Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 87:een 87:sta
  1. #61
    Kokovartalokooma alkaa vähitellen hellittään! Alkaako tässä ikä vaikuttaan turnauskestävyyteen vai onko tää vaan harjotuksen puutetta!? *

    Se joku vastarannankiiski sieltä järven toiselta puolelta vois tietty tsekata, ettei hänen kellonsa ole 3 minuuttia edellä, ennen kuin alkaa soitteleen josta pikku kierrätyksestä *

    Erityiskiitokset Mansesterin Vallottajille jotka tekivät Tasarille pohjatyötä jo ennen, kuin Jysäri oli historiaa vaikka sillon projektilla oli eri työnimi! * Luomastanne konseptista oli helppo jatkaa Motorg.Ry:n voimin homma loppuun saakka!

    Mutta jotta tärkein ei unohtuisi ne itse bileet tekevät bilettäjät eli Orggilaiset itse, joten iso käsi Teille kaikille paikalla olleille! Teille oli erittäin motivoivaa järkätä tämä tilaisuus!

    Leirintäalueen pitäjä oli myös tyytyväinen, ja hänen positiivisen asenteensahan motoristeihin näki jokainen paikallaolija on-line. Tästä on hyvä jatkaa ensi vuonna! *



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  2. #62
    Lainaa (Ace @ Elo. 16 2005,11:37) kirjoitti
    Anteeksi H@nn@ autolla toteutetusta kotimatkasta.
    Ei haittaa yhtään.. oli ihan hyvä että pääsi autokyydillä kotio, ei kastunut ja sai nukkua osan matkasta.. Kiitos muuten kyydistä MegaB ja JP-800
    Kaikki on mahdollista, kun ottaa tarpeeksi vauhtia... *
  3. #63
    Heräsin tuolta metsän keskeltä ja kömmin kaupunkiin...

    Hienot oli bileet!! Toisetki jäi väliin, vaikka liputki oli jo hankittu!

    Iso Kiitos järjestäjille ja Isännälle!!

    Parkano oli hallussa ja mainetta kasvatettiin TAAS kerran.
    Kunnia ei kuollu, kun sitä ei koskaan ollutkaan.

    Tallinnaa odotellessa...
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  4. #64
    Mukavaa oli... * Kiitos järestäjille ja erityisesti MegaB:lle ja Jp-800 mökkipaikasta.. Olis ollu ikävää nukkuu teltassa ton keppisankarin kanssa..
    Taidetaan ottaa myös ensi vuonna kannettava matkaan ja vähän monipuolisempaa musiikkia kans ku pelkkää technoo *
  5. #65
    Lainaa (H@nn@ @ Elo. 16 2005,19:34) kirjoitti
    Lainaa (Ace @ Elo. 16 2005,11:37) kirjoitti
    Anteeksi H@nn@ autolla toteutetusta kotimatkasta.
    Ei haittaa yhtään.. oli ihan hyvä että pääsi autokyydillä kotio, ei kastunut ja sai nukkua osan matkasta.. Kiitos muuten kyydistä MegaB ja JP-800 *
    Ei muuten satanut enää maanantaina koko matkalla...
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  6. #66
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ace @ Elo. 16 2005,12:04) kirjoitti
    Heittääkö muisti vai kello kamerassas....?
    Kuvan päiväys: 2005:08:13 23:39:05
    Kamera oli unohtunut Moskovan aikaan viime matkallani, eli tuossa todellinen aika oli 22:39. pahoittelut tästä...



    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  7. #67
    Lainaa (Earthend @ Elo. 15 2005,23:18) kirjoitti
    Kerätyistä pulloista oli kuulemma saatu 210e
    Tämä tarkoittanee sitä, että alueen isännän tytär saa itselleen kännykän.
    Isäntä oli kuulemma luvannut puhelimen, mikäli tyttö itse hankkii rahat (keräilee pullot).
    ©
  8. #68
    Lainaa (Petri12r @ Elo. 17 2005,11:12) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Elo. 15 2005,23:18) kirjoitti
    Kerätyistä pulloista oli kuulemma saatu 210e
    Tämä tarkoittanee sitä, että alueen isännän tytär saa itselleen kännykän.
    Isäntä oli kuulemma luvannut puhelimen, mikäli tyttö itse hankkii rahat (keräilee pullot).
    Näin todistimme jälleen kerran viinasten hyvät puolet... sillä saa iloa myös ulkopuoliset... (lue: raittiin)
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  9. #69
    Lainaa (Miu @ Elo. 16 2005,21:08) kirjoitti
    Mukavaa oli... Kiitos järestäjille ja erityisesti MegaB:lle ja Jp-800 mökkipaikasta.. Olis ollu ikävää nukkuu teltassa ton keppisankarin kanssa..
    Taidetaan ottaa myös ensi vuonna kannettava matkaan ja vähän monipuolisempaa musiikkia kans ku pelkkää technoo
    Teillähän oli parhaat musiikit koko mestassa... harmi, ettei kukaan muu ku minä kehtaa soittaa (tai halua kuunnella ) niitä kokoelmien helmiä sieltä
  10. #70
    Lainaa (MadMan @ Elo. 17 2005,13:17) kirjoitti
    Lainaa (Miu @ Elo. 16 2005,21:08) kirjoitti
    Mukavaa oli... * Kiitos järestäjille ja erityisesti MegaB:lle ja Jp-800 mökkipaikasta.. * Olis ollu ikävää nukkuu teltassa ton keppisankarin kanssa..
    Taidetaan ottaa myös ensi vuonna kannettava matkaan ja vähän monipuolisempaa musiikkia kans ku pelkkää technoo *
    Teillähän oli parhaat musiikit koko mestassa... harmi, ettei kukaan muu ku minä kehtaa soittaa (tai halua kuunnella ) niitä kokoelmien helmiä sieltä
    Ja hukkasitte mun Anthraxin levyn
    Suk dik!
  11. #71
    Kai se munkin sitten on vaan kuitattava:
    Selvisin just kotiin ko. reissulta

    Kiitokset järjestäjille,paikan isäntäväelle ja kaikille niille tutuille ja tuntemattomille,joiden kanssa viikonlopusta tuli tosiaankin hauska (Vaikka pää ja rinta naarmuilla vähän onkin.....)
    Ensi kesänä jatketaan siitä,mihin nyt jäätiin.....
  12. #72
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Miu @ Elo. 16 2005,21:08) kirjoitti
    Taidetaan ottaa myös ensi vuonna kannettava matkaan ja vähän monipuolisempaa musiikkia kans ku pelkkää technoo
    Juuh, hieman housea technon kaveriksi

    Kyllähän tuolla joku tais jotain tilulilu-rokkiakin soitella - kaipa ne koitti herätellä elvistä kuolleista
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  13. #73
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (tumeetti @ Elo. 14 2005,16:46) kirjoitti
    Muistaakseni samainen herra oli viimevuonna jysärissä lähtöaamuna puhaltanu vielä reilun promillen lukemat mittariin
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  14. #74
    Lainaa (Jassu @ Elo. 18 2005,00:19) kirjoitti
    Kyllähän tuolla joku tais jotain tilulilu-rokkiakin soitella - kaipa ne koitti herätellä elvistä kuolleista
    No voi sun saakeli, viittaus lienee meikäläiseen kohdistuva. Eipä siinä mitään, mutta sen verran pitäisi kuitenkin olla yleissivistystä että tiedostaisi seuraavan; ELVIS elää!
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  15. #75
    Lainaa (Susi Vehviläinen @ Elo. 17 2005,20:43) kirjoitti
    (Vaikka pää ja rinta naarmuilla vähän onkin.....)
    Ensi kesänä jatketaan siitä,mihin nyt jäätiin.....
    Meinaako "Liito-orava" opetella voltin edellisen tempun jatkoksi??

    "face-splash" voltilla 50cm:n syvyiseen veteen nurinniskoin..
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  16. #76
    Lainaa (anttari @ Elo. 17 2005,20:06) kirjoitti
    Ja hukkasitte mun Anthraxin levyn
    En nähny koko levyä... * Se tais olla joku muu kun kadotti (hävitti) sun levyn
  17. #77
    Lainaa (Miu @ Elo. 18 2005,18:04) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Elo. 17 2005,20:06) kirjoitti
    Ja hukkasitte mun Anthraxin levyn
    En nähny koko levyä... * Se tais olla joku muu kun kadotti (hävitti) sun levyn
    Joo,tota ei muille satu...Kuuluisa mr/ms JOKU MUU on ollut asialla
    Suk dik!
  18. #78
    Kommentoidaan nyt tännekkin jotain ku on päässy jäämään kommentoimatta.


    Meillähän tuo pelipaikalle lähtö pääsi pikkuisen viivästymään työesteiden takia, joten matkaan päästiin vasta 23:15. Menomatka sujui mukavasti paria sadekuuroa lukuunottamatta ja perille päästiin joskus vähän ennen kolmea yöllä.
    Heti pelipaikalle päästyä tuli leirinpitäjä, Ave ja liuta muita orggilaisia vastaanottamaan leiriin. Ensitöinä oli heitellä reput talousrakennukseen ja lähteä metsästämään Aven järkkäämiä juomia, homma oli kuitenkin kussut pikkuisen koska oli ilmeisesti päässyt pukki kaalimaan vartijaksi, joten emännälle oli jäänyt vain yksi siideri. Onneksi tuo "vahti" ei ollut perso oluelle, joten ei päässyt alkomahoolista kuitenkaan pulaa tulemaan.
    Kun vihdoin ja viimein oli saanut kurkun kuivumisen lopetettua oli jo aikaa lähteä etsimään muita kaakkolaisia. Hommassa ei kauaa mennyt, sillä Ensimmäisellä kysynnällä selvisi että kaikki muut kaakkolaiset on jo sammunu.
    Seuraavaksi oli ohjelmassa ryppäilyä ja teknoshitin kuuntelua tuonne aamu kuuteen asti ja jossain vaiheessa käytiin tekemässä muuttokin talousrakennuksesta kodan puolelle. Helvetin mukava oli nähdä orggilaisia, eikä hetkeäkään tarvinnut olla ilman juttuseuraa. Kuuden maissa kun teknoshitin soitto loppui, päädyin jonkun mökin terassille parin sällin ja yhden naispuoleisen kauemmin tuntemamme orggilaisen kanssa. Siinä turistiin mukavia ja juotiin kaljaa kunnes näiltäkin sankareilta ryyppäyskunto petti. Olin palkitusti koko saatanan leirin viimeinen hereilläolija.

    Lauantai aamu alkoi aika ankeassa fiiliksessä, koska yö oli, tai siis kolme tuntia aamusta vietettyä puisella penkillä helvetin kylmässä kodassa, patjaksi olin hamunnut Calbon ajohousut ja peitoksi oman ja vaimoni ajotakit.
    Aamun pelastus taisi olla se että vaimo toi kahvit suoraan petipaikalle, itse en kyllä tapauksesta mitään muista.
    Siinä vaiheessa kun olin saanut silmiä raotettua sen verran että pystyin kävelemään törmäämättä mahdollisiin esteisiin, lontustin portin viereiseen telttakahvilaan aamulonkerolle.
    Siellähän tämä pirteä kaakonkulman porukka olikin jo täysi vauhti päällä. Muutama tunti kuunneltiin siinä Suden seksikertomuksia ja perspano-ohjeita ja suunnistettiin mukavassa nuosukännissä seikkailemaan Parkanon ostoskeskittymään. Reissusta ei jäänyt käteen kuin paketti jotain metvursteja ja kokonainen ananas. Shoppailun jälkeen joku ideo että ruokaakin pitäisi kupuun tunkea joten matka suunnistui viereiseen hesestoppiin, josta saatiinkin maukkaat härkäpaistit ja mielettömät pepperonit. Palvelua täytyy kyllä moittia koska tinkimisestä huolimatta ei saatu leluja aterian mukana. Epäilen suuresti että ruuassa täytyi olla jotain huumaavaa ainetta koska tässä vaiheessa päivää alkoi jo muisti pätkiä jonkun verran. Seuraavat muistikuvat onkin Lindan, Jipen ja Tomin saapuminen leiriin ja uuden nahkatakin ostaminen leirissä olleesta myyntikatoksesta. Alkuillasta päästiin perinteiseen sekasaunaan kylpemään ja katselemaan erään taiturin uimahyppynumeroita.
    Jossain välissä keksittiin lähteä tarkastamaan paikallisten ravinteleiden tarjonta. Ikävä pettymys oli että koko paikkakunnalta löytyi yks ainoa räkälä ja siinäkin tarjoilu lopetettiin meidän seurueen osalta erittäinkin varhaisessa vaiheessa, kertakaikkisen paska paikka. Otin siintä suorimman linjan ovelle, ja join drinksun loppuun eteisessä "portsarin" pidellessä niskasta kiinni, niskaotekin kyllä hellitti kerran mulkaistuani kyseistä sankaria. Loppuillasta muisti pätkiikin jo sen verran ettei muistikuvia järettömästi ole, siitä olen kuitenkin varma että hauskaa meillä varmasti oli.

    Sunnuntaina olikin jäljellä posliinirekan koeajo ja olon korjauduttua lähtö kotimatkalle. Oli onni että ensimmäiset 70 kilometriä satoi kaatamalla, niin ei tarvinnut sitten loppumatkasta jännittää että selviääkö reissusta kuivana, ei nimittäin selvitty.

    Kokonaisuudessan mun mielestä reissu oli mukava, tuli nähtyä sekä vanhoja että uusia tuttuja paljon.
  19. #79
    Kiitokset myös meikäläisen puolesta! Kivaa oli! Toivon mukaan kaikki tulevat sitten syys-Tusariin
  20. #80
    Kiittää myös..
    ".. kauneus tekee kyyniseksi .."
  21. #81
    Lainaa (Miu @ Elo. 18 2005,18:04) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Elo. 17 2005,20:06) kirjoitti
    Ja hukkasitte mun Anthraxin levyn
    En nähny koko levyä... Se tais olla joku muu kun kadotti (hävitti) sun levyn
    Tais sun Anthraxin levy kokea saman ku Tusarissa ...eli löytynee varmaan jonkun mökin katolta tai verkonpainona läheisestä lammikosta ....on se tietysti voinut päätyä jonkun mopottimen seisonta-alustaksikin...dunno

    ..eihän Anthraxissa mitään vikaa oo ...mukavan letkeää " I´m the man" meininkiä
    Kun pienenä en jaksanut enää juosta ympyrää, niin isäni naulasi tosenkin jalkani lattiaan.
  22. #82
    Tinsku ja Kawamasa kiittää "kosteasta" * viikonlopusta, hyvästä seurasta, Jysäripaidasta ja kossupullosta *
    Juu ja toki kädenvääntökavereista * *
  23. #83
    Danke schön! Tai jotain sinne päin.
    DEVIL may care, but I don't!!!
    I'm not driving fast, I'm flying low!
  24. #84
    Lainaa (Tinsku @ Elo. 19 2005,22:48) kirjoitti
    Tinsku ja Kawamasa kiittää "kosteasta" * viikonlopusta, hyvästä seurasta, Jysäripaidasta ja kossupullosta *
    Juu ja toki kädenvääntökavereista * *
    Oliko masalla(kin)kädet kipeet? Mulla ainakin 2 päivää
    Oli muuten meillä hyvä mökkihenki! Kai?
    Suk dik!
  25. #85
    Lainaa (anttari @ Elo. 19 2005,23:57) kirjoitti
    Lainaa (Tinsku @ Elo. 19 2005,22:48) kirjoitti
    Tinsku ja Kawamasa kiittää "kosteasta" * viikonlopusta, hyvästä seurasta, Jysäripaidasta ja kossupullosta *
    Juu ja toki kädenvääntökavereista * *
    Oliko masalla(kin)kädet kipeet? Mulla ainakin 2 päivää
    Oli muuten meillä hyvä mökkihenki! Kai?
    Taisi ne kädet olla hieman kipeet ite kullakin* * *
    Ei henkisiä traumoja * *hyvä mökkihenki *
  26. #86
    Lainaa (Tinsku @ Elo. 20 2005,09:37) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Elo. 19 2005,23:57) kirjoitti
    Lainaa (Tinsku @ Elo. 19 2005,22:48) kirjoitti
    Tinsku ja Kawamasa kiittää "kosteasta" viikonlopusta, hyvästä seurasta, Jysäripaidasta ja kossupullosta
    Juu ja toki kädenvääntökavereista
    Oliko masalla(kin)kädet kipeet? Mulla ainakin 2 päivää
    Oli muuten meillä hyvä mökkihenki! Kai?
    Taisi ne kädet olla hieman kipeet ite kullakin
    Ei henkisiä traumoja hyvä mökkihenki
    Prkl, ei oo tekniikka hallussa
    Mulla tuli kädenväännöstä tukka kipeeks

    Parasta Tasarissa oli nähdä niitä naamoja mitä harvemmin muualla näkee, ja seura oli erinomaista!
    Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive - Elbert Hubbard

    Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards. - Soren Kierkegaard
  27.  
  28. #87
    Lainaa (Moto-Guppe @ Elo. 20 2005,11:40) kirjoitti
    Lainaa (Tinsku @ Elo. 20 2005,09:37) kirjoitti
    Lainaa (anttari @ Elo. 19 2005,23:57) kirjoitti
    Lainaa (Tinsku @ Elo. 19 2005,22:48) kirjoitti
    Tinsku ja Kawamasa kiittää "kosteasta" * viikonlopusta, hyvästä seurasta, Jysäripaidasta ja kossupullosta *
    Juu ja toki kädenvääntökavereista * *
    Oliko masalla(kin)kädet kipeet? Mulla ainakin 2 päivää
    Oli muuten meillä hyvä mökkihenki! Kai?
    Taisi ne kädet olla hieman kipeet ite kullakin * *
    Ei henkisiä traumoja * *hyvä mökkihenki *
    Prkl, ei oo tekniikka hallussa *
    Mulla tuli kädenväännöstä tukka kipeeks *

    Parasta Tasarissa oli nähdä niitä naamoja mitä harvemmin muualla näkee, ja seura oli erinomaista! *
    No mä ajattelin kans, et mistä niin heikko olo tuli, ku ei tullu edes juopoteltua, mut perskele se kädenvääntöhän tais voimat viedä Aika kurko reissu
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123