Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Surffaillessa silmiin sattunut: Busa2006? *
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  2. #2
    keula näyttäisi aavistuksen siedettävämmännäköiseltä kuin tässä ensimmäisessä versiossa on ja on ollut.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  3. #3
    Eikös toi oo se vanha photoshopattu mikä täällä on pyöriny jo pidempäänkin? Mun mielestä toi ainakin näyttää ihan yhdistelyltä '05 1000 Gixer nokalta ja busan perältä, ja on mun mielestä vielä rumempikin kun edellinen :P.
  4. #4
    Samaa mieltä olen, huonompaan suuntaan on menossa, jos toi toteutuu. Alkuperäinen busa-look on "klassikko jo syntyessään", ei sitä voi tuollaisella "faceliftillä" parantaa!!! *

    PS saman näköinen keula näkyn jollain forumilla jaappanilaisen mp-lehden kannessa keltaisessa pyörässä, jossa kuvakulma oli erilainen, joten olisko ainakin jotain totta noissa kuvissa...
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  5. #5
    Ei ainakaan ole samasta pyörästä noi kaksi kuvaa.

    Two words: Photo shop
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  6. #6
    Lainaa (wekkuli @ Syys. 17 2005,16:13) kirjoitti
    Ei ainakaan ole samasta pyörästä noi kaksi kuvaa.

    Two words: Photo shop
    ...niin, ei olekaan, kun alemmassa on harmaat "poskipalat", mutta todistaako silti mitään? Eikös se, että esiintyy useita kuvia ja kuvakulmia, jotka on samanlaisen näköisestä pyörästä, todista ennemminkin sitä että ne on valokuvia, jotka on otettu protopyöristä, eikä ole vaan keitelty "photosoppaa"...
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  7. #7
    Eikun mittasuhteet on erilaiset. Esim. ilmanottoaukot on erikokoiset ja pokkaukset myös poikkeaa toisistaan. Ainahan voi tietysti olla, että vain toinen on shopattu, mutta se taas kertoo sen, että kuvien levittäjällä ei ole asiasta sen kummempaa tietoa kuin esson baarin jätkilläkään.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  8. #8
    Tuon ensimmäisen kuvan olen jo aikoja sitten nähnyt, mutta tuo edestäpäin otettu kuva on uusi. Tosin nuo vilkut näyttävät mielestäni aika epämääräisiltä... Ei näistä tiedä
    Suzuki GSX-R750 -99
  9. #9
    Putki näyttää sille kun tonnigikserin putkea olisi venytetty.
    Ei voi sattua kun ei tule verta.

    Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa

    Selibatia ei ole perinnöllistä.
  10. #10
    photari sanon minä.
    Nothing beats cubic inches. Except turbo.
  11. #11
    toi mikään busa oo tana...
  12. #12
    oli mikä oli, ruma se on kuienkin.

    hehiö.

    makuaisasia
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  13. #13
    Aika huono shoppaus.
    Suzuki Gsx-R 1000 L5
  14. #14
    pakko sanoa että vielä rumempi kuin edellinen.
  15. #15
    Yhtä ruma kuin aina ennenkin.
  16. #16
    Kaikki varmaan jo nähneetki kaikki ensi vuoden mallit,motopro sivuilla se 2006 busakin nähtävillä tai oikeastaan uudet värit koska malli pysyy samana.
  17. #17
    Lainaa (jhh @ Syys. 18 2005,06:04) kirjoitti
    Yhtä ruma kuin aina ennenkin.
    Makuasioista ei voi kiistää, mutta on se vaan niin tehokas
    Honda CBR 600 -93, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX 1300R -03, Honda CBR 1000rr -04 (lunastettu)
  18. #18
    öö.. pitäisikö tuossa linkissä näkyä jotain busa-kuviakin? heikko on näkö, tai sit mä en ossaa.
  19. #19
    Lainaa (facelift @ Syys. 25 2005,14:33) kirjoitti
    öö.. pitäisikö tuossa linkissä näkyä jotain busa-kuviakin? heikko on näkö, tai sit mä en ossaa.
    www.motopro.com sivuilla alhaalla linkki 2006 uusille prätkille,sielllä busasta ne kolme uutta värivaihtoehtoa.
  20.  
  21. #20