Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31
    Oletkos omistanut tai ajanut vaikkapa guzzilla.
    Jotenkin tuntuu kokemuksesi olevan mututietoa.
    Olen monta kesää ajanut kustilla ja voisin väittää keskittyneeni
    ajamiseen. Ei ole tarvinnut tilailla korjausaikoja kesken ajokauden ja seisottaa pyörää. Keväällä käytän pyöräni huol-
    lossa Moto Italiassa ja poishakiessani saan kuntoselvityksen
    asiantuntevalta herra Nurmelta. Jos joku hiertää ensin puhelin-
    soitto ja apua puhelimessa. Osat tarinoiden mukaan hyllystä postissa seuraavaksi päiväksi. Itse olen näiden vuosien varrel-
    olen tarvinnut ainoastaan mittarilukijan sain myös asennustietoa. Kaverit ajavat japsipyörillä. Aina on huoltoajat
    kuukauden tai parin päässä. Jos osia tilaat numerot ovat sar-
    joja (kymmenen tai kahdenkymmenen) jos jotakin menee pie-
    leen tulos voi olla eioota tai kytkinvaijerin suojakuori.
    Vaihdoin uuteen kustiin syksyllä ja varmistin taas lyhyen ajo-
    kauden ajamisen eikä seisottamisen.
    Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
    mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
  2. #32
    Lainaa (makemich @ Huhti. 14 2006,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Agentti @ Syys. 12 2005,17:43) kirjoitti
    Outo, karu, ruma, eksentrinen ja siis hemmetin hieno!
    Tätä täytyy beesata, visuaalisesti tässä vehkeessä on ns. munaa. * Noi röörit nyt olis voinut ehkä vetää molemmat omilla puolillaan symmetrisesti niin a´vot. Tai sitten ei...

    Italialaisena varmaan pyöränä täysi susi mutta mielellään sitä katselee.
    viesti oli tarkoitettu Sinulle
    Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
    mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
  3. #33
    Lainaa (nevada @ Huhti. 14 2006,17:48) kirjoitti
    Oletkos omistanut tai ajanut vaikkapa guzzilla.
    Jotenkin tuntuu kokemuksesi olevan mututietoa.
    Tästä ansaitset papukaijamerkin nimittäin kyseessä oli täysin mututietoa (tai oikeastaan mielipide), siksi kirjoitinkin varmaan enkä varmana.

    Sattumalta omaan vaan huomattavan määrän kokemusta kyseisestä Afrikan maasta, niin kulttuurista kuin myös teknisestä tasosta ja arvostus on täysin nollassa. Nyt sentään vaalien perusteella vain 49,9% on idiootteja joten suunta on ylöspäin...

    Tämä ei kuitenkaan ole mitenkään minulta pois joten toivotan vilpittömästi onnellisia ja murheettomia kilometrejä niin sinulle kuin pyörällesikin. *
    Power is nothing without mojo!
  4. #34
    Guzzilla ajelen ja tiedän kyllä miltä tuntuu työntää pyörää 2 km kotiin josta osa vielä ylämäkeen, sähkövian takia. Se oli tosin japanilainen, XJ750 Seca *
  5. #35
    Lainaa (makemich @ Huhti. 14 2006,20:51) kirjoitti
    Lainaa (nevada @ Huhti. 14 2006,17:48) kirjoitti
    Oletkos omistanut tai ajanut vaikkapa guzzilla.
    Jotenkin tuntuu kokemuksesi olevan mututietoa.
    Tästä ansaitset papukaijamerkin nimittäin kyseessä oli täysin mututietoa (tai oikeastaan mielipide), siksi kirjoitinkin varmaan enkä varmana.

    Sattumalta omaan vaan huomattavan määrän kokemusta kyseisestä Afrikan maasta, niin kulttuurista kuin myös teknisestä tasosta ja arvostus on täysin nollassa. Nyt sentään vaalien perusteella vain 49,9% on idiootteja joten suunta on ylöspäin...

    Tämä ei kuitenkaan ole mitenkään minulta pois joten toivotan vilpittömästi onnellisia ja murheettomia kilometrejä niin sinulle kuin pyörällesikin. *
    Kiitos papukaijamerkistä.
    Moto Guzzin osuus pyöristä on muutama prosentti, joten kaikki
    asiat pysyvät hallinnassa. Pyöristä iso osa on 10-25 vuotta vanhoja. Aika harvoin tulee sen ikäisiä japseja vastaan. Venäjä
    pyöriä, brittipyöriä ja Italialaisia. Myös monet kustimiehet osaavat rakentaa pyöränsä itse ( en minä). Mitä tulee saapas-
    maan politiikkaan, on niitä typeryksiä meilläkin. Päättämässä
    mikä on moottoripyöräilylle hyväksi. Ajoin kuusikymmentä- lu-
    vulla Jawalla, kun ei ollut vaihtoehtoja. Brittipyöriä- Nortoneita
    ja BSA:ta oli jokunen. Nyt on valintaa. Ja ilmeisesti rahaa.
    Mitä tulee Italialaiseen tekniseen osaamiseen, luepas vaikka
    vanhoista kilpa-autoista ja nykyisistä luxus-kaaroista.
    Hyvin monessa on teksti Made in Italia. Nykyiset Seatit ovat
    hyviä käyttöautoja. Mikä parasta siellä ajetaan omilla merkeillä
    ja jäävät nekin eurot jäävät omaan maahan ( ei niin typerää).
    Ovat myös myyneet oikeudet moneen Itä-euroopan Klooniin.
    En tiedä mitä olet puuhaillut Italiassa. Olen kymmenkunta kesää viettänyt asuntoauton kanssa viisi viikkoa Italian Rivie-
    ralla hyviä lomia. Sitten rannat muuttuivat likaisiksi ja vaih-
    doimme Kreikkaan Kreetalle. Kovin olet kielteinen kyseiseen
    maahan. Matkailun oleellinen asia on hyväksyä ihmiset ja eri-
    lainen tapa elää. Missäs ne ferrarit valmistetaan, aikasmonta
    maailmanmestaruutta mielestäsi huonolla tekniikantuntemuk-
    sella on on voitettu.
    Ei taida Honda pärjätä niissäkään kisoissa.
    Sinulle myös hyvää ja harmitonta kesää. Ps. ota maahantuojien puh.nrot mukaan. Niin teen minäkin, tosin tarvitsen vain yhden numeron ja apu löytyy.
    Terv. Elämysmatkaaja
    Osa-aikainen maanviljelijä, mielipiteeni ovat omia ei välttä-
    mättä oikeita, kun kuulun kukkahattuihin
  6. #36
    Mää luulen että Guzzi on ollut kautta aikain luotettavimpien pyörien maineessa. Semmosta Bemarin luokkaa. Maine tietty on peräisin niiltä vanhoilta ajoilta... Nykyäänhän monet japsipyörät on yhtä pitkäikäisiä, ellei enämpikin.
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  7. #37
    Lainaa (nevada @ Huhti. 15 2006,08:55) kirjoitti
    Kovin olet kielteinen kyseiseen maahan. Matkailun oleellinen asia on hyväksyä ihmiset ja erilainen tapa elää. Missäs ne ferrarit valmistetaan, aikasmonta maailmanmestaruutta mielestäsi huonolla tekniikantuntemuksella on on voitettu.
    Minun asenteeni ko. maata kohtaa ei ole muodostunut matkailun kautta vaan suhteeni on ollut huomattavasti läheisempi, valitettavasti. Ja minä nimenomaan olen hyväksynyt heidät, ja heidän tapansa elää, kunhan pysyvät kaukana meikäläisestä. Ja mitä Ferrariin tulee, täytyy myöntää että Jean Todt, Ross Brown, Michael Schumacher ja muutamat muut italialaiset ovat tehneet hyvää jälkeä!

    Ja sitten itse asiaan, jos MotoGuzzi on onnistunut tekemään paitsi tyylikkään myös luotettavat ja nautittavan kulkupelin se sopii minulle vallan mainiosti, voihan se olla että tässä vanhoilla päivillä kilahtaa ullakolla sihen malliin että moinen löytää tiensä omaan talliinikin. Hieman epäilen tosin, nykyinen kulkupeli kun toimii vuodesta toiseen ihan ilman virallisia määräaikaishuoltoja ja maahantuojan puhelinnumeroitakin...

    Ei muuta kuin hyviä *
    Power is nothing without mojo!
  8. #38
    Hieno pyörä,siihen kuuluu just toi putki eikä mikään s...anan mikroni
  9. #39
    Onko kellään jo syvällisempää kokemusta Grison ajo-ominaisuuksista? Miten taittuu pidempi matka, ja kaupunkipyöritys?
    Tikru 2010
  10. #40
    Hyvinhän tuo maantietä nielee. Nyt kun olen ajanut myös Ducatin isoa monsteria ja Trumpan Speed3:lla, niin tuo Griso kaipaa ehkä ohjausiskaria tai kapeampaa stongaa. Oli siis noihin kahteen muuhun verrattuna hiukan epätarkempi ja levottomampi. Mutta hienosti Griso otti kuopat kesken mutkaakin ja alusta sopii vauhdikkaaseen kruisailuun. Kauhean ketterä se ei ole, pikemminkin rauhallinen. Mukava. Minulle 185 pitkälle loppui jalkatila, polvet oli pyttyjen kohdalla , oli vähän semmoinen sammakko asento koko ajan. Moottori oli oikein ajettava. Hieno vehe ... minä kuitenkin ajan edelleen Trumpalla.



  11.  
  12. #41
    Mukava; oli ensimmäinen sana minunkin suusta koeajon jälkeen...
    Naku rauhalliselle tai rauhallista haluavalle.
    -Triumph-
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12