Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Sen verran pitkänhuiskea kun olen (194) niin tuppaa toi tuuli puhaltamaan suoraan kypärän alle orggis tuulenohjaimella. Noita kun ei pääse oikeen kokeilemaan,että mikä olisi hyvä niin onko täällä kokemuksia noista ns. tuplakuplista ja nimenomaan tuossa mopomallissa. Mra:ta tai puigia olen lähinnä ajatellut...ulkonäön vuoksi.
  2. #2
    Uittu ei kai ny kaikilla ole toi vakio pleksi?
  3. #3
    ainakin MRAn pleksit ovat hyviä ja mitoitukset on mulla pitäneet paikkaansa. omassani on sininen tavallisen korkuinen MRA, mutta kun olen niin pätkä niin pääsen sen taakse tuulelta suojaan. Puigin plexejä en ole koskaan ostanut mutta MRA tai Fabbri ovat olleet hyviä.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  4. #4
    No tulihan sieltä kommenttia kun vähän potki kiitos. Olisko pidemmillä kuskeilla kommentoitavaa eri tuplakuplista? Ei se nyt iso satsaus ole toi n. satku tosta muovilärpäkkeestä, mutta olishan se mukava että se nyt kuitenkin toimittaisi asiansa.Ei niitä kauhean montaa erillaista viitsisi ostaa
  5. #5
    Itse ostin MRA pleksin ko. pyörään juuri pitkältä kuskilta, koska ilmavirta tuli kaulalle/kypärään.
  6. #6
    Zero Gravity on parhaan näkönen... ;)

    Zero Gravity dark smoke



    Testi
  7. #7
    Mitähän mra:n suunnittelijat ovat ajaneet takaa noilla reillä? Luulis et noilla saa aikaan vaan uittumaisen vihellyksen Muuten kyllä toi muotoilu miellyttää mun silmää...tosin taitaa jäädä sitten ostamatta, jos ilmavirta ongelma ei tuolla muutu.

    http://www.mra.de/IMAGES/Modelle/Suz...00_03_R3-1.jpg
  8. #8
    Jepu, itselläni (180cm+, pottana Shoei Raid) vakiopleksi toimii paremmin joten hankkiuduin eroon MRA:sta. Malli oli juurikin tuo reikäinen ja hieman kantikas. Niiden reikien tarkoitus on ilmeisesti vähentää imua mikä tietyissä tilanteissa muodostuu sinne pleksin taakse ja joka nykii kuskin päätä alaspäin. En tosin moista imua ehtinyt juuri havaita kun oli muuten niin kuppainen "tuulisuoja" verrattuna orkkikseen.

    Tuommoinen Zero Gravityn pyöreä korkeampi pleksi varmaan jopa toimisi, ainakin wanhassa kusiaisessani ollut pyöreämpi malli oli tosi hyvä. Mutta katsoo nyt tuleeko enää tuohon vaihdettua, ei tuo vakiokaan huono minulle ole. Eikä vaan enää kiinnosta ostaa sikaa säkissä, noin satasen investointi kuitenkin ja ottaa päästä jos sen vakion joutuu loppujen lopuksi ruuvaamaan paikalleen.
  9. #9
    Jepjep eli taidan taipua kokeilemaan tuota puigia. Duellin edustajathan tuota ainakin myyvät. Tuota on varmaan aika turha alkaa metsästämään ulkomailta?

    http://www.ridegear.com/store/graphics/puigsuzuki.jpg
  10. #10
    Itsellä -01:ssä ilmavirtaukset on sikaonnistuneet Puigin Racing-plexillä. Olen 175cm mutta mulla oli ongelma se, että vakio oli niin matala, että esim. rekan perässä ajaminen oli yhtä tuskaa kun ilmavirrat pyöritteli koko pyörää, kun tuuli otti kuskiin niin kovaa. Kuskin ja katteen väliin tuli todella voimakas pyörre.

    Racing-plexillä paine poistui rinnasta kokonaan mutta kypärään ei kumminkaan tule käytännössä yhtään pyörrettä, eli osui mulle just nappiin. Se, että ilmavirta ei enää pyöritä kuskia, rauhoitti myös pyörän käytöksen. Siis täysin.

    Ja sinivalkoiseen pyörään tietysti sinisenä

    Kuten kuvasta voi päätellä:

    Kitka miehen tiellä pitää!
  11. #11
    Lainaa (jarrarit @ Syys. 10 2005,21:16) kirjoitti
    Jepjep eli taidan taipua kokeilemaan tuota puigia. Duellin edustajathan tuota ainakin myyvät. Tuota on varmaan aika turha alkaa metsästämään ulkomailta?

    http://www.ridegear.com/store/graphics/puigsuzuki.jpg
    Louisiltahan niitä saa.
  12. #12
    Paljonkos tuohon tulee päälle toimituskuluja? Uittu ku toi saksa on niin vaikeeta. Pystyykös ton värin valita jostain?

    http://www.louis.de/_20f8ac....0007020
  13. #13
    Kuka noita Zero Gravityn pleksejä myy?
  14. #14
  15. #15
    Tere, osta suzukin oma racing pleksi saat sen lähimmästä suzukia myyvästä liikkeestä ja hintaa tais olla 70-80€ hinnasta en oo varma, mut itelle kun kattelin niin se oli halvempi kuin tarvikepleksi. Silloin kun siitä kyselin liikkeestä niin kauppias arveli sen olevan mra valmistama, mutta tiedä siitä sitte...
  16.  
  17. #16
    Oliskos tosta suzukin omasta plexistä kuvia jossain?