Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Katselin ajoreittiä pk Östersundomiin ja kone arpoi niin ihme reittejä että varmaan eksyis.Esim. Turunväylältä Espoon keskuksen kautta takaisin Turunväylälle!!? Onko muilla kokemuksia näistä reittiohjelmista?
  2. #2
    Mulla on itellä tuo Genimap Reittikartta Suomi ja tais olla jopa 2004 versio. Mun mielestä tuo on ainaki toimiva peli tuohon kotona suunnitteluun. En kyllä koskaan ruukaan sieltä tulostaa mitään karttoja vaan lähinnä jälkeen päin tai ennakkoon tutkia reittejä vähä ja mittailla välejä.

    Eli omat kokemukset on hyviä.
  3. #3
    Jep, tuo Genimapin 2004 versio pelittää kyllä aika mukavasti. Tulostusta en ole myöskään kokeillut sen kummemmin, tuolla mustavalkolaserilla ei viitsi karttoja tulostella. Lähinnä katselen tuosta sopivat reitit ja tiennumerot yms.
  4. #4
    Itse käytän Genimapin Reittikartta 2003 -versiota ja se ihan käyttökelpoinen suunnitteluväline. Yleensä se ehdottaa jotain soratieoikaisua nopeimmaksi reitiksi, mutta nekin osaa jo arvata ennalta. Taajamarajoituksia on muuteltu lähiaikoina ja niitä ohjelma ei huomioi tarpeeksi tarkkaan: olen tutkinut asian käytännössä kellon kanssa... *
    Karttoja olen printannut melko vähän, tien päällä ei niistä ole apua. Muutenkin taitaa olla aika vaarallista lueskella tankkilaukussa olevaa karttaa ajon aikana *
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  5. #5
    Lainaa (matkamotoristi @ Elo. 05 2004,22:58) kirjoitti
    Katselin ajoreittiä pk Östersundomiin ja kone arpoi niin ihme reittejä että varmaan eksyis.Esim. Turunväylältä Espoon keskuksen kautta takaisin Turunväylälle!!? Onko muilla kokemuksia näistä reittiohjelmista?
    Pohjanmaalle, oliskohan ollut joku Seinäjoen läheinen paikka, Pääsee erään webissä olevan systeemin mukaan parhaiten menemällä ensin hesasta laivalla turkuun ja sieltä sitten. Varmaan se minimoi ajettuja kilometrejä, mutta...
  6. #6
    Netissä olen käyttänyt keltaisten sivujen reittipalvelua osoitteesta www.keltsi.fi. Tuo näyttää ainakin suomen reittejä aika hyvin. * Siihen voi syöttää lähtöpaikan ja määränpää paikan ja se antaa reittiohjeen ja arvioidun ajoajan (siis rajoitusten mukaan * ) * kerkiää varmaan nopeamminkin * . Reittiohjeesta on linkit karttaan jossa näkee mistä pitäisi kääntyä. Ohjeessa on myös etäisyydet kuinka pitkään tiettyä tietä pitää huristella * .
  7.  
  8. #7
    Lainaa (GiR6L @ Elo. 06 2004,08:57) kirjoitti
    Netissä olen käyttänyt keltaisten sivujen reittipalvelua osoitteesta www.keltsi.fi.
    Tuota on tullut käytettyä, kerran tosin jätti Kärkölään ympyrää pyörimään...
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!