinun kommenttiesi takia en ole ikinä ko. liikkeessä asioinut. Viimeinkin joudut vastuuseen ja palat helvetin tulessa! OR NOT!
    Eiköhän jokainen päätä itse missä liikkeessä asioi. Säälittävää toimintaa liikkeen kannalta!
    Honda CBR600F -00,Kawasaki Z1000 -07,Yamaha MT01Stage3 -05,Suzuki GSX1300BK -10,Husaberg FE550 -07,HD Rocker C -09,KTM 450 SX-F -13,KTM 1290 Super Duke R -14, Triumph Speed Triple 1050 -09, Kawasaki ZRX1200 -07, Suzuki GSX1400 -07, Husaberg FE390 -10,
  9. #39
    Lainaa (JP-800 @ Loka. 17 2005,15:46) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Minä joudun kuulusteluun *

    Haluaisinkin siis kysyä, olenko mielestänne aiheuttanut muutamalla kommentillani CW:stä haittaa heille? Sehän ilmeisesti tulee olemaan kuulustelun pointti, joten mielipiteenne voi oikeasti vaikuttaakin.

    Minun oli aika vaikea ymmärtää, kun minuun otettiin yhteyttä, että joudun kuulusteluun muutaman todellisuuteen perustuvan kommentin takia.
    Ilmoittiko itse viranomaiset vai soittiko CW:ltä joku sinulle? Eiköhän näitä kutsuja tule sitten muillekkin *

    "1. Rikoslain 24 luvun 9 §:n 1 momentin 1 kohdan mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Momentin 2 kohdan mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy myös se, joka muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista. Pykälän 2 momentin mukaan 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä."


    Tässä aika hauska case, jota kannattaa ihan vain huvikseen lukaista:
    http://www.finlex.fi/fi/oikeus/kko/kko/2005/20050001

    Ote:
    "Sanoma Osakeyhtiön omistamassa Ilta-Sanomat -nimisessä iltapäivälehdessä, jonka vastaavana päätoimittajana oli K, oli 17.4.2001 julkaistu toimittaja H:n kommenttipuheenvuoroksi laatima kirjoitus otsikolla "Sulavat sanat". Siinä lausuttiin mm. seuraava:

    Kuopiossa on pieni pizzeria, johon viaton matkalainen eksyy ja tilaa marinaran. Eteen isketään muultakin kuin ulkonäöltään huussinlunkkua muistuttava lätkyrä, jonka pinnalla harhailee muutama purkkisimpukka. Vielä kitukasvuisemmat katkaravut, puolisen tusinaa, hukkuvat ilkeästi venyvään edamjuustokuorrutukseen.
    "

    Ja tuo nyt sentään oli Ilta-Sanomissa, jolla on hiukan enemmän lukijoita
    CW:stä soitti ja poliisi soitteli siitä n. viikon päästä.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  10. #40
    Kirjoittelu täällä tai missään muuallakaan ei muuta mielipiteitäni liikkeistä. Vain omakohtaiset kokemukset. Menen sinne missä olen saanut hyvää ja asiallista palvelua, ainakin niin kauan kuin olen tyytyväinen. Ehkä kokeilen joskus CW:täkin kun on tarvetta sille.
    "Be careful out there"
  11. #41
    Tylyttäjä, oletko tietoinen mitkä ovat perusteet? Kunnianloukkaus yritys Cycle Worldia vai mahdollisesti jotain yksityishenkilöä kohtaan?
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  12. #42
    Lainaa (JP-800 @ Loka. 17 2005,15:56) kirjoitti
    Tylyttäjä, oletko tietoinen mitkä ovat perusteet? Kunnianloukkaus yritys Cycle Worldia vai mahdollisesti jotain yksityishenkilöä kohtaan?
    Jaa-a... Mun mielestä kun ei ole mitään syytä.. Juurikin tuon sananvapauden takia ja muutenkin, kai sitä nyt oikeasti tapahtuneista asioista saa kertoa kokemuksia?

    Sittenhän se nähdään, kun olen käynyt kuuntelemassa mistä mua syytetään.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  13. #43
    Naurettava juttu. Ensinnäkin jos olet puhunut totta, niin eihän sillä mitään väliä ole vaikka kuin oisit haukkunut! Ja toisekseen kyseessähän ei tosiaan ole yksityishenkilö.

    Täytyy kyllä sanoa, että toi oikeuteen haastaminen on semmoinen niitti, että eipä tartte CWssä enää käydä. Ikinä. Oikeastaan se mitä kukaan täällä on sanonut aiemmin ei merkitse mitään, vaan just toi päätön rikosilmoitus...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  14. #44
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 17 2005,16:01) kirjoitti
    Sittenhän se nähdään, kun olen käynyt kuuntelemassa mistä mua syytetään.
    Tuskinpa sua tullaan syyttämään yhtään mistään. Kuulustelu ja syyte ovat kaksi eri asiaa. Poliisi ei tee päätöstä syytteen nostamisesta vaan sen tekee syyttäjä poliisin tutkintamateriaalin pohjalta. Näillä todisteilla voi olla aika hiljaista sen syytteen kanssa.

    Kuulusteluun joudut koska poliisi on aina velvollinen suorittamaan tutkinnan olipa siihen aihetta tai ei jos joku on tehnyt rikosilmoituksen.

    Esimerkiksi minä voisin tehdä rikosilmoituksen ja sanoa sun jakaneen mulle tappouhkauksia yleisesti täällä foorumissa. Vaikka asiasta ei olisi minkäänlaisia todisteita niin poliisi joutuisi kirjaamaan rikosilmoituksen ja tekemään asiasta tutkinnan. Varmasti joutuisit kuulustelussa käymään vaikkei mulla olisikaan minkäänlaisia todisteita. Lopputuloksena minä saisin tietysti syytteen perusteettoman rikosilmoituksen tekemisestä, mutta siitä huolimatta sinäkin joutuisit käymään kuulustelussa.

    Milloinkas tämä kuulustelu on?
  15. #45
    Pari lainausta tästä ja edellisestä CW-ketjusta...


    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 15 2005,19:26) kirjoitti
    Nimimerkki Tylyttäjä ei ole haukkunut Cycle World Oy:tä....

    Yksityishenkilönä minulla on oikeus mielipiteisiin ihan samalla tavalla kuin kenellä muulla tahansa.

    Lähetti: Syys. 21 2005,14:06

    ...No, eihän sillä CW:llä hyvin mene. Velkaa on monelle osapuolelle ihan mukavasti. Velkojat ovat hakeneet heiltä esim. vaihtopyöriä pois velkojen takia...

    Lähetti: Syys. 21 2005,17:44

    ...Lähdettä ei paljasteta Mutta sanotaan niin, että faktoja nuo ovat. Erääseen toiseen mp-liikkeeseen tuotiin Cycle-Worldin vaihtopyöriä myyntiin. Kaveri vielä osti yhden näistä pyöristä, ja Cycle-Worldissä piti olla vielä osa kamoista. Yllättäen niitä ei enää löytynyt...
    Noista kommenteista joku herkästi poliisia apuun huutava 'yrittäjä'
    saattaa luokitella nimimerkin "tylyttäjä" joksikin muuksi kuin yksityishenkilöksi, koska kertoo 'faktoja'...

    Kyseisen yrittäjän toimintaa syvästi halveksuen...



    Reality will kill your dreams...
    With only one exception...

    -1000RR-

    ---Life sucks... And then you marry one that doesn't---
  16. #46
    Ohhoh!

    Tämä on huolestuttavaa. Olen itse ihmetellyt sitä negatiivisten viestien tulvaa, joka on koskenut ko. yritystä. Olen ollut mukana ”asiantuntijana” yhdessä CW pyöräkaupassa. Tuli siinäkin pieniä erimielisyyksiä, mutta se on normaalia.

    Olen myös ostanut yhden CW:n maahantuoman pyörän, vm. 2004. Sen takuukäsittelyistä ei oo kokemuksia, se pyörä kun on toiminut.

    Funtsasin itse, mistä joku vuosi sitten minua olisi voitu syyttää. Olen ostanut Saksasta tuotuja pyöriä ja meinannut itsekin seota bisnekseen. Onneksi ei oo niin tapahtunu –ei voida siten syytellä.

    Sittemmin olen ostanut näitä kotikutoisia tuonteja. En näe mitään syytä haukkua harmaatuontia –noin, niinku, vertailuna.

    Silti, on todella valitettavaa, jos mielipiteet johtavat oikeuskäsittelyihin. On olemassa muitakin statuksia, jotka eliminoivat tuosta näkökulmasta mielipiteen ilmaisuvapauden. Jatko jää nähtäväksi. Toivon todella, että juttu jää haastatteluksi.

    CW:n kanteenkehittely ei oo ihan loppuun harkittua. Olisko pitäny vähä vielä funtsia?
    ... jotain piti muistaa
  17. #47
    Kyllähän tää topicci kiinnostaa..
    On kyllä yrityksellä omituinen lähestymistapa negatiiviseen palautteeseen! Oon käsittäny, et negat. palaute ois sitä rakentavaa, mut et haastetaan netissä huutelija ni . Kannattaisko ko. yrityksen ehkä pitää pieni palaveri ja miettiä omia heikkouksia(täältä orgissakin niitä kerrottu)?

    Tännehän saa kirjoitella kuka vaan ja melkein mitä vaan. Lukijalla on mielestäni oma vastuunsa mitä uskoo totena!!

    Mielestäni parhaaseen tulokseen yritys pääsis muuttamalla toimintaansa?? Ja se vastaus tälle palstalle ois voi nu olla vaikka tämmönen:

    Arvoisat Motoristit/Asiakkaat!
    Saamamme palautteenne johdosta olemme tehneet merkittäviä muutoksia yrityksessämme. Jatkossa pyrimme parempaan asiakastyytyväisyyteen,ammattitaitoon jne...
    jne......
    jne...
    Tervetuloa kahville ja toteamaan uusi/entistäkin parempi Yritys ja jne..
    Ystävällisin terveisin,
    Johtaja

    Ps.
    En ole edes käynyt liikkeessä, enkä tiedä miten homma oikeasti pelaa, mutta asenteessa mielestäni pikkaisen vikaa.

    T: Pekka
    (mullakin on yhteistiedot, joten sitäkautta voi ottaa yhteyttä )
    Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.

    Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!

    Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
  18. #48
    Tuskinpa poliisikaan voi ottaa tällaista "lööperiä" aivan tosissaan. Kutsu kuultavaksi on varmaankin vaan muodollisuus, jossa poliisi saa nauraa kunnon hörönaurut ko "yrittäjän" kustannuksella. Kyllä poliisi on varmaan saanut eteensä ennenkin tällaisia naurettavuuksia. Olihan viikonlopun iltasanomissa muistaakseni joku juttu, kun naisihminen oli taloyhtiön hallituksen kokouksessa sattunut nauramaan, kun pj oli kehunut yhtiön taloudenpitoa. Siitäpä pj oli suutuspäissään yrittänyt kunnianloukkaussyytettä laihoin tuloksin. Kyllä tämä vaikuttaa aivan yhtä tyhmältä jutulta.
  19. #49
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 17 2005,15:40) kirjoitti
    Minä joudun kuulusteluun *

    Haluaisinkin siis kysyä, olenko mielestänne aiheuttanut muutamalla kommentillani CW:stä haittaa heille? Sehän ilmeisesti tulee olemaan kuulustelun pointti, joten mielipiteenne voi oikeasti vaikuttaakin.

    Minun oli aika vaikea ymmärtää, kun minuun otettiin yhteyttä, että joudun kuulusteluun muutaman todellisuuteen perustuvan kommentin takia.
    Mielestäni Tylyttäjän ei tavitse olla huolissaan, olen aika varma ettei poliisia kiinnosta viedä asiaa syyttäjälle asti.
    Näytöt tuskin riittää siihen.

    Olen ihmetellyt CW:n tapaa toimia pari vuotta, ja ihmettelen vielä lisää, jos asiakkaista uhkaillaan rikosilmoituksella
    Kyllä jokaisen yrittäjän täytyisi ymmärtää se, ettei pure sitä kättä joka leipää antaa
    Uhkailemalla ei koskaan päästä molempia osapuolia tyydyttävään ratkaisuun.

    CW:n toiminta idea on loistava, mutta asenne mielestäni väärä!
  20. #50
    Minusta tällainen asia pitää ottaa kuitenkin sen verran vakavasti, ettei seuraamuksia vapaasta mielipiteiden vaihdosta tule.

    Itsekin olen yksityishenkilönä kirjoitellut muutaman mielipiteen, mutta niistä jokainen perustuu johonkin yleisesti saatavilla olevaan tietoon CW:n osalta ja ei yhdessäkään kommentissani yritetä asettaa ko. yritystä outoon valoon tai muutoin häiritä heidän liiketoimintaansa. Kyse on ainoastaan normaalista tavallisen yrityksen toimintaan kohdistuvasta palautteesta, aivan samoin annan palautetta vaikka Citymarketille.

    Tylyttäjä ei todellakaan ole maininnut ko. yrityksestä yhtään vääristynyttä tietoa eikä muutoinkaan mustamaalannut heidän toimintaansa. Osa kommenteista on sitäpaitsi kirjoitettu vasta sen jälkeen kun hän on lähtenyt mukaan mp-kaupan alalle. Mielestäni hänellä on täysi oikeus yksityishenkilönä nimimerkin takaa ilmaista mielipiteensä elinkeinonharjoittajaa kohtaan, mutta valitettavasti en tunne lakialaa niin paljoa, että en osaa sanoa millainen kuulustelu ja oikeustaistelu tuollaisista aivan normaaleista palautteista syntyy.

    CW:n edustaja ilmeisesti yrittää jollain lailla saada nimimerkki: Tylyttäjää vastuuseen jonkun toisen yrityksen edustajana, jolloin Tylyttäjän firma muka yrittäisi hyötyä mustamaalaamalla CW:tä netissä. En todellakaan usko sitä. Miksi ihmeessä myös todella moni muu kuin Tylyttäjä on saanut kokea jotain hankaluuksia ko. yrityksen kanssa...

    Tämä on varsin naurettavaa ja ihmettelen todella onko tämä nyt hyvää julkisuutta CW:lle?



  21. #51
    Lainaa kirjoitti
    CW:n edustaja ilmeisesti yrittää jollain lailla saada nimimerkki: Tylyttäjää vastuuseen jonkun toisen yrityksen edustajana, jolloin Tylyttäjän firma muka yrittäisi hyötyä mustamaalaamalla CW:tä netissä. En todellakaan usko sitä. Miksi ihmeessä myös todella moni muu kuin Tylyttäjä on saanut kokea jotain hankaluuksia ko. yrityksen kanssa...
    Eihän Tylyttäjän viesteissä olekkaan mitään ja ovat mielipiteistä jopa niitä "miedoinpia". Syyhän minkä takia CW Tylyttäjää kohtaan selvästi nyt hyökkää on, koska Tylyttäjän tiedoista löytyikin "kilpaileva" yritys taustalta, jota Tylyttäjä ei kyllä missään vaiheessa ole tuonut julki.. Yksityishenkilöä vastaanhan CW:llä ei olisi mitään mahdollisuuksia. Tämän johdosta CW yrittää epätoivoisesti sotkea Tylyttäjän osakkuuden kumitassussa tähän... kyllä kusahtaa omille nilkoille tämä ja pahasti... Mitenköhän asia Moottoripyora.Orgin moderointia ja ylläpitoa kohtaan edistyy...
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  22. #52
    Varsin mielenkiintoista luettavaa.
    Tulen takuulla seuraamaan tätä kirjoittelua.

    Pelkäänpä, että yhtiö on jo tehnyt korvaamatonta vahinkoa maineelleen ainakin minun asiakkuuteni osalta...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  23. #53
    Lainaa (MotorArse @ Loka. 17 2005,19:38) kirjoitti
    CW:n toiminta idea on loistava, mutta asenne mielestäni väärä!
    Just!

    Lukekaapa, se joka jaksaa, tarkkaan mun kommenttini. Olen käsittääkseni johdonmukaisesti puolustanut CW:tä mielestäni kohtuutonta kritiikkiä vastaan.

    Nyt joudun tarkistamaan linjaani
    ... jotain piti muistaa
  24. #54
    eiköhän tuo MAINE ollut jo aikaisemmin mennyt taitaa olla
    heille aivan sama kun "vene" on muutenkin uppoamassa,
    muutta jokainen seilaa tyylillään ja tämä touhu on heidän
    tyyliään ollut jo kauan,nyhdetään sieltä mistä se on mahdollista.

    niinkuin sanoin tuolla aikaisemmin ei tämä ole heille kuin "välipala"
    antaa mennä kun on mennäkseen ja palataan taas uudestaan
    ja uudestaan.......... ja taas sama laulu .

    joku tuolla neuvoi että CW-n tulisi pyytää anteeksi ja järjestää
    pulla kahvit ja kehitys keskustelut,niinhän he tekivätki joku aika sitten täällä samaisella palstalla,ja mitenkäs kävi no juuri näin,
    saas kattoo kenen "laulu" loppuu ensimmäisenä veikkauksia.
  25. #55
    Aika kovaa on peli tälläkin alalla näköjään *

    Koska ollaan risut ja ruusut osastolla niin kirjoitetaan nyt sitten omatkin kommentit Cycle Worldin touhusta * *

    Olin täysin noviisina keväällä ostamassa uutta pyörää ja aikani kyseltyä sainkin Cycle Worldista parhaan tarjouksen uudesta R1:stä. Siinä aloin asiaa sitten myyjän kanssa viemään eteenpäin. Tuntui hieman oudolta kun ensimmäisenä alettiin pyytämään "varausmaksuna" n.1000e, joka olisi pitänyt laittaa yrityksen tilille ennen kuin kauppoja jatketaan. Tässä vaiheessa olin jo hieman epäileväinen mutta periaatteessa hommassa mukana. Kerroin, että voisin seuraavana päivänä maksaa jonkinlaisen varausmaksun.

    Lisäksi aika erikoisen ja tumpelon vaikutelman antoi se, että sitä pyörää ei voinut tilata ennen kuin minun nimeni olisi ollut sopimuksessa. Sopimuspapereita ei kuulemma ollut juuri sillä hetkellä juuri siinä myymälässä ja niitä piti erikseen hakea jostain toisesta paikasta. Sovittiin, että paperit on aamulla mulla työpaikan faxissa. Niitä papereita ei kuitenkaan aamulla siellä ollut vaikka niin oli sovittu (onneksi ei ollut).

    Sitten eksyin samana iltana tänne mainiolle org:n foorumille josta ilmeni ensinnäkin se, että laitteet ovat rinnakkaistuotuja (jota myyjä ei maininnut missään vaiheessa sanallakaan. Kaipa tämän kaikki kokeneemmat tietää mutta minä en tiennyt silloin) ja sitten löytyi vielä runsaasti erilaisia kauhutarinoita pyörien toimitusvaikeuksista ja raha-asioiden huonosti hoitamisesta esim. loppuvelkojen maksamatta jättämisiä vaihtopyörien tapauksessa.

    Tässä vaiheessa tein omat johtopäätökseni foorumin tarinoista, joita tuki mukavasti oma "ennakkomaksu" kokemus. Ilmoitin aamulla sinne myyjälle, että ei tarvitse enää etsiä niitä papereita, ostan pyöräni muualta.

    Jos edes puolet niistä tarinoista on totta mitä tänne on kirjoitettu niin on se aivan käsittämätöntä miten tuollaisilla periaatteilla toimiva firma voi olla yhä elossa. Ilmeisesti minunkaltaisiani kusetettavia riittää tässä maassa. Itse onneksi aloin ottamaan selvää paremmin asioista kun touhut vaikuttivat hieman erikoisilta.

    Että sellaista. Kukin ostaa mistä haluaa tietenkin, tässä minun kokemukseni Cycle Worldista.

    *
    .
  26. #56
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 17 2005,14:40) kirjoitti
    Minä joudun kuulusteluun *
    Sinne ne rosvot yleensä joutuu. Tulee pallo jalkaan ja musta laatikko hanuriin, nauhoittaa kaiken sanomasi, kun tuolla lailla toisia herjailet.
  27. #57
    Ite "nettosin" CW:n tuomasta pyörästä 800 egee. Harmaatuonnin "suosijana" toi riittää jatkossakin...
    ... jotain piti muistaa
  28. #58
    Lainaa (kaasunalle @ Loka. 18 2005,00:03) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 17 2005,14:40) kirjoitti
    Minä joudun kuulusteluun *
    * * Sinne ne rosvot yleensä joutuu. Tulee pallo jalkaan ja musta laatikko hanuriin, nauhoittaa kaiken sanomasi, kun tuolla lailla toisia herjailet. * *
    Täällä on hyviä ohjeita kuulusteluihin. Jos kaikesta huolimatta näyttää siltä että häkki heilahtaa, niin vaadi mielentilatutkimukset.
    Onko Matlock jäänyt jo eläkkeelle!?
  29. #59
    Nyt heräsi epäilykset
    RSV Mille
  30.  
  31. #60
    Tyly: Eikös aina kannata ottaa asianajaja (kallis) paikalle. Jos ei ole varaa sellaiseen, lienee parempi vedota siihen oikeuteen vaieta.

    Hyvästele ystäväsi, vaihda hiekat kissoille äläkä tiputtele saippuaa suihkussa jos ne pistää sut heti poseen.

    Vankilassa alinta kastia ovat pedofiilien ohella herjausrikoksista pitkiin rangaistuksiin tuomitut... aijaijai...



    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen