Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    perhanan vähän kommentteja löytyy kyseisestä pyörästä mistään netistä..onkohan värkki mistään kotoisin..MP-Salonen myy -05 mallisia pelejä suht edullisesti ja kovin myyjä kehui..

Parikymmentä vuotta aikaa kun viimeksi ajelin piikkisellä ja ajattelin herätellä henkiin harrastuksen uudelleen..mahtaakohan sopia ekaksi pyöräksi..ja miten mahtaa olla jälleenmyynnin kanssa.??

Kaikki kommentit kiinnostaa!

IsoKake
    Hyvä peli se on. Koluas TUOLTA, löytyy muutama topicci TDM:stä.
    No TDM:hän on mopo ihan parhaasta päästä! Riittävän tehokas, helppo ajaa, kulkee kaksikin päällä, sopii kaupunkiin, soratielle, matkalle, ei mitään lastentauteja tai tyyppivikoja.. heti kun olen tarpeeksi rikas, ostan TDM:n.
    * Arctic Ranger *
    Tosin TDM vaihtui enemmän katettuun varaderoon mutta kyllä se hyvä peli on..... yleis mopotin parhaasta päästä
    Reissut mielessä........
    Vaikea sanoa pitäisitkö sinä juuri TDM900:sta, kun mopoissa on niin monta tyylisuuntaa ja ajajilla erilaisia mieltymyksiä. Koeajo olisi paikallaan. TDM on laadukas, siinä on viimeistelty työnjäki ja hienoja teknisiä ratkaisuja. Pyörä sopii mielestäni parhaiten perinteisistä moottoripyöristä ja tekniikasta sekä monipuolisesta ajelusta pitäville henkilöille, joilla on tarkoitus käyttää eikä näyttää. Mutta ihan ensimmäiseksi mopoksi löytyy helpommin hallittavia vehkeitä. TDM on pieni suuri pyörä, jossa painopiste on melko ylhäällä. Itse hankin TDM900-04:n opeteltuani keskisuurella kustomilla neljä kesää/12000 km.
    Lehdissä Moto 1 n:o 1/2006 ja MP-maailma n:o 1/2006 TDM900 kehutaan. Jutut kannattaa katsoa. Saksankielisessä lehdessä Motorrad 24/2005 (marraskuu 05) tätä pyörää testailtiin eräiden uutuuksien rinnalla ja se pärjäsi erinomaisesti. Lisäksi netissä TDM:llä on muutamia laajoja kotisivuja mm. Saksassa, Ranskassa ja Italiassa, joissa TDM on hyvin suosittu. Muistaakseni TDM:ää on Euroopassa myyty yli 60 tuhatta. Suomen lukuja en tiedä, mutta melko harvinainen ajokki TDM on täällä. Ei juurikaan muita tapaa.
    Vuoden 2005 mallissa pakkomyydään sivulaukkuvarustus. Se on tarpeen vain pitkää matkaa suunnittelevalle ja käytössä harvoin. Sivulaukut huonontavat ajo-ominaisuuksia. Laukunkiinnittimet eivät kaunista ja laukkuja täytyy säilytellä jossain. Mulla on vain tukeva takaboksi, se tuntuu olevan OK päivän pyrähdyksilläkin.
    Enää 6 viikkoa ja sitten...
  6.  
    myyjä kovin kehui helpoksi ajaa...vähän askarruttaa silti tuo ekaksi pyöräksi hankkiminen..
    toisena vaihtoehtona olen miettinyt bandittia (600 tai 1200) ja sitten tuota uutta Kawaa er6-n tai f.
    siitä ei ole vielä kellään kokemuksia kun on uusi malli mutta bandittia kehuvat kovin..kaasarikone vain..

laukut kiinnostaa..sellaisten hankkimista olen joka tapauksessa suunnitellut ja tallin nurkasta löytyy kai sen verran tilaa että saa ne läjään kun ei ole käyttöä..

Kuume korkealla ja kasvaa...pitää vaan toivoa että tulee tehtyä hyvä ratkaisu ekan pyörän suhteen.