Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    vx 800 -92. oliskohan minivilkut hassun näköiset tässä mallissa, onko kellään? minkälaiset laukut sopis?
    Miksi kompostissa ei ole valoja.
  2. #2
    Terve, minulla on Kappan laukut ja kyllä nuo minusta aivan asiallisen näköiset on, kylläkin minulla on myös täyskate, joka muuttaa pyörän muutenkin kokonaan toisen näköiseksi. Kuvia voit katsoa Nettimoton myytävistä VX800:sta, minun on tuo ainoa katteellinen jowin



  3. #3
    ei olis heti tunnistanut samaks pyöräks. katteet muuttaa aika paljon... mitkä ne pienet mittarit on tossa tavallisten mittareiden yläpuolella? Bensa? ite oon kaivannut bensa mittaria omaa pyörään, olis kiva.
    Miksi kompostissa ei ole valoja.
  4.  
  5. #4
    Ne pikkumittarit ovat lataus- ja jännitemittarit ja lisäksi niiden vieressä on tehokkaammat vikkujen ja kaukovalojen merkkivalot jotka näkyvät myös esim. kesäiltana vasten aurinkoa ajettaessa. Tosi hyvät, ja niihin totuttuaan niitä kyllä kaipasi kun toisesta kärähti polttimo. Alkuperäiset kun ovat huomattavasti himmeämmät eivätkä niin hyvin näkökentässä. Matkapyöränä aivan mukava, pitemmillä matkoilla kaksi päällä ja laukut täynnä kaipaisin hieman enemmän tehoa, siksi Suska on myynnissä.