Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 87:sta
  1. #31
    Kiitos. Eipä nyt vielä ole muuta sanottavaa. Tuossa se avattaren päällä tärkein taitaa lukea.



    ©
  2. #32
    Kiitokset loistavasti järkätystä Tasarista. Kaikille kiitos seurasta ja kestämisestä, vaikka rauhallinen olinkin. Tällä kertaa...

    Vaikka Tasari päättyikin ennen aikojaan ikävemmissä merkeissä, jäi silti monta mukavaa muistoa ja kuittailuaihetta mieleen.

    Ja molemmille pojille viikkorahat takas, kiltisti olitte
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
  3. #33
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Jooh, kiitos ja anteeksi! Kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa!! *

    http://kuvat.net/albumi/displayimage...bum=59&pos=101

    Oli kiva nähdä ihmisiä nikkien takaa, ensi vuonna uudestaan!





    Edit: Jos ton kuvan sais vielä avattareksi, mutta kun olen niin peelo näitten tietovehkeiden kanssa, niin ei osaa...



    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  4. #34
    Lainaa (EskimoR1 @ Elo. 14 2005,20:10) kirjoitti
    Hieno reissu, kiitos! Anteeksi en pyydä... eikä muu jäänyt harmittamaan kuin se ilmainen näyteannos ja sekin vain periaatetasolla. *

    Kempeleessä asuu reiluja veikkoja btw! *

    Mä tarjoon oluen seuraavaks (huom. vain yhden muuten ylittyy hintavaraus )
  5. #35
    Lainaa (Kawana @ Elo. 15 2005,10:40) kirjoitti
    Lainaa (EskimoR1 @ Elo. 14 2005,20:10) kirjoitti
    Hieno reissu, kiitos! Anteeksi en pyydä... eikä muu jäänyt harmittamaan kuin se ilmainen näyteannos ja sekin vain periaatetasolla.

    Kempeleessä asuu reiluja veikkoja btw!

    Mä tarjoon oluen seuraavaks (huom. vain yhden muuten ylittyy hintavaraus )
    More money, more honey
    Pain is just weakness leaving the body
  6. #36
    jep, iso kiitos myös minun puolesta.

    Ja te jo luulitte päässeenne minusta, mutta eikös mitä, lauantainahan mie sinne pöllähdin kaikkien suruksi. No nyt se selvis miks sitä oli menny niin paljon, te olitte juoneet suruunne.

    Mutta joo, viimeistään tallinnassa seuraavan kerran.

    Niin ja Parkanossa ei kannata mennä raflaan, siellä on vittumainen henkilökunta kun tahtoo jakaa porttareita ihan väkisin
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  7. #37
    Huh, olipas rankka reissu ja vieläkin suuuta kuivaa kummasti vaikka viikonloppuna tuli juotuakin aika paljon.
    Sain juuri tiedon, että leirintäalueelta oli pelkästään kaljapulloja kerätty 2000 kpl ja tähän vielä päälle siideri, lonkero, väkevät ym. pullot niin voidaanpa taas todeta että eiköhän
    muutama työtön noillakin verotuloilla taas vähän aikaa räi kattoon

    Kiitoksia omasta puolestani erittäin paljon Pahkalanniemen henkilökunnalla, joka omalla ystävällisellä käytöksellään sekä erinomaisilla järjestelyillä ja valmisteluilla takasi meille todella onnistuneen viikonlopun. Mahtavaa oli olla leirintäalueella, jossa selvästi henkilökunnan puolesta oli tervetullut. Ruokailumahdollisuudet, puhumattakaan muurinpohjaletuista olivat loistavat!! Erittäin paljon myös mm. kiitoksia Gurulle, joka hoiti poppikoneet ja luonnollisesti erittäin paljon kiitoksia Samille ja Miulle tavaroiden roudaamisesta Parkanoon. Erittäin paljon kiitoksia Holtsulle, joka ehdottomasti joutui näkemään suurimman vaivan järjestelyiden puolesta. Kiitoksia myös kaikille paikalla olijoille. Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa... kiitoksia myös Mikk@lle, joka tarjosi TASARI -tarrat tapahtumaan... älkää nyt lynkatko jos jäi jotain tärkeää tahoa kiittämättä.. kiitän seuraavassa viestissä
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  8. #38
    Lainaa (JP-800 @ Elo. 15 2005,13:00) kirjoitti
    Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa...
    Eikä muuten loppunu, jokuhan luukutti 23:03 (ai, miten niin pilkun n****)
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
  9. #39
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 15 2005,13:02) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Elo. 15 2005,13:00) kirjoitti
    Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa...
    Eikä muuten loppunu, jokuhan luukutti 23:03 (ai, miten niin pilkun n****)
    Ei muuten luukuttanu Viimeinen kone sammui toisena iltana 22:58, seisoin itse nääs vieressä...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  10. #40
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 15 2005,13:02) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Elo. 15 2005,13:00) kirjoitti
    Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa...
    Eikä muuten loppunu, jokuhan luukutti 23:03 (ai, miten niin pilkun n****)
    Niinhän se oli Joku kerkisi tämän 3 minuutin aikana soittamaan poliiseillekkin... molempina iltoina poliisit paikan päällä kävivät. Molemmilla kerroilla todella asiallisia ja mukavia. Ensimmäisenä iltana oli suurta ihmetystä aiheuttanut Parkanossa se ihmeellinen ääni, joka kuului jostain.. oli kuulemma ollut porukka Parkanon keskustassa tullut ulos asunnoistaan kuuntelemaan sitä ihmeellistä ääntä Tämä ihmeellinen äänihän oli kierrättämisestä tullut ääni. Toisena iltana sitten rajaksi tulikin tuo klo 23:00 ja ihan syystä kun jotkut tajusivat irrottaa änkkärinsä
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  11. #41
    Lainaa (JP-800 @ Elo. 15 2005,13:14) kirjoitti
    jotkut tajusivat irrottaa änkkärinsä
    Mikä sinänsä ei ollut hyvä idea, tossa just kattelin niin kiinnityspanta ihan viturallaan. Ei muuten mutta tollasessa triovaali -tuubissa sen jo huomaa..

    Mutta joo, meteliä lähti - ens kerralla peltorit mukaan!
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  12. #42
    [QUOTE= (tumeetti @ Elo. 15 2005,14:36)]
    Lainaa JP-800,Elo. 15 2005,13:14 kirjoitti
    jotkut tajusivat irrottaa änkkärinsä..

    Mutta joo, meteliä lähti - ens kerralla peltorit mukaan!
    Ja mä liityn KilinkolinKawan kanssa "kuoroon" mukaan..

    Nimim."Lämpömittari toimii taas"
    "Mä oon tullu tänne voittamaan,en tekemään kavereita" J.Ruutu # 37

    "Lähtökohtaisesti se johtuu siitä, että Kawasakin omistajiksi valikoituu henkilöitä, jotka syvästi vihaavat kaikkea toimivaa tekniikkaa ja tehdas on ottanut tämän huomioon tuotesuunnittelussaan..."
  13. #43
    [QUOTE= (7ÄRRÄ @ Elo. 15 2005,15:17)]
    Lainaa (tumeetti @ Elo. 15 2005,14:36) kirjoitti
    Lainaa JP-800,Elo. 15 2005,13:14 kirjoitti
    jotkut tajusivat irrottaa änkkärinsä..

    Mutta joo, meteliä lähti - ens kerralla peltorit mukaan!
    Ja mä liityn KilinkolinKawan kanssa "kuoroon" mukaan..

    Nimim."Lämpömittari toimii taas"
    Mä voin irrottaa Twingosta pakosarjan, nii saadaan vähä meteliäki ilmoille teiän säälittävien pihinöiden lisäks

    Kiitokset kaikille seurasta
  14. #44
    MAHTAVAA!!!!!!!!!!!!!!
    Elis thanks kaikille tasapuolisesti! Parkanostakin tuli kertaheitolla kunnon menomesta kun kaikki "kahelit" kasautu sinne viettään leppoisaa viikonloppua. . Ja kun alko tuntuun siltä ettei musiikki oikein toimi niin kävi vain mc hymypoikien mökillä niin , johan rupes skulaan.

    Vielä kerran ISO KIITOS mageest seurasta ja todellakin ens kerralla uudestaan .
    hmm. mitens tämä tietokone nyt toimii?
  15. #45
    Lainaa (jimi @ Elo. 15 2005,16:45) kirjoitti
    Ja kun alko tuntuun siltä ettei musiikki oikein toimi niin kävi vain mc hymypoikien mökillä niin , johan rupes skulaan...
    Yllättävän moni poikkesi myös meidän mökillä kuulemassa kaunista virsilaulua!
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  16. #46
  17. #47
    Lainaa (iama @ Elo. 15 2005,17:14) kirjoitti
    Yllättävän moni poikkesi myös meidän mökillä kuulemassa kaunista virsilaulua! * * *
    No voihan viddu toi ois täytynyt kokee. maby next time sit.
    hmm. mitens tämä tietokone nyt toimii?
  18. #48
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (iama @ Elo. 15 2005,17:14) kirjoitti
    Yllättävän moni poikkesi myös meidän mökillä kuulemassa kaunista virsilaulua!
    Harvoin saakaan herätä aamulla siunaukseen "Herra olkoon teidän kanssanne" . Tosin juuri se ei tullut savoksi death metallina .
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  19. #49
    Jep, hauskaa oli. Aikamoista party-animal porukkaa tää orgin väki. Brittimopotkin kesti kierrätystä ja saatiin se lapinmiehen Yamahakin lopulta vonkumaan kun oikein vongattiin. No, sehän oli semmonen kaasarivehe, jaksaako ne ees kiertää
    Ducati Diavel Dark
  20. #50
    Heh vieläkin tuntuu ku ois rantees puristamas se ranneke vaikka jo eilen se pois otin
  21. #51
    Lainaa ([Repe kirjoitti
    @ Elo. 15 2005,22:27)]Heh vieläkin tuntuu ku ois rantees puristamas se ranneke vaikka jo eilen se pois otin
    Mulla se on vieläkin kädessä.
  22. #52
    Oli kyllä mahtavat bailut! Puitteet aivan huippuluokkaa ja seura samaa sarjaa

    Ei kyllä meinannut paikkaa tuntea enää samaksi su iltana ja ma aamuna.. aurinko paistoi ja hiljaisuus sattui korviin

    Sinne oli jäänyt talousrakennukseen joku pussi, jossa oli pattereita ja liivejä.. Epäjärjestysmiehet varmaan unohtaneet omansa?

    Kerätyistä pulloista oli kuulemma saatu 210e

    kiitos ja anteeksi™
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  23. #53
    Kiitokset vaan loistavasta viikonlopusta multakin kaikille osallistujille.. Ja tiedoista poiketen karaokeåkeakin oli paikanpäällä järjestetty.. Mutta harmi vaan et ei ollu enää sunnuntai aamulla klo 03.00 ku 3 laulajaa... Mistä lie johtunu??



  24. #54
    Jees, eli kiitokset omasta puolesta ja anteeksi...!

    Just in case!

    Jos rahatilanne sallii, ni Tallinnan risteilyllä uusiks! Sori vaan!
    Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
    mahdoton...?

    V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!

    Before thinking, do it. Twice.
  25. #55
    Kiitokset vain omastakin puolesta kaikille tutuille ja tuntemattomille. Laatu selvästi korvasi määrän osallistujissa.
    Pitihän tuon oman Jammunkin kanssa syyllistyä siihen kierrättämiseen, mutta kieltämättä nuo vajaapyttyiset siinä parhaiten onnistuivat.
  26. #56
    Joo´o... Normi päiviä. Kivaa kuten ennenkin, mutta kunto ainakin parempi, kuin jos vertaa vaikka edelliseen Tusariin... Kiitokset täältäkin kaikille, varsinkin asian mahdollisiksi tehneille ja anteeksikin tarvitsee pyytää vain kahdelta.
    Anteeksi Liinu lattiapaikasta ja muistakin kolhuista.
    Anteeksi H@nn@ autolla toteutetusta kotimatkasta.
    Samikin taisi hieman kolhiutua, mutta se kostaa kuitenkin joskus...
    Paroniinkin päästiin vielä sunnuntaina, tosin hieman pitkin katsein seurattuna. * Eilen olikin sitten jo hyvä suunnata kotiinpäin.
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  27. #57
    Lainaa (Jassu @ Elo. 15 2005,13:11) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 15 2005,13:02) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Elo. 15 2005,13:00) kirjoitti
    Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa...
    Eikä muuten loppunu, jokuhan luukutti 23:03 (ai, miten niin pilkun n****)
    Ei muuten luukuttanu Viimeinen kone sammui toisena iltana 22:58, seisoin itse nääs vieressä...
    Heittääkö muisti vai kello kamerassas....?
    Kuvan päiväys: 2005:08:13 23:39:05
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
  28. #58
    Lainaa (Ace @ Elo. 16 2005,12:04) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Elo. 15 2005,13:11) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 15 2005,13:02) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Elo. 15 2005,13:00) kirjoitti
    Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa...
    Eikä muuten loppunu, jokuhan luukutti 23:03 (ai, miten niin pilkun n****)
    Ei muuten luukuttanu Viimeinen kone sammui toisena iltana 22:58, seisoin itse nääs vieressä...
    Heittääkö muisti vai kello kamerassas....?
    Kuvan päiväys: 2005:08:13 23:39:05
    Tuo oli perjantaina...ei siis toisena iltana vai tuliko joku paikalle jo torstaina. Kameran päiväykseen en ala ottamaan kantaa. Basic vain johonkin omaan kysymykseeni oli vastannut että saa ja pitää kierrättää sekä huutaa niin paljon kuin jaksaa.... Tuo aloitettiin kun ensin oltiin saatu grillilihat syötyä rauhassa ja pääteltiin ajankohdan olevan sopivan aikainen tuollaiselle tapahtumalle. Tai muistan sitten itse todella väärin....
  29. #59
    Lainaa (Ace @ Elo. 16 2005,12:04) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Elo. 15 2005,13:11) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 15 2005,13:02) kirjoitti
    Lainaa (JP-800 @ Elo. 15 2005,13:00) kirjoitti
    Ei minkään näköisiä järjestyshäiriöitä ja kun kerrottiin että kierrättäminen loppuu klo 23 niin sehän loppui... erittäin hienoa...
    Eikä muuten loppunu, jokuhan luukutti 23:03 (ai, miten niin pilkun n****)
    Ei muuten luukuttanu Viimeinen kone sammui toisena iltana 22:58, seisoin itse nääs vieressä...
    Heittääkö muisti vai kello kamerassas....?
    Kuvan päiväys: 2005:08:13 23:39:05
    Trumppaa rankastiin perjantaina sekä lauantaina

    Kuva on lauantai-illalta... Yleisön pyynnöstä laitettiin vielä encoret...



    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
  30.  
  31. #60
    Lainaa (jimi @ Elo. 15 2005,18:50) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Elo. 15 2005,17:14) kirjoitti
    Yllättävän moni poikkesi myös meidän mökillä kuulemassa kaunista virsilaulua!
    No voihan viddu toi ois täytynyt kokee. maby next time sit.
    Kuule oli siinä kokemista herätä siihen aamuysiltä muutaman tunnin unien jälkeen. Ei vaan, sopiva harras tunnelma.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen